Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Boxa membrana tweeter infundata

ajutor

Whisky for Mac

Xiaomi 14 Gpay
 Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...

BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...
 De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim

Tonometru compensat CAS?
 polita RCA ONLINE

Termostat frigider - verificare

Mai au PC-urile vreun viitor?

Centrala termica immergas
 

Toyota opreste productia si vanzarile in US

- - - - -
  • Please log in to reply
314 replies to this topic

#307
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,951
  • Înscris: 12.06.2004
... and they have a plan:
http://pressroom.toy...obalQuality.pdf

#308
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,587
  • Înscris: 19.03.2005

Quote

Guvernul de la Washington intentioneaza sa aplice o amenda de aproximativ 16 milioane de dolari companiei japoneze Toyota pe motiv ca i-a ascuns problemele de accelerare involuntara la masinile pe care le-a comercializat pe piata americana - transmite France Presse. Aceasta este cea mai ridicata amenda impusa unui constructor de automobile.


Potrivit unui comunicat dat publicitatii de ministrul american al transporturilor, Ray LaHood, aceasta decizie a fost luata pentru ca Toyota nu a informat Agentia de securitate rutiera americana despre "defectiunile periculoase ale pedalei de acceleratie care ramane blocata in pozitie joasa, desi cunostea aceste riscuri".
...
Pe fondul acestor probleme, vanzarile Toyota pe continent au scazut cu 20% in luna februarie, pe o piata totala care a urcat cu 3%.

Producatorul a redus, in februarie, productia Yaris la uzina din nordul Frantei de la 1.000 masini/zi, la 840, iar o alta reducere pana la nivelul de 650 e posibila. Pana atunci s-a decis oprirea productiei intre 6 si 9 aprilie si trimterea oamenilor in somaj tehnic in aceste patru zile.
hotnews


in acest timp toyota romania face totul posibil pt "cresterea" satisfactiei clientilor:

Quote

Un ploieștean reclamă că i se refuză de doi ani repararea autoturismului pe care a dat 20.000 de euro. Printre altele, mașina pornește foarte greu și scârțâie la frânare sau plecare.
...
"După ce mașina a fost testată pe calculator, mi s-a spus că este în perfectă stare de funcționare. Bineînțeles că simptomele s-au menținut. La sfârșitul lunii ianuarie 2009, am revenit la service și le-am spus că problema s-a acutizat: ajunsesem să țin contactul pus și 20 de secunde pentru ca mașina să pornească. Însă calculatorul a dat același verdict: mașina funcționează perfect", își amintește cu indignare Mugur Fechet.
...
Bărbatul mai susține că i s-a promis că mașina va fi reparată, dar că la sfârșitul lunii a fost sunat și i s-a spus că Toyota România a solicitatat efectuarea unei alte constatări la mașină, după care va decide dacă va aproba reparația sau nu.
...
evz

Edited by H725, 06 April 2010 - 09:18.


#309
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,951
  • Înscris: 12.06.2004
He he, din nou mascariciul de LaHood... tocmai ce se mai linistisera apele, dar nu putem sa lasam un concurent sa se manifeste liber pe piata, nu? ;)
Cat despre vanzari, ia sa vedem: http://www.google.co...eK-HxAD9EPRJIO2

Partea a doua: inteleg ca e vorba de "Profi Auto, din Cluj-Napoca", nu de Toyota Romania. De ce-ai omis aceasta esentiala informatie? (intrebare retorica, stim prea bine de ce).
Franele cu scart sunt o problema tipica, generata de placutele "ecologice"; la mine se manifesta ocazional - ca un scartait tipic RATB insa mult redus in intensitate, spre finalul unei franari usoare. La plecarea de pe loc nu vad de ce-ar scartai.
Chestia cu "injectoarele nu sunt parametrizate termic" mi se pare bullsh*t. Masinile ne-au pornit bine-mersi si pe ger.
Asadar, Mr. Fechet, scrisorele la Toyota Romania si Toyota Europe, chiar Japan daca e cazul - si data viitoare, incearca sa alegi mai bine service-urile, eventual si mai aproape de casa. Mult succes in rezolvarea problemelor.

#310
SuperDuper

SuperDuper

    Crushed

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,295
  • Înscris: 25.04.2006
Si iata "conspiratia" continua.

Quote

WASHINGTON – Toyota Motor Corp. is temporarily halting sales of the 2010 Lexus GX 460 after Consumer Reports issued a rare "Don't Buy" warning amid concerns the large SUV has handling problems that could cause it to roll over during sharp turns.
The Japanese automaker said Tuesday it had asked dealers to temporarily suspend sales of the SUV while it conducts its own tests on the GX 460.
"We are taking the situation with the GX 460 very seriously and are determined to identify and correct the issue Consumer Reports identified," said Mark Templin, Lexus vice president and general manager.


#311
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,951
  • Înscris: 12.06.2004
Partea buna: un SUV mai putin.
Partea rea: problema e intrarea intarziata a VSC-ului, inteleg. Se va corecta cu un update de firmware.

#312
akajohn

akajohn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,814
  • Înscris: 15.07.2004
Toyota parca este la unconcurs de dat la oase singur... Le comite pe banda rulanta... Cred ca problema lor e ceva mai grava decat se banuieste pentru ca atatea defecte, unele de proiectare (cazul pedalei), altele de implementare (cazul SUV) ma duce cu gandul ca organic e ceva in neregula cu firma... Majoritatea rechemarilor sunt generate la unele firma de o anumita componenta care nu corespunde din anumite motive (subcontractor neserios, cu probleme, etc) dar la Toyota e vorba de chestii care tin strict de ei... Sper sa-si rezolve cat mai repede problemele interne...

#313
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,951
  • Înscris: 12.06.2004
Dupa logica asta e ceva organic la toate marcile...
IMHO:
- problema cu pedala prinsa-n pres e pur si simplu o scapare: presupun ca nimeni nu s-a gandit la varianta pres nefixat, pus eventual peste cel mocheta ca sa alunece mai bine.
- problema cu mecanismul de frictiune; aici s-au descoperit cateva cazuri dupa iarna din tarile nordice. Greu de crezut ca puteau descoperi problema (generata de acumularea condensului) in urma unui proces normal de testare... as zice.
Ce s-a intamplat cu SUV-ul, cred ca putea fi insa "prins" prin teste CR-like. Nu cred ca un SUV e totusi genul de masina la care sa fie OK ca VSC-ul sa intre tarziu...
Povestea pare similara cu cea a A-classe. Acolo masina insasi era mai instabila decat ar fi trebuit, insa Mercedes a operat modificarile necesare (plus programul electronic de stabilitate). Rezultatul, pare-se, n-a fost deloc rau.
In cazul Lexus-ului as zice ca un update de firmware va fi suficient. CR nu afirma ca masina ar fi inerent mai instabila decat alte SUV-uri; ci doar ca VSC-ul intra prea tarziu.

Recall-uri mari au mai toti producatorii. Motoare EPS care cedeaza. Airbag-uri. Frane. Masini ce iau foc. Lucrurile s-au mai si schimbat (sper eu :) ) - acum m-ar mira sa se mai accepte o solutie precum cea din cazul Ford-urilor ce sareau singure in marsarier (si da, au murit zeci de oameni din cauza asta): un simplu abtibild.
Poate ce se intampla cu Toyota va avea si-o parte buna: o calitate mai buna, teste mai cuprinzatoare samd. Iar noi, in loc de-a da cu piatra, poate-ar trebui sa "premiem" producatorii care fac eforturi in aceasta privinta - oricare consideram ca ar fi acela.

Edited by Kunzite, 15 April 2010 - 17:45.


#314
mihaimilk

mihaimilk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 18.06.2007
http://www.autoblog....ave-claimed-89/

NHTSA claims Toyota unintended acceleration may have claimed 89 lives

Quote

The National Highway Traffic Safety Administration is now estimating that 89 deaths may be attributable to unintended acceleration in Toyota vehicles here in the United States between the year 2000 and May of 2009. Previously, it was reported that 52 deaths were possibly related to the throttle defect.

This figure has been extrapolated from NHTSA's database of the roughly 6,200 complaints it has received over that same time period. In addition to the 89 deaths, 57 injuries have also been tallied.


#315
Kunzite

Kunzite

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,951
  • Înscris: 12.06.2004
Yawn.
Unde-i comunicatul in care NHTSA afirma acest lucru? Nu-i? Atunci, nu cumva o terta parte a tras concluzia asta? (ca 89 morti may be atributable).
Cei ce-au studiat nitel problema stiu cat de bine validate sunt informatiile din acea baza de date a NHTSA, adica deloc. Vorbim de plangeri inregistrate, nu de rezultatele unor investigatii.
Iar pentru a face mai bine diferenta, voi aminti de cazul Sailor, in care 4 persoane au murit; avem raport oficial, semnat si parafat de un investigator NHTSA.

Edited by Kunzite, 26 May 2010 - 18:57.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate