Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
OFERTE RETENTIE
Last Updated: May 11 2024 12:59, Started by
me_iauras
, Nov 28 2009 20:05
·
297
#17461
Posted 22 March 2024 - 12:35
@Abellone
se aplica din valoarea totala a abonamentului, eu am unul de 2€ deci ar veni undeva la 0,80 bani cresterea poti sa portezi, este ILEGALĂ orice taxă pe care o invoca ei am castigat de cateva ori la ANPC Edited by beavis03, 22 March 2024 - 12:37. |
#17462
Posted 22 March 2024 - 14:45
Eu am acel minunat abonament de 2 eur, compus din Red 12 care avea o reducere de 10 eur in trecut.
Prima marire de anul trecut a fost raportata la ab de baza, am facut si reclamatie scrisa la acel moment, am primit raspuns ca se raporteaza la ab de baza. Anul asta o sa vad la ce se raporteaza. Daca e tot la ab de baza, de 12 eur, atunci le fac din nou reclamatie scrisa, astept raspunsul si o sa il trimit la ANPC. Ideea e asa, daca Vodafone face un ab de 100 eur, sa ii zicem Red 100 si il vinde cu 2 eur promotional, adica cu reducere de 98%, marirea de 8% aplicata va fi la 100 eur. In cazul asta, se va mari ab cu 8 eur, adica crestere de 400%, nu 8%. Asa ca, indiferent la ce se raporteaza, ei trebuie sa aiba grija ca marirea sa fie la pretul final platit de client, indiferent din ce este construit abonamentul. Corect, da ? Asa ca, fie pun 8% la Red 12 si apoi 8% si la reducerea de 10 eur, fie pun la pretul final, de 2 eur. Pe mine ca client nu ma intereseaza cum jongleaza ei cu ofertele, eu vreau sa am pe factura ceea ce am stabilit prin contract. Eu in acest moment am 2.35 eur valoarea abonamentului, in urma maririi de anul trecut. Cum au ajuns la acei 0.35 eur in plus, ei stiu. Dar anul asta nu mai accept. Ori imi mareste cu 8% de la cei 2.35 eur, adica sa platesc 2.54 eur, ori le fac reclamatie ANPC. |
#17463
Posted 22 March 2024 - 15:26
pai ce nu ti-e clar?! nr de MB in roaming e calculat la pretul final platit de client, iar marirea se face la pretul de baza !!!
adica exact cum le convine lor mai mult |
#17464
Posted 22 March 2024 - 15:41
@rexx in principiu ai dreptate insa nu si in cazul acesta particular ; am acelasi abonament (de fapt e RED 15 @ 12E care are o reducere de 10E pe toata perioada contractului >>> vedem dupa cei 2 ani daca se mai pastreaza ) ca si @Magicwisewolf (si am trecut anul trecut prin exact aceleasi etape ca sa ajungem la o intelegere legata de majorarea tarifului conforma cu contractul ) insa la aceste abonamente dintr-o scapare de redactare din partea lor cantitatea de date disponibila in roaming se calculeaza la valoarea inainte de aplicarea reducerii (a inceput cu ~ 11,2 GB in roaming si acum e la ~13,7 GB )
|
#17465
Posted 22 March 2024 - 16:46
Exact.
Eu nu le-am cerut nici in plus, nici in minus, le-am cerut sa se respecte contractul. Asta au scris in contract, asta vreau sa am, atat ca pret, cat si ca nr de MB. Am vb cu o fata la *222, a bajbait, intai ca marirea va fi la pretul abonamentului de baza, apoi ca va fi la pretul final, nici ea nu stia sa citeasca cum este implementata oferta. I-am zis eu ce am, ca e un ab de 12 eur la care am reducere de 10 eur. Si i-am zis ca normal mi se pare sa se puna 8% la ab de baza, dar si 8% la reducere, ca sa se pastreze pretul final + cei 8%. I-am zis sa mentioneze clar ca daca se mareste cu 8% la valoarea ab de baza si nu la pretul final (adica fara crestere de 8% si la reducere), voi face reclamatie ANPC. Treaba lor, daca vor si amenda, o sa o aiba. Vedem ce si cum va fi pana la urma. Aflu luna viitoare si va anunt. |
#17466
Posted 22 March 2024 - 16:47
Mmh dacă nu încerci așa ramane: citește contract, musai mesaj cum ca vrei cartela (știu io nu sunt bani bre) & păstrează răspunsul apoi reclamatia ... în cel mai rău caz chiar treci la cartela (ori primești oferta și te momesc iar) ...poți fi liber
|
#17467
Posted 23 March 2024 - 07:58
Au devenit foarte agasanti la telefon, deoarece nu vreau sa accept o noua oferta si doresc sa raman la cea curentă. Sunt si in afara perioadei contractuale.
Tipa cu care am vorbit incepuse sa ma certe si sa imi zica ca nu imi mai garanteaza serviciile de telefonie. |
#17468
Posted 23 March 2024 - 10:05
beavis03, on 22 martie 2024 - 12:35, said:
@Abellone se aplica din valoarea totala a abonamentului, eu am unul de 2€ deci ar veni undeva la 0,80 bani cresterea poti sa portezi, este ILEGALĂ orice taxă pe care o invoca ei am castigat de cateva ori la ANPC Din cate imi aduc aminte, contractul meu avea un paragraf care zicea de un maxim 3% indexare, iar acum notificarea este de 8%, neavand posibilitatea de reziliere. Cum justifici in fata ANCP ca aceasta taxa este ilegala? Edited by Abellone, 23 March 2024 - 10:05. |
#17469
Posted 25 March 2024 - 10:14
N-ai inteles, el se refera ca e ilegala taxa de 18%, clauza de justa despagubire. Nu e vb de clauza de indexare de 3% sau 8% (in functie de contract).
Taxa de justa despagubire e clar ILEGALA, cat timp nu ai luat niciun echipament de la ei, nu te pot obliga sa platesti vreo taxa, chiar daca portezi sau inchizi abonamentul dupa 2 luni dupa ce l-ai facut. S-a mai discutat pe aici, in urma cu f multe pagini. Pe scurt, e vb de legea 193 / 2000. Sectiunea Anexa, pc 1, litera j : (1) Sunt considerate clauze abuzive acele prevederi contractuale care: j) restrâng sau anulează dreptul consumatorului de a denunţa sau de a rezilia unilateral contractul, în cazurile în care: - profesionistul a modificat unilateral clauzele prevăzute la lit. e); - profesionistul nu şi-a îndeplinit obligaţiile contractuale; - profesionistul a impus consumatorului, prin contract, clauze referitoare la plata unei sume fixe în cazul denunţării unilaterale; |
#17470
Posted 25 March 2024 - 16:43
Azi le-am trimis email pentru reziliere invocând legea respectivă. Le-am spus și despre ANPC cu privire la clarificarea din partea lor.Vedem ce răspuns primesc
|
|
#17471
Posted 25 March 2024 - 18:13
O întrebare logică: dacă există o lege clară,de ce se stipulează in contracte aceste despăgubiri? Din start ei vin cu ilegalitatea pe care o știu și te pun sa semnezi jocul lor.
|
#17472
Posted 25 March 2024 - 21:06
Apropo, am fost sunat astazi de catre cineva de la rel clienti dupa ce am insistat pe whats app sa urgenteze cererea, aveam deja trei saptamani. Mi-au zis ca au prelungit termenul de solutionare din cauza cererilor multe de reziliere.
Pe scurt am obtinut doar o reducere de abonament de 1 euro fara marirea de 8%. Aveam red15 redus la 6 euro(TVA inclusa). Acum am red 15 la 5 Euro cu tot cu TVA. S-au schimbat conditiile de tarifare in roaming conform noului contract si normelor UE, pe care apropo tot nu le-am inteles, restul au ramas la fel. Contract valabil pana la anul in martie. contract trimis prin sms pentru aprobare de mine si link de descarcare contract. PS, Sper sa va fie de folos informatia si Bafta! Edited by paxdedi, 25 March 2024 - 21:08. |
#17473
Posted 25 March 2024 - 23:42
MembruAnonim, on 25 martie 2024 - 18:13, said: O întrebare logică: dacă există o lege clară,de ce se stipulează in contracte aceste despăgubiri? Din start ei vin cu ilegalitatea pe care o știu și te pun sa semnezi jocul lor. pentru ca lumea inca nu stie, in 2024, ca exista ANPC si daca merge asa, de ce nu? are balta peste (sau fraieri) cati isi cunosc drepturile? se pomenesc cu facturi de 500-600 lei si imediat se panicheaza sarind cu banu' o altfel de metoda "accidentul" doar ca mai "elevata" Edited by beavis03, 25 March 2024 - 23:44. |
#17474
Posted 26 March 2024 - 00:38
E in plus si vina autoritatilor gen ANCOM/ANRE/ANPC etc. ca in momentul in care constata o incalcare de genul asta la un contract care e in mod clar de adeziune/standard/care are clauze ce nu sunt negociabile pentru un anume client, fie nu ordona revizuirea tuturor contractelor in vigoare/viitoare fie o face dar nu urmareste respectarea cerintei ulterior. Si prefera doar sa se limiteze la cazurile individuale sesizate.
Ce i-ar opri pe cei de la ANPC ca precum fac descinderi la sute de magazine simultan pentru verificari fara sa existe sesizari pentru toate neaparat, sa faca acelasi lucru la operatori de telecomunicatii sa ia la verificare aleator contracte? Si cu privire la penalizari, sa aplice o amenda pentru fiecare incalcare individuala, si nu una globala, ridicola ca valoare? |
#17476
Posted 26 March 2024 - 08:09
Sm1th, on 26 martie 2024 - 00:48, said:
nici clauza de mărire cu 8% nu e negociabila Da, dar este abuz si daca rasfoiti si cititi mai bine au dreptul de a introduce anumite clauze dar doar negociate cu clientul de comun acord. Oricum la noi doar se impun contracte din aceasta cauza devin maleabili in a modifica contractul numai la cererea clientului. Asa ca,....... cum spuneam mai sus ,,pe ei nu-i lasati pentru ca o sa cadeti de fraieri, sa nu zic prosti". Au aceste clauze abuzive introduse cu acordul autoritatilor.. Unde merge- merge, unde pica- pica. Daca ascultati discutia de ieri cu cel de la RC cand m-a luat ca s-a scumpit cosul zilnic(fara nicio legatura cu marirea abuziva a Vodafone), muriti de ras. S-a scumpit curentul(zice), pai e subventionat de Guvern ca si la mine(zic). Edited by paxdedi, 26 March 2024 - 08:12. |
#17477
Posted 26 March 2024 - 08:56
ForsakenTotal, on 26 martie 2024 - 00:38, said:
E in plus si vina autoritatilor gen ANCOM/ANRE/ANPC etc. ca in momentul in care constata o incalcare de genul asta la un contract care e in mod clar de adeziune/standard/care are clauze ce nu sunt negociabile pentru un anume client, fie nu ordona revizuirea tuturor contractelor in vigoare/viitoare fie o face dar nu urmareste respectarea cerintei ulterior. Si prefera doar sa se limiteze la cazurile individuale sesizate. Quote
Potrivit sentinței din 20 noiembrie, Vodafone Romania va elimina din contracte obligația clientului de a plăti “o despăgubire în cazul încetării contractului înainte de expirarea duratei minime contractuale (…)” și paragrafele conform cărora clientul declară, la încheierea contractului, că “a citit, a înțeles și a acceptat clauzele cuprinse contract”. Edited by pavelescu, 26 March 2024 - 08:57. |
#17478
Posted 26 March 2024 - 09:46
pana la urma a reusit cineva sa scape de aceasta marire a abonamentului cu 8% ?
|
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
1 members, 1 guests, 0 anonymous users
dariusgherman