Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Raymond Loewy

ATS din contactor modular

Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s
 Altercație

Cartonașe și stickere t...

Ciobanesc german - zgarda electro...

Ce este instalatia asta? (Valea B...
 BD-R Verbatim 25gb salvare Fisier

Lupte WW2

Achizitie SUV, buget 17k euro

Gps traker pentru animale
 Aplicatii terte pentru IPTV, OTT,...

Drept trecere cu “carulR...

Sunt noile generatii care se nasc...

Butuc pedalier
 

Motocositoare - topic dedicat

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
6078 replies to this topic

#3907
96Flo

96Flo

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 518
  • Înscris: 18.03.2014
Multumesc de raspuns @razvan29 , nu gasesc makita ebh 253u , zic ca nu mai are firma pe stoc, deja am o saptamana de cand ma amana pe trei siteuri unde aveau cu 1069 lei.

#3908
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
imi porneste greu motocoasa la rece si dupa ce o las oprita 3-5 min iar porneste numai cu socul si am observat ca pompita nu mai este plina cu benzina

#3909
bogdanb1

bogdanb1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,176
  • Înscris: 05.07.2007

View Postraul_16nic, on 16 iunie 2014 - 20:29, said:

imi porneste greu motocoasa la rece si dupa ce o las oprita 3-5 min iar porneste numai cu socul si am observat ca pompita nu mai este plina cu benzina
furtunul de tur, de alimentare cu benzina e gol si el? rezervorul are benzina suficienta pt ca furtunul sa traga benzina? furtunul e crapat? verifica sa nu traga aer fals in loc de benzina.
carburatorul sta bine prins in suruburi sau se misca, daca se misca trage aer fals. de asta poate porni greu. de asta vrea numai cu socul.
pompita se umple daca o amorsezi manual? daca da, si ai benzina in rezervor, vezi suruburile care string galeria pe cilindru. iti trebuie un imbus eventual scurtat. ce motocoasa ai? chinezeasca?
jocul radial l-ai lamurit? ai reusit ce ti-am zis? nu.

#3910
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
cat timp suna bine motorul nu ma intereseaza de joc.am un fs 350.asta ii ca nu se umple pompita cu benzina ,dau sa amorsez si se aude cum curge inapoi in rezervor si cred ca si in carburator si tot timpu nu ii umpluta numa pe jumatate cu benzina

#3911
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010

View Postraul_16nic, on 16 iunie 2014 - 20:29, said:

imi porneste greu motocoasa la rece si dupa ce o las oprita 3-5 min iar porneste numai cu socul si am observat ca pompita nu mai este plina cu benzina
Se alimenteaza prea putin pe relanti, de aceea ii trebuie putin aer sa porneasca(socul tras). Incearca sa mai slabesti "L" 1/4 ture si vezi cum porneste. La relanti sta dupa ce ai pornit-o, sau da sa moara?  Se accelereaza rotund? In sarcina trage? Compresia cum e?

Edited by RazvanGL1, 16 June 2014 - 23:03.


#3912
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
toate sunt bune,sta la relanti se accelereaza, trage in sarcina ,dupa ce o pornesc prima data porneste la prima sfoara dar daca o las mai mult de cateva minute iar nu mai porneste numai cu socul tras.

#3913
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010
E bine, nu e aer fals. Incearca cum am zis: slabesti L 1/4 si strangi putin T. Astfel ii dai ceva mai multa benzina pentru pornire si nu trebuie sa-i dai numai cu socul.
Nici la motoarele mele nu stau pompitele pline tot timpul, iar acel joc radial(sus-jos) l-au avut de noi.

#3914
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
am uitat sa precizez ca am numai un surub  de reglaj la carburator si ala ii numa de reglat relantiul

#3915
RazvanGL1

RazvanGL1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,896
  • Înscris: 25.03.2010
Nu cunosc foarte bine cum se regleaza relantiul si acceleratia la celelalte tipuri de carburatoare. Stiu ca difera fiecare si acelea.

#3916
Ion_Bumbu

Ion_Bumbu

    User asocial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,632
  • Înscris: 31.01.2010

View Postraul_16nic, on 16 iunie 2014 - 23:04, said:

am uitat sa precizez ca am numai un surub  de reglaj la carburator si ala ii numa de reglat relantiul

Posibil sa ai atunci carburator Walbro.
Alea au un filtru contra apei , o sita de alama .
Daca a prins apa pe sita aia ai probleme , in general insa la putere mare.
Oricum incearca sa speli carburatorul cu un spray pentru asaceva.
Am patit`o si eu la atomizor , are tot Walbro .
Jiclorul principal e undeva in capul butoiasului, oricum nu`i de preferat sa lucrezi la el .

Hmmmm, dupa mnualul de FS350 de la americani pare sa ai carb normal , nu butoias, probabil tot Zama.
Daca arata ca`n manual:  http://www.stihlusa....50400450480.pdf
Uita ce am spus mai sus cu exceptia spalarii cu spray si fa ce spune @RazvanGL1

Grig

Edited by Ion_Bumbu, 16 June 2014 - 23:38.


#3917
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Raul strange unpic surubul de relantiu cel notat cu T si vezi cum porneste si cum se comporta poate mai trebuie strans poate mai destrans.Si eu l-am destrans cam 1 tura mergea prea turat dupa ce sa terminat rodajul si acuma merge ok porneste ok fara soc.Prima pornire se fac cu scocu iar a 2 sau a cate ii cand ii cald motorul merge fara soc normal.Umbla unpic acolo la surubu ala si vezi ce face

#3918
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,610
  • Înscris: 23.09.2009

View Postraul_16nic, on 16 iunie 2014 - 23:04, said:

am uitat sa precizez ca am numai un surub  de reglaj la carburator si ala ii numa de reglat relantiul
Posibil filtru de benzina colmatat.

#3919
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013

View PostProtopopeus, on 13 iunie 2014 - 11:10, said:

Uite mai jos !
Acum cand prinde iarba in acel spatiul, n-o mai rupe, doar datorita fortei de rotatie a discului ci o taie, in mod natural, si, zic eu, mult mai usor pentru motor si mai eficient in ceea ce priveste consumul de combustibil.



Am ascutit si eu partile interioare ale discului ( intre dinti) si am reusit la polizorul de banc, usor si cu atentie. Clar astfel de ascutire e benefica pentru taiatul ierbii. Ieri am facut o repriza mica de cosit, caci am cumparat benzina :) si cu 30 ml de ulei makita, merge struna.

Am cosit intr-o iarba deasa, de nu stiam in ce parte sa o dau. Era plin de plante agatatoare ce mi-au dat batai de cap ( dar tot n-au intrat sub clopot)

Totusi aveam momente cand se accelera ca nebuna, si am zis sa fie asa bun uleiu asta de la makita, benzina proaspata wtf!?!?!?  cand colo, cablul de acceleratie nu era prins de corpul motocoasei corespunzator, si din cand in cand il trageam fara sa stiu prin frecarea de haine :))

s-a rezolvat rapid cu un colier de plastic :)

#3920
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,484
  • Înscris: 23.05.2007

View Postbogdanhbc, on 17 iunie 2014 - 07:13, said:

...............
s-a rezolvat rapid cu un colier de plastic Posted Image

Ai grija ca nu cumva furtunul ala negru al acceleratiei sa stea lipit de carenajul ambreiajului ca-n timp se va topi. Am prins si eu furtunul acela de transminisie, de cand am cumparat-o, tot cu un colier din plastic, insa dupa cateva zile am observat ca-ncepuse in 3 locuri sa se topeasca, asa ca l-am desfacut.

#3921
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013

View PostProtopopeus, on 17 iunie 2014 - 07:42, said:


Ai grija ca nu cumva furtunul ala negru al acceleratiei sa stea lipit de carenajul ambreiajului ca-n timp se va topi. Am prins si eu furtunul acela de transminisie, de cand am cumparat-o, tot cu un colier din plastic, insa dupa cateva zile am observat ca-ncepuse in 3 locuri sa se topeasca, asa ca l-am desfacut.


stai, pai angrenajul ambreajului , oala respectiva nu se incalzeste asa e tare ca sa topeasca ceva. La mine dupa munca intensa cu ea, poti tine mana fara probleme, e cel mult calduta oala ambreajului.

#3922
Protopopeus

Protopopeus

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,484
  • Înscris: 23.05.2007
Pai si la mine e la fel, chiar am spus-o de mai multe ori pe-aici, dar totusi nenorocirea de plastic a-nceput sa se topeasca, oriunde a stat in contact permanent cu oala aceea.

#3923
TudorCJ

TudorCJ

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,079
  • Înscris: 31.03.2011
Daca se incalzeste in halul ala de sa topeasca invelisu la cablu acceleratie si carcasa o topeste atunci este o problema mare pe acolo la fel ca si la drujba cand ii cald ii ceva.La mine are 4 guri de aerisire 2 lateral 2 sus.

#3924
raul_16nic

raul_16nic

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,136
  • Înscris: 19.03.2009
carburatorul ii zama si singurul reglaj ii acela de relantiu care ii reglat aproape pana da sa se invarta discul.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate