Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Toyota opreste productia si vanzarile in US
Ultima postare: mai 26 2010 18:54, Inițiat de
SuperDuper
, ian 27 2010 02:19
·
0
#109
Publicat: 17 februarie 2010 - 15:04
Dar p-aia cu liderii nazisti, de parca Toyota ar urmari exterminarea soferilor americani? Ei? Cine-i extremistul, in aceasta discutie? Cine da cu pietre in stanga si-n dreapta, ignorand cu seninatate tot ce nu-i convine?
Yep, chiar esti un Basarab ce stie sa scrie propozitii lungi. Si apropo, nu vorbim de componente defecte; ci de un punct slab ce poate in timp sa cauzeze cresterea frictiunii si, eventual, blocarea ansamblului pedalei. Mult mai dificil de detectat. Editat de Kunzite, 17 februarie 2010 - 15:06. |
#113
Publicat: 17 februarie 2010 - 15:22
Kunzite, on 17th February 2010, 15:04, said: Dar p-aia cu liderii nazisti, de parca Toyota ar urmari exterminarea soferilor americani? Ei? Cine-i extremistul, in aceasta discutie? Am fortat nota ca mi-ai ridicat mingea la fileu. Hotaraste-te, sunt clona lui Basarab sau sunt vreun extremist ? Dar sa nu uitam, cum ramane cu ritmul Toyota de a anunta o problema majora la cate 2 zile ? |
#114
Publicat: 17 februarie 2010 - 15:24
overseas, on 17th February 2010, 15:22, said: Dar sa nu uitam, cum ramane cu ritmul Toyota de a anunta o problema majora la cate 2 zile ? Asta m-a facut sa rad pe ziua de azi, nu este reala, dar prezinta o problema reala Prius Hatch opens too high - Major safety concern! (Satire) |
#115
Publicat: 17 februarie 2010 - 15:29
#116
Publicat: 17 februarie 2010 - 15:48
overseas, on 17th February 2010, 14:24, said: Proiecteaza producatorul impreuna cu constructorul, specificatiile finale le agreeaza constructorul adica Toyota in cazul nostru. Dupa aia, daca producatorul nu produce ce s-a agreat, e treaba lui Toyota sa refuze cand cand face receptia pieselor. Deci, pedala a fost facuta dupa specificatiile toyota, deci reiese greseala de proiectare, de au trebuit sa puna bucata aia de metal in pedala ca sa pacaleasca (oarecum) computerele masinii. Poate presedintele Toyota o fi in stare sa raspunda la rationamentul de mai sus. Ca fanii vad ca se iau de amanunte anecdotice. |
#118
Publicat: 17 februarie 2010 - 16:25
Zi-ne tu cum anume un constructor auto nu este raspunzator pt piesele pe care le comanda, da specificatii pt ele, le receptioneaza si le pune pe masina. Nu raspunzator pt garantia lor, ci raspunzator pt cum isi indeplinesc functia specifica (frana, acceleratie etc) in masina proiectata de Toyota.
Explica-ne. |
|
#119
Publicat: 17 februarie 2010 - 16:29
cornel001, on 17th February 2010, 15:17, said: care e filmu preferat al posesorilor de Toyota ? total recall (1990) ! Kunzite, on 17th February 2010, 15:20, said: Nu, nu este. TR e un film deosebit de... prost; mai mult, posesorii de Toyota prefera teatrul - de exemplu, Shakespeare - "Much ado about nothing" overseas e intr-adevar o experienta faptul ca ai avut ocazia sa vezi de destul de aproape o parte importanta a procesului de creare a unei masini. E bine insa sa nu te exprimi cand e vorba de aspecte tehnice (ex. table pt. pacalit computerul masinii) tu fiind economist, e o chestiune de bun-simt. |
#120
Publicat: 17 februarie 2010 - 16:54
overseas, m-am plictisit de straw men... desigur, constructorul este responsabil pentru ceea ce pune pe masina, dupa cum si furnizorul e responsabil in a respecta specificatiile constructorului.
Dar cum nu traim intr-o lume ideala, se mai intampla... diverse. De exemplu, faptul ca un constructor nu poate sa testeze fiecare componenta (mai ales ca unele teste sunt si distructive, incredibil, nu?); asa ca va selecta dintr-un lot un numar de X componente ce vor fi supuse testelor. In functie de rezultat, intreg lotul este admis sau respins. Apoi, avem simplul fapt ca testele sunt in esenta limitate. Cand aud ca in anumite conditii se poate forma condens pe o componenta a pedalei de acceleratie, condens ce ar putea creste frictiunea peste valori rezonabile, nu pot spune cu 100% convingere ca o asemenea problema trebuia sa fie detectata la testare. Mai ales ca pe forumurile europene n-am intalnit multa lume care sa se planga |
#121
Publicat: 17 februarie 2010 - 17:20
fastcarjunkie, on 17th February 2010, 16:29, said: Bune astea. overseas e intr-adevar o experienta faptul ca ai avut ocazia sa vezi de destul de aproape o parte importanta a procesului de creare a unei masini. E bine insa sa nu te exprimi cand e vorba de aspecte tehnice (ex. table pt. pacalit computerul masinii) tu fiind economist, e o chestiune de bun-simt. Exact de aia am mentionat ca sunt economist. Ca sa stie lumea ca imi exprim o simpla opinie despre o chestiune tehnnica, atunci cand vine vorba de table, metale si pedale. |
#123
Publicat: 17 februarie 2010 - 22:25
cornel001, on 17th February 2010, 15:17, said: care e filmu preferat al posesorilor de Toyota ? total recall (1990) ! E tara rau. Toyota chiar a facut masini foarte bune pt. care a folosit standarde superioare de calitate comparativ cu alte firme. Dar se pare ca au platit tribut exact calitatii superioare care implica un cost mult mai mare. Mai sunt si alte firme mai mici care la fel nu au facut rabat la calitate: Saab, Volvo si au sfarsit rau. La Toyota au venit pe urma cum era si firesc reduceri de costuri fiindca pariul cu calitatea a fost atins si din pacate nu au reactionat cum era normal la rezultatele ingrijoratoare privind problemele la pedala de acceleratie (teste efectuate in 2007) si mai dezastruos a fost ca nu au reactionat imediat la reclamatiile clientilor privind problemele la pedala aia violeta. Daca respectau procedurile normale, aveau in cel mai rau caz o rechemare de vreo 500.000 vehicule, nu existau victime se ramaneau pe val. Acum o sa ramane in perceptia soferilor firma care face masini care se accelereaza singure si nu le mai poti opri=cosmarul oricarui sofer. Editat de cipaul, 17 februarie 2010 - 22:36. |
|
#124
Publicat: 18 februarie 2010 - 11:23
overseas, on 17th February 2010, 17:20, said: Exact de aia am mentionat ca sunt economist. Ca sa stie lumea ca imi exprim o simpla opinie despre o chestiune tehnnica, atunci cand vine vorba de table, metale si pedale. cipaul, on 17th February 2010, 22:25, said: Acum o sa ramane in perceptia soferilor firma care face masini care se accelereaza singure si nu le mai poti opri=cosmarul oricarui sofer. Editat de fastcarjunkie, 18 februarie 2010 - 11:23. |
#125
Publicat: 18 februarie 2010 - 11:43
Mda, isteria a reinceput.
Fanaticii Toyota acuza un razboi pe care tot ei l-au pornit sustinand aberatia fiabilitatii din reviste. Acesti fani o sa merite respect atunci cand vor recunoaste ca Toyotele lor sunt niste masini ca oricare alte masini, cu plusuri si minusuri iar ei nu sunt decat niste consumatori pacaliti de marketeri. Din cauza istericilor sunt ridiculizati si posesorii normali de masini japoneze, cei care si le-au luat din considerente practice sau de gust. Ca sa nu creada unii ca sustin doar masinile europene(germane) ma declar admirator al modelelor:Mitsu Evo, Toyota Supra, Honda CRX, Land Cruiser 100, Impreza, Honda NSX. CRX-ul a fost o placere si o nebunie la vremea lui, mai ales ca era BMW-killer. Mureau soferii de "pisicute" cand ramaneau in spate. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi