![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Suzuki Swift vs Hyundai i20
Last Updated: Jan 01 2010 11:45, Started by
amnalkin
, Sep 26 2009 20:20
·
0
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#146
Posted 19 November 2009 - 18:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
probabil poanta e ca Suzuki rastoarna toate masinile si inca de trei ori,
![]() Concluzia: nu va mai luati la intrecere cu suzuki ca o incurcati rau de tot. ![]() PS. pe Ploiesti - buftea am fost de curind cu i20 ul si am jurat ca numai o iau pe acolo niciodata. Acum m-am razgindit si am zis ca o sa merg numai pe acolo dar imi vind i20 ul si imi cumpar suzuki swift!! ![]() |
#147
Posted 19 November 2009 - 19:01
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by mirceathekid, 19 November 2009 - 19:03. |
#148
Posted 19 November 2009 - 19:57
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Eu zic sa te mai uiti si la alte oferte, nu te bloca doar la astea 2. i20 e model nou aparut si risti sa te trezesti cu "problemele copilariei", care pot fi destul de nasoale. Nu te lua dupa 7 ani garantie, sa faci 7 ani schimburile anuale + celelate necesare te va costa mult. Swift cam scumpa, cam mica, la sfarsit de cariera (asta e un avantaj la fiabilitate da nu prea se vede in pret). Ambele benzinare iau cam 8.5 - 9 in oras 5 - 6,5 in afara (valabil de fapt pt toate motoarele de cilindree 1.2-1.4 in clasa asta). Ambele per total sunt de nivel mediu in clasa.
Variante pana in 10000 sunt destule, chiar si diesel adica consum cu 2-3 l/100 km mai putin in oras si 1-2 l/100 km in afara + un cuplu motor superior. De ex am gasit asa rapid 206 stoc din 2008 1.4 hdi 70 cai echipare One Line la 8500 Eur care are pe el cam tot ce este strict necesar. Totu e sa cauti nu te arunca la i20 ala ca o sa-ti para rau (parerea mea). Bafta si orice ai alege in final chiar si i20 iti urez sa ai parte de de el cat mai bine si cat mai mult. Edited by ovyovi, 19 November 2009 - 19:59. |
#149
Posted 19 November 2009 - 20:08
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
#150
Posted 19 November 2009 - 20:16
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
chiar, ce "g" reuseste pe skidpad minunea nationala (a ungariei)?
mai in gluma, mai in serios ai reusit pana la urma sa faci lumea curioasa sa afle mai multe despre masinuta ta. |
#151
Posted 19 November 2009 - 22:35
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
![]() ![]() ![]() Edited by mirceathekid, 19 November 2009 - 22:45. |
#152
Posted 20 November 2009 - 09:29
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#153
Posted 20 November 2009 - 13:07
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Suzuki si istoria Americii La o scoala din Los Angeles, in clasa a IV-a se prezinta un nou elev. Invatatoarea, Mrs. Smith, il prezinta pe Yoshue Suzuki si-i roaga pe elevi sa-l primeasca cu prietenie pe noul lor coleg, proaspat mutat din San Diego cu familia, tatal sau fiind promovat de la o fabrica in conducerea unei firme de produse electronice. Limba nu va fi o bariera, deoarece Yoshue, ca toti japonezii de varsta lui, vorbeste perfect engleza si a facut si clasa a III-a la San Diego. Apoi se trece la cele cuvenite primei zi de scoala.
- Hai sa vedem ce mai stiti din istorie, spune invatatoarea. Cine a spus "Dati-mi ori libertate, ori moartea"? Liniste. O clasa cu figuri inexpresive, cu exceptia lui Suzuki, care ridica mana: "Patrick Henry, 1775". - Foarte bine! se bucura Mrs. Smith. Acum, cine a spus "Guvernul poporului, numit de popor, pentru popor, nu va pieri de pe fata Pamantului"? Din nou, numai Suzuki stie: "Abraham Lincoln, 1963". Invatatoarea se adreseaza iar intregii clase: "Ar trebui sa va fie rusine! Suzuki, care e de numai un an in America, stie mai multa istorie decat voi!". Din fundul clasei se aude soptit: "F.... -i pe japonezi!". - Cine a spus asta? sare ca arsa Mrs. Smith. Suzuki, imediat cu mana sus: "Generalul MacArthur, Iwo Jima, 1945!". Cand mai aude si asta, un elev din fundul clasei reactioneaza: "Imi vine sa borasc!". Invatatoarei ii ies ochii din cap: "Cine a mai zis si asta?" Din nou Suzuki: "George Bush, primului ministru japonez in 1991, cand i s-a facut rau la dineul oficial". Pe un alt elev il apuca pandaliile: "Numai in gura ti-as da!". Suzuki sare din banca cu mana sus: "Bill Clinton catre Monica Lewinski, 1997!". In clasa se declanseaza isteria. Se aude un strigat: "Suzuki e un rahat!". Yoshue nu se da batut: "Valentino Rossi, campion mondial de motociclism, cand l-a lasat motorul la Imola in 2002!" Mrs. Smith lesina. Toata clasa se aduna in jurul ei si cineva spune: "Am intrat in c...t pana-n gat!". "George W. Bush, Irak 2005", sopteste Suzuki. In clasa intra directorul, atras de strigate: "Ce-i porcaria asta??!! Nu va mai suport! Iesiti toti afara!". Suzuki nu pierde ocazia: "Traian Basescu, presedintele Romaniei, catre Radu Timofte, Gh. Fulga, Virgil Ardelean si Ilie Botos, la disparitia lui Omar Hayssam, 2006!". ![]() Edited by mirceathekid, 20 November 2009 - 13:07. |
#154
Posted 20 November 2009 - 13:18
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
lasa gargara, vezi ca te-am intrebat ceva mai sus. ia zi, cat scoate?
Edited by undercoverbrother, 20 November 2009 - 13:19. |
|
#156
Posted 20 November 2009 - 13:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
skidpad : A large area of smooth, flat pavement used for various handling tests. Roadholding is measured by defining a large-diameter circle (Car and Driver uses 300 feet) on the skidpad and measuring the fastest speed at which the car can negotiate the circle without sliding off.
|
#157
Posted 20 November 2009 - 14:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
am inteles dar intrebarea e prea complexa pentru nivelul meu de cunostinte....VIR ai cuvantul
![]() |
#159
Posted 20 November 2009 - 15:45
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Generatia anterioara scotea 0.8 , oricum depinde de foarte multe variabile cum sunt diametrul cercului (fiind mai multe modele), latimea cauciucului care depinde de varianta de echipare, modelul si compozitia cauciucului, presiunea din pneuri, etc
Eu pot doar sa spun ca pe o anumita curba care o stiu si care are un diametru constant la o viteza la care inca nu incep sa scartaie cauciucurile incepe sa ma ia cu ameteala... si nu sunt asa sensibil... Pentru ca Cx-urile care le-am scris mai in urma pot lasa o impresie gresita, continuam cu altele: Kia Ceed 0.32, Honda Civic 5D 0.31, Chevrolet Corvette Z06 2006 0.34, Audi A3 2006 0.33, Golf V GTI 0.32, Subaru Impreza 2008 0.34 si lista poate continua Edited by yir, 20 November 2009 - 15:52. |
|
#160
Posted 21 November 2009 - 11:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Francezii sunt foarte buni la discounturi si pretul ala e foarte avantajos. Masina e clar peste Swift Sport cel putin la acceleratie, numai ca nu e la distanta asa mare fiind penalizata de cutia mai lunga (daca nu ma insel peste 100 in a2a) si de cele aproximativ 150kg in plus. In functie de rapoartele din cutie variaza si puterea la roata. La 207 RC sincer nu mi-a placut curba de cuplu care e prea plata si iti da o acceleratie liniara. Daca mergi cu un 207RC si cu un Swift Sport o sa vezi ca Swift-ul pare mai rapid chiar daca nu e, oferindu-ti in schimb o senzatie mai placuta la accelerare. La 6900 e puterea maxima, limitarea e ceva mai sus, in jur de 7300. eu inca nu am mers cu o masina aspirata care sa-mi para mai rapida decat una turbo (mai ales cand comparam 260Nm vs 148Nm) indiferent de etajarea cutiei de viteze curba de cuplu plata este valabila la orice masina turbo,la aspirate creste liniar,momentul maxim este la 4-4500rpm apoi scade ![]() eu nu inteleg de ce o masina care doar se misca bine este numita sportiva LE nu am gasit nici un grafic de cuplu pt swift,as fi f interesat sa vad curba de cuplu pt 1.6 si mai ales pt 1.3 Edited by ionutMembruAnonimut, 21 November 2009 - 11:13. |
#161
Posted 22 November 2009 - 20:11
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Raspunsul la acceleratie al unui motor depinde de mai multi factori, nu numai de valoarea cuplului sau daca este aspirat sau nu. Printre factori se gasesc: greutatea pieselor in miscare (volanta, fulie, etc ), raportul de demultiplicare al cutiei, marimea si greutatea jantelor si anvelopelor, greutatea masinii si mai ales ECU care poate fi programat sa faca motorul sa raspunda mai agresiv la accelerare sau mai usor (in general pentru a favoriza confortul). Cine vrea sa creada bine, cine nu iar bine, dar pentru a le compara mai bine sa se suie in ambele in decurs de 10min.
Deja topicul asta s-a transformat intr-unul de genul Swift si Swift Sport vs all, nu asta era ideea. Swift-ul este construit pe idee Suzuki "Way of Life", cine vrea sa inteleaga mai bine ideea sa il ia la o plimbare si pe un traseu montan. Cel mai bine e ca fiecare sa isi ia masina care ii place cel mai mult si care crede ca ii acopera necesitatile. Pentru impresii de genul "a mea e mai tare" se poate organiza o iesire pe circuit la Arad sau in Ungaria cum au facut altii de pe alte forumuri. ![]() |
Anunturi
▶ 2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users