Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Toyota opreste productia si vanzarile in US
Last Updated: May 26 2010 18:54, Started by
SuperDuper
, Jan 27 2010 02:19
·
0
#37
Posted 30 January 2010 - 20:17
kodiak, on 30th January 2010, 19:09, said: Repet, daca CTS a respectat proiectul Toyota, care include nu numai caracteristicile dimensiunale, ci si cele legate de material, responsabilitatea e a celor de la Toyota ! E destul de discutabil, cum ziceai, merita un documentar pe NG sau Discovery. Initial se vorbea ca e afectata doar SUA fiindca pedalele vin de la CTS, iar Europa nu e afectata fiindca se folosesc piese de la Denso. Dar se pare ca nu... Toti avem aceleasi pedale. Cristist50, on 30th January 2010, 19:33, said: Abia acum imi dau seama de ce prindea Yarisul meu 170km/h. Si eu care acceleram doar pana la 90 ... Edited by geojoking, 30 January 2010 - 20:19. |
#39
Posted 30 January 2010 - 21:42
Mosotti, on 29th January 2010, 14:33, said: asa-i cind ajungi numarul 1 in lume cu ieftinaciuni chineziste. "ninja tokyo osaka sayonara sansiro", sau in traducere romaneasca "ba, sa maximizam profitu" Cate probleme nu a avut si BMW in trecut cu fiabilitatea unor modele... |
#40
Posted 31 January 2010 - 22:24
s`ar putea sa urmeze si honda
cu o problema la sistemul de inchidere a geamurilor, care chipurile ar putea provoca un incendiu |
#41
Posted 31 January 2010 - 23:12
Cutzu, on 31st January 2010, 22:24, said: s`ar putea sa urmeze si honda cu o problema la sistemul de inchidere a geamurilor, care chipurile ar putea provoca un incendiu Am scris si pe celalalt topic de Recall. PSA a anuntat ca modelele produse in parteneriat cu Toyota sunt rechemate, deci Citroen C1 si Peugeot 107. MediaFax. |
#42
Posted 01 February 2010 - 15:37
#44
Posted 02 February 2010 - 02:11
geojoking, on 31st January 2010, 16:12, said: Am scris si pe celalalt topic de Recall. Quote Constructorul auto nipon Honda recheamă pentru reparații circa 646.000 de mașini din modele Jazz și City vândute în întreaga lume din cauza unui defect la instalația electrică a geamurilor, care poate cauza incendii. Edited by SuperDuper, 02 February 2010 - 02:12. |
#45
Posted 02 February 2010 - 02:47
Ma scuzi, nu stiu de ce s-a inclus si citat. Ce am postat eu nu are legatura cu ce ai postat tu.
|
#46
Posted 02 February 2010 - 05:57
Azi dimineata au anuntat si la mine la radio rechemare pentru Avalon si Sequoia.
Pacat ca Toyota nu si-a luat-o in barba inainte sa-i termine financiar pe americani, poate apareau modele mai faine si de la unii si de la altii. Da' voua sa va traiasca toyotele, care le aveti. |
|
#48
Posted 05 February 2010 - 14:36
Problema de la Prius a fost deja rezolvata (sau va fi) printr-un update de soft. E problema electronica, nicidecum mecanica.
|
#49
Posted 05 February 2010 - 14:52
geojoking, on 30th January 2010, 12:24, said: Si totusi firma canadiana a gasit solutia pentru remedierea situatiei. Va folosi un material mai puternic. Deci, zic eu, vina e impartita. Sursa aici. Dezvoltarea, proiectarea si designul se face in comun de constructorul auto impreuna cu furnizorii, dar la sfarsit constructorul e responsabil de solutia finala. Furnizorul executa exact ce a stabilit cu constructorul, iar Toyota cu siguranta a facut receptia acelor piese, deci le-a acceptat ca fiind conforme cu ce voia. Deci no way ca Toyota sa arate cu degetul spre furnizor. Daca furnizorul nu respecta specificatiile tale, nu receptionezi. Daca le receptionezi si le pui pe masini, e duda ta. Si gata cu basmul cu marmota de la Toyota care asambla personal fiecare piesulita si o gresa cu codita !!! |
#50
Posted 06 February 2010 - 20:15
"Președintele Toyota cere public scuze pentru rechemarea în service a peste 8 milioane de mașini
Autor: CAPITAL Online Publicat: 6 Februarie 2010 Vizionari: 112; Președintele companiei japoneze Toyota, Aiko Toyoda a cerut scuze în cadrul unei conferințe, pentru problemele tehnice semnalate la peste 8 milioane de mașini în ultimele luni de zile, acestea cauzând o adevărată criză pentru constructorul nipon. "Credeți-mă, mașinile Toyota sunt sigure", a declarat nepotul fondatorului companiei, într-o conferință organizată la puțin timp după ce rivalul său de pe piața americană, compania Ford, și-a îmbunătățit un program software pentru sistemul de frânare al propriilor sale modele hibrid. Compania e în criză Akio Toyoda a recunoscut că în prezent fenomentul a căpătat amploare și a provocat o adevătrată criză. "Aș dori să cer cele mai sincere scuze pentru provocarea atâtor griji clienților noștri, în umra rechemării în service a câtorva modele din mai multe regiuni ale globului", a spus președintele Toyota. Constructorul nipon a rechemat peste 8 milioane de mașini în service din cauza unor probleme la pedala de accelerație, care au produs până acum aproximativ 19 accidente mortale numai în Statele Unite ale Americii. Pierderi de peste 20 de miliarde de dolari Anunțul privind rechemarea a 2,3 milioane de autovehicule în SUA și a până la 1,8 milioane unități în Europa a cauzat un declin de 14% al cotației la bursă în ultima perioadă, reducând capitalizarea grupului nipon cu 1.900 de miliarde de yeni (21 miliarde de dolari), potrivit Bloomberg. SURSA: Automotive News" In sfarsit sa revenit la normalitate. M-a socat numarul de accidente mortale din care o parte puteau fi evitate daca se actiona din 2007 de cand Toyota stia deja de problema. |
#51
Posted 07 February 2010 - 22:07
tocmai am vazut anunt la cnn ca urmeaza un masiv recall de prius...
super qualite... |
|
#52
Posted 07 February 2010 - 22:49
#53
Posted 08 February 2010 - 12:30
daca vei cauta pe net, vei gasi articole despre Toyota si musamalizarea diferitelor probleme la masinile lor inca de prin 2000...la fel au incercat si cu problema asta la pedala dar e devenit prea clara. O noua incercare esuata de musamalizare a unei probleme globale grave ar distruge imaginea Toyota, de asta acum se grabesc sa cheme in service prius-ul. Daca nu aparea problema de la pedala si tot scandalul asta mediatic, stai linistit ca nu mai chemau prius-ul. In fond si de problema de la pedala stiau din 2007. Chiar si presa japoneza critica aspru toyota pentru lipsa de reactie.
|
#54
Posted 08 February 2010 - 13:27
Va spun odata acest lucru, am vazut un FW la un mail de la Toyota, legat de Prius, Toyota Prius, nu este afecatata de problema cu pedala de acceleratie, la ea au fost covorasele, care in State, au fost inlocuite, Prius sufera de alta buba, o eroare soft la calculatorul care controleaza sistemul de franare, care in conditii aparte, poate da senzatie de alunecare, dar aceasta problema afecteaza doar generatia a III-a, cu codul de model ZVW-30, productie 2009, lotul 2010, nu mai are aceasta problema.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users