Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Prima teapa serioasa din telecomul romanesc
#1
Publicat: 07 februarie 2010 - 18:53
Pentru cei ce n-au aflat inca, Orange Thank nu-ti mai permite sa cumperi telefon la pret subventionat(cu prelungire de contract) odata la 12 luni, ci doar odata la 18(!!!). Una la mana. Doi la mana, perioadele prelungite se aduna, nu se mai suprapun. Trei la mana, modalitatea de calcul a punctelor e alta, evident, in dezavantajul clientului.
Multumim, Orange Romania! (concret, in decembrie puteam sa cumpar un telefon, dar n-aveam ce...acum am ce si nu mai pot.) Consider ca subiectul acesta merita un topic separat. Mie unul mi se pare urat, urat de tot. Editat de sicko, 07 februarie 2010 - 19:17. |
#4
Publicat: 07 februarie 2010 - 19:05
sicko, on 7th February 2010, 18:57, said: Pai mai da-mi un exemplu care impacteaza atat de urat clientii. O modificare de termeni contractuali. Hai ca sunt curios. Indiferent de operator. Unde scrie in contract "la fiecare 12 luni clientul isi poate cheltui punctele thank you achizitionand un nou telefon, desigur cu prelungirea abonamentului". Unde scrie asta? Iti zic eu ca nu scrie nicaieri. Editat de reovel, 07 februarie 2010 - 19:06. |
#5
Publicat: 07 februarie 2010 - 19:07
Asta a fost tare asta e omu s-a simtit tepuit ce ai cu el?
reovel, on 7th February 2010, 19:05, said: RDS(digi.mobil-ul ti-l pot lua cand vor ei), RTC(modificare tarifie din senin), UPC(iti prelungesc contractul abuziv), etc... RTC: doar dupa expirarea contractului, nu era vorba de tarif, doar de continut UPC: nu exista asa ceva, doar daca esti fraier sa semnezi Editat de Blackhawk, 07 februarie 2010 - 19:13. |
#6
Publicat: 07 februarie 2010 - 19:13
Blackhawk, on 7th February 2010, 19:07, said: Asta a fost tare asta e omu s-a simtit tepuit ce ai cu el? RDS: doar daca nu-l folosesti 3luni, specificat in contract (adica dude.. oricum nu-l folosesti si e complet gratis ) RTC: doar dupa expirarea contractului UPC: nu exista asa ceva, doar daca esti fraier sa semnezi RDS:A venit dupa o luna jumate la usa (am dovada) si a zis ca eu nu vorbesc asa mult, si ca mi-l ia(mobilul) sa il dea la un abonat ce face costuri in plus RTC:iti baga din 1mb pe gat 2mb, si apoi platesti in plus, ca depinzi de ei UPC:cu 60 de zile inaintre trebuie sa-i anunti; taica-meo i-a anuntat in 4 dar el trebuia sa-i anunte in 3; asa a mai facut 1 an de contract aiurea Editat de reovel, 07 februarie 2010 - 19:14. |
#7
Publicat: 07 februarie 2010 - 19:23
reovel, on 7th February 2010, 19:05, said: RDS(digi.mobil-ul ti-l pot lua cand vor ei), RTC(modificare tarifie din senin), UPC(iti prelungesc contractul abuziv), etc... Unde scrie in contract "la fiecare 12 luni clientul isi poate cheltui punctele thank you achizitionand un nou telefon, desigur cu prelungirea abonamentului". Unde scrie asta? Iti zic eu ca nu scrie nicaieri. Sincer, "tineam" 2 sim-uri Orange exclusiv pt telefoane. :-( Schimbam anual telefoanele parintilor. Pt. mine, programul Thank You era singurul argument pt. care pastram numerele alea. E f. urat. Nu ma anunta nimeni, pe site nu gasesc nici macar acum NIMIC(sau am tampit eu de tot de nervi :-)) )...and so on. Am gasit doar problema cu perioadele contractuale ce se aduna. reovel, on 7th February 2010, 18:56, said: PS:In alea 6 luni diferenta, poti sa mai aduni puncte, si sa-ti iei ceva mai bun. Si sa prelungesc pt "n" ani, la un moment dat? No fucking way. La Orange exista taxe de reziliere, sau nu? Ajunge sa platesti in avans abonamentul pt perioada contractuala ramasa(cum era pe vremuri)? |
#8
Publicat: 07 februarie 2010 - 19:40
sicko, on 7th February 2010, 19:23, said: La Orange exista taxe de reziliere, sau nu? Ajunge sa platesti in avans abonamentul pt perioada contractuala ramasa(cum era pe vremuri)? |
#9
Publicat: 07 februarie 2010 - 19:47
inside_spy, on 7th February 2010, 19:40, said: Au fost cazuri pe forum care au reziliat fără niciun fel de taxă. Din câte am în?eles e ilegal să î?i ceară în avans bani pentru ni?te servicii pe care nu le-au prestat. Cel mai bine suni la 411 să te interesezi. Nu merge. :-| "Contractul poate înceta prin denuntare unilaterala, fara interventia instantei de judecata si fara alte formalitati decât cele prevazute mai jos, dupa cum urmeaza: în cursul Perioadei minime contractuale, printr-o notificare scrisa trimisa catre Orange România cu cel putin 30 (treizeci) de zile calendaristice înainte de data la care se dore[te ca denuntarea sa devina efectiva si cu plata unei sume reprezentând Valoarea abonamentului înmultit cu numarul de luni ramase pâna la expirarea Perioadei minime contractuale". Macar e ok ca nu au o taxa de reziliere. Abonamentele mi-s de 3 Euro. Thank God. :-) Editat de sicko, 07 februarie 2010 - 19:48. |
#10
Publicat: 07 februarie 2010 - 19:53
|
#12
Publicat: 07 februarie 2010 - 19:56
Acest user a reușit să rezileze fără plata lunilor în avans, ba a rămas și cu un iPhone. Nu garantez că o să poți și tu, dar din moment ce există un precedent orice e posibil.
|
#13
Publicat: 07 februarie 2010 - 20:21
sicko, on 7th February 2010, 19:53, said: Pentru cei ce n-au aflat inca, Orange Thank nu-ti mai permite sa cumperi telefon la pret subventionat(cu prelungire de contract) odata la 12 luni, ci doar odata la 18(!!!). Una la mana. Doi la mana, perioadele prelungite se aduna, nu se mai suprapun. Trei la mana, modalitatea de calcul a punctelor e alta, evident, in dezavantajul clientului. Multumim, Orange Romania! (concret, in decembrie puteam sa cumpar un telefon, dar n-aveam ce...acum am ce si nu mai pot.) Consider ca subiectul acesta merita un topic separat. Mie unul mi se pare urat, urat de tot. Imi pare rau sa te dezamagesc, dar Orange a trimis un SMS prin care anunta ca va modifica programul Orange Thank You de la 1 februarie 2010. Eu unul l`am primit, si nu numai. |
#14
Publicat: 07 februarie 2010 - 20:40
Oricum s-a spus deja: bonusurile Thank You sînt doar un program de loialitate. Orange le oferă pentru că vor mușchii lor și la fel de bine le pot scoate de tot. Nu te mai bășica pentru asta că n-are niciun rost.
Și încă o chestie: chiar este ilegal să ți se pretindă bani pentru lucruri de care n-ai beneficiat (produse sau servicii). Deci clauza aia e apă de ploaie. |
#15
Publicat: 07 februarie 2010 - 20:42
sicko, on 7th February 2010, 18:53, said: Pentru cei ce n-au aflat inca, Orange Thank nu-ti mai permite sa cumperi telefon la pret subventionat(cu prelungire de contract) odata la 12 luni, ci doar odata la 18(!!!). Una la mana. Doi la mana, perioadele prelungite se aduna, nu se mai suprapun. Trei la mana, modalitatea de calcul a punctelor e alta, evident, in dezavantajul clientului. Auzi la el, teapa... "Programul OTY nu are un caracter obligatoriu iar conditiile sale pot fi modificate oricând de catre Orange România pe durata derularii Contractului, fara ca aceasta sa reprezinte un motiv de denuntare unilaterala si fara a da dreptul la despagubiri Clientului." |
|
#16
Publicat: 07 februarie 2010 - 20:43
crysty2k5, on 7th February 2010, 19:54, said: Sa nu uitam ca Thank You e un program de fidelizare. Operatorul poate sa-l modifice pentru ca el l-a inventat si nu ai semnat contract pentru el. Pe prima pagina a contractului Orange, scrie despre programul Orange Thank You. Eu tin niste abonamente exclusiv pt. acest program. Eu am semnat pt un contract, in TCG-ul caruia aveam niste clauze clare. Ele acum sunt incalcate. Eu am semnat atunci cand era in vigoare un cu totul alt TCG. Mi se pare foarte, foarte aiurea totul. Daca n-ar aparea in contract, n-as zice nimic, nu e doar un pix cadou. :-( |
#18
Publicat: 07 februarie 2010 - 20:50
Radu18-, on 7th February 2010, 20:42, said: Auzi la el, teapa... "Programul OTY nu are un caracter obligatoriu iar conditiile sale pot fi modificate oricând de catre Orange România pe durata derularii Contractului, fara ca aceasta sa reprezinte un motiv de denuntare unilaterala si fara a da dreptul la despagubiri Clientului." Da, este o teapa din punctul meu de vedere. Atunci cand operatorul modifica ceva in DETRIMENTUL end-userului, fara sa-l notifice pe acesta, da, eu asa numesc asta. Teapa. Nu cer despagubiri, ca nu-s cretin. Mi se pare doar cea mai urata palma primita pana acum, pe planul asta. Daca pe tine te bucura sa ai cate 4-5-6 ani perioada minima contractuala, si sa iti schimbi telefonul odata la 18 luni, problema ta. Esti clientul Orange ideal. Felicitari. :-| Radu18-, on 7th February 2010, 20:42, said: Auzi la el, teapa... "Programul OTY nu are un caracter obligatoriu iar conditiile sale pot fi modificate oricând de catre Orange România pe durata derularii Contractului, fara ca aceasta sa reprezinte un motiv de denuntare unilaterala si fara a da dreptul la despagubiri Clientului." Aaa...sa-ti mai spun ceva. Punem pariu ca pe contractul semnat de mine, prin...2004, 2005, cred...nu mai stiu...nu scria povestea asta??? Si punem pariu ca daca voi solicita o copie a contractului si a TCG-ului de atunci nu le voi primi? Hai sa facem un experiment. Astea sunt porcarii introduse de cei de la legal dept. acum. Sau in istoria recenta, in orice caz. Adica ULTERIOR datei la care am semnat eu! In fine, nu conteaza. Mai inghitim odata. Important e ca vad ca sunt si clienti bucurosi de noua decizie. Tu esti primul. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi