Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
"Moda" tinerilor care se ...

E.on energie aplicație intre...

Masina de tuns... buruieni

Recomandare drona
 Exista un soft care sa reia autom...

Identificare plante

Cum declari o variabila care nu s...

Schimbare certificat de inmatricu...
 Poligon auto București

nelamurire legata de pret la mode...

Hotel cu restaurant si Demipensiu...

Croaziera in Mediterana de Vest 1...
 Copilot are pica pe Vladimir Putin

MicroSoft Edge: Cum pun Google in...

Dashcam

Mini server - VMware
 

OFERTE RETENTIE

* * * * * 10 votes
  • Please log in to reply
17523 replies to this topic

#17479
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Avem antecedente...procese pierdute de Vodafone.https://forum.softpedia.com/topic/1118145-oficial-fara-taxa-de-reziliere-la-vodafone/

#17480
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,106
  • Înscris: 29.01.2016

View Postpavelescu, on 26 martie 2024 - 08:56, said:

A fost cu ceva ani in urma un proces vodafone vs anpc


https://www.profit.r...ctelor-14475398

Se vede ca s-au tinut de treaba si de cuvant si le-au eliminat...

#17481
paxdedi

paxdedi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,372
  • Înscris: 25.01.2014

View PostMagicwisewolf, on 26 martie 2024 - 15:51, said:

Se vede ca s-au tinut de treaba si de cuvant si le-au eliminat...
Normal daca s-a dat o hotarare judecatoreasca ar fi trebuit respectata, nu?
Pana cand si astia eludeaza legea, ii doare la basca!

#17482
ForsakenTotal

ForsakenTotal

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 362
  • Înscris: 27.08.2021

View Postpavelescu, on 26 martie 2024 - 08:56, said:

A fost cu ceva ani in urma un proces vodafone vs anpc


https://www.profit.r...ctelor-14475398
Cunosteam situatia si Vodafone s-a conformat, numai ca au facut ca la Radio Erevan. Au eliminat clauza care era cu suma fixa gen 100 sau 200 euro, dar au adaugat una noua cu 18% din valoarea ramasa pana la finalul contractului. Au zis probabil, nu avem voie sa punem o penalizare cu valoare fixa, OK punem una cu valoare variabila care in practica are acelasi efect. Si ANPC a acceptat tacit si nu a mai zis nimic.

#17483
Sm1th

Sm1th

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 365
  • Înscris: 17.05.2021

View Postpaxdedi, on 26 martie 2024 - 08:09, said:

Da,  dar este abuz si daca rasfoiti si cititi mai bine au dreptul de a introduce anumite clauze dar doar negociate cu clientul de comun acord. Oricum la noi doar se impun contracte din aceasta cauza devin maleabili in a modifica contractul numai la cererea clientului.
Asa ca,....... cum spuneam mai sus ,,pe ei nu-i lasati pentru ca o sa cadeti de fraieri, sa nu zic prosti".

Au aceste clauze abuzive introduse cu acordul autoritatilor.. Unde merge- merge, unde pica- pica.
Daca ascultati discutia de ieri cu cel de la RC cand m-a luat ca s-a scumpit cosul zilnic(fara nicio legatura cu marirea abuziva a Vodafone), muriti de ras.
S-a scumpit curentul(zice), pai e subventionat de Guvern ca si la mine(zic).

ai reușit sa scapi de clauza aceea din contract sau de majorarea cu 8%?

#17484
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Buna ziua,



Va confirmam primirea si parcurgerea cu atentie a mesajului transmis.

In ceea ce priveste solicitarea dumneavoastra, intelegem ca orice crestere de pret este neplacuta. Din pacate, inflatia a impactat in ultimii ani majoritatea industriilor, inclusiv  industria de telecomunicatii. Pentru ca ne dorim ca impactul sa fie cat cat mai mic asupra clientilor nostri, indexarea aplicata este sub procentul actual al inflatiei.

Aplicarea indexarii s-a realizat in conformitate cu prevederile existente in contractul de furnizare servicii fiind o clauza acceptata. Aceasta indexare este conforma cu indicele armonizat al preturilor de consum stabilit de Oficiul European de Statistica – Eurostat, pentru Romania, la un procent de 9,7%, pentru anul 2023. Indexarea contractuală pe care o aplicăm este de 8%. Indexarea se va aplica și tarifului de reconectare, în caz de deconectare pentru neplată a serviciilor dvs.

Cresterea se realizeaza conform articolului 3.1 din Clauze contractuale principale precum si articolul 4 din Termenii si Conditiile Generale si are la baza cresterea constanta a ratei de inflatie.

Perioada contractuala actuala ramane in vigoare, fara modificari.

Tinand cont de cele mentionate va informam ca nu vom putea anula aceasta modificare.

De asemenea dorim sa mentionam ca indexarea costului aferent abonamentului dumneavoastra nu reprezinta o modificare unilaterala a contractului, implicit rezilierea se va procesa in conformitate cu clauzele contractuale in vigoare, respectiv cu plata unei juste despăgubiri.

Despagubirea datorata este egala cu contravaloarea abonamentului serviciilor contractate inmultita cu 18% si inmultita cu numarul de luni ramase pana la expirarea acestei perioade minime, reprezentand paguba efectiva si beneficiul nerealizat.

De asemenea puteti solicita o noua oferta.

In cazul in care mai exista nelamuriri legate de situatia intampinata sau oricare alta situatie, va rog sa-mi adresati prin raspuns la acest e-mail si voi face tot posibilul pentru a va ajuta.
Răspuns Vodafone


#17485
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
Acum am solicitat reziliere... mă contractează in 5 zile lucrătoare..nu au curaj să discute acum,direct...poate mă răzgândesc... oricât aș da pentru reziliere,o voi face și în cazul în care o sa îmi ofere retenție de 1 euro abonament...nu merită stat în jegul asta de rețea...prea multe abuzuri și incalcari grosolane ale bunului simț...adio Vodafone... după mine potopul... :) falimentul..

#17486
1qTu

1qTu

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 12.03.2024
Prima oferta mi-au facut-o la red15 prin sms pt 3.5 euro, nu am raspuns si m-au sunat sa imi ofere la 3 euro - semnal din ce in ce mai prost , si mariri/indexari de pret din ce in ce mai dese ...

#17487
alexcalina

alexcalina

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 20.06.2019
Salutare. Mi-am achiziționat un iPhone 15 Pro 128 gb.

Rata telefonului 30 €, abonamentul propriu-zis 23.

După trei luni, printr-o cerere de portare, am reușit să obțin red nouă redus la doi euro.

Rata telefonului mergând în continuare.

Surpriza a fost la partea de roaming.

Când verific la cost control și în aplicație, îmi arată că am 23 gb. din ce știu la valoarea de doi euro, trebuia să primesc maxim doi gb.

Probabil atunci când au implementat noua ofertă, au uitat să modifice la partea de roaming.



#17488
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,087
  • Înscris: 04.10.2005
Ai primit factura?

#17489
alexcalina

alexcalina

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 20.06.2019
Urmează să primesc  factura.

Abonamentul cel nou a intrat în vigoare începând cu data de ieri.

Primele trei luni le-am gratuite.

Pe factură plătesc doar rata telefonului

#17490
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,087
  • Înscris: 04.10.2005
Ok. Așteaptă factura și te lămurești...

#17491
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008

View Postalexcalina, on 02 aprilie 2024 - 13:06, said:

Salutare. Mi-am achiziționat un iPhone 15 Pro 128 gb.

Rata telefonului 30 €, abonamentul propriu-zis 23.

După trei luni, printr-o cerere de portare, am reușit să obțin red nouă redus la doi euro.

Rata telefonului mergând în continuare.

Surpriza a fost la partea de roaming.

Când verific la cost control și în aplicație, îmi arată că am 23 gb. din ce știu la valoarea de doi euro, trebuia să primesc maxim doi gb.

Probabil atunci când au implementat noua ofertă, au uitat să modifice la partea de roaming.
Interesant, chiar merge chestia asta? Nu de alta dar am și eu un abb 16 euro plus 29 euro rata la un iPhone 15 pro de 256 GB
Oare dacă fac cerere de portare reușesc să reduc și eu din prețul abonamentului? 😏

#17492
alexcalina

alexcalina

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 20.06.2019
Cu siguranță merge.

La mine este a doua oară când am făcut așa.

Ideea e să treacă măcar trei luni

#17493
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008
Ok mulțumesc. O să verific. Eu doar ce am făcut ctr ul, și deja mă gândesc să renunț la el. Bine că până pe data de 12 sunt în cele 14 zile în care pot să renunț că așa vrea mușchi mei 🙈😅
Mă gândesc că poate as obține de pe acum o reducere a abonamentului. Dacă le zic că renunț deja 😅

Edited by porcusoru, 02 April 2024 - 18:24.


#17494
alexcalina

alexcalina

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 219
  • Înscris: 20.06.2019
Eu am încercat și după o lună de contract și nu s-a putut.

Să-mi funcționeze schema, a trebuit ca prima dată să treacă măcar trei luni.

Vei primi acel mesaj că ai să plătești juste taxe.

Dar vei avea totodată un număr de telefon unde să sun.

Dacă ai specialist alocat contului, cu atât mai bine îl suni direct pe el

#17495
Magicwisewolf

Magicwisewolf

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,106
  • Înscris: 29.01.2016

View PostMembruAnonim, on 28 martie 2024 - 09:34, said:

Acum am solicitat reziliere... mă contractează in 5 zile lucrătoare..nu au curaj să discute acum,direct...poate mă răzgândesc... oricât aș da pentru reziliere,o voi face și în cazul în care o sa îmi ofere retenție de 1 euro abonament...nu merită stat în jegul asta de rețea...prea multe abuzuri și incalcari grosolane ale bunului simț...adio Vodafone... după mine potopul... Posted Image falimentul..

Sper ca nu vei plati nimic din Taxa de Justa Mizerie...
Nu e legal, ba, mai mult, poti face reclamatie la ANPC sa ii mai arda si cu o amenda (sper).

#17496
porcusoru

porcusoru

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,433
  • Înscris: 04.04.2008
Iartă-mă că zic dar anpc ul este egal cu 0 pe aceste situați
Am avut aceasi situație cu orange, am făcut 3 sesizări la anpc și le dădeau dreptate celor de la Orange, după ce am făcut sesicare la ANCOM și mi au dat câștig de cauza atunci sau gândit și anpc ul să-mi dea dreptate ". Deci nu vă bazați pe anpc.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

3 user(s) are reading this topic

2 members, 1 guests, 0 anonymous users

pavelescu, Iaro

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate