Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Motocositoare - topic dedicat
Last Updated: May 04 2016 09:50, Started by
clespet
, Jan 19 2010 20:13
·
0
#3907
Posted 16 June 2014 - 19:03
Multumesc de raspuns @razvan29 , nu gasesc makita ebh 253u , zic ca nu mai are firma pe stoc, deja am o saptamana de cand ma amana pe trei siteuri unde aveau cu 1069 lei.
|
#3908
Posted 16 June 2014 - 20:29
imi porneste greu motocoasa la rece si dupa ce o las oprita 3-5 min iar porneste numai cu socul si am observat ca pompita nu mai este plina cu benzina
|
#3909
Posted 16 June 2014 - 21:20
raul_16nic, on 16 iunie 2014 - 20:29, said:
imi porneste greu motocoasa la rece si dupa ce o las oprita 3-5 min iar porneste numai cu socul si am observat ca pompita nu mai este plina cu benzina carburatorul sta bine prins in suruburi sau se misca, daca se misca trage aer fals. de asta poate porni greu. de asta vrea numai cu socul. pompita se umple daca o amorsezi manual? daca da, si ai benzina in rezervor, vezi suruburile care string galeria pe cilindru. iti trebuie un imbus eventual scurtat. ce motocoasa ai? chinezeasca? jocul radial l-ai lamurit? ai reusit ce ti-am zis? nu. |
#3910
Posted 16 June 2014 - 22:38
cat timp suna bine motorul nu ma intereseaza de joc.am un fs 350.asta ii ca nu se umple pompita cu benzina ,dau sa amorsez si se aude cum curge inapoi in rezervor si cred ca si in carburator si tot timpu nu ii umpluta numa pe jumatate cu benzina
|
#3911
Posted 16 June 2014 - 22:50
raul_16nic, on 16 iunie 2014 - 20:29, said:
imi porneste greu motocoasa la rece si dupa ce o las oprita 3-5 min iar porneste numai cu socul si am observat ca pompita nu mai este plina cu benzina Edited by RazvanGL1, 16 June 2014 - 23:03. |
#3912
Posted 16 June 2014 - 22:55
toate sunt bune,sta la relanti se accelereaza, trage in sarcina ,dupa ce o pornesc prima data porneste la prima sfoara dar daca o las mai mult de cateva minute iar nu mai porneste numai cu socul tras.
|
#3913
Posted 16 June 2014 - 23:02
E bine, nu e aer fals. Incearca cum am zis: slabesti L 1/4 si strangi putin T. Astfel ii dai ceva mai multa benzina pentru pornire si nu trebuie sa-i dai numai cu socul.
Nici la motoarele mele nu stau pompitele pline tot timpul, iar acel joc radial(sus-jos) l-au avut de noi. |
#3914
Posted 16 June 2014 - 23:04
am uitat sa precizez ca am numai un surub de reglaj la carburator si ala ii numa de reglat relantiul
|
#3915
Posted 16 June 2014 - 23:09
Nu cunosc foarte bine cum se regleaza relantiul si acceleratia la celelalte tipuri de carburatoare. Stiu ca difera fiecare si acelea.
|
#3916
Posted 16 June 2014 - 23:33
raul_16nic, on 16 iunie 2014 - 23:04, said:
am uitat sa precizez ca am numai un surub de reglaj la carburator si ala ii numa de reglat relantiul Posibil sa ai atunci carburator Walbro. Alea au un filtru contra apei , o sita de alama . Daca a prins apa pe sita aia ai probleme , in general insa la putere mare. Oricum incearca sa speli carburatorul cu un spray pentru asaceva. Am patit`o si eu la atomizor , are tot Walbro . Jiclorul principal e undeva in capul butoiasului, oricum nu`i de preferat sa lucrezi la el . Hmmmm, dupa mnualul de FS350 de la americani pare sa ai carb normal , nu butoias, probabil tot Zama. Daca arata ca`n manual: http://www.stihlusa....50400450480.pdf Uita ce am spus mai sus cu exceptia spalarii cu spray si fa ce spune @RazvanGL1 Grig Edited by Ion_Bumbu, 16 June 2014 - 23:38. |
|
#3917
Posted 17 June 2014 - 00:02
Raul strange unpic surubul de relantiu cel notat cu T si vezi cum porneste si cum se comporta poate mai trebuie strans poate mai destrans.Si eu l-am destrans cam 1 tura mergea prea turat dupa ce sa terminat rodajul si acuma merge ok porneste ok fara soc.Prima pornire se fac cu scocu iar a 2 sau a cate ii cand ii cald motorul merge fara soc normal.Umbla unpic acolo la surubu ala si vezi ce face
|
#3918
Posted 17 June 2014 - 06:43
#3919
Posted 17 June 2014 - 07:13
Protopopeus, on 13 iunie 2014 - 11:10, said:
Uite mai jos ! Acum cand prinde iarba in acel spatiul, n-o mai rupe, doar datorita fortei de rotatie a discului ci o taie, in mod natural, si, zic eu, mult mai usor pentru motor si mai eficient in ceea ce priveste consumul de combustibil. Am ascutit si eu partile interioare ale discului ( intre dinti) si am reusit la polizorul de banc, usor si cu atentie. Clar astfel de ascutire e benefica pentru taiatul ierbii. Ieri am facut o repriza mica de cosit, caci am cumparat benzina si cu 30 ml de ulei makita, merge struna. Am cosit intr-o iarba deasa, de nu stiam in ce parte sa o dau. Era plin de plante agatatoare ce mi-au dat batai de cap ( dar tot n-au intrat sub clopot) Totusi aveam momente cand se accelera ca nebuna, si am zis sa fie asa bun uleiu asta de la makita, benzina proaspata wtf!?!?!? cand colo, cablul de acceleratie nu era prins de corpul motocoasei corespunzator, si din cand in cand il trageam fara sa stiu prin frecarea de haine ) s-a rezolvat rapid cu un colier de plastic |
#3920
Posted 17 June 2014 - 07:42
bogdanhbc, on 17 iunie 2014 - 07:13, said:
............... s-a rezolvat rapid cu un colier de plastic Ai grija ca nu cumva furtunul ala negru al acceleratiei sa stea lipit de carenajul ambreiajului ca-n timp se va topi. Am prins si eu furtunul acela de transminisie, de cand am cumparat-o, tot cu un colier din plastic, insa dupa cateva zile am observat ca-ncepuse in 3 locuri sa se topeasca, asa ca l-am desfacut. |
#3921
Posted 17 June 2014 - 07:56
Protopopeus, on 17 iunie 2014 - 07:42, said: Ai grija ca nu cumva furtunul ala negru al acceleratiei sa stea lipit de carenajul ambreiajului ca-n timp se va topi. Am prins si eu furtunul acela de transminisie, de cand am cumparat-o, tot cu un colier din plastic, insa dupa cateva zile am observat ca-ncepuse in 3 locuri sa se topeasca, asa ca l-am desfacut. stai, pai angrenajul ambreajului , oala respectiva nu se incalzeste asa e tare ca sa topeasca ceva. La mine dupa munca intensa cu ea, poti tine mana fara probleme, e cel mult calduta oala ambreajului. |
|
#3922
Posted 17 June 2014 - 08:12
Pai si la mine e la fel, chiar am spus-o de mai multe ori pe-aici, dar totusi nenorocirea de plastic a-nceput sa se topeasca, oriunde a stat in contact permanent cu oala aceea.
|
#3923
Posted 17 June 2014 - 08:13
Daca se incalzeste in halul ala de sa topeasca invelisu la cablu acceleratie si carcasa o topeste atunci este o problema mare pe acolo la fel ca si la drujba cand ii cald ii ceva.La mine are 4 guri de aerisire 2 lateral 2 sus.
|
#3924
Posted 17 June 2014 - 09:49
carburatorul ii zama si singurul reglaj ii acela de relantiu care ii reglat aproape pana da sa se invarta discul.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users