Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Totul despre BlueAir
Last Updated: Oct 03 2023 15:31, Started by
funf
, May 30 2005 11:16
·
65
#5725
Posted 30 November 2021 - 19:16
Rezevarile mele din OCT si NOV 2021 le-am reprogramat pt DEC 2021 si IAN 2022 , partial FEBR 2022 . Toate au fost , intr-un final , anulate . Cineva numea , acum 2-3 pagini : rostogolire .
|
#5726
Posted 01 December 2021 - 14:21
Rutele intre Bucuresti si Timisoara trebuiau reluate din 12dec. Le-au anulat pana in februarie.
Si pe extern, cam jumatate dintre biletele care le aveam pana in februarie au fost anulate. Probabil urmeaza si restul. Mda... probabil tot asa o s-o tina pana in martie (asa au facut anul trecut). Asta daca nu se-mpute treaba cu Omicron. |
#5727
Posted 01 December 2021 - 17:12
Probabil nu mai zboara decat in perioadele cu cerere mare: sarbatori de iarna, Paste si mai - septembrie. Perioade in care au cateva locuri la pret mai mic si restul mai scumpe. Wizz am vazut ca procedeaza similar . Din pacate zburatul cu low cost in perioadele cu cerere mica merge cam prost in perioada asta.
Edited by mdt, 01 December 2021 - 17:13. |
#5728
Posted 01 December 2021 - 22:27
Cu ryanair am zburat, în ultimele 3 luni, cu 5 euro la Veneția, Viena, Roma. Deci se poate.
|
#5729
Posted 08 December 2021 - 12:05
patraulea100, on 09 noiembrie 2021 - 12:24, said:
Va salut, stie cineva cum putem obtine banii pt un zbor anulat in 2020 (2 bilete)? Nu vreau sa folsoesc wallet pt ca am renuntat sa mai zbor cu aceasta companie. Am facut zeci de reclamatii catre Blue Air, au spus ca au solutionat cazul, insa banii intarzie sa apara..... culmea prostie a fost ca am platit bieltele la sfarsitul lui 2019......apoi a venit nenorocirea asta de covid.....acum vad ca zborurile si ofertele s-au reluat.......am facut reclamatie si la politie care m-a redirectionat catre anpc...degeaba.... CEi care sunteti in situatia mea, ce ati facut? Singura solutie, dupa ce am vorbit cu un avocat, e sa-i dau in judecata pentru recuperarea prejudiciului.....Deranj mare, insa ma gandeam ca poate suntem mai multi in aceasta situatie si unde-s multi.....puterea creste......Multumesc. P.S. Au schimbat mai intai aeroportul dinFranta, apoi ziua zborului, iar in final l-au anulat. Nu vreau sa mai aud de ei in viata mea. Si eu sint in aceeasi situatie si m-am saturat sa astept. Orice demers am initiat catre ei, a ramas fara rezultat. Doar la ANPC nu am apelat. Inteleg ca e inutil si acolo, dupa cum a scris cineva aici mai devreme... |
#5730
Posted 11 December 2021 - 10:25
Eu am cedat dupa 2 ani si nenumarate reclamatii anpc si am ales wallet.
Nu mai au ruta pe care zbor asa ca l-am pus la vanzare in pierdere ( 300 euro la 200 ). Mai bine decat nimic. In cel mai rau caz il pastrez acolo pentru o vacanta. |
#5731
Posted 11 December 2021 - 13:22
juGGaKNot, on 11 decembrie 2021 - 10:25, said:
Eu am cedat dupa 2 ani si nenumarate reclamatii anpc si am ales wallet. Nu mai au ruta pe care zbor asa ca l-am pus la vanzare in pierdere ( 300 euro la 200 ). Mai bine decat nimic. In cel mai rau caz il pastrez acolo pentru o vacanta. |
#5732
Posted 11 December 2021 - 15:20
A durat o luna dupa ce le-am dat mail ca doresc suma returnata in wallet si nu cash.
|
#5733
Posted 12 December 2021 - 09:05
Intrebare , mai ales pt cei care au mai zburat pe ruta interna BUC - Timisoara : credeti ca la un mom dat , cand / daca lucrurile vor reveni la normal si pt Blue Air , vor exista 3 operatori pt aceasta ruta interna ( BUC - TIM ) ?
1. TAROM 2. RyanAir 3. Blue Air Edited by sarbulb, 12 December 2021 - 09:14. |
#5734
Posted 13 December 2021 - 18:28
Blue Air, cea mai mare companie aeriană românească, împlinește astăzi 17 ani!
Mulțumim tuturor pasagerilor, colegilor și partenerilor Blue Air care au rămas și acest an alături de noi, sprijinindu-ne eforturile de a deveni "The Better Way to Fly" – compania aeriană preferată de români pentru călătoriile lor. Astăzi Blue Air aniversează încă un an în care a continuat să-și transporte pasagerii într-un mod din ce în ce mai confortabil, convenabil și mereu în siguranță, spre cele mai atractive destinații. În anul 2021, pentru a se adapta la o noua realitate pandemică, Blue Air și-a recalibrat rețeaua de destinații și aeroporturi, nivelul de operare și infrastructura informatică pentru a se adapta la noile realități și a rămâne un partener de încredere pentru pasagerii, furnizorii și pentru întreaga industrie aeronautică românească. Nevoia perpetuă de îmbunătățire și inovație și un mediu economic fluid și provocator sunt principalele motoare ale ambiției și motivației noastre de a ne strădui să fim compania aeriană preferată de români pentru călătoriile lor. Prin urmare, anunțăm cu mândrie realizările anului 2021: Am îmbunătățit experiența clienților prin lansarea aplicației mobile, un flux de rezervări mai bun, access în aeroporturi mai convenabile, destinații mai attractive și o experiență de zbor mai bună. Am înnoit semnificativ flota noastră de aeronave, prin renunțarea la aeronavele clasice și prin introducerea în serviciul operațional a unor aeronave noi, de ultima generație. În cursul anului 2021 Blue Air a primit deja în flota să 4 aeronave Boeing 737 MAX 8, iar până la sfârșitul anului vom primi a 5-a aeronavă. Cunoscute pe scară largă pentru îmbunătățirile inovatoare aduse mediului din cabină și pentru gradul de poluare semnificativ redus, noile aeronave contribuie semnificativ la eficiența zborurilor și oferă o experiență de zbor superioară pasagerilor noștri. Am demarat implementarea unei serii de proiecte digitale pentru a accelera îmbunătățirea experienței clienților; unele dintre ele sunt deja în curs de desfășurare (aplicație mobilă, chatbot), în timp ce altele sunt planificate să fie finalizate în 2022. Am introdus noi pachete tarifare, concepute pentru a le oferi pasagerilor noștri cea mai convenabilă experiență de zbor: mai multe opțiuni, mai multă flexibilitate și servicii adaptate la nevoilor lor specific, pentru fiecare călătorie în parte. Am lansat rute către peste 40 de destinații noi, cu un grad ridicat de atractivitate pentru pasagerii noștri, atât pentru vacanță, cât și pentru muncă și afaceri. Astfel, în vara următoare vom avea 10 noi destinații în Grecia, 10 în Spania, precum și noi destinații în Portugalia, și vom menține cursele deschise anul acesta Marea Britanie (eg. Londra Heathrow), Olanda (Amsterdam), etc. Am creat campanii speciale pentru a stimula cererea și a satisface nevoile de călătorie specifice ale pasagerilor noștri, contribuind în mod semnificativ la redresarea industriei. Pentru a marca cea de-a 17-a aniversare a Blue Air și pentru a sărbători împreună cu pasagerii noștri această nouă călătorie extraordinară pe care am început-o împreună anul acesta, ne bucurăm să anunțăm campania aniversară “2 la preț de 1”: BUY 1 GET 1 FREE. Vom continua să implementăm soluții pentru a crește calitatea serviciilor noastre, optimizându-ne în același timp procesele și, bineînțeles, vom depune toate eforturile pentru a îmbunătăți și mai mult experiența pasagerilor în anii următori. |
|
#5735
Posted 20 December 2021 - 13:47
BLUE AIR anunță RESCUE FARES pentru pasagerii afectați de anulările zborurilor din Londra în decembrie 2021.
Blue Air anunță RESCUE FARES pentru pasagerii afectați de anularea zborurilor operate de compania HISKY din MAREA BRITANIE către ROMÂNIA. Blue Air va oferi o reducere de 30% per segment de zbor, disponibilă până pe 21 decembrie 2021. Blue Air vine în sprijinul pasagerilor HiSky afectați de anulările zborurilor operate din Londra către Romania, oferind un preț special redus cu 30% per segment de zbor (față de prețurile normale disponibile pe www.flyblueair.com). Pentru a beneficia de RESCUE FARE, toți pasagerii trebuie să sune la Call Center Blue Air, specificând că au un bilet HiSky din Londra catre Romania, iar agenții noștri îi vor ajuta sa efectueze o rezervare pe un zbor Blue Air. Pasagerii sunt rugați să prezinte o dovadă a unei rezervări valabile la HiSky. Oferta este disponibilă până la 21 decembrie 2021. In perioada 20 – 30 Decembrie, orarul de zbor Blue Air include: • Din Londra Luton către Bacău, 13 frecvențe; • Din Londra Heathrow către București, 9 frecvențe; • Din Londra Luton către București, 16 frecvențe; • Din Londra Heathrow către Iași*, 4 frecvențe (*conexiune via București); • Din Londra Luton către Iași, 2 frecvențe. |
#5736
Posted 29 December 2021 - 22:57
Ăștia de la Shit Air sunt de tot râsul!
După fiasco-ul cu city-break-ul de la Atena la care au bulibășpit complet zborurile acum au f...t și biletele la Londra pe care le luasem în contul "creditului"! Jesus Christ, măcar să crape dracului de tot, să nu mai încurce lumea! |
#5737
Posted 29 December 2021 - 23:57
Măcar sunt rapizi la returnarea "creditului" în cont!
Că de bani dați înapoi nu poate fi vorba, se plângeau unii că așteaptă din martie 2020! |
#5738
Posted 30 December 2021 - 08:35
Am rostogolit cateva curse si pt Martie 2022 . Acum am primit mail ca toate cursele din Martie s-au anulat .
Am zburat cu Blue Air fix = 0 . Nici o cursa . |
#5739
Posted 30 December 2021 - 08:59
Am uitat sa postez asta
BLUE AIR ÎȘI REDUCE PROGRAMUL DE ZBOR PENTRU IANUARIE - FEBRUARIE 2022 ȘI ADAUGĂ 50 DE NOI DESTINAȚII PENTRU VARA ANULUI VIITOR 28 decembrie 2021 Ca urmare a restricțiilor de călătorie impuse de țările europene, Blue Air este nevoită să reducă programul de zbor în lunile ianuarie și februarie 2022 pentru a se adapta la nivelul redus al cererii. Blue Air observă un comportament prudent din partea pasagerilor în această perioada. Oana Petrescu, Director General Blue Air: “Observăm că, din cauza restricțiilor de calatorie, foarte mulți pasagerii își reprogramează călătoriile din lunile ianuarie și februarie, concentrându-se pe rezervarea vacanțelor de preajma sărbătorilor de Paște și din vară.” Pasagerii pentru care este esențial să zboare în perioada afectată de restricții care urmează, se pot baza în continuare pe orarul de zbor Blue Air ajustat pentru a menține cursele pentru care există cerere. Blue Air își va calibra programul de zbor, reducându-și serviciile la un minim de operațiuni până la sfarsitul lunii februarie 2022 și concentrându-se pe Programul de Vară 22 cu o capacitate crescută, cu rețea extinsă și flota reînnoită. Începând cu aprilie 2022, Blue Air se așteaptă la un mediu de călătorie mai sigur, o creștere puternică a cererii și un apetit puternic pentru călătoriile de Paște și de vară. Blue Air este pregătită să răspundă cererii semnificative a pasagerilor săi cu peste 50 de destinații noi adăugate la programul de vară, capacitate sporită, o flotă reînnoită de Boeing 737-8 MAX de ultimă generație și o infrastructură digitală îmbunătățită, care va oferi clienților săi experiența The Better Way to Fly. Krassimir Tanev, Director Comercial Blue Air: "Înțelegem impactul pe care acest nou val de pandemie îl are asupra clienților noștri și asupra planurilor lor pe termen scurt, așa că am pregătit o listă de inițiative noi pentru a raspunde cat mai bine nevoilor lor. Am renunțat la taxa de modificare pentru toate rezervările noi efectuate prin aplicatia mobila Blue Air pana la sfarsitul anului și, totodata, oferim o rambursare complet automată de 120% in portofelul Blue Air pentru anulările determinate de valul Omicron din perioada 27-30 decembrie, pentru călătorii până la sfârșitul lunii martie. În plus, am consolidat cât de mult am putut resursele centrului nostru de suport clienți și ale chat-ului web pentru a putea gestiona eficient numărul mare de apeluri așteptat în primele 3-4 săptămâni ale anului." |
|
#5740
Posted 30 December 2021 - 12:23
Eu nu cred că ăștia vor mai zbura vreodată!
Doar vând bilete și le rostogolesc la nesfârșit. |
#5741
Posted 30 December 2021 - 13:34
Exact ! Mi se pare f ciudat ca toate cursele mele , interne , au fost anulate . In prima faza : unele le-am reprogramat , altele au fost direct anulate . Intr-un final : toate anulate . Perioada : NOV-DEC 2021 - IAN - FEBR - MART 2022 .
Imi este greu sa accept ca , in decurs de 5 luni , nu au gasit nici o solutie pt zbor real , chair si cu + / - 1 - 2 zile diferenta fata de rezevarea initiala . |
#5742
Posted 31 December 2021 - 18:15
garett, on 30 decembrie 2021 - 12:23, said:
Eu nu cred că ăștia vor mai zbura vreodată! Doar vând bilete și le rostogolesc la nesfârșit. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users