Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Taxa RAR pt motor 2.0 diesel Euro...

Radio Aftermarket Golf 5

Renault Kadjar serie motor neconf...

Anulare Planului Urbanistic Zonal...
 Flicker expunere drona noua

Corectare barem Tudor Vianu

Dji mini 4 pro si limita de inalt...

Masinile cu volan pe dreapta - de...
 Harta - apa minerala naturala

Recomandari forum Softpedia pentr...

Este TeamViewer o aplicatie cu cr...

RCS-RDS devine Digi Romania
 Problema monitor

Ce software secure folositi pentr...

Tub flexibil retur combustibil tr...

La multi ani @iogamac!
 

Voi putea să fiu 'la buget'?

- - - - -
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
2 răspunsuri în acest subiect

#1
deesiree

deesiree

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 36
  • Înscris: 07.10.2008
Am o nelămurire. În prezent, sunt studentă la o facultate la care s-a intrat pe bază de dosar (taxă), dar mi-am dat seama prea târziu că nu mi-e deloc potrivită și aș vrea să mă retrag încă de acum, ca să nu mai plătesc și celelalte două tranșe. Am decis ca anul viitor să optez pentru o facultate la care se dă examen de admitere (din cadrul aceleiași universități), la care voi avea pretenția să intru la buget. Mi se va permite să fiu la buget, dacă renunț la aceasă facultate cu taxă încă din perioada asta, sau va trebui să termin de plătit tranșele din acest an?

#2
spdude

spdude

    Banned at request

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 14.027
  • Înscris: 04.02.2007
Cat timp n-ai inceput nici o facultate la buget, ar trebui sa poti intra la oricare.
Iar despre plata...asta depinde de facultatea la care esti, ar trebui sa dai o tura la secretariat.

#3
Lucian_M

Lucian_M

    - membru glumeț -

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 21.408
  • Înscris: 09.09.2006
Topic dublu. Acesta se inchide.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă