Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Slovacia / Kosice

Spatiu stocare aproape plin

Recomandare aer conditionat 9000 ...

Cum v-ati apucat de editare foto?
 Problema unezeala grinda de lemn ...

Intrebare hdmi laptop lenovo

Fezabilitate - Adaugare microinve...

Hard disk extern SSD, A92
 Parere cartier Uverturii/Virtutii...

inmatriculare autoturism reprezen...

2 aere conditionate pe un singur ...

Intarzietor de priza zahar
 Oprire update Asus ZenFone 10

Concediu Canada - Gestiunea banil...

Folii faruri - plastic sau sticla...

Alternative, reducere costuri, pa...
 

Suzuki Swift vs Hyundai i20

- - - - -
  • Please log in to reply
185 replies to this topic

#145
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
care e poanta? :habarnam:

#146
koolsavas

koolsavas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 28.09.2009
probabil poanta e ca Suzuki rastoarna toate masinile si inca de trei ori,  :P adica e cea mai tare masina.
Concluzia: nu va mai luati la intrecere cu suzuki ca o incurcati rau de tot. :) de trei ori.

PS. pe Ploiesti - buftea am fost de curind cu i20 ul si am jurat ca numai o iau pe acolo niciodata. Acum m-am razgindit si am zis ca o sa merg numai pe acolo dar imi vind i20 ul si imi cumpar suzuki swift!!  B)

#147
mirceathekid

mirceathekid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 23.08.2008
:lol:  :lol:  :lol:  :lol: e tare poanta :D   :P dar daca e adevarata inseamna ca sant multi inconstienti pe sosele indiferent ce masina ai avea...

Edited by mirceathekid, 19 November 2009 - 19:03.


#148
ovyovi

ovyovi

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,160
  • Înscris: 14.01.2004
Eu zic sa te mai uiti si la alte oferte, nu te bloca doar la astea 2. i20 e model nou aparut si risti sa te trezesti cu "problemele copilariei", care pot fi destul de nasoale. Nu te lua dupa 7 ani garantie, sa faci 7 ani schimburile anuale + celelate necesare te va costa mult.  Swift cam scumpa, cam mica, la sfarsit de cariera (asta e un avantaj la fiabilitate da nu prea se vede in pret). Ambele benzinare iau cam 8.5 - 9 in oras 5 - 6,5 in afara (valabil de fapt pt toate motoarele de cilindree 1.2-1.4 in clasa asta). Ambele per total sunt de nivel mediu in clasa.
Variante pana in 10000 sunt destule, chiar si diesel adica consum cu 2-3 l/100 km mai putin in oras si 1-2 l/100 km in afara + un cuplu motor superior. De ex am gasit asa rapid 206 stoc din 2008 1.4 hdi 70 cai echipare One Line la 8500 Eur care are pe el cam tot ce este strict necesar. Totu e sa cauti nu te arunca la i20 ala ca o sa-ti para rau (parerea mea). Bafta si orice ai alege in final chiar si i20 iti urez sa ai parte de de el cat mai bine si cat mai mult.

Edited by ovyovi, 19 November 2009 - 19:59.


#149
car-man

car-man

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,434
  • Înscris: 01.07.2009

View Postmirceathekid, on 19th November 2009, 19:01, said:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol: e tare poanta :D   :P dar daca e adevarata inseamna ca sant multi inconstienti pe sosele indiferent ce masina ai avea...
http://forum.4tuning...1-3-altele.html

#150
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
chiar, ce "g" reuseste pe skidpad minunea nationala (a ungariei)?

mai in gluma, mai in serios ai reusit pana la urma sa faci lumea curioasa sa afle mai multe despre masinuta ta.

#151
mirceathekid

mirceathekid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 23.08.2008
:D :lol: :D cum am mai spus are o istorie frumoasa....sincer pana anul acesta nici eu nu stiam mai nimic despre ea,parerea mea e ca ce a scoso in evidenta fata de alte masini din clasa ei e motorul 1,3 92 CP(pacat ca nu are VVt)

Edited by mirceathekid, 19 November 2009 - 22:45.


#152
car-man

car-man

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,434
  • Înscris: 01.07.2009

View Postmirceathekid, on 19th November 2009, 22:35, said:

:D :lol: :D cum am mai spus are o istorie frumoasa....sincer pana anul acesta nici eu nu stiam mai nimic despre ea,parerea mea e ca ce a scoso in evidenta fata de alte masini din clasa ei e motorul 1,3 92 CP(pacat ca nu are VVt)
si posesorii au scoso in fata!

#153
mirceathekid

mirceathekid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 23.08.2008
Suzuki si istoria Americii La o scoala din Los Angeles, in clasa a IV-a se prezinta un nou elev. Invatatoarea, Mrs. Smith, il prezinta pe Yoshue Suzuki si-i roaga pe elevi sa-l primeasca cu prietenie pe noul lor coleg, proaspat mutat din San Diego cu familia, tatal sau fiind promovat de la o fabrica in conducerea unei firme de produse electronice. Limba nu va fi o bariera, deoarece Yoshue, ca toti japonezii de varsta lui, vorbeste perfect engleza si a facut si clasa a III-a la San Diego. Apoi se trece la cele cuvenite primei zi de scoala.
- Hai sa vedem ce mai stiti din istorie, spune invatatoarea. Cine a spus "Dati-mi ori libertate, ori moartea"?
Liniste. O clasa cu figuri inexpresive, cu exceptia lui Suzuki, care ridica mana: "Patrick Henry, 1775".
- Foarte bine! se bucura Mrs. Smith. Acum, cine a spus "Guvernul poporului, numit de popor, pentru popor, nu va pieri de pe fata Pamantului"?
Din nou, numai Suzuki stie: "Abraham Lincoln, 1963".
Invatatoarea se adreseaza iar intregii clase: "Ar trebui sa va fie rusine! Suzuki, care e de numai un an in America, stie mai multa istorie decat voi!". Din fundul clasei se aude soptit: "F.... -i pe japonezi!". - Cine a spus asta? sare ca arsa Mrs. Smith.
Suzuki, imediat cu mana sus: "Generalul MacArthur, Iwo Jima, 1945!".
Cand mai aude si asta, un elev din fundul clasei reactioneaza: "Imi vine sa borasc!".
Invatatoarei ii ies ochii din cap: "Cine a mai zis si asta?"
Din nou Suzuki: "George Bush, primului ministru japonez in 1991, cand i s-a facut rau la dineul oficial".
Pe un alt elev il apuca pandaliile: "Numai in gura ti-as da!".
Suzuki sare din banca cu mana sus: "Bill Clinton catre Monica Lewinski, 1997!".
In clasa se declanseaza isteria. Se aude un strigat: "Suzuki e un rahat!". Yoshue nu se da batut: "Valentino Rossi, campion mondial de motociclism, cand l-a lasat motorul la Imola in 2002!"
Mrs. Smith lesina. Toata clasa se aduna in jurul ei si cineva spune: "Am intrat in c...t pana-n gat!". "George W. Bush, Irak 2005", sopteste Suzuki.
In clasa intra directorul, atras de strigate: "Ce-i porcaria asta??!! Nu va mai suport! Iesiti toti afara!". Suzuki nu pierde ocazia: "Traian Basescu, presedintele Romaniei, catre Radu Timofte, Gh. Fulga, Virgil Ardelean si Ilie Botos, la disparitia lui Omar Hayssam, 2006!".  :lol:

Edited by mirceathekid, 20 November 2009 - 13:07.


#154
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
lasa gargara, vezi ca te-am intrebat ceva mai sus. ia zi, cat scoate?

Edited by undercoverbrother, 20 November 2009 - 13:19.


#155
mirceathekid

mirceathekid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 23.08.2008
...nu inteleg intrebarea...

#156
koolsavas

koolsavas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 12
  • Înscris: 28.09.2009
skidpad : A large area of smooth, flat pavement used for various handling tests. Roadholding is measured by defining a large-diameter circle (Car and Driver uses 300 feet) on the skidpad and measuring the fastest speed at which the car can negotiate the circle without sliding off.

#157
mirceathekid

mirceathekid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 23.08.2008
am inteles dar intrebarea e prea complexa pentru nivelul meu de cunostinte....VIR ai cuvantul :D

#158
car-man

car-man

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,434
  • Înscris: 01.07.2009
0.72 g

#159
yir

yir

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 07.03.2007
Generatia anterioara scotea 0.8 , oricum depinde de foarte multe variabile cum sunt diametrul cercului (fiind mai multe modele), latimea cauciucului care depinde de varianta de echipare, modelul si compozitia cauciucului, presiunea din pneuri, etc
Eu pot doar sa spun ca pe o anumita curba care o stiu si care are un diametru constant la o viteza la care inca nu incep sa scartaie cauciucurile incepe sa ma ia cu ameteala... si nu sunt asa sensibil...
Pentru ca Cx-urile care le-am scris mai in urma pot lasa o impresie gresita, continuam cu altele: Kia Ceed 0.32, Honda Civic 5D 0.31, Chevrolet Corvette Z06 2006 0.34, Audi A3 2006 0.33, Golf V GTI 0.32, Subaru Impreza 2008 0.34 si lista poate continua

Edited by yir, 20 November 2009 - 15:52.


#160
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,786
  • Înscris: 01.12.2007

View Postyir, on 17th November 2009, 14:26, said:

Francezii sunt foarte buni la discounturi si pretul ala e foarte avantajos. Masina e clar peste Swift Sport cel putin la acceleratie, numai ca nu e la distanta asa mare fiind penalizata de cutia mai lunga (daca nu ma insel peste 100 in a2a) si de cele aproximativ 150kg in plus. In functie de rapoartele din cutie variaza si puterea la roata. La 207 RC sincer nu mi-a placut curba de cuplu care e prea plata si iti da o acceleratie liniara. Daca mergi cu un 207RC si cu un Swift Sport o sa vezi ca Swift-ul pare mai rapid chiar daca nu e, oferindu-ti in schimb o senzatie mai placuta la accelerare. La 6900 e puterea maxima, limitarea e ceva mai sus, in jur de 7300.


eu inca nu am mers cu o masina aspirata care sa-mi para mai rapida decat una turbo (mai ales cand comparam 260Nm vs 148Nm) indiferent de etajarea cutiei de viteze

curba de cuplu plata este valabila la orice masina turbo,la aspirate creste liniar,momentul maxim este la 4-4500rpm apoi scade

Attached File  207rc.pdf   19.08K   5 downloads - daca te uiti la graficul de cuplu (fara resoftare) ai sa vezi ca 1.6-le turbo de pe 207 ofera 200NM inca de la 16-1700rpm,iar cuplu maxim 260Nm intre 2000-4500rpm,apoi scade dar nu dramatic la 6000rpm avand 200Nm

eu nu inteleg de ce o masina care doar se misca bine este numita sportiva

LE nu am gasit nici un grafic de cuplu pt swift,as fi f interesat sa vad curba de cuplu pt 1.6 si mai ales pt 1.3

Edited by ionutMembruAnonimut, 21 November 2009 - 11:13.


#161
yir

yir

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 39
  • Înscris: 07.03.2007
Raspunsul la acceleratie al unui motor depinde de mai multi factori, nu numai de valoarea cuplului sau daca este aspirat sau nu. Printre factori se gasesc: greutatea pieselor in miscare (volanta, fulie, etc ), raportul de demultiplicare al cutiei, marimea si greutatea jantelor si anvelopelor, greutatea masinii si mai ales ECU care poate fi programat sa faca motorul sa raspunda mai agresiv la accelerare sau mai usor (in general pentru a favoriza confortul). Cine vrea sa creada bine, cine nu iar bine, dar pentru a le compara mai bine sa se suie in ambele in decurs de 10min.
Deja topicul asta s-a transformat intr-unul de genul Swift si Swift Sport vs all, nu asta era ideea. Swift-ul este construit pe idee Suzuki "Way of Life", cine vrea sa inteleaga mai bine ideea sa il ia la o plimbare si pe un traseu montan.
Cel mai bine e ca fiecare sa isi ia masina care ii place cel mai mult si care crede ca ii acopera necesitatile. Pentru impresii de genul "a mea e mai tare" se poate organiza o iesire pe circuit la Arad sau in Ungaria cum au facut altii de pe alte forumuri. :peacefingers:

#162
mirceathekid

mirceathekid

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 160
  • Înscris: 23.08.2008
:coolspeak: VIR esti cel mai tare :coolspeak: :coolspeak: :coolspeak:

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate