Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Prima teapa serioasa din telecomul romanesc
Ultima postare: apr 08 2010 10:23, Inițiat de
sicko
, feb 07 2010 18:53
·
0
#56
Publicat: 09 februarie 2010 - 11:08
ceanu1980, on 9th February 2010, 10:54, said: o sa faca si voda la fel , dincolo de toata concurenta dintre ei stau frumusel si isi impart piata ca toata lumea (lor) sa iasa bine mai putin clientul final sorry daca te-am jignit zilele trecute De asta mi-e teama si mie. :-( Programul de fildelizare ar trebui sa se numeasca program de inrobire, in curand. Retelele risca mult cu aceste decizii. Daca alaturam si ofertele de la cartelele prepay...nu stiu, zau, daca mai are vreun sens sa pastrezi un abonament. De la caz la caz, evident...dar...daca pierzi si avantajele programelor de fidelizare(telefoane schimbate anual, puncte scazute din facturi, etc...) - nu vad ce mai au abonamentele in plus. Unde sunt avantajele? :-) |
#57
Publicat: 09 februarie 2010 - 11:21
nicaieri. Orange is down the drain, indeed. Ca si client de 8-9 ani (inca de pe vremea Orange Free), am fost tratat cu c*rul, primind tot felul de amenintari pentru facturi chipurile restante, dar achitate la timp in realitate, la serviciul clienti auzind doar aceeasi placa cu "ne cerem scuze, a fost o problema in sistem". Asa ca am reziliat contractul, nu inainte de a trage un ras bun la vederea ofertei "speciale" cu care chipurile ma momeau sa mai raman in retea (telefoane si beneficii mai putin atractive decat propriile oferte de atragere de noi fr..clienti in retea)
|
#58
Publicat: 09 februarie 2010 - 11:23
Da, e aiurea sa nu subventioneze Orange 90% telefoanele de ultima generatie pe care poti vedea live tv, ce sa povestesc...
Orange si-o fac asta pe barba lor. Daca o sa fie nasol de acum inainte, o sa se vada o trecere masiva la prepay si o scadere mare a cumparatorilor BD. Atunci, daca vor, se va face ceva. Deocamdata, astea sunt conditiile, e program bonus, ce poti face ca utilizator e sa le dai un mail in care sa iti versi of-ul si, la momentul potrivit, sa ii suni sa reziliezi abonamentul, eventual sa te muti pe alta retea, si sa te bucuri daca o sa se roage de tine sa mai stai in retea si sa iti dea minute si telefoane ieftine. Pana una alta, toata lumea semneaza contractul la fidelizare, unde scrie clar ce si cat, si daca nu e clar, intrebi pe cel care ti-l intocmeste. Sau mai bine intrebi inainte, 411 e gratis, vanzatorii din shop-uri si magazine iti dau informatiile gratis, si faci un calcul sa vezi daca iesi mai bine la abonament, sau la liber, de pe emag&co. |
#59
Publicat: 09 februarie 2010 - 18:11
daemon, on 9th February 2010, 11:23, said: Da, e aiurea sa nu subventioneze Orange 90% telefoanele de ultima generatie pe care poti vedea live tv, ce sa povestesc... Nu e vorba doar de Orange, ci de toti operatorii. Chiar daca am un abo de 30 de euro, tot nu cumpar telefoane similare la preturi identice cu un client din UK, de exemplu. Asta chiar nu mi se pare ok. Da, daca am un abo de 3 euro, tac. Dar cand am un abonament la preturi "de-afara", astept si terminale la preturi de-afara. Gandesc prea simplu, stiu. :-) (Exemplu: un client care plateste 200 de lei, aduce lunar de 5 ori mai mult decat un client "din cei multi". Ei bine mi se pare corect sa-i tratezi altfel macar pe acestia, daca nu pe toti. Telefonul e 200 de euro pt cei cu facturi mici? Ok, atunci pt cel cu facturi mai mari sa fie de 5 ori mai ieftin.) Sunt multe de discutat... |
#62
Publicat: 10 februarie 2010 - 11:32
jalnic cu noile bonusuri de loialitate la orange:
-Silver –15 % din valoarea facturii in Euro, fara TVA - Gold –20 % din valoarea facturii in Euro, fara TVA - Platinum - 40% din valoarea facturii in Euro, fara TVA pana si cei de la vodafone sunt mai darnici |
#63
Publicat: 10 februarie 2010 - 12:01
Nu tin partea Orange care si pe mine m-a scos in ultimul timp din minti DAR si minute garla si telefoane ieftine si relatii clienti/suport de calitate nu cred ca se poate. Unele beneficii la ab sau bonusuri la cartela erau de pe vremea cand nu dadeau atatea minute, cand vocea era scumpa si isi permiteau. Uitati-va la Cosmote... acolo nici bonusuri, nici program de fidelizare ca la Orange. Evident ca lucrurile ar putea sta muuult mai bine dar cred ca asta e explicatia.
|
#64
Publicat: 10 februarie 2010 - 12:06
mda... de aia acum vreo 10 zile puteam sa fac fidelizare pe site de pe oricare din cele 3 nr ale mele iar brusc acum de cateva zile doar de pe unul singur pot care are 2 ani vechime , cu altul am facut fidelizare in dec 2008 si celalalt e de date din iunie 2008 .macar am elucidat misterul
personal mi se pare o mare porcarie sa modifici atatea chestii in dezavantajul clientilor chit ca e criza si astea , eu unul ma gandesc din ce in ce mai mult sa trec pe voda cu toate ca in toamna fac 9 ani de orange Editat de Alex86, 10 februarie 2010 - 12:07. |
|
#65
Publicat: 10 februarie 2010 - 12:59
sicko said: Chiar daca am un abo de 30 de euro, tot nu cumpar telefoane similare la preturi identice cu un client din UK, de exemplu. Asta chiar nu mi se pare ok. Vorbim de telefoane la liber sau subvenționate de operator? Dacă-s la liber, cumpără-le de oriunde vrei tu și ieși mai ieftin, inclusiv UK. Dacă-s subvenționate, n-are nicio legătură. E dreptul operatorului (ca și al oricărui comerciant) să le dea cu ce sumă vrea el. Asta dpdv economic. Dpdv "moral", atîta vreme cît reducerea față de prețul la liber din România există, chiar dacă e mai mică decît cea din UK, atunci eu nu văd problema. E de kko ca atunci cînd ți se face o reducere să strîmbi din nas și să zici "dar în UK reducerile sînt mai mari". E un cadou, ce naiba. sicko said: Exemplu: un client care plateste 200 de lei, aduce lunar de 5 ori mai mult decat un client "din cei multi". Ei bine mi se pare corect sa-i tratezi altfel macar pe acestia, daca nu pe toti. Telefonul e 200 de euro pt cei cu facturi mici? Ok, atunci pt cel cu facturi mai mari sa fie de 5 ori mai ieftin. Cumpără acțiuni Orange. Dacă ai suficient de multe, la un moment dat o să devină relevantă părerea ta privind politicile de subvenție la telefoane practicate de această companie. Pînă atunci nu. |
#68
Publicat: 10 februarie 2010 - 15:31
"E un cadou!" Mai terminati cu placa asta! Noi ne legam de ei pentru DOI ANI de zile...care...cadou? :-| Doi ani de zile ei sunt siguri ca primesc bani de la noi, lunar. Tocmai pt asta, pt. ca suntem dispusi sa prelungim un contract, asteptam si noi ceva in schimb. N-am sa=mi prelungesc un contract doar asa, ca pt siguranta lor. Orange sau Vodafone nu ne fac favoruri, hai sa fim seriosi. Noi le facem lor, fiindu-le clienti.
Si DA, mi se pare perfect normal sa existe o segmentare mai vizibila a clientilor in functie de valoarea acestora, intr-un sens ne-manelistic. Implicit, preturi cu totul si cu totul diferite la terminalele achizitionate prin prelungirea unui contract postpaid. Nu diferente de 50 de lei... Actiuni Orange? Da, se pare ca fara asta n-ai niciun cuvant. :-( Avand in vedere ca e aceeasi companie si aici, si-n UK(e un exemplu), clientii ar trebui tratati la fel, nu degeaba suntem si noi membri UE, pana la urma. Aceeasi companie, aceleasi costuri la abonamente, pai sa fie si la telefoane aceleasi preturi. Sau macar asemanatoare. Editat de sicko, 10 februarie 2010 - 15:43. |
#70
Publicat: 10 februarie 2010 - 16:19
daca te apuci si dai tel moca la ab super mari apar o gramada de tepari....ca asa e in romania...cat piveste subventiile, din punctul meu de vedere este destul de simplu
e un business care are ca si ecuatie profit=venituri-cheltuieli...si cum trb sa faca profit...se taie de peste tot cand o sa aduca un utilizator roman in medie cat aduce unul de afara, atunci o sa vezi poate aceleasi subventii pana atunci, nu ai cum pt ca e un business cat priveste punctele, ele sunt un BENEFICIU, nu un cadou...si tu si compania iesi in castig ca esti client - prb e, asa cum se spunea si mai sus...nu poti sa ceri sute de minute si in acelasi timp sa ai pretentia sa se aloce punctele la fel ca si pana acum ti se ofera ceva - trb sa oferi si tu ceva la schimbi - sau mai bine zis sa accepti ca pierzi pe alta parte sa fim seriosi...se tot face comparatia cu UK - tu ai studiat vreodata ce ab sunt in UK sau in orice alta tara? suntem mujlt prea moca...de asta se tot taie subventiile si sa vezi daca se aproba kktu ala de lege cu anularea taxelor de reziliere si de penalizare - atunci, adio subventii si pe buna dreptate...trb sa recunosti ca nu ar fi ok sa isi ia toti descultii iphone cu 1EUR si sa nu mai plateasca ab - orange pierde si ei raman cu tel...pare nice, nu? |
#71
Publicat: 10 februarie 2010 - 18:11
@sind: Vezi aici explicații. Și tu și sicko ați înțeles complet greșit ce înseamnă modificările la codul consumului. N-or să dispară nici subvențiile și probabil nici retenția, doar că vor trebui făcute LEGAL, nu la impresie cum sînt acum.
|
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi