Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Eroare incarcare formular

merita upgrade de la Ryzen 5 2600...

Intel i9 14900K cooler air Deepco...

Curațare disc vinil
 Atentie la site-ul FixShop.ro - p...

Display cu culori neuniforme

Despre Laborator Defectoscopie Ca...

Mama Clopoțel
 Windows 11 si boxa portabila - de...

Angajarea unei persoane de 18 ani...

Depunere declaratie unica PFA - i...

Situatie mostenire
 Inlocuit/upgrade placa video Nvid...

Google tv si open vpn

Vot europarlamentare

Sfat reparatii Golf 5
 

OFERTE RETENTIE

* * * * * 10 votes
  • Please log in to reply
17558 replies to this topic

#17497
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
Au trecut cele 5 zile și nu am fost contactat. Taxa abuziva de reziliere este ilegală prin sentință civilă ancom vs Vodă din 2017,deci este proaspătă. Tot ce se plătește ar fi reducerile la abonament exemplu red15 redus la 8 se plătește diferența înmulțit cu nr de luni în care ai beneficiat de ea. Este singura plată care se poate face și sigur când e vb de telefon subventionat se pățește telefonul integral. Oricum am inițiat portare către yoxo ptr ca din 6 e ziua de facturare. Le-am trimis un memoriu lung bine documentat legal cu ce au încălcat. Aștept sa fiu contactat și sa vad reacție în urma mesajelor trimise către ei.

#17498
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
Din moment ce justiția declară la Vodă taxa ilegală și îl obligă să o scoată iar Vodă sfidează justiția și o menține, acest aspect nu miroase a nulă valoarea contractului încheiat cu Vodă avand o clauză ilegală abuzivă în el? Analizați și voi acest aspect pentru că este la mintea cocosului clar și concis. Mă pui să semnez un contract ilegal apoi faci ce dorești tu? Pentru ce clauza de reziliere? Ce faci să meriți acești bani? Găsești fraieri care nu cunosc legea? În gaze și energie pot schimba furnizorii când vreau fără nicio clauză abuzivă. De ce nu se poate și telecom? Nu vă lăsați intimidați și luptați pentru drepturile voastre elementare pentru ca voi susțineți corporațiile.

#17499
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
Apropo de abonamente...inainte să semnați gândiți-vă bine de 100 de ori pe ce dați banii și ce beneficii aveți.. să nu vă încânte cuvântul nelimitat...ca persoana juridică costul se deduce din profit însă ca persoana fizică bugetul este limitat și nu îți permiți măgăriile gen mărire cu inflația, taxa abuzivă reziliere și alte invenții ce te obligă să scoți din ce în ce mai mulți bani din buzunar... Fiți vigilenți și alegeți ce vă este convenabil pentru că piața are oferte...

#17500
Jimmy71

Jimmy71

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 857
  • Înscris: 05.05.2006

View PostJimmy71, on 07 martie 2024 - 20:38, said:

Informare privind indexarea anuală a prețului serviciilor
Stimate client,
Ne dorim să îți oferim în continuare servicii de calitate pe care te poți baza. În contextul majorării
constante a costurilor de furnizare a serviciilor de comunicații electronice mobile, te informăm că,
începând cu următoarea factură, vom indexa valoarea serviciilor noastre. Suntem conștienți că nimănui
nu-i plac schimbările, mai ales cele privind prețurile. De asemenea, știm că anul trecut a trebuit să
suportați creșterea valorii coșului minim de consum, cu un procent de aproximativ 15%, de aceea, ne
străduim să nu transferăm tot impactul asupra dumneavoastră.
Deși creșterea indicelui armonizat al prețurilor de consum comunicată de către Oficiul European de
Statistică – Eurostat, pentru România, în anul 2023, a fost de 9.7%, indexarea contractuală pe care o
aplicăm este de 8%. Indexarea se va aplica și tarifului de reconectare, în caz de deconectare pentru neplată
a serviciilor dvs.
Actualizarea prețului serviciilor și tarifului de reconectare este prevăzută de art. 3.1. din Clauzele
Contractuale Principale pentru furnizarea serviciilor mobile.
Dorim să precizăm că, în situația în care aveți un dispozitiv (ex. telefon) achiziționat în rate de la Vodafone,
indexarea nu este aplicabilă ratelor aferente.
Suntem la dispoziția dumneavoastră pentru orice clarificări necesare.
Vodafone România

Acesta este mesajul pe care l-am primit azi pe toate cele 6 nr. de telefon pe care am abonamentul RED15 la 2 Euro obtinut anul trecut in Martie pentru "Durata: nedeterminata, perioada minima contractuala 24 luni" conform contract. Sper sa nu inceapa din nou discutiile cu ei cum au fost anul trecut de mai multe ori privind incercarea de majorare a abonamentului. Prima oara au incercat dupa 2 luni de la semnarea contractului cu o majorare 3% dar la pretul intreg al abonamentului, adica 12 Euro si nu cum era normal la 2 Euro. Apoi au incercat peste cateva luni sa ma forteze sa accept o majorare la 3 Euro. La ambele incercari de majorare am facut sesizari si am ramas cu pretul intact de 2 Euro cu toate ca la prima incercare de majorare cu 3% le-am zis ca n-am nimic impotriva fiindca e conform contract, adica secventa anuala cu maxim 8% doar ca trebuie aplicata la pretul pe care-l platesc de 2 Euro nu la pretul intreg al abonamentului de 12 Euro. Acum prevad ca iar vor incerca sa majoreze cu 8% pretul intreg de 12 Euro ceea ce ar duce la un cost al abonamentului de 2,96 Euro dar cresterea reala fata de ce platesc acum ar fi de 48% ( 2----2,96). Daca vor aplica majorarea de 8% la pretul de 2 Euro, n-am ce sa comentez. O sa-i contactez zilele urmatoare sa vad ce zic.

View PostJimmy71, on 08 martie 2024 - 16:08, said:

Am vorbit acum in call center si mi s-a confirmat ca majorarea se va aplica la valoarea de 2 Euro. Fiind patit de anul trecut, nu am siguranta de 100% ca va fi asa, astfel ca pana luna viitoare cand se va emite noua factura si vad scris ce mi s-a confirmat acum telefonic, sunt putin circumspect. In alta ordine de idei, va pot spune ce oferte sunt acum la portare din alta retea in Vodafone sau la "simulare" de portare din Vodafone catre alta retea, ambele oferte fiind facute de Vodafone:

ABONAMENT VODAFONE cu doar 3 EURO si discount in primele 12 luni la 2 EURO
Ti-am pregatit super oferte de abonament.Ai internet nelimitat cu cea mai rapida viteza, 5G,minute si sms-uri in toate retelele nationale nelimitat si beneficii internationale,300 minute fix/mobil si 2,25GB internet roaming in primul an si 3,25 in al doilea an.

ABONAMENT VODAFONE cu 3 Euro si 6 luni gratuite
Ai beneficii de nerefuzat la acest abonament: 100GB internet la viteza 5G,NELIMITAT minute si sms-uri in toate retelele nationale si 100 minute internationale.

Confirm 100% ca majorarea de 8% se aplica la valoarea finala ( valoarea reala - discount aferent oferta ) a abonamentului, in cazul meu cea de 2 Euro, astfel ca noul pret este 2,15 Euro ( in mod normal trebuia sa fie 2,16 Euro dar...). Chiar ieri am platit factura emisa pe 02.04.2024.

#17501
lucianteo6

lucianteo6

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,089
  • Înscris: 27.09.2005
Si la mine la fel ca la Jimmy
red9 la 2 euro de ieri din 2 aprilie costa 2,15 euro.
s a aplicat doar la red9 la 2 euro, la celelalte abonamente nu vad marire....inca.

#17502
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
În noiembrie încheiat contract nou Red 19 redus la 8.5...acum făcut trecere la yoxo cu cerere de portare si nici după 10 minute sunt sunat și primit apoi sms cu :

Buna!Ai primit o oferta exclusive:"Primele 3 luni gratuite  Gadget Xiaomi Band 8 Black? Min/SMS nelimitate,trafic date nelimitatla viteza 5G,600 minute internationale mobil si fix catre SEE,roaming:3,25 GB si min nelimitate in SEE,la 3,5euro,TVA inclus.Solicita acum anularea cererii de portare si beneficiaza de oferta speciala.Pentru detalii apeleaza xxxxx

Politicos am spus că nu mă interesează. Luni am termenul de portare.

#17503
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
Perioadă aprobare portare: inițiat la 11 și aprobat la 16.

#17504
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008
Revin cu un update.
Am reușit să reduc abonamentul de întreaga perioadă contractuală cu - 10 euro.
Este ok zic eu. Am întrebat și de majorarea de 8% cu inflația și am primit acest răspuns

Buna ziua,

Va confirm postarea reducerii pentru abonament pe intreaga perioada contractuala de 10 euro /luna/24 luni .



Referitor la planul acela de tarifare, proportional cu cresterea inflatiei , Vodafone poate mari preturile abonamentelor pana in procentul maxim de 8%.In cazul in care va exista o astfel de crestere , dumneavoastra veti fi notificat cel putin prin sms , odata cu emiterea facturii ca la urmatoarea factura va fi inregistrata aceasta crestere. De asemenea, pe langa mesajul de informare veti primi si o alternativa in acest caz.

Cum adică voi primi alternativă? 😬
Cel puțin am mail ul de la ei. Le o trântesc în nas la o adică 😅

Edited by porcusoru, 04 April 2024 - 21:59.


#17505
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015
Nici cu 3,5 euro nu am vrut să rămân pentru modul lor de a trata clienții. Este alegerea fiecăruia dacă permite să fie umilit. După alegeri euro va sări peste 5 RON și nu o să mai fie ținut artificial blocat din considerente electorale,inflația va sari și ea din nou la peste 10%. Scumpirile vor fi justificate... 😁 O zi bună și spor la portări.

#17506
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008
Asa este, ai dreptate, nimrni nu ar trebui să accepte aceste majorări. Nici eu nu am acceptat când Orange au scumpit abonamentele pe aceleași considerente anul trecut. M-am dus cu ei până la ANCOM. Este de apreciat atitudinea ta de a nu te lăsa..
Astept și eu în viitor aceste (majorări) nu de alta dar deja cunosc toate legile posibile și imposibile legate de operatori de telefonie mobila. De ce m am portat la Vodafone? Sincer oferta pe aparat a fost super ok. Da știu nu se merită dar cum ziceam mi am asumat și cum nu am vrut să apelez la alte soluții " am preferat aceasta.
Vedem pe viitor ce va fi! Legat de legi am să las asta :

2.  Potrivit legislației din domeniu, furnizorii de servicii de comunicații electronice, în cazul în care și-au prevăzut această posibilitate în contract, pot să modifice unilateral clauze din contractul încheiat cu utilizatorii finali (servicii oferite, tarife, mod de tarifare etc.), fără să ceară acordul explicit al acestora, însă, în conformitate cu prevederile art. 5911 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 111/2011[1], furnizorii au obligația să notifice în avans abonații cu privire la intenția lor de a modifica unilateral contractul. De asemenea, cu unele excepții[2], furnizorii au obligația să le ofere abonaților un termen de cel puțin 30 de zile de la primirea notificării pentru exercitarea dreptului de denunțare unilaterală a contractului, în cazul în care nu sunt de acord cu modificările propuse, fără plata niciunor penalități sau despăgubiri.

Cu privire la modalitatea de transmitere a notificării de modificare unilaterală de către furnizor, precizăm că sunt aplicabile dispozițiile Deciziei președintelui ANCOM nr. 73/2023 privind obligațiile de informare a utilizatorilor finali și alte măsuri pentru protecția acestora (intrată în vigoare la data de 15 februarie 2023)[3], prin care ANCOM a stabilit formatul și modalitățile de transmitere a notificării. Mai exact, potrivit dispozițiilor art. 13 alin. (5)-(8) din acest act normativ, notificarea privind intenția de a modifica unilateral contractul trebuie să fie transmisă sub formă de SMS, pe suport de hârtie, poștă electronică sau prin intermediul contului de client al abonatului de pe site-ul furnizorului, în acest din urmă caz, notificarea trebuind să fie însoțită de un SMS și/sau e-mail de avertizare cu privire la transmiterea acesteia.

În cazul în care notificarea comunicată utilizatorilor prin SMS conține un link ce face trimitere către un document de pe pagina de internet proprie a furnizorului de servicii de comunicații electronice, aceasta trebuie să respecte, cumulativ, următoarele cerințe:

a) textul notificării trebuie să includă cel puțin informația referitoare la intenția modificării unilaterale a contractului și, totodată, să indice principalele elemente care fac obiectul modificării;

b) documentul la care face trimitere link-ul menționat în SMS trebuie să fie un fișier cu extensia .pdf și să fie datat și validat prin semnătura electronică calificată a unui reprezentant al furnizorului; acest document nu va putea fi modificat ulterior fără înștiințarea abonatului și va putea fi accesat/descărcat cel puțin pe durata de valabilitate a modificărilor propuse prin notificare.



3.    Referitor la plata unui eventual echipament subvenționat, potrivit art. 5911 alin. (7) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 111/2011, „În cazul în care un utilizator final are dreptul, în condițiile alin. (1) și (2), de a denunța unilateral contractul pentru servicii de comunicații electronice destinate publicului, altele decât serviciile de comunicații interpersonale care nu se bazează pe numere, înainte de încetarea perioadei contractuale inițiale, utilizatorul final nu datorează nicio despăgubire în afară de cea aferentă echipamentelor terminale, dacă decide să le păstreze.”. [subl.ns.] De asemenea, potrivit art. 5912 alin. (1) din același act normativ, „Despăgubirea datorată pentru echipamentul subvenționat păstrat în conformitate cu dispozițiile art. 59^11 alin. (7) nu va depăși cea mai mică valoare dintre valoarea lui calculată pro rata temporis față de prețul acestuia convenit la momentul încheierii contractului și valoarea părții restante din tariful pentru servicii până la încetarea perioadei contractuale inițiale.” [subl.ns.]. Cu toate acestea, valorile concrete ale despăgubirilor solicitate pentru echipamentele subvenționate sau modul de calcul al acestora sunt stabilite de fiecare furnizor în parte, în funcție de politica sa comercială, ANCOM neputând impune furnizorilor obligații în acest sens.

Edited by porcusoru, 05 April 2024 - 06:32.


#17507
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 399,554
  • Înscris: 08.10.2015

 porcusoru, on 05 aprilie 2024 - 06:30, said:

Asa este, ai dreptate, nimrni nu ar trebui să accepte aceste majorări. Nici eu nu am acceptat când Orange au scumpit abonamentele pe aceleași considerente anul trecut. M-am dus cu ei până la ANCOM. Este de apreciat atitudinea ta de a nu te lăsa..
Astept și eu în viitor aceste (majorări) nu de alta dar deja cunosc toate legile posibile și imposibile legate de operatori de telefonie mobila. De ce m am portat la Vodafone? Sincer oferta pe aparat a fost super ok. Da știu nu se merită dar cum ziceam mi am asumat și cum nu am vrut să apelez la alte soluții " am preferat aceasta.
Vedem pe viitor ce va fi! Legat de legi am să las asta :

2.  Potrivit legislației din domeniu, furnizorii de servicii de comunicații electronice, în cazul în care și-au prevăzut această posibilitate în contract, pot să modifice unilateral clauze din contractul încheiat cu utilizatorii finali (servicii oferite, tarife, mod de tarifare etc.), fără să ceară acordul explicit al acestora, însă, în conformitate cu prevederile art. 5911 alin. (1) și (2) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 111/2011[1], furnizorii au obligația să notifice în avans abonații cu privire la intenția lor de a modifica unilateral contractul. De asemenea, cu unele excepții[2], furnizorii au obligația să le ofere abonaților un termen de cel puțin 30 de zile de la primirea notificării pentru exercitarea dreptului de denunțare unilaterală a contractului, în cazul în care nu sunt de acord cu modificările propuse, fără plata niciunor penalități sau despăgubiri.

Cu privire la modalitatea de transmitere a notificării de modificare unilaterală de către furnizor, precizăm că sunt aplicabile dispozițiile Deciziei președintelui ANCOM nr. 73/2023 privind obligațiile de informare a utilizatorilor finali și alte măsuri pentru protecția acestora (intrată în vigoare la data de 15 februarie 2023)[3], prin care ANCOM a stabilit formatul și modalitățile de transmitere a notificării. Mai exact, potrivit dispozițiilor art. 13 alin. (5)-(8) din acest act normativ, notificarea privind intenția de a modifica unilateral contractul trebuie să fie transmisă sub formă de SMS, pe suport de hârtie, poștă electronică sau prin intermediul contului de client al abonatului de pe site-ul furnizorului, în acest din urmă caz, notificarea trebuind să fie însoțită de un SMS și/sau e-mail de avertizare cu privire la transmiterea acesteia.

În cazul în care notificarea comunicată utilizatorilor prin SMS conține un link ce face trimitere către un document de pe pagina de internet proprie a furnizorului de servicii de comunicații electronice, aceasta trebuie să respecte, cumulativ, următoarele cerințe:

a) textul notificării trebuie să includă cel puțin informația referitoare la intenția modificării unilaterale a contractului și, totodată, să indice principalele elemente care fac obiectul modificării;

b) documentul la care face trimitere link-ul menționat în SMS trebuie să fie un fișier cu extensia .pdf și să fie datat și validat prin semnătura electronică calificată a unui reprezentant al furnizorului; acest document nu va putea fi modificat ulterior fără înștiințarea abonatului și va putea fi accesat/descărcat cel puțin pe durata de valabilitate a modificărilor propuse prin notificare.



3.    Referitor la plata unui eventual echipament subvenționat, potrivit art. 5911 alin. (7) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 111/2011, „În cazul în care un utilizator final are dreptul, în condițiile alin. (1) și (2), de a denunța unilateral contractul pentru servicii de comunicații electronice destinate publicului, altele decât serviciile de comunicații interpersonale care nu se bazează pe numere, înainte de încetarea perioadei contractuale inițiale, utilizatorul final nu datorează nicio despăgubire în afară de cea aferentă echipamentelor terminale, dacă decide să le păstreze.”. [subl.ns.] De asemenea, potrivit art. 5912 alin. (1) din același act normativ, „Despăgubirea datorată pentru echipamentul subvenționat păstrat în conformitate cu dispozițiile art. 59^11 alin. (7) nu va depăși cea mai mică valoare dintre valoarea lui calculată pro rata temporis față de prețul acestuia convenit la momentul încheierii contractului și valoarea părții restante din tariful pentru servicii până la încetarea perioadei contractuale inițiale.” [subl.ns.]. Cu toate acestea, valorile concrete ale despăgubirilor solicitate pentru echipamentele subvenționate sau modul de calcul al acestora sunt stabilite de fiecare furnizor în parte, în funcție de politica sa comercială, ANCOM neputând impune furnizorilor obligații în acest sens.

Mulțumim de informațiile care sunt binevenite în contextul în care utilizatorul de servicii nu își cunoaște drepturile și se lasă abuzat. Mulțumim!!!

#17508
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,011
  • Înscris: 27.02.2006
chiar trebuie sa faci preluarea intregului mesaj pentru a oferi raspuns?

#17509
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,751
  • Înscris: 21.08.2008
Pentru 4 abonamente pe acelasi cont, am observat o marire cu 8% incepand de azi, fara sa primesc vreo notificare in acest sens.
Intreb pe Tobi, rasounde asa:

Buna, eu sunt Tobi, sunt asistentul tau digital super prietenos.
In contextul economic actual, aflat in continua schimbare, care ne afecteaza pe toti, oameni si companii, este important sa-ti putem oferi in continuare servicii pe care te poti baza. Astfel, pentru a mentine nivelul de calitate a serviciilor, ca urmare a cresterii din ultimul an a indicelui armonizat al preturilor de consum, costul abonamentului tau va fi indexat incepand cu prima factura, emisa pentru luna mentionata in notificarea primita prin SMS. Indexarea costului serviciilor este efectuata conform clauzelor contractului tau Vodafone, cu respectarea drepturilor de care beneficiezi. Multumim pentru intelegere si pentru ca alegi sa ramai alaturi de noi.


Mai sunt beneficiari ai serviciilor (fixe si mobile) care au primit indexarea cu 8% fara notificare. Eu sunt atent la mesajele primite, nu sterg aiurea fara sa citesc si pot garanta ca nu am fost notificat ca sa imi exprim dezacordul macar...

#17510
petrepescarul

petrepescarul

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,029
  • Înscris: 15.02.2012
Meriti ce-i mai bun!

Indexarea se regaseste in contractul tau.
vodafone cica iti face o favoare ca indexeaza doar cu 8% inflatia in timp ce in Romania este de 9,7% conform Eurostat. Nu conteaza ca ai abonament in euro la un curs de schimb valutar doar de ei stiut.

#17511
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,751
  • Înscris: 21.08.2008
Pentru serviciile fixe am fost notificat, am primit email, am vorbit cu o duduie si am anulat indexarea. In contractul semnat in 2021 pentru serviciile fixe nu este trecuta indexarea dar in cel pentru servicii mobile, semnat in aprilie 2023 este.

#17512
aris86

aris86

    Traieste constient!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,871
  • Înscris: 26.02.2010
Și la mobil ai reușit să o anulezi?

#17513
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,751
  • Înscris: 21.08.2008
Azi încerc, va informez daca merge sau nu. Important e sa dau de acea persoana care a anulat in decembrie.

#17514
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,751
  • Înscris: 21.08.2008
Nu am rezolvat, tipa era doar pentru servicii fixe dar mi-a recomandat sa sun la *222 si sa le expun problema doar ca deja o facusem de ieri cand am fost informat ca am semnat deja la punctul 3.1 ca se va indexa anual cu 8% asa ca o las cum a cazut.
In plus doar 0,9 euroi lunar dar... ce servicii bune o sa avem...

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

1 members, 0 guests, 0 anonymous users

Jimmy71

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate