Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reparat difuzor membrana hartie, ...

Restaurantele cu stele Michelin

Best cooler

Program vizibilitate intre puncte
 Sfat achizitie casti gaming 300-3...

Dimensiune optima teava scurgere ...

Sfat achizitie telefon cu camera/...

Nu se poate completa declaratia 2...
 Caut firma pentru lucrare bucatar...

Dimensionare țevi incalzire

Cum va merge sistemul dupa upgrad...

Cuvantul "ciunet"
 Alternativa la Oppo Find X5 in ac...

Perioada de proba fara contract

Idee articol stiintific Cisco/ret...

Setare/reglare AC pentru confort ...
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
1901 răspunsuri în acest subiect

#127
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 484
  • Înscris: 31.05.2006

View Postradiowoow, on 7th March 2011, 13:32, said:

Multumesc pentru sfaturi.ma mai intereseaza daca ma poate ajuta cineva un model de comanda si daca poti sa imi dai niste sfaturi in legatura cu grupajele.Tot la grupaje ma gandeam si eu pe ruta Romania Germania si invers.M-ar mai interesa si un sfat in legatura cu asigurare cmr.O zi buna1

Comanda de transport o primesti de regula tu de la expeditorul/beneficiarul marfii. Tu trebuie doar sa citesti cu atentie clauzele sa o confirmi si bineinteles sa ti-o indosariezi. Daca te apuci de treaba la inceput o sa iti iei marfa de pe bursa. Pe masura ce inaintezi o sa iti formezi si contacte si o sa fii sunat. Incearca sa respecti un anumit tipar pentru grupaje asta daca vrei sa iti faci clienti - adica sa incarci vinerea cu descarcare luni/marti sau incarci luni cu descarcare miercuri/joi. In cazul asta or sa revina multi dintre clientii care trimit regulat marfa pentru ca stiu ca tu ai cursa in ziua in care ii intereseaza pe ei. Pentru grupaje fii cu ochii pe bursa si nu astepta niciodata sa ti se adune toata marfa ca apoi sa incepi sa dai telefoane. Iti faci tu calcul de rentabilitate si iti stabilesti un tarif/palet/kg si locul unde vrei sa mergi iar daca apare marfa o iei. In mod sigur o sa mai apara si alta marfa cu acre sa completezi transportul daca nu in aceiasi zi sigur in ziua urmatoare. Aici daca te tine cureaua si poti(inteleg ca tu esti si sofer si patron) incarca din 5 locuri 5 paleti castigi cel mai bine pentru ca spre exemplu la un Bucuresti - Koln(2100-2200 km cu descarci) cu 5 paleti/1.4-1.5 tone incasezi un 600-650 euro + TVA. Iar inapoi in acelasi regim iti iese de obicei cam cu 15-20% mai bine.
Pentru asigurare ia legatura cu un broker de asigurari. Fereste-te insa de asiguratori gen Carpatica cu tarif foarte mic dar care iti pot cauza neplaceri in caz de probleme prin neacceptarea la plata a despagubirii pe diverse motive care de care mai hilare. Si fa asigurarea la o valoare de 50.000 euro pentru ca se intampla sa duci produse destul de scumpe(electronice pentru auto spre exemplu).
Eventual agreaza masina pentru ADR. Aceste marfuri sunt platite mai bine iar piata este in extindere destul de serioasa din punctul meu de vedere.

Daca te apuci, spor la treaba.

#128
radiowoow

radiowoow

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 7
  • Înscris: 11.07.2008
Multumesc inca o data pentru sfaturi.Daca se poate as dori si un id de mess pentru a vb mai multe.

#129
mahmud

mahmud

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 510
  • Înscris: 27.01.2008

View PostteRRa, on 7th March 2011, 11:30, said:

CMR-ul se intocmeste in 3-4 exemplare(1 la incarcare, 1 la descarcare, 1 pentru tine si dupa caz 1 la casa de expeditii) deci oricum iti ramane si tie un exemplar.
In legatura cu cursele sfatul e sa casti bine ochii la firmele cu care lucrezi: daca acestea sunt noi sau fara prea multa activitate pe bursa/in domeniu incearca sa obtii plata cash(greu in zilele noastre!!!) sau CEC/BO; la fel si cu firmele care au avut incidente de plata - bine de preferat ar fi sa selectezi clientii insa nu se poate intotdeauna. Eu spre exemplu fac cu masinile in special(70%) grupaje si la 3-4, poate 5 incarcari am cel putin jumatate clienti solizi pe care stiu ca ma pot baza insa se intampla ca mai iau la "risc" marfuri de la cei cu incidente sau firme fara multa activitate. S-a intamplat si sa mi se plateasca cu intarzieri insa mi-am vazut banii intotdeauna. Desi as avea posibilitatea sa lucrez si pe exclusive prefer grupajele pentru ca odata impart riscul(din 4 clienti daca ma intarzie unul nu e capat de tara pentru ca acolo e doar profitul meu nu si costurile pe care le-am avut cu cursa) si a doua oara pentru ca se castiga mai bine, de regula cu un minim  de 20% peste excusive. Totul e insa sa ai masina si soferul adecvat: adica sa incarci minim 5 paleti si sa ai un om care chiar vrea sa lucreze si sa castige nu numai sa faca o incarcare/descarcare fara stres si emotii.

Diferentele dintre Jumper/Boxer si Ducato sunt legate de motorizarea de baza: la francezi e 2.2HDI(motor lucrat impreuna cu Ford) 100 si 120 cp cu distributie clasica pe curea iar la italieni e un 2.3MJet din casa lor, tot cu 120 cp dar cu distributie pe lant. Eu personal consider ca francezii au dezvoltat un motor de utilitara plecand de la un motor de turism iar italienii au facut un motor special pentru utilitare, folosit in paralel si la Iveco. Pentru motoarele mai mari, de 3 litri, acestea sunt identice si sunt de provenienta Fiat(grupul) fiind intalnite si pe Iveco la utilitarele Daily de tonaj(5 si 6 tone). Acum multi se plang si de una si de alta. Eu personal nu am avut necazuri cu Ducato-urile din dotare insa respect cu sfintenie perioadele de intretinere(chiar daca au iesit din garantie) si in aceiasi idee pun doar produse superioare ca si calitate iar combustibil primesc doar din pompa. In plus daca constat vreun inceput de problema remediez si nu astept pana buba e mare(chiar daca multi au vorba aceia "lasa ca mai merge inca fara probleme xxx km") pentru ca de regula o problema nerezolvata antreneaza si altele.



@mahmud felicitari pentru achizitie si sa fie cu noroc si in ce priveste fiabilitatea si la curse.
Vroiam sa te intreb legat de masina anterioara, cam ce consum mediu aveai. Mie mi-a intrat in calcul si Daily pentru capacitatea mare de incarcare(6 paleti) si as vrea sa folosesc masina pe .ro unde sa colectez paletii de grupaje si putin pe .hu unde as avea saptamanal un contract de Budapesta - Cluj. Vreau insa sa iau un S insa asa ca idee vreau sa aflu de la cineva care a folosit asa ca pentru el orice varianta de Daily, in diferent de motorizare.



teRRa@



Eu am avut un 35 C 15 din 2002 dar nu cel mai inalt,avea cam 189 cm h util cu 450 cm lungime si cu  sarcina utila 1140 kg;aveam pe el motor de 2800 cmc cu un consum de 16-17 in oras si 10 la drum intins.
Nu stiu astea de acum ce motor au,daca le-au facut cu motor de 2300, inseamna ca e la fel cu Ducato,daca le-au lasat la 2800 atunci te omoara consumul,poate S-ul sa toace mai putin din cauza ca frecarea e mai mica,nu sunt roti duble pe spate.
Asta de l-am luat acum nu cred ca are distributia pe lant,aflu miine cind ajung pe la mecanic.
In alta ordine de idei, daca te pot ajuta cu colectarea pe partea de sud a RO.poate punem de o colaborare!

Editat de mahmud, 07 martie 2011 - 18:54.


#130
ZeTT_

ZeTT_

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 18
  • Înscris: 01.09.2010
Daca as dori sa ma apuc acum sa fac transport de marfa si am PF-a pot face acest lucru?
Care ar fi conditiile daca ma puteti ajuta si de ce acte as avea nevoie?
As dori sa fac curse ca nu se mai poate..daca ma puteti ajuta cu informatii va sunt recunoscator!
Multumesc!

#131
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 484
  • Înscris: 31.05.2006
@mahmud motorul de 2800 a fost in opinia mea unul foarte reusit. Am muncit acum 5-6 ani la o mare companie unde flota de utilitare usoara era formata din asa ceva si problemele care apareau era destul de mici chiar daca existau si masini cu multi km. Daca te incadrai cu el la 10 extraurban pentru o masina care este cam cea ma impunatoare pe sosea ca si marime, plus ca avea si punte dubla zic ca era foarte bine.
Eu ma orientez ca principiu spre un 35S13 Maxi pentru masina noua insa urmaresc piata si pentru ceva la mana a doua, S12 sau S14, toate cu motorizarile de 2.3 litri.

@ZeTT_, in orice business, daca targetul tau sunt PJ atunci e obligatoriu sa fii platitor de TVA, deci SRL sau SA iar daca PF sunt cele vizate e de preferat sa ai o forma de organizare juridica in forma ei de neplatitor de TVA(PFA, II, SRL).

#132
radiowoow

radiowoow

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 7
  • Înscris: 11.07.2008
teRRa  Ma poti ajuta cu un sfat pentru a stabili pretulcorect de tarifare pe km ?

#133
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Pretul corect este cel cu care poti sa megi tu. Calculeaza-ti costurile pe km, stabileste-ti gradul minim de profitabilitate si ai pretul cu care mergi. Din punctul meu de vedere este inutil sa vorbinm de niste preturi standard pentru ca fiecare isi gestioneaza business-ul si poate ce e ok pentru mine pentru tine e departe de ceea ce se doreste sau invers. Plus ca sunt multe cazuri particulare in care de exemplu mergi pe tur si cu un 0.2 euro/km(vorbim de extern) numai pentru ca pe retur ai marfuri care iti ridica pretul pe km la 0.4-0.5. La mine, din evaluarea proprie(poate e subiectiva), se merge cu preturi la limita inferioara pentru ca imi place sa am de lucru non-stop fara pauze de cateva zile sau cateva saptamani. Asa si soferii se pot baza pe un venit clar si sigur si mie mi-e mai usor din pozitia de coordonator al lor pentru ca se creeaza un program clar cu zile de service bine stabilite, cu clienti stabili(mai ziceam ca sunt anumiti clienti care au saptamanal, lunar, ... marfa in aceleasi zile pentru aceleasi destinatii) si alte asemenea.
Ce te pot sfatui cu privire la costuri este sa te folosesti la maxim de tehnologia actuala: in telefonie/IT spre exemplu uzeaza de VoIP unde iti reduci costurile cu telefonia drastic, sa ai obligatoriu card de alimentare pentru deducerea TVA-ului aferent alimentarilor externe sau taxelor de autostrada aici obtinand din nou economiii importante fata de multi alti carausi de ocazie, documenteaza-te atent cu privire la piesele de schimb si consumabilele folosite(poti da pe un pneu 10 lei si te duci cu el 10km sau poti da 15 lei si te duci cu el 20km aici obtinand reduceri si din montaj/echilibrare/timp pierdut, niste filtre de calitate te scutesc in timp de multe batai de cap, ...). Practic castigul tau vine din aceste mici reduceri puse cap la cap.

#134
radiowoow

radiowoow

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 7
  • Înscris: 11.07.2008
teRRa Ma poti ajuta cu un sfat pentru cardul de combustibil ?

#135
coracao

coracao

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 782
  • Înscris: 25.04.2008

View Postradiowoow, on 12th March 2011, 10:28, said:

teRRa Ma poti ajuta cu un sfat pentru cardul de combustibil ?
cel mai bun eu zic ca e DKW-ul, urmat de cele de la AS 24...parerea mea...

#136
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Subscriu la ce a spus @coracao despre DKV. Acesta, emis in parteneriat sau nu, este cam cel mai uzitat si iti ofera acces la o retea foarte larga de statii acceptante - si eu folosesc carduri MOL-DKV. Insa aici daca ai consumuri relativ mici(nu depasesti 10k litri lunar) eu nu vad diferente notabile in ceea ce privesc serviciile oferite sau costurile avute cu cardurile, poate doar marimea retelelor de alimentare si (re)numele statiilor sa faca diferenta.

#137
radiowoow

radiowoow

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 7
  • Înscris: 11.07.2008
Se merita pentru o duba , 2 dube sa imi procur card DKW ? Daca ma mai puteti ajuta cu sfaturi privind plata soferilor adica salarizarea lor , diurne , dus , motel si mai stiu eu ce alceva mai intra, daca mai intra.

#138
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 484
  • Înscris: 31.05.2006
Daca faci extern regulat cardul e un "must". Gandeste-te ca TVA-ul este minim 18% in UE; asta inseamna ca la 1000 euro alimentati ai TVA de minim 153 euro pe care prin schema cu cardul ii recuperezi/nu ii platesti aproape in intregime.
La soferi poti sa adopti sistemul de venit fix plus venit/km sau pur si simplu ii platesti pe cursa daca ai destinatii asemanatoare cu variatii mici de km/timp pe fiecare cursa. Este foarte important sa cunosti masina, sa stii cat consuma in orice situatie in principal si sa stii cam in cat timp se ajunge de la A la B, cat dureaza descarcarile, lucruri din acestea. Asta daca vrei sa ai eficienta cat mai buna. Eu am soferi vechi pe care ii citesc ca pe o carte insa si acum ma aburesc cu lucruri de genul "nu am cum sa ajung" sau "imi consuma masina prea mult". Daca tu nu ai stiinta acestora o sa fii usor de dus de nas si soferul o sa fie in lumea lui, daca in schimb il poti contracara la orice o sa fie foarte bine atat pentru tine care castigi cat si pentru el deoarece la sfarsitul lunii are un venit foarte bun tocmai datorita faptului ca nu s-au facut lucrurile cum vroia el la un moment dat. Eu daca iau o masina noua, sau incep curse noi sau pur si simplu o data pe trimestru ca sa ma tin in tema obisnuiesc sa mai fac curse care bineinteles ca sunt efectuate cu un consum mai bun sau intr-un timp mai scurt lucru care nu ma feresc sa li-l amintesc asa ca sa-i tin in priza.
Cu hotelurile eu ma intalnesc destul de rar(5-6 pe luna) pentru ca pe Germania si Polonia pe care o incerc acum, am locuri unde trag soferii. Totusi cand se impune se merge pe Etap sau B&B si numai daca gasesc online ceva mai ieftin, fara abateri mari si loc de parcare sigur ii indrum intr-acolo. Daca ai sirocol pot sa doarma si in masina si eventual le dai ceva in plus pentru asta.
Nu ii obisnui sa aiba bani cash, fa-le carduri pe firma lasa-le acolo o suma modica(maxim 100 euro) si in caz de ceva le alimentezi rapid prin internet banking.

#139
radiowoow

radiowoow

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 7
  • Înscris: 11.07.2008
Masinile sunt cu gps tot pentru control de stationare si verificare.Cu toate astea soferii tot au tendinta de a mintii.Putini oameni mai sunt corecti si tin cu munca.Marea majoritate tin cu "smecheria".Sincer nu stiu cu cat sa platesc o cursa de germania sa zicem de 2200km. Unii zic ca dau salariu fix si diurna, altii platesc doar cursele.Cat despre cheltuieli multi amici imi spun sa imi iau gandul de la hotel, motel si asa mai departe chiar daca masinile nu au webasto.Marea majoritate zic ca exista tot felul de parcari mari cu dusuri curate si toti dorm in masini.Avand utilitare de maxim 3.5t fara pat e destul de incomod de a dormi in aceasta dar nu imposibil.Acum ma gandesc sa fiu si eu om daca imi permit, dar sa aprecieze si ei. Asta nu inseama ca fiecare noapte la motel/hotel.Cat despre curse ma gandeam sa fac o masina bucuresti incarcare pt luni si germani a miercuri descarcare, joi-vineri incarcare germania si descarcare romania luni. Cealalta maisna sa plece normal luni cu incarcare si cursul de care ziceam.Tu ce crezi?

#140
giove

giove

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 3
  • Înscris: 14.03.2011
salut! sunt si eu nou pe aici si apreciez ca exista acest forum unde se pot aduce in discutie teme cu privire la transporturi si nu numai.
fac si eu ca si alti colegi de pe forum,adik readuc in discutie:MERGE TRANSPORTUL CU UTILITARA DE 3,5?
vreau sa achizitionez o duba inkisa,de preferat sprinter/LT an fabr 98-2002
cam la ce pret se mai invarte o astfel de utilitra? e rentabil una cu volan pe dreapta?sa fie nerulata in ro?
astept pareri si sugestii....

#141
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Se poate sterge topicul.

#142
astratc

astratc

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 18
  • Înscris: 09.09.2009
Pai nu mai era vorba despre tine, ca sa il stergem :)
Un forum e un forum. Cand ai primit informatii folositoare, a fost bun.
Acum, se poate sterge :)

#143
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 137
  • Înscris: 06.01.2010

View Postastratc, on 16th March 2011, 01:28, said:

Pai nu mai era vorba despre tine, ca sa il stergem :)
Un forum e un forum. Cand ai primit informatii folositoare, a fost bun.
Acum, se poate sterge :)
Prea mult nu m-a ajutat. Toti mi-au spus ca nu merge transportul dar din fericire la mine merge. Din punctul meu de vedere se poate sterge, nu imi mai este de trebuinta

#144
[mc]xtrem

[mc]xtrem

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.574
  • Înscris: 22.07.2004
Mai sunt si altii interesati de acest subiect. E pacat sa se stearga.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate