Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dimensionare putere centrala / ca...

Impamantare suplimentara

Scartiei frana fata bicicleta noua

Instalare aer conditionat in apar...
 Telefoane prietenoase cu vederea?

Alegere teava pentru incalzire pr...

Opinia publica despre medici/ asi...

Senzor Temp PMOD-TMP3 cu TCN75A
 Amazing Race

Recomandare fosa ecologica

La multi ani @LouisCyphre!

Vinieta Bulgaria Online
 Investitie imobiliara in strainat...

Plita inducție gorenje IC340...

info schimbare buletin sectorul 4

Aplicație nivel scazut baterie
 

merge transportul cu utilitara de 3,5 tone?

* - - - - 1 votes
  • Please log in to reply
1901 replies to this topic

#163
qnisan

qnisan

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.04.2011

 saxx, on 20th March 2011, 21:47, said:

In caz ca mai citeste cineva topicul am cateva intrebari la care as dori un raspuns:
1. ce pot face cand constat sau am dubii in ceea ce priveste greutatea paletilor contractata pe bursa. Adica una zic alta e realitatea. Nu stiu daca e vina caselor de expeditie ci mai degraba a clientului care decalara o greutate mai mica pt. un pret mai bun. Aici sunt cazuri: la locul incarcarii ti se dau si avize din care rezulta greutatea si cazul in care se face doar CMR-ul. In al doilea caz nu poti decat sa suspectezi: exemplu' clar am avut 3 paleti, greutate totala 240 kg => 80kg/palet, culmea e ca nu prea reuseam sa il clintesc, lucru pe care l-am reusit cu un palet de 200 kg. Cu cine e recomandat "sa ma cert" cu clientul sau cu cel cu care semnez comanda de transport ? Pot sa refuz incarcarea in cazul in care am semnat comanda de transport dar sunt sigur ca am alta greutate decat cea declarata, totul fara a intra sub incidenta clauzelor lor stupide din comanda, gen 500 EUR despagubire daca nu incarc sau descarc la data stabilita ?
2. la un CMR sunt 4 coli: 1 pt. transportator, 2 pt. expeditor, 3 pt. destinatar si 4 pt. sofer. Pe care trebuie sa il trimit casei de expeditie cand 2 ramane la locul incarcarii, 3 la predare ? Sau mai bine zis cine e expeditorul cand transporti prin intermediul unei case de expeditie/intermediar ? Si tot aici cu ce se trimite factura si confirmarea de primire, exista vreun serviciu dedicat al postei romane sau ?
3. diurna pe intern, care e valoarea ei si cum se inregistreaza in contabilitate in scopul deducerii ?
4. in cazul ca ai posibilitatea sa aranjezi paletii cum vrei, cum e mai bine sa fie repartizata greutatea: mai greu pe fata sau pe spate ?
Deocamdata atat, am inceput activitatea dupa indelungi sovaieli. Am facut Timisoara-Arad-Bucuresti-Timisoara. Cam 3-4 zile am fost pe drum: o zi incarcat si ajuns in Bucuresti, a 2-a zi descarcat dar era prea tarziu sa mai gasesc ceva pt. retur(aici e bine sa ai un pic de ajutor "la birou" sa iti gaseasca cursa pt. retur), a 3-a zi gasit incarcari si plecat, ajuns noaptea tarziu la 3-4. A 4-a zi am descarcat o parte, restul luni. E destul de greu cand tu trebuie sa le faci singur pe toate. Castigul undeva la 100 EUR. Nu stiu daca e rau sau bine, ma gandesc ca in viitor o sa stiu sa aleg si sa negociez cursele mai bine.
Legat de greutatea paletilor, am si eu o intrebare : voi cum incarcati de obicei marfa : manual, cu motostivuitor, pe rampa de incarcare ...? Cine are obligatia de a asigura incarcarea marfii ?

#164
dilimake_diliu

dilimake_diliu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 16.04.2011
salut, recent mi sa facut o oferta de lucru sa fiu sofer pe extern pe o utilitara de 3,5 to pe un Ford transit 2.4 l , nou care inca astept sa iasa din fabricatie .... nu am condus niciodata in afara tarii iar in tara am o experienta de 5 ani pe un jumper tot de 3,5 tone facand transport periculos si chiar nu am fost vreo data oprit de ARR si nici cu politia rutiera nu am avut probleme foarte deosebite. patronu tot in spune ca sunt curse la greu si ca pentru inceput vom merge impreuna in echipaj cu un salariu de 4-500 eur luna iar dupa o anumita perioada de cateva luni voi ramane singur cu un salariu de 800-1000 eur luna. din cate am citit pe acest forum vad ca e cam imposibil sa castig atat iar acum nu stiu ce sa cred ..... ori acest patron care mie si prieten vechi prinde fluturi ori se bazeaza pe experienta de catziva ani pe care o are cu transportul international avand 2 camioane si chiar merge foarte bine treaba . el imi zice ca in doi vom da gata saptamanal 2 curse de germania facand grupaje de colete. el are conturi pe bursele de transport si colaboreaza si cu 2 case de expeditie .
      Apoi imi tot pun problema cum ma voi descurca cu limba de comunicare , eu ma descurc destul de bine cu engleza dar am auzit ca nu foarte multa lume vorbeste chiar daca e principala limba de conversatie internationala.
      Am mai citit ceva de timpii de conducere in germania la utilitarele intre 2.8 si 3.5 to cu tabelele ce trebuiesc completate. am mai intrebat in stanga si in dreapta pe la cursurile de la atestate si mi sa spus ca este obligatoriu numai pentru masinile inmatriculate in germania, nu e valabil pentru cei ce descarca sau tranziteaza germania . Stie sineva precis despre acest lucru ?

#165
bulan60

bulan60

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,274
  • Înscris: 19.01.2009

 dilimake_diliu, on 16th April 2011, 23:18, said:

el imi zice ca in doi vom da gata saptamanal 2 curse de germania facand grupaje de colete
Ce mai viseaza una lume cu ochii deschisi.Dar de dormit unde o sa dormiti ca sa nu intreb cand si cat?

#166
Webrunner

Webrunner

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 31
  • Înscris: 30.04.2011
Am mai citit ceva de timpii de conducere in germania la utilitarele intre 2.8 si 3.5 to cu tabelele ce trebuiesc completate.

am lucrat anul trecut vri-o 2 luni prin germania (raza de 130 km in jurul Munchenului) pe un Opel movano pina in 3.5t si nu indeplineam nici o tabela. Ce tine de limba engleza, fii sigur, cu ea nu te vei pierde, pe mine m-au oprit de 2 ori politia in Germania si am vb cu ei in engleza, ei o cunosc foarte bine, ca si restul cetatenilor din alte tari europene.

Edited by Webrunner, 11 May 2011 - 10:34.


#167
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2010
Vad ca merge bine transportul pana in 3.5 t, nu mai are nimeni timp sa piarda vremea pe aici ...

Edited by florinppv, 24 May 2011 - 17:07.


#168
dilimake_diliu

dilimake_diliu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 16.04.2011
Am facut deja prima cursa de extern si acum o astept pe urmatoarea , am mers pe bani frumosi , am avut numa transport ADR care e platit binisor, cursele mi le-am luat de pe bursa de transport . Am descarcat in Elvetia si apoi am incarcat din franta unde nea rupt la taxa de autostrada si de tunel la mont blank si din italia marfa la grupaj . m-am inteles greu in engleza cu italienii si francezii si am avut ceva probleme in germania unde langa locul unde am parcat masina pentru noapte sa spart ceva casa si au venit militieni nemti si ne-au pus catusele si au rascolit toata masina apoi ne-au lasat in pace . De dormit e ok , avem 2 saltele gonflabile si dormim la duba in spate . Cert e ca treaba merge si sunt destul de multumit , mi-a fost greu cu internetu ca nul gaseam in parcari sau peco cum spuneau altii dar acum am rezolvato cu un abonament la vodafone de 20 euro/500 MB pe luna . sper sa mearga treaba in continuare si sa curga banu............

#169
saxx

saxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 517
  • Înscris: 24.11.2006
Atentie cu internetul, bursa transport (punct ro) nu e optimizata pt. trafic rezonabil. In cateva ore, cu autorefresh face transfer de aprox. 50 Mb. Pt. extern este recomandat sa nu folosesti autorefresh-ul, nu mai "dispar" marfurile chiar asa repede ca pe intern.
Pana la urma, esti soferul sau patronul ? Ai carnet TIR, sau cum ai procedat cu marfa de Elvetia ?

#170
dilimake_diliu

dilimake_diliu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 16.04.2011
In elvetia mau trimis din frontiera la o cladire de langa sa o firma de de expeditie cu care avea contract expeditoru , care mia facut actele apoi mam dus la biroul vamal german apoi la elvetieni unde mau pus sa cumpar vigneta de 30 euro pe 14 luni si miau pus stampila de intrare pe o fisa care am dato la vames , apoi am intrat doar cu buletinu ca nici nam pasaport , am descarcat si mam intors in germania. Nu mia trebuit carnet tir. eu sunt sofer dar merg in echipaj cu patronu , adica suntem amandoi soferi. Am sa vad cum a sa ajung pan la urma la o solutie cu internetu , am auzit de pe la colegi de prin parcari ca cei din austria au servicii foarte ieftine , de ex la telefonie cu 24 euro ai 1000 minute de oriunde din UE + elvetia, nu stiu cum e la internet dar am sa ma interesez, singura problema e ca tre sa fac abonamentul pe ceva cunostinta care e cetatean sau are rezidenta in austria .

#171
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006

 dilimake_diliu, on 7th June 2011, 12:16, said:

In elvetia mau trimis din frontiera la o cladire de langa sa o firma de de expeditie cu care avea contract expeditoru , care mia facut actele apoi mam dus la biroul vamal german apoi la elvetieni unde mau pus sa cumpar vigneta de 30 euro pe 14 luni si miau pus stampila de intrare pe o fisa care am dato la vames , apoi am intrat doar cu buletinu ca nici nam pasaport , am descarcat si mam intors in germania. Nu mia trebuit carnet tir. eu sunt sofer dar merg in echipaj cu patronu , adica suntem amandoi soferi. Am sa vad cum a sa ajung pan la urma la o solutie cu internetu , am auzit de pe la colegi de prin parcari ca cei din austria au servicii foarte ieftine , de ex la telefonie cu 24 euro ai 1000 minute de oriunde din UE + elvetia, nu stiu cum e la internet dar am sa ma interesez, singura problema e ca tre sa fac abonamentul pe ceva cunostinta care e cetatean sau are rezidenta in austria .


Cu 3.5 e foarte simplu cu internetul oriunde: KFC, McDonalds sau orice Mall are wireless free. De asemenea se gasesc si multe hotspot-uri wireless cu plata insa preturile sunt rezonabile.

In .de ca si in alte tari poti sa iei cartela preplatita de internet. Pentru Germania vezi la Vodafone ca e cel mai simplu si destul de ieftin(se plateste pe 24 ore, 7 zile sau 1 luna cu reincarcare online cu debitare de pe card; lunar cu trafic de 7GB parca este undeva la 40 euro).

Pe Elvetia se merge cu T1. La fel si pe Norvegia sau Croatia.

#172
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2010
Sunt interesat de achizitionarea unei utilitare Iveco Daily 35C11 sau 35S11 an 2000-2002 cu motorizare de 2.8 si as dori sa stiu din ce an s-a introdus pentru aceasta motorizare norma de poluare Euro 3. Vreau sa il cumpar din strainatate si nu-mi doresc sa ma trezesc cu un Euro 2 (unde taxa de poluare este mult mai mare) in locul unui Euro 3.

Multumesc!

#173
dilimake_diliu

dilimake_diliu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 16.04.2011
Azi m-am intors dintr-o cursa de italia! atentie colegi cu dube ! politia italiana a inceput sa opreasca dubele straine si sa le scoata la cantar la iesirea de pe autostrada San Giorgio di Nogaro inspre Trieste si Gorizia  . m-au oprit de 2 ori si a doua oara m-au ars cu 80 de euro pt 400 kg in plus. Data viitoare am sa merg pe statale , ies pe la Portoguaro si inainte de Monfalcone ies spre Gorizia . Aveti grija !

#174
aiulian75

aiulian75

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 27
  • Înscris: 09.11.2010

 dilimake_diliu, on 11th June 2011, 14:16, said:

Azi m-am intors dintr-o cursa de italia! atentie colegi cu dube ! politia italiana a inceput sa opreasca dubele straine si sa le scoata la cantar la iesirea de pe autostrada San Giorgio di Nogaro inspre Trieste si Gorizia  . m-au oprit de 2 ori si a doua oara m-au ars cu 80 de euro pt 400 kg in plus. Data viitoare am sa merg pe statale , ies pe la Portoguaro si inainte de Monfalcone ies spre Gorizia . Aveti grija !
80 de euro pt 400 kg??? Sa zici mersi ca nu te-a oprit slovenul sau ungurul, ca vedeai tu acolo scoruri... :naughty:

#175
teRRa

teRRa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 484
  • Înscris: 31.05.2006

 florinppv, on 10th June 2011, 14:17, said:

Sunt interesat de achizitionarea unei utilitare Iveco Daily 35C11 sau 35S11 an 2000-2002 cu motorizare de 2.8 si as dori sa stiu din ce an s-a introdus pentru aceasta motorizare norma de poluare Euro 3. Vreau sa il cumpar din strainatate si nu-mi doresc sa ma trezesc cu un Euro 2 (unde taxa de poluare este mult mai mare) in locul unui Euro 3.

Multumesc!


Cam de la sfarsitul lui 2001 au inceput sa fie E3. Cod motor 8140-43S. Incearca sa gasesti un C/S13 unde la variantele maxi e prezenta cutia de viteze cu 6 rapoarte ceea ce te ajuta semnificativ la consumul pe autostrada. Referitor la consum acesta este intre 8% gol(mers pana in 2250rpm, adica 100-105 km/h in tr. 6) si 10.5% plin(1600 kg, drum de dificultate peste medie, mers moderat, fara a depasi 2500 rpm, adica aceleasi valori ale vitezei maxime). Consumurile astea sunt inregistrate de mine cu un S13 Maxi pe ruta RO-PL/PL-RO unde practic ai si munti(Tatra), drumuri nationale pe care se circula bine si ceva autostrazi. In oras consumul este mai maricel decat la un Ducato 2.3JTD sa zicem, putand ajunge daca e aglomerat bine la peste 12.5%. La un C probabil consumul e mai mare cu un 5-10 procente.




 aiulian75, on 11th June 2011, 14:35, said:

80 de euro pt 400 kg??? Sa zici mersi ca nu te-a oprit slovenul sau ungurul, ca vedeai tu acolo scoruri... :naughty:


Probabil acolo pentru aceasta depasire raportata la sarcina utila a masinii lucra vreo luna numai ca sa plateasca amenda.

Edited by teRRa, 12 June 2011 - 17:08.


#176
florinppv

florinppv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 872
  • Înscris: 22.01.2010
@ teRRa: multumesc mult pentru raspuns!!! :OK:

#177
BOBBY__

BOBBY__

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 56
  • Înscris: 09.03.2008
Vreau sa fac dintr-un microbus de 16 locuri autoutilitara de marfa(3.5to).
Ma intereseaza ce taxe ar fi de platit pe la R.A.R.

#178
Holyshit

Holyshit

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 440
  • Înscris: 13.06.2011
Suna la RAR la informatii 021.318.17.30

#179
catalinoprescu

catalinoprescu

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 137
  • Înscris: 06.01.2010
Revin cu informatii noi. Transportul international cu sprinter a mers foarte bine anul trecut, insa anul asta, merge foarte foarte prost. Cei care vor sa se apuce de transport cu 3,5 tone ii sfatuiesc sa se gandeasca de 2 ori inainte de a face investitia atata timp cat nu se bazeaza pe un contract solid si de durata. Pe bursa de transport sunt putine marfuri de plecare din tara iar alea care mai apar se iau imediat. Cum apare marfa, formezi imediat numarul si deja suna ocupat iar in scurt timp dispare de pe bursa. Luna ianuarie si februarie am stat acasa, prin martie si aprilie am luat vreo 2 marfuri si pana in iulie am mai luat 2. In lipsa de marfuri am dat anunt la ziar si pentru a-mi mai rotunji veniturile am carat mobila si ce am mai gasit.

#180
dilimake_diliu

dilimake_diliu

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 16.04.2011
nu stiu in ce oras te afli tu , io sunt din oradea si apar anunturi pe bursa destul de des din oradea, timisoara, satu mare si arad . In 2 saptamani am facut 2 curse fara a avea vreoun contract .

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate