Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
DIGI.NET - probleme cu serviciile, echipamentele etc.
Last Updated: May 18 2024 15:20, Started by
ciuly
, Feb 01 2010 23:23
·
100
#4717
Posted 31 May 2018 - 18:39
DieselCRDI, on 31 mai 2018 - 18:34, said:
În secolul 21, facturile se pot vizualiza și plăti online! Urmeaza statia ,, Aparatorii patriei ''. Uite ca io in secolul 21 n-am incredere sa platesc la digi daca nu-mi vine factura. Apropo, s-o schimbat cumva contractul si nu se mai emite factura pe hartie ? |
#4718
Posted 31 May 2018 - 18:45
Păi dacă "nu ai încredere" (știu, "card" citit invers este "drac" ), mult succes la portare! Nu e cazul să te stresezi cu "drăcii" din astea, online!
|
#4719
Posted 31 May 2018 - 18:48
DieselCRDI, on 31 mai 2018 - 18:45, said:
Păi dacă "nu ai încredere" (știu, "card" citit invers este "drac" ), mult succes la portare! Nu e cazul să te stresezi cu "drăcii" din astea, online! N-o mai da la intors !!!!!! Si-o incalcat contractul sau nu ? ps. Probabil cand plateam eu cu cardul prin state, tu nu realizai ce-i ala. |
#4721
Posted 05 June 2018 - 15:08
Am 2 abonamente, acasa FTTH de 1 Gbps si la magazin+birouri FTTB cu business de 100. Cablurile UTP de la FTTB incep sa cedeze.
In weekend, a cazut netul de la birou la ora 19 sambata, seara, l-am restabilit eu duminica la 13, la 19 din nou down, restabilit luni la 9 dimineata, apoi tot luni la ora 12 schimbat mufa de WAN cu baietii de la RDS (era oxidata bine de tot, verzuie la pini), azi dimineata netul down again. Si nici nu-si mai revenea prin scoatere si re-bagare cablu in WAN. Sunat la RDS, m-au pus sa mut cablul intr-un LAN "sa vedem daca isi ia link", nu-si lua, foarte profi incercarea asta, nu aia cu restartatul routerului, mai ales ca am uptime 165 zile fatza de 70 acasa. Au venit, nu era din priza de sub masa, nu era de la papucii de legatura de pe scara, dar undeva 2 fire din UTP erau in scurt de la frecarea de patul de cablu cica, au tot tras de el in decursul timpului. M-au mutat pe UTP-ul unui vecin ce a fost migrat pe FTTH de apartament. Dar facusera netul, insa murisera telefoanele, i-am pus sa le repare si pe alea, inca 15 minute. Acum orice tip de la RDS vine, ma intreaba de ce nu am trecut pe fibra, eu raspund ca e abonament business de 100. La priza de net mi-au pus un patch cord galben (ca fibra, hihihihi) pana in router. Stick-ul de Digi 3 G Huawei al fratelui nu merge, nu stie 900 Mhz ci doar 2.100 Mhz, ca asa l-as fi gandit drept back-up, routerele Asus au posibilitatea conectarii unui modem 3 G/4 G pe USB prin USB Application. |
#4722
Posted 07 June 2018 - 05:19
Salut.Incepand de aseara OTP-ul ZTE de la Digi nu mai functioneaza corect.Adica sunt doar 2 porturi active din 4 si bineinteles am ramas fara internet.Ce pot face?Este vreo defectiune de la ei sau s-a stricat OTP-ul?
|
#4723
Posted 07 June 2018 - 06:59
Cosmin_Andrei, on 07 iunie 2018 - 05:19, said:
Salut.Incepand de aseara OTP-ul ZTE de la Digi nu mai functioneaza corect.Adica sunt doar 2 porturi active din 4 si bineinteles am ramas fara internet.Ce pot face?Este vreo defectiune de la ei sau s-a stricat OTP-ul? Se numeste ONT (Optical Network Terminal).... Incerca sa iei legatura cu Digi, pot verifica anumite aspecte si remote |
#4724
Posted 07 June 2018 - 11:05
Cosmin_Andrei, on 07 iunie 2018 - 05:19, said:
Salut.Incepand de aseara OTP-ul ZTE de la Digi nu mai functioneaza corect.Adica sunt doar 2 porturi active din 4 si bineinteles am ramas fara internet.Ce pot face?Este vreo defectiune de la ei sau s-a stricat OTP-ul? Salut, Cosmin_Andrei! In cazul in care situatia persista, contacteaza-ma in privat pentru mai multe verificari. |
#4725
Posted 07 June 2018 - 13:38
A fost o problema de natura tehnica care s-a rezolvat intre timp.
|
#4726
Posted 09 June 2018 - 18:33
Salut ,
De cateva zile am si eu ONT F660RV1 de la digi-net , fibra optica , sunt sanse sa mearga internetul IPV6 pe acesta ? |
|
#4728
Posted 09 June 2018 - 22:44
Deci, azi a venit un baiat de la rds a verificat reteaua si etc a vazut ca nu mergea in parametri optimi (asta dupa ce am mai intampinat aceasi problema acum 2 zile) a schimbat tot firul din casa pana la ONT-ul din casauta de pe casa scarii, a mers ok pana mai acum pe seara cand iar a scazut viteza...
Am abb de 1Gbps si din 1Gbps dupa ce s-a intervenit in locatie si dupa ce sa dat restart la ont a mers ok insa dupa pica in 500 sau chiar 50 uneori... rcs2.jpg 60.39K 13 downloads rds1.jpg 40.61K 12 downloads Ca si configuratie am un routter : AC750 Wireless Dual Band Gigabit Router Archer C2 PC are urmatoarea configuratie Procesor : AMD A8 6600K , 12 GB de ram si 2 HDD-uri (1 SSD si un HDD) Placa de retea : Realtek RTL8168/8111 PCI-E Gigabit Ethernet Adapter Imi scapa mie ceva? Edited by porcusoru, 09 June 2018 - 22:45. |
#4729
Posted 09 June 2018 - 22:58
Daca esti pe FTTB cam asta e problema. Sunt prea multi abonati si sug prea multa banda. Cand se da restart la ont se deconecteaza toti si de aceea o scurta perioada merge bine.
Solutia e sa treci pe FTTH daca este disponibil sau sa faci downgrade. |
#4730
Posted 09 June 2018 - 23:01
@diZy Multumesc frumos de raspuns!
Edited by porcusoru, 09 June 2018 - 23:07. |
#4731
Posted 09 June 2018 - 23:54
Cosmin_Andrei, on 07 iunie 2018 - 05:19, said:
Salut.Incepand de aseara OTP-ul ZTE de la Digi nu mai functioneaza corect.Adica sunt doar 2 porturi active din 4 si bineinteles am ramas fara internet.Ce pot face?Este vreo defectiune de la ei sau s-a stricat OTP-ul? |
|
#4732
Posted 10 June 2018 - 00:05
Probabil se referea la leduri. În plus, omul a revenit cu mențiunea că s-a rezolvat, deci care-i rostul postului tău?
|
#4733
Posted 10 June 2018 - 02:37
mhanor, on 10 iunie 2018 - 00:05, said:
Probabil se referea la leduri. În plus, omul a revenit cu mențiunea că s-a rezolvat, deci care-i rostul postului tău? E... acum ai priceput care era ideea sau iti fac si un desen? Edited by Tehnicianul1970, 10 June 2018 - 02:39. |
#4734
Posted 10 June 2018 - 19:35
Revin cu un update! Astăzi am sunat iar la relații clienți RDS să le expun problema.. Doamna de acolo mi-a comunicat că eu am abb de 1Gbps de la 1 luna viitoare de și mie până acum nu mi-a comunicat nimeni acest aspect. Plus de asta mi-e îmi vede link-ul ca gigabit.. Deci pana la urmă cum stă treaba..?
|
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 1 anonymous users