Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...
 Cartelul din Carpati - mafia PNL ...

Trecut: Europa versus S.U.A. la c...

Garantie apartament dezvoltator

Aplicație GPS cu zoom automa...
 

Prima teapa serioasa din telecomul romanesc

- - - - -
  • Please log in to reply
128 replies to this topic

#37
barqqsanu

barqqsanu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 23.05.2005
Domnilor...astia de la Orange sunt niste tzepari in general.
Eu am plecat de la ei din retea acum 2 ani datorita preturilor nesimtite pe care le practicau atunci. Vad ca nu se dezmint...si in continuare incearca sa "jefuiasca" clientii fideli cum pot mai bine. Mi se pare o schimbare josnica din partea lor.
Sper sa nu faca si Vodafone la fel...ca dupa cate se pare ii urmeaza mereu. Deocamdata Vodafone nu a schimbat nimic...va tin la curent :)

#38
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

sicko said:

Pe prima pagina a contractului Orange, scrie despre programul Orange Thank You.

Zice și-n ce constă? Detaliat? Atîtea puncte pe lună? Dacă nu, la revedere.

sicko said:

Chiar, are cineva idee cum pot obtine copii dupa TCG-urile din anumiti ani? :-D Le scriu un mail, sa vedem cat de elegant ma vor imbarliga.

Omule, lasă TGC-ul în pace. Înțelege că dacă nu s-a semnat în două copii la încheierea contractului, acel TGC e irelevant. Degeaba se face pomenire la el din contractul de bază. Fără semnături el nu există dpdv legal.

sicko said:

Cat priveste subventiile la telefoane, s-ar putea in scurt timp sa dispara daca se aproba legea aia imbecila cu taxele de reziliere - numai in romania se poate intampla sa iei un telefon gen IPhone la 1EUR cu ab pe 2 ani si dupa 1 luna sa nu-l mai platesti si sa nu patesti nimic - asta in mentalitatea imbecila a statului..

Stai că ai înțeles greșit. Legea respectivă spune doar că retenția nejustificată este ilegală. "Statul" nu cere nimănui să dea telefoane gratuite, după cum reiese din ce-ai spus tu.

Legea spune niște chestii foarte simple:
1) Consumatorul nu poate fi oprit să rezilieze. Poate rezilia oricînd, fără să trebuiască să motiveze.
2) Orice sumă pretinsă de comerciant consumatorului trebuie justificată clar.

După cum vezi, nu zice nimeni că operatorul nu poate cere niște sume la reziliere prematură. Dar trebuie justificate. Ori taxa așa cum o cer Orange, Vodafone etc. nu e justificată în niciun fel.

Există operatori unde taxa are o explicație concretă și exactă. Ex. Boom, unde reprezintă manopera instalării echipamentului și contravaloarea lui, și unde cuantumul pe 2 ani al custodiei este într-adevăr aproximativ egal cu manopera + cumpărarea echipamentului (care îți rămîne ție).

Să revenim la telefoane. Dacă iei un telefon subvenționat de la operator, este perfect ok să ți se spună "pentru acea sumă ne așteptăm să stai la noi N ani". Nu te pot opri să reziliezi, dar îți pot cere diferența subvenționată a prețului telefonului în caz că pleci mai devreme. O rezolvare elegantă, o sumă perfect justificată, iar operatorul nu pierde absolut nimic, ci dimpotrivă, te-a avut client și a încasat niște bani o vreme.

Deci eu nu cred că vor dispărea subvențiile la telefoane niciodată, odată ce operatorul are o metodă legală de a se asigura că nu pierde bani.

Ce s-ar putea să dispară sînt ofertele cu milioane de minute, dar nici asta nu e rău ci bine, din două motive:
* Oricum sînt făcute la plesneală, în ideea că de fapt oricum nu vorbești atîta.
* O să avem concurență reală. Cînd operatorii nu vor mai putea să rețină clienții cu japca se vor bate să ofere calitate și oferte reale, altfel n-o să stea nimeni la ei. Dovada? Uitați-vă ce oferte sînt la PrePay și ce e la abonamente.

Reține că retenția nu există legal. Nu e în avantajul clientului. E doar o modalitate pentru operatori de a-și estima mai bine costurile. Nu e nimeni obligat să-i ajute să facă asta. E ca și cum te-ar pune să stai capră cînd mergi în Shop și să scrie pe spatele tău ca să nu mai cumpere birouri. Ai accepta? :) Probabil că nu. Și atunci retenția de ce s-o accepți?

#39
ekotree

ekotree

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 151
  • Înscris: 05.09.2009
Buna,

Foarte urat din partea lor , macar de a r fi aut bunul simt sa trimita un sms ceva sa anunte clientii, mai am un numar la orange dar nu pentru mult , zilele astea il reziliez iar punctele sa faca ei ce vor cu ele pentru ca am inteles de redus factura nu se mai poate acum.
Oricum aveam un amarat de abonament la 3 euro cu 25 minute si atat , il facusem pentru telefon doar.

#40
sicko

sicko

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 616
  • Înscris: 01.11.2004

View Poststephano, on 8th February 2010, 08:13, said:

http://shop.orange.c...ans/pay-monthly
uitati aici abonamentele se incheie pem o perioada de 3 ani.si daca cititi cu atentie si la ei iti pot schimba tel o data la 18 luni..


Este vorba doar despre primele trei abonamente din lista, abonamente care sunt exceptia de la regula. Restul abonamentelor, dupa cum se vede, se incheie pe perioade de 18 sau 24 de luni.
Revin, cuvantul "teapa" e putin prea mult, da, asa e. Insa este decizia care impacteaza cel mai mult in sens negativ utilizatorul final. Sunt clientul a doua retele, de...multi ani. Este prima ocazie in care simt ca iau un sut in gura. Elegant, dar in gura.

Ma repet, nu am fost informat, nici prin SMS, nici prin mail, nici pe webcare. Am inteles ca s-au trimis sms-uri. Cum? Selectiv? In fine...mult zgomot pt. nimic. Ei fac ce vor, noi inghitim, ca asa trebuie.

Edited by sicko, 08 February 2010 - 10:51.


#41
alinescoo

alinescoo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,770
  • Înscris: 21.11.2005
Si eu am fost in dilema asta cu prelungirea contractuala. Sunand la OTY mi s-a spus ca perioadele contractuale se suprapun in continuare.

#42
inside_spy

inside_spy

    infiltrată în autobază

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,289
  • Înscris: 05.04.2006

View Postmedley, on 7th February 2010, 23:42, said:

la liber nu ti-l vinde nimeni
Orange îl vinde la preț standard. Am înțeles că "la liber" = "preț standard" pentru angajații Orange.

Cât despre modificarea OTY se pare că am uitat un proverb vechi: "Calul de dar nu se caută la dinți".

#43
linbetwin

linbetwin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 281
  • Înscris: 12.01.2007
Punctele Thank You sunt bune. Cu cât mai puține, cu atât mai bune.
Eu am implementat propriul meu program OTY. Se numește "No, Thank You" și constă în cel mai mic abonament care îmi acoperă nevoile de comunicare + 10 euro pe care îi pun deoparte în fiecare lună, echivalentul a 100 puncte TY pe care le-aș obține la o factură de 330 euro.

#44
stavreschi

stavreschi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,080
  • Înscris: 07.03.2006
TZEAPĂ !!!! :nonobad:

Păi țeapă este faptul că ești client ani și ani la ei (la Dialog sau la Connex) și chiar ești fidel după atâția ani, iar cu abonamentul pe care îl ai la ei vorbești MUULT mai scump de cât orice nou abonat care își cumpără o cartelă...
Asta este țeapă din punctul meu de vedere: NU se poate să cheltuiești lunar (de ex.) 10 euro și să vorbești 300-400 de minute, iar cu 5 euro să poți vorbii în aceeași lună 1000 de minute, iar asta să se întâmple lună de lună, an de an.....
Aici ar putea să mai umble onor operatorii AȘTIA ca să nu mă mai simt furat și îțepat pe față :thumbdown:   :angry:   :thumbdown:

#45
daniel1999

daniel1999

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 281
  • Înscris: 07.04.2009
delete

Edited by daniel1999, 08 February 2010 - 12:33.


#46
wirespot

wirespot

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,654
  • Înscris: 23.09.2002

linbetwin said:

Eu am implementat propriul meu program OTY. Se numește "No, Thank You" și constă în cel mai mic abonament care îmi acoperă nevoile de comunicare + 10 euro pe care îi pun deoparte în fiecare lună, echivalentul a 100 puncte TY pe care le-aș obține la o factură de 330 euro.

Excelent. Așa ar trebui să procedeze mai mulți oameni în loc să se milogească că nu li se mai dă ceva gratis.


@stavreschi: Ai avut un pistol la cap cînd ai semnat contractul pentru abonament? De ce nu treci pe cartelă sau pe ce vrei tu?

#47
stavreschi

stavreschi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,080
  • Înscris: 07.03.2006

View Postwirespot, on 8th February 2010, 15:12, said:

@stavreschi: Ai avut un pistol la cap cînd ai semnat ...

Normal că am făcut-o în deplină cunoștință de cauză, ideea era însă despre fidelizare și modalitate de ați trata clienții, care cotizează pentru același număr de telefon 10-14 ani.....
În rest, "all the best......."

#48
daemon

daemon

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,543
  • Înscris: 08.12.2001
Singura parte de "teapa" din chestia asta e ca modificarile importante nu is puse cu <h1> si font rosu pe site-ul orange la sectiunea OTY, si daca te uiti 2 minute nu le gasesti. Cel putin eu nu le-am gasit.

In rest, nu stiu cum se face, dar fiind interesat de best deal, m-am uitat si eu pe topic-ul aferent, unde am vazut ce modificari se fac. Asa ca in 31 ianuarie mi-am luat cu vreo 12 puncte cel mai ieftin telefon, prelungindu-mi cu inca un an abonamentul, dupa ce trecusem la altul nou cu o luna inainte. Asa ca nu s-a simtit, dar daca luam a doua zi, aveam inca 23 de luni de abonament.

Beneficiile OTY sunt optionale, si oferite cand si cum vor muschii Orange. Telefoane la fidelizare merita doar daca e un deal foarte bun, si nu te agata inca 2 ani cu abonament mare in retea. Ceea ce nu e cazul intotdeauna, cu mici exceptii (W810i, E51 etc)

Edited by daemon, 08 February 2010 - 16:36.


#49
crisstian

crisstian

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 958
  • Înscris: 21.06.2004
1. Dupa cum stiti cu totii sau unii acum au aflat programul OTY este un program pe care orange il poate modifica/anula oricand. Asadar nu e nici o teapa.
2. E jenant pentru o multinationala sa se uite la niste puncte amarate care valoreaza 10-50 lei pentru marea majoritate a clientilor.
3. De la o retea de cartier sau o alimentara gen Kaufla**, ma asteptam la mici manevre, dar de la orange nu ma asteptam sa bata in retragere chiar daca regulametul lor permite. S-au comportat ca niste bisnitari, smenari, olari sau tigani care repara burlanele la case...unde una iti spune la inceput si alta primesti la sfarsit.
4. D.p.m.d.v partea cu punctele mai bine ar disparea de tot, fiindca nu faci avere din cateva puncte adunate in 1-2 ani.
5. Problema e daca ii pune dracu sa reduca minutele de fidelizare...atunci ... vine potopul. Sa speram ca nu sunt atat de infometati.
6. Eu am fost anuntat prin SMS ca s-a schimbat prog OTY.
7. E criza, somajul e in crestere asa ca trebuiau si ei sa reduca de undeva din costuri..si cred ca vor mai urma si alte reduceri...:)
8. Pe de alta pare nu va puteti plange de oferte. Voi ce vreti puncte OTY sau abonamente cu sute de minute...? In vremuri de criza cand se inchid firme, orange va da liber la vorbit...desi nu vad ce dracu poti vb intr-o luna de-o mie de minute asa important.
9. E adevarat ca orange multi ani la rand ne-a (prostit) vandut abonamente ,,dupa ora 20.00, 19.00, 18.00"  cu 180 minute la 7-10 euro, iar la prepay erai suc*er. Acum le-a venit si lor randul...sa vada cum e,... ca bine le-a mai fost odata.
10. Sa stiti ca sunt destui abonati care habar n-au ce-i cu programul OTY sau au idee ca pot face ceva cu punctele alea insa nu se agita prea mult unde, cand si cum le pot folosi, s-ar agita daca s-ar ajunge la ce-am spus la pct. 5. Daca s-ar intampla asa ceva atunci Cosmoteul ar trebui sa-si prelungeasca programul la magazine pana tarziu in noapte...:)
11. Mare grija cand va prelungiti abonamentele ca daca se cumuleaza perioadele contractuale s-ar putea sa va treziti in lanturi un deceniu. Cum ar suna: aboneaza-te la orange pe un deceniu si ai 5000 min si sms-uri iar odata la 5 ani iti poti schimba telefonul. Glumeam desigur ... insa cred ca la vreo 3 ani poti ajunge cu perioada contractuala? :D
12. Sunt curios ce ne mai pregateste orange...in viitor.

Edited by crisstian, 08 February 2010 - 23:12.


#50
lucienuk

lucienuk

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,579
  • Înscris: 27.04.2007
Dupa ce ca anul asta nu mai pot cumpara nici un telefon (inainte puteam cumpara 3) mi se termina perioadele contractuale cu 1-2 luni dupa ce ma lasa ei sa fac fidelizari. Eu unul nu mai fac nici o fidelizare pe noile conditii si pe rand fiecare numar o sa treaca pe prepay.

Apropo azi am primit un mail de la ANCOM in care imi cerereau sa le trimit pe mail termenii si contractul. Sa vedem ce raspuns imi dau...

#51
nosign

nosign

    Junior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 186
  • Înscris: 08.01.2008
In afara de schimbarile astea de genul "stransul curelei", mai sunt si altele. Oferta de telefoane e fff.slaba, anemica. Preturi mari. Pur si simplu eu personal nu mai iau telefoane codate de la ei, doar daca e vreo oferta mai deosebita. Nu au nimic care sa ma atraga, e saracie mare. La liber gasesti mai ieftin sau eventual la partenerii lor, unii mai au oferte bunicele. Una peste alta puse, conditiile au devenit neinteresante, nestimulative, incolore si inodore. Orange down the drain.

#52
dragos1us

dragos1us

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 14.08.2006

View Postcrisstian, on 8th February 2010, 22:42, said:

1. Dupa cum stiti cu totii sau unii acum au aflat programul OTY este un program pe care orange il poate modifica/anula oricand. Asadar nu e nici o teapa.
2. E jenant pentru o multinationala sa se uite la niste puncte amarate care valoreaza 10-50 lei pentru marea majoritate a clientilor.
3. De la o retea de cartier sau o alimentara gen Kaufla**, ma asteptam la mici manevre, dar de la orange nu ma asteptam sa bata in retragere chiar daca regulametul lor permite. S-au comportat ca niste bisnitari, smenari, olari sau tigani care repara burlanele la case...unde una iti spune la inceput si alta primesti la sfarsit.
4. D.p.m.d.v partea cu punctele mai bine ar disparea de tot, fiindca nu faci avere din cateva puncte adunate in 1-2 ani.
5. Problema e daca ii pune dracu sa reduca minutele de fidelizare...atunci ... vine potopul. Sa speram ca nu sunt atat de infometati.
6. Eu am fost anuntat prin SMS ca s-a schimbat prog OTY.
7. E criza, somajul e in crestere asa ca trebuiau si ei sa reduca de undeva din costuri..si cred ca vor mai urma si alte reduceri...:)
8. Pe de alta pare nu va puteti plange de oferte. Voi ce vreti puncte OTY sau abonamente cu sute de minute...? In vremuri de criza cand se inchid firme, orange va da liber la vorbit...desi nu vad ce dracu poti vb intr-o luna de-o mie de minute asa important.
9. E adevarat ca orange multi ani la rand ne-a (prostit) vandut abonamente ,,dupa ora 20.00, 19.00, 18.00"  cu 180 minute la 7-10 euro, iar la prepay erai suc*er. Acum le-a venit si lor randul...sa vada cum e,... ca bine le-a mai fost odata.
10. Sa stiti ca sunt destui abonati care habar n-au ce-i cu programul OTY sau au idee ca pot face ceva cu punctele alea insa nu se agita prea mult unde, cand si cum le pot folosi, s-ar agita daca s-ar ajunge la ce-am spus la pct. 5. Daca s-ar intampla asa ceva atunci Cosmoteul ar trebui sa-si prelungeasca programul la magazine pana tarziu in noapte...:)
11. Mare grija cand va prelungiti abonamentele ca daca se cumuleaza perioadele contractuale s-ar putea sa va treziti in lanturi un deceniu. Cum ar suna: aboneaza-te la orange pe un deceniu si ai 5000 min si sms-uri iar odata la 5 ani iti poti schimba telefonul. Glumeam desigur ... insa cred ca la vreo 3 ani poti ajunge cu perioada contractuala? :D
12. Sunt curios ce ne mai pregateste orange...in viitor.
eu personal sunt multumit de abonamentul orange care il am, in legatura cu punctele ty eu acumulez 5-6 euro pe an( sorry acumulam),asa ca nu ma deranjeza prea mult, in legatura cu prelungirea perioadei la achizitionarea unui telefon, nu poate fi mai mare de 3 ani dupa cum zic chiar ei, preturi prea mari la telefoane asta e nu mai cumpar de la ei, dar ce legatura are KAU FLAND chiar nu inteleg, sau si ei ar tb sa faca contract daca cumperi de la ei :))

Edited by dragos1us, 09 February 2010 - 01:49.


#53
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,667
  • Înscris: 13.12.2006
am primti si eu sms-ul cu pricina, dar care zicea sec:"de la 1 februarie OTY se modifica, vezi pe net noile conditii", ceva mai elevat totusi dar ideea e aceasi.
si bineinteles pe site nici o conditie noua...am cautat pana mi-au sarit capacele ca sa vad cu ce se modifica oty, dar nici gand sa gasesc ceva. deci partea cu notificatul in 30 zile pica din start. a trebuit sa ma duc la shop ca sa vad daca e adevarat ce citeam aici pe forum.

din fericire nu am trecut la delfin 8 si nici nu m-am aruncat pe oferta cu lg gt505, pentru ca luna viitoare probabil voi da 30 de euro si voi trece pe cartela. e mai rentabil. cu 5 euro prin orange young am mai multe facilitati decat am acum cu abonament de 3 euro si optiuni de 10 euro.
sa vedem daca schimba abonamentele din 9 si daca vor fi interesante, daca nu cartela ma mananca plus ca am mi-am facut un prieten care are magazine de reparat telefoane si la el gasesc tot ce vrea sufletelul meu la pret de BD. bineinteles fara prelungirea contractuala.

orange, vodafone, cosmote ar trebui sa se uite in ograda digi.mobil si sa invete. mama a renuntat la 3 numere de orange pentru 3 digi mobile. iasa mult mai ieftin asa, si oricum ei nu-i trebuiau telefoane sofisticate. e o tara libera s democratica, daca nu iti place un serviciu, reziliezi si gata. daca compania realizeaza ceva din plecarea ta e super, daca nu...sa-i fie de bine.

#54
sicko

sicko

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 616
  • Înscris: 01.11.2004
Sper sa nu se alinieze si Vodafone la practicile astea. :-( Desi...nu prea cred sa n-o faca.
Stiti ce mi se mai pare aiurea de tot? Faptul ca se pompeaza mult de tot pe serviciile de internet mobil de pe telefon, instant messaging, tv live...etc...iar telefoanele ce permit asemenea "giumbuslucuri" sunt la preturi prohibitive pt. utilizatorul "normal". Am ajuns ca la o resemnare de contract, pe DOI ani de zile, sa-mi pot lua telefoane jalnice, (pe bani putini, zic). Pai daca tot semnez pt doi ani de zile...ofera-mi, naibii, niste terminale mai atractive. Nu la 200 de euro. :-(

This all...sucks.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate