Toyota opreste productia si vanzarile in US
#73
Posted 14 February 2010 - 00:05
A citit cineva pdf-ul ala cu raportul NHTSA despre accidentul "911"? A vazut cineva dintre adeptii faptului ca masinile japoneze sunt proaste ca accidentul a avut loc din cauza faptului ca pedala de acceleratie s-a blocat sub covoras insa acel covoras nu era cel destinat respectivului model de Lexus?
Chiar e asa de greu de vazut ca tot scandalul asta a picat la fix exact atunci ca GM a revenit dupa chestia cu falimentul? |
#74
Posted 14 February 2010 - 00:06
Overseas, sa stii ca ma deranjeaza isprava celor de la Toyota, atit pentru ca a crescut riscul de utilizare a acestei masini, cit si pentru ca a crescut timpul pe care trebuie sa il pierd la service !
In doi ani si ceva am petrecut doua ore si jumatate in service, la doua revizii, acum va mai trebui sa petrec circa o ora in service pentru problema asta ! O sa ma gandesc la treaba asta cind voi achizitiona urmatoarea masina ! Din cite inteleg, pe tine te deranjeaza problema de la masina mea pentru ca nu imi pune viata in pericol numai mie, ci si celorlalti participanti la trafic, inclusiv tie ! E corect ce sugerezi, dar esti absolut convins ca masina ta nu are nici un viciu de fabricatie care sa iti puna tie, sau altora, viata in pericol? Edited by kodiak, 14 February 2010 - 00:07. |
#75
Posted 14 February 2010 - 00:20
spanac_, on 11th February 2010, 19:49, said: Bai nene, chiar nu bate la ochi nimanui? Nu vi se pare ca cineva incearca sa salveze GM si Chrysler prin aruncarea cu noroi in Toyota? Cum poti tu, ca ministru al transporturilor, sa spui sa nu mai conduca lumea masinile respective? Incercati sa si ganditi nitel inainte de a inghiti tot ce vi se baga sub nas. Da, ai dreptate, presedintele Toyota vrea sa salveze GM, de aia si-a cerut scuze public... Dar este bine ca ai pus emoticonul ala de "jmeker", ca sa dai greutate cugetarii pe care ai tocmai ai comis-o. closchkutza, on 13th February 2010, 17:05, said: Chiar e asa de greu de vazut ca tot scandalul asta a picat la fix exact atunci ca GM a revenit dupa chestia cu falimentul? Nu te gandesti ca poate de aia a dat faliment GM, pentru ca firmele asiatice au venit cu produse ieftine? Si ca ieftin intotdeauna insemna risc la calitate? Edited by SuperDuper, 14 February 2010 - 00:24. |
#76
Posted 14 February 2010 - 00:34
SuperDuper, on 14th February 2010, 00:20, said: Da, ai dreptate, presedintele Toyota vrea sa salveze GM, de aia si-a cerut scuze public... Dar este bine ca ai pus emoticonul ala de "jmeker", ca sa dai greutate cugetarii pe care ai tocmai ai comis-o. Alta mostra de gandire adanca... Sa inteleg ca Toyota de aia a facut masini cu probleme din 2007 pana acum, ca le purta de grija la aia de la GM... Nu te gandesti ca poate de aia a dat faliment GM, pentru ca firmele asiatice au venit cu produse ieftine? Si ca ieftin intotdeauna insemna risc la calitate? |
#77
Posted 14 February 2010 - 00:40
SuperDuper, atunci cum iti explici mediatizarea excesiva? Si declaratii facute de exemplu de ministrul transporturilor? Ah, da - sunt ale naibii de periculoase Toyotele astea, atat de periculoase incat in Europa n-a existat nici un accident din cauza pedalei; bietii oameni trebuie sa ne salveze de aceste dezastre pe roti, sa ne luam mai degraba masini americane, solide, fiabile
In plus, Toyota nu mai e de multicel o firma ieftina, rapid dupa ce-au intrat pe piata s-au distantat de aceasta strategie; mai degraba as spune asta despre anumite marci/modele din cadrul GM. Dar na, tu esti atat de "americanizat" incat pana si responsabilitatea GM pentru propriile actiuni ce-au rezultat in faliment, tot in carca Toyota o pui. Edited by Kunzite, 14 February 2010 - 00:40. |
#79
Posted 14 February 2010 - 01:02
Defectiuni se intampla la orice masina, important este sa dispara fanatismul celor ce sustin ca masinile japoneze sunt cele mai fiabile.
Deja era enervant cand vedeai si oameni care nu au masina ca sustineau acest mit. Masinile sunt masini, fiecare isi cumpara dupa gust, posibilitati si nevoi. Poate acum va dispare si mitul cumparatorului "inteligent", cel care cumparat masina mai buna decat una germana si cu bani mai putini. In rest noi sa fim sanatosi si sa nu avem parte de incidente. |
#80
Posted 14 February 2010 - 01:26
ce urmeaza?
Quote Toyota Motor are în vedere introducerea de reduceri și de garanții pe perioade mai lungi pentru a atrage clienți americani după ce rechemarea în service a forțat oprirea vânzărilor pentru opt modele, potrivit unui dealer apropiat discuțiilor, scrie Bloomberg. Astfel, se are în vedere introducerea de garanții de până la 10 ani și rabaturi de mii de dolari pe vehicul ce ar putea începe din luna martie, spun trei dealeri Toyota ce au dorit să-și păstreze anonimatul deoarece discuțiile au fost unele private. |
#81
Posted 14 February 2010 - 02:57
terratec, sper ca nu ajungem la mitul masinii germane
|
#82
Posted 14 February 2010 - 05:10
H725, on 13th February 2010, 18:26, said: Potrivit unor dosare juridice și administrative obținute de Bloomberg, cel puțin patru anchete ale autorităților din SUA asupra unor posibile defecțiuni la pedala de accelerație de la modelele Toyota au fost închise în trecut cu ajutorul unor foști membri ai autorităților de reglementare angajați de compania niponă. Astfel, au fost blocate rechemări în service ale mașinilor. Cristopher Tino, vicepresedintele diviziei Toyota care este responsabil cu testele de siguranță, și Cristopher Santucci, adjunctul său, au convins autoritățile de la Administrația Națională a Siguranței Traficului să închidă mai multe anchete din anii 2002-2003 pentru modelele Camrys si Solaras. Mai poti spune ceva? |
|
#83
Posted 14 February 2010 - 11:22
#84
Posted 14 February 2010 - 17:19
kodiak, on 14th February 2010, 00:06, said: E corect ce sugerezi, dar esti absolut convins ca masina ta nu are nici un viciu de fabricatie care sa iti puna tie, sau altora, viata in pericol? Ai dreptate, faptul ca Toyota o da in bara si face recall inseamna in primul rand ca alte marci o duc si mai rau pt ca 'daca cea mai fiabila marca o da in bara, cu cat mai mult ceilalti' |
#86
Posted 16 February 2010 - 00:40
savimbi, on 14th February 2010, 05:10, said: Potrivit unor dosare juridice și administrative obținute de Bloomberg, cel puțin patru anchete ale autorităților din SUA asupra unor posibile defecțiuni la pedala de accelerație de la modelele Toyota au fost închise în trecut cu ajutorul unor foști membri ai autorităților de reglementare angajați de compania niponă. Astfel, au fost blocate rechemări în service ale mașinilor. Cristopher Tino, vicepresedintele diviziei Toyota care este responsabil cu testele de siguranță, și Cristopher Santucci, adjunctul său, au convins autoritățile de la Administrația Națională a Siguranței Traficului să închidă mai multe anchete din anii 2002-2003 pentru modelele Camrys si Solaras. Mai poti spune ceva? mai intii faci economie citiva centi la fiecare masina nepunind o saiba / alegind o solutie tehnica nefericita si apoi platesti avocati, dai mita pt ca consideri ca asa profitul e mai mare... imi aduce aminte cu scirba de povestea rezervorului de benzina al ford-ului pinto... |
#87
Posted 16 February 2010 - 12:04
Am inteles ca au murit totusi vreo 20 de oameni numai in america din cauza defectiunii respective, deci nu e chiar o isterie nemotivata.
|
|
#88
Posted 16 February 2010 - 13:02
closchkutza, on 14th February 2010, 00:05, said: Chiar e asa de greu de vazut ca tot scandalul asta a picat la fix exact atunci ca GM a revenit dupa chestia cu falimentul? Intr-adevar e o problema la Toyota cu pedala vietii, nimeni nu contesta asta insa un recall absolut normal la companie absolut normala (ce intamplator era lider mondial la vanzari) s-a transformat intr-un scandal ce in mod evident nu e deloc intamplator. Edited by fastcarjunkie, 16 February 2010 - 13:02. |
#89
Posted 16 February 2010 - 13:06
fastcarjunkie, on 16th February 2010, 13:02, said: +1 Intr-adevar e o problema la Toyota cu pedala vietii, nimeni nu contesta asta insa un recall absolut normal la companie absolut normala (ce intamplator era lider mondial la vanzari) s-a transformat intr-un scandal ce in mod evident nu e deloc intamplator. Nope Cand era pe val, Toyota ne explica la toti ca e o companie peste standardele normale de calitate si ca nu intamplator era lider mondial. De aici si ridicolul explicatiilor fanilor Toyota. |
#90
Posted 16 February 2010 - 14:26
overseas, on 16th February 2010, 13:06, said: Nope Cand era pe val, Toyota ne explica la toti ca e o companie peste standardele normale de calitate si ca nu intamplator era lider mondial. De aici si ridicolul explicatiilor fanilor Toyota. exact, asta ma deranja (si) pe mine, o persoana care consider masina doar un mijloc de transport... au trecut vremurile cind Volvo avea exclusivitatea sigurantei, Mercedes a luxului & confortului si sa zicem BMW a sportivitatii... Edited by H725, 16 February 2010 - 14:27. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users