Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...

Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...
 Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS

Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady
 Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65

Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism
 

Cresterea vacilor de lapte

- - - - -
  • Please log in to reply
978 replies to this topic

#685
Crasnean-Ruben

Crasnean-Ruben

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 18.11.2013
Buna, sunt incepator in domeniul zootehniei, intentionez sa deschid o microferma de vaci in jur de 20 de capete este profitabil ma poate ajuta cineva cu idei ?

#686
lucy56

lucy56

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 723
  • Înscris: 30.01.2012
mai intai zii ce detiii ? tractor si utilaje , teren ,bani ?

#687
Crasnean-Ruben

Crasnean-Ruben

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 18.11.2013
detin banii si as vrea sa incep

#688
Crasnean-Ruben

Crasnean-Ruben

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 20
  • Înscris: 18.11.2013
Terenul aici la mine in zona este ieftin si oamenii il dau in arenda dar fara plata numai sa il lucrez, si daca ma poate ajuta cineva ce utilaje imi trebuie de inceput

#689
narcisbucatariu

narcisbucatariu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 77
  • Înscris: 18.08.2014