Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune
 Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...
 w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?
 Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul
 

Suzuki Swift vs Hyundai i20

- - - - -
  • Please log in to reply
185 replies to this topic

#181
darkdac

darkdac

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 06.11.2009
ma rog, despre vitezometre nu poti comenta decat pe un aeroport cu aparatura speciala de masuratori folosita de profesionistii de la revistele auto
Eu asta am filmat, asta am postat; privitorul e liber sa creada sau sa comenteze ce vrea
Ce am observat e ca timpul de accelerare de la 60-90 e la fel cu ce e la Swift
De ce ti se pare ca zboara vitezometrul la Swift?....o zbura dar asa arata la acceleratii cu pedala la blana
Oricum, swift nu se remarca de la 0-100km/h ci de la 100-140km/h. Iti zic asta pentru ca marea majoritate a masinilor urca cu a 3-a pana pe la 120 si apoi schimba....si aici Swift castiga teren, lucru pe care eu ma bazez cand depasesc, fac depasirile cu a 3-a si poate sa accelereze cel depasit cat o vrea ca nu am probleme, masina trage
Honda, Suzuki, Mitsubishi si mai nou Hyundai-Kia au motoarele de cilindree mica facute sa functioneze la turatii mai mari
De ce nu or fi pus pe I20 motorul de pe I30 de 1.4 si 109 CP?.......cred ca au luat in calcul ca posesorul de I20 vrea doar sa conduca, nu sa piloteze, ca ala e un motor jos palaria.
Imi spunea un posesor de Swift ca nu trebuie sa intru in polemici cu altii despre ce poate si ce nu poate Swift pentru ca putini sunt cei care au condus Swift cum de altfel si eu spun ca nu am condus I20, deci habar nu am cum trage
Ca gabarit I20 e mai mare, deci mai confortabil plus ca e fabricat din 2009, teoretic I20 ar trebui sa fie mai bun la toate capitolele decat Swift
Oricum...cele mai aprinse discutii aici au fost legate de acceleratii, sprinturi si nu de confort, dotari, portbagaj
Nu stiu din ce oras esti.....dar daca auzi de vreun cunoscut cu Swift roaga-l sa-ti dea sa incerci, eu unul as incerca orice masina mi s-ar oferi

ok....mai vorbim, e frumoas sa vezi ca postezi ceva si ai raspuns

numai de bine

#182
xtremdriving

xtremdriving

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,327
  • Înscris: 18.06.2006

 darkdac, pe 15th December 2009, 20:29, a scris:

Oricum, swift nu se remarca de la 0-100km/h ci de la 100-140km/h. Iti zic asta pentru ca marea majoritate a masinilor urca cu a 3-a pana pe la 120 si apoi
pai are o miscare nefireasca vitezometrul tau, urca la 50 in a 1 a, se tot duce in sus, observa si tu cum urca un vitezometru corect. ca la tine mai e la Logan si la Renault.
hmm, o sa te mire... dar si acest 1,4 merge pana la 140 in a 3a... si sigur si i20... a 4 a ajunge la 175 lejer, a 5 a trece de 200 ( pe ceas)

#183
darkdac

darkdac

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 06.11.2009

 xtremdriving, pe 15th December 2009, 21:07, a scris:

pai are o miscare nefireasca vitezometrul tau, urca la 50 in a 1 a, se tot duce in sus, observa si tu cum urca un vitezometru corect. ca la tine mai e la Logan si la Renault.
hmm, o sa te mire... dar si acest 1,4 merge pana la 140 in a 3a... si sigur si i20... a 4 a ajunge la 175 lejer, a 5 a trece de 200 ( pe ceas)


am vazut ca si Getz urca cu a 3-a pana la 140 km/h

dar posteaza si tu un filmuletz cu masina ta......

#184
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
suna bine a3a si 140 dar eu am o mare prob cu treaba asta si anume caderea de turatie dintr-a 2a intr-a 3a.

#185
koolsavas

koolsavas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 28.09.2009
pt. darkdac
"De ce nu or fi pus pe I20 motorul de pe I30 de 1.4 si 109 CP?.......cred ca au luat in calcul ca posesorul de I20 vrea doar sa conduca, nu sa piloteze"

Cine vrea sa piloteze isi ia un Subaru Impreza, mitshubishi lancer etc...sau un avion.  :peacefingers:

Motorul de pe i 20 e noul motor kappa de la Hyundai,( si pe i 10 ) , un motor foarte usor si cu un consum foarte mic.
"
"First, the engine block is made from high
pressure die cast aluminum which results in considerable weight savings: Weighing a mere 82.4kg (1.2 with manual gearbox)Kappa is the lightest in its class among leading European and Japanese made engines (using the same measuring criteria across the competitive set).
Unlike a conventional engine where the centreline of the cylinder bore is in perfect vertical alignment with the rotating axis of the crankshaft, the Kappa´s centreline is offset by a small distance. By creating this offset distance, engineers have succeeded in minimizing the side force created by the pistons. The net effect is an improvement in fuel consumption and a reduction in noise, vibration and harshness.

Engineers also devised an innovative piston concept to reduce piston mass. The shape of the piston skirt was optimized to reduce its size while the compression height of the piston was also reduced, resulting in precious weight savings.

The optimized piston skirt is also treated with Molybdenum Disulfide (MoS2), a special anti friction coating.

A highly sophisticated process of Physical Vapor Deposition (PVD) is used to apply an ultra thin layer of chromium nitride (CrN) to the piston´s oil ring. CrN ensures high wear resistance and a low friction coefficient. CrN coated piston rings using PVD is an innovative technology borrowed from the Tau V8 engine that Hyundai introduced earlier this year. Friction between the oil ring and cylinder wall has been further minimized by reducing the oil ring tension. The smaller mass and special surface treatment of the piston skirt and oil rings yielded additional savings in fuel consumption.

Kappa is the first Hyundai engine to be fitted with an accessory drive belt which does not require a mechanical auto tensioning adjustment device, reducing the hardware and further lowering weight and cost. Because it is designed to maintain an ideal tension setting, the belt runs quieter and with proper preventative maintenance and care, the belt will last 100,000 miles.

Kappa uses a new, longer reach spark plug which enabled engineers to enlarge the size of the water jacket to promote more efficient engine cooling around the critically important spark plug and exhaust port area. Cooler operation also prevents engine knocking. "

Daca puneau motorul vechi de la i 30 pe i 20 iesea ceva cam nefunctional...

si dupa parerea mea Suzuki swift vs. hyundai i20 e cam nepotrivita aceasta comparatie.
Hyundai i20 intra in concurenta cu noul Ford fiesta, VW polo, Mitsubishi colt si se descurca chiar bine.

eu personal ca posesor de i 20 am parcurs 4500 km ( am fost si pe transfagarasan  si in alte zone de munte  plus comportamentul i 20 in bucuresti foarte bun) si sunt foarte multumit de beneficiile noului motor kappa de la hyundai.

Va urez La multi ani si un an nou fericit fara evenimente rutiere neplacute indiferent de ce masina aveti!

Edited by koolsavas, 31 December 2009 - 15:45.


#186
darkdac

darkdac

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 06.11.2009
pai am zis de motorul ala ca subiectul topicului deviase deja
e clar ca daca compari cele doua masini mai bun este i20...e mai nou...mai mare
dar incepuse sa se puna accent pe sportivitatea celor doua modele in topic, nu mai comenta nimeni de dotari, confort...etc
toata lumea avea ceva cu performantele masinilor
si ai dreptate.....nu se compara i20 cu swift...sunt clase diferite mica respectiv mini
poate noul model de swift care trebuie sa apara prin toamna...dar pana atunci mai e
sa-ti conduci sanatos i20-ul
apropos...pana sa-mi cumpar swift, vroiam i30...dar era prea scump si mi-am luat swift ca accentul mi se parea un pic depasit cu toate ca imi place si accentul
am observat si pe forumul asta si pe altele......se critica masinile dar critici o masina care nu o cunosti
nu cred ca un posesor de swift a condus i20 sau invers
si pe urma...depinde ce vrei de la masina

la multi ani

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate