Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Suzuki Swift vs Hyundai i20
Last Updated: Jan 01 2010 11:45, Started by
amnalkin
, Sep 26 2009 20:20
·
0
#37
Posted 08 October 2009 - 19:32
..sa facem o comparatie luand ca referinta Suzuki swift motor 1,3 92 CP la pretul de 10 mi euro comparandul cu alte masini la acelasi pret si ne vom referii strict la motor,Skoda Fabia motor 1,2 intre 60-70 CP, Skoda Octavia motor 1,3 80 CP, Fiat albea motor 1,3 77 CP(nu uitati si de masa autovehiculului),Fiat grande punto motor 1,2 65 CP,Renault Clio motor 1,2 75 CP,WW polo motor 1,2 70 CP, Opel corsa motor 1,2 80 CP,Nissan micra motor 1,2 65 CP,Hyundai i20 motor 1,2 78 CP,lista ar putea continua,ca motociclist vreau sa spun ca orice ,,cal putere in plus,,reprezinta un plus de siguranta ma refer la depasiri unde orice rezerva de putere te scoate din unele situatii,despre consum vreau sa spun ca cu cat motorul e mai slab pe o caroserie grea reiasa un consum mai mare si uzura mai rapida a motorului.
|
#38
Posted 08 October 2009 - 20:52
Dintre toate alea enumerate de tine, poate doar Clio sa aiba ceva de spus. Nu stiu, eu am mers doar cu clio nou diesel, dar odata am avut pe mana un symbol (ala vechi) cu motor de 1.4/75 CP care da fum unui swift. Asta datorita cutiei foarte scurte care e o constanta a oricarui producator francez de auto. Insa ma gandesc ca motorul asta de 1.2, desi are aceeasi putere si e in 16 supape, are cuplu mai mic decat ala in 8 valve cu care m-am dat eu, dar care era de 1.4. Cu toate astea, nu cred sa aiba o dinamica cu mult inferioara unui swift. Repet, swiftul mi-a lasat o impresie foarte placuta, e foarte manevrabil in oras. Atata ca la liniile de tramvai, imi cam muta rinichii.
Edited by cristi.r, 08 October 2009 - 20:55. |
#39
Posted 08 October 2009 - 22:08
dak voua vi se pare lenesh motorasul de la Swift si lesinat comparat cu alte motoare inseamna ca sau aveti ceva cu masinuta asta sau vorbiti din carti...dar nici macar pe hartie nu sunt mai bune alte masini la 10 000 decat Swift, se pare ca unii oameni nu pot fi obiectivi pur si simplu...
http://www.autoevolu...ai-i20-2009-12/ |
#41
Posted 09 October 2009 - 08:43
cu toti cei care au spus ca e slab motorul de la SWIFT. by the way sunt niste filmulete pe youtube cu acc 0 100 care e undeva pe la 9-10 sec....
|
#42
Posted 09 October 2009 - 10:09
Asa e, producatorul declara 11, noi trebuie sa ne luam dupa filmuletele de pe youtube .
|
#43
Posted 09 October 2009 - 11:43
lasa filmuletele de pe youtube,nu sunt precise,acolo nu se ia in clacul abaterea kilometrajului si nici cronometrul nu este sincronizat la fix cu pornirea de pe loc;nu a zis nimeni ca este o masina puturoasa,ba din contra pt clasa mica are performante mai mult decat ok,insa destul de departe pt a fi numita sportiva
as alege i20-ul pt spatiul mai mare,consum f redus,model mai nou sincer,eu as alege i30-ul,costa numai 10889e ddp |
#44
Posted 09 October 2009 - 16:08
..nu sant mecanic auto de meserie dar intradevar cutia de viteze este foarte importanta la un autovehicul ca sa facem o abatere si tractoarele agricole sau rutiere nu au o putere exagerata a motorului dar au cutie de viteze care le ajuta sa tracteze sarcini foarte mari,referitor la swift are treapta a 2 a destul de lunga dar mie imi convine avand in vedere ca circul prin oras mult,referitor la comparatie cu i20 care a fost postata mai sus swiftul e GENERATIE 2005 iar I20 generatie 2009 ca sa vedeti diferenta de tehnologie a swiftului in anul 2005 comparativ cu alte masini de atunci dar totusi ultimele modele de swift 1,3 au suferit unele imbunatatiri la cutia de viteze, sisteme de siguranta probabil in mica masura si la motor,ca o incheiere as prefera oricand un motor mai puternic in locul unuia mai slab dar cu o cutie de viteza diferita.
..ca sa profiti la maxim de puterea motorului trebuie sa o duci la Cuplul Maxim care la Swift e la 4000 de rotatii unde se simte cum motorul intradevar trage ,ca sa atingi viteza maxima atunci o duci la Puterea Maxima care e la 5800 de rotatii |
#45
Posted 09 October 2009 - 23:35
Referitor la diferenta de generatii, o sa apara un nou Swift in toamna lui 2010 care o sa fie mai incapator decat cel actual... Momentan i20 ofera un portbagaj mai mare si probabil e mai bine insonorizat (nu stiu sigur ca nu am mers cu i20). In functie de nevoile individuale fiecare isi stabileste prioritatile de genul spatiu portbagaj, motor, etc.
Oricum in oras o masina cu un motor mai slab o sa consume mai mult decat una cu un motor mai puternic la aceeasi greutate. |
#46
Posted 12 October 2009 - 15:29
|
#48
Posted 13 October 2009 - 08:21
andreistn01, on 12th October 2009, 16:29, said: Suzuki clar pt ca japonia nu se compara cu Korea la calitatea materialelor asa este dar din pacate el nu cumpara nici japonia si nici coreea si desi are multe alte calitati, calitatea mat din Suzuki nu e de prima mana. |
#49
Posted 13 October 2009 - 10:06
intradevar Suzuki nu este chiar Lexus dar Hyundai cred ca mai are de mancat sa ajunga in batalie directa cu Suzuki
Oricum companiile din Korea gen Hyundai , Kya chiar si Daewoo ( Gm ) au aratat ca incearca sa faca treaba si asta este de apreciat fata de ce erau acum 10 ani Dar raman la concluzia ca Suzuki are cel putin o clasa peste Hyundai . |
#50
Posted 13 October 2009 - 10:17
fii mai exact. la ce? ca vorbeai de materiale care chiar nu sunt punctul forte. la unele modele sunt slabe (sx4 var de baza, care m-a dezamgit profund dpadv), la altele sunt ok.
parerea mea e ca unde au modele din aceeasi clasa, Hyundai ii cam ia fata lui suzy, cu exceptia GV care e la ani lumina fata de ce Tucson. in rest, fiabilitate, asamblare, calitatea materialelor sunt sub hyundai. parerea mea dupa cum am spus. in schimb suzy are masinute de nisa (la 4x4 ma refer) pe care doar el si poate inca 1-2 producatori le mai ofera. acolo e altceva. Edited by undercoverbrother, 13 October 2009 - 10:23. |
#51
Posted 13 October 2009 - 11:39
|
#52
Posted 13 October 2009 - 12:18
rex...
ti-am mai zis. m-am dus la Suzuki interesat de o achizitie, cu ganduri bune cum s-ar zice si plin de sperante, nu ca sa-mi creasca mie inima cum ca vai doamne ce masina buna am eu si ce stifturi fac altii si am plecat f dezamagit. de ce vrei sa zic ca are interioare bune daca la toate masinile la care m-am uitat balanganea torpedoul, plasticele erau de taxiu iar, din 3 SX4 (nu swift ce-i drept) la care am incercat, la 2 intra f greu in tr 1 iar la unul deloc. asa ca elucubratiile nu sunt departe de realitate. Edited by undercoverbrother, 13 October 2009 - 12:23. |
#53
Posted 13 October 2009 - 12:55
#54
Posted 14 October 2009 - 13:16
Salutare!
Multumesc pentru pareri! Decizia finala inclina spre Hyundai! Din pacate nu o sa pot sa va spun f repede impresiile directe din spatele volanului pt ca am hotarat sa mai astept pana la sarbatori ca sa vad daca mai apar ceva oferte si...cel mai important..pana atunci trag sperante sa am toti banii si sa nu mai fac nici un fel de credit! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users