Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La mulți ani @Arader!

La mulți ani @gabiroa!

La mulți ani @gerbil!

La mulți ani @Therockstar!
 Suspect Frauda Informatica

Scari interioare

Parcare gratis Romexpo

Limbaj de programare RUST
 Despre titularizare si definitiva...

date personale angajat

Intelectualii Romaniei

Gaina rasa Brahma bolnavioara
 Recomandare SmartWatch pe care po...

Concediu Vasiliki

Funcție WhatsApp

Zilele reclamelor luminoase cu &#...
 

astra classic/renault symbol

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
31 răspunsuri în acest subiect

#19
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 848
  • Înscris: 10.12.2006
Eu nu as lua nici una din cele doua masini dar explicati ce intelegeti prin fiabilitate dovedita la astra?

Am avut ocazi sa cunosc astra G - si in 70000Km 2 problem a avut (nu pun bieletele de directie) :
-  compresorul de AC
- computerul de la motor

Motorizare 1.7 dti (un rahat de motor dupa parerea mea). In total reparatia se ducea la jumatate din pretul masinii. Masina nu a fost luata de noau dar avea putini km (in jur de 25000).
Mai mult daca arunci un ochi pe astraclub.ro.... :huh: ... fiabilitatea "dovedita".... :death:

Editat de ncristi, 26 mai 2009 - 20:27.


#20
rotnic

rotnic

    Proud "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.800
  • Înscris: 28.11.2005
Nu pui la socoteala ca cei mai multi cu probleme se cred schumahari zi de zi.

#21
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.159
  • Înscris: 01.01.2007
Astra H este peste Renault Symbol. Fiabilitatea este dovedita pe strada, in fiecare zi, in orice colt din Europa. Ce ai avut tu parte a fost un motor neintretinut, stiu Asta de peste 200.000 km care merge in limitele rezonabilului. Lucru care nu s-a intamplat la niciun Renault, care sunt praf si pulbere la fiabilitate.

La 8000 eur se gaseste SH Octavia 1.6 MPI cu foarte putini km, pana in 30.000.

#22
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 848
  • Înscris: 10.12.2006
Compresorul de aer conditionat a fost (mai este?) bola cronica la Opel. Stiu o gramda de oameni care au avut exact acelasu tip de problema. Nu a fost vorba de nici un motor neintretint. A fost vorba de o piesa prost proiectata sau prost fabricata. La fel si computerul motor.

#23
M@nuel

M@nuel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.955
  • Înscris: 22.08.2006
SH prin "rabla" n-am prea auzit.

Nici mie nu-mi place Symbolul, mai degraba Logan facelift. Insa Cristi ti-a dat un sfat bun, Clio III Estate e pana in 10.000 prin "rabla" si ai ABS+AFU, aer conditionat, 6 airbaguri, mp3 player cu satelit de comanda, volan si schimbator in piele, proiectoare, 3 ani garantie, porcbagaj de 440 litri, etc.

#24
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.030
  • Înscris: 06.04.2007
Da...dar e cale lunga de la ~6500 Euro la 9000-9500 Euro , adica de la Symbol la ClioIII prin ''rabla''.
Si din cate am inteles bugetu ar fi de vreo 8000 Euro.

PS: daca ne tot uitam la saiturile/forumurile dedicate la masini, ajungem sa nu mai cumparam nici o masina.

Editat de Octavian___28, 27 mai 2009 - 07:48.


#25
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.983
  • Înscris: 01.02.2006
zicea cineva mai sus ca astra e conceptie 98. pai symbolul, tot cam la fel. pt cine nu stie, se bazeaza pe platforma de Clio 2 bicorp, aparut prin 98 ;)

daca intervine si clio 3 in scena, normal ca el ar fi alegerea, dar s-ar putea ca omu' sa vrea portbagaj

#26
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 15.030
  • Înscris: 06.04.2007
Pai nici asta n-ar fi o problema cu platforma.
La bugetu asta e ok si una si alta, numa' ca Astra ofera ceva mai mult la capitolu performante.
Vara cu AC-ul pornit si vreo 2-3 persoane in masina te-am cam ''fericit'' cu 75 cp sub capota (benzinar).

#27
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 18.293
  • Înscris: 02.04.2007
cateva mentiuni in "favoarea" simbolului. le scriu pt ca am inteles ca asta nou e doar o cosmetizare a celui vechi.
prima masina cu care nevastamea a reusit sa se invarta pe asfalt uscat.
la spalatorie imi zic fetele de ficare data sa inchid geamurile. desi sunt inchise.
pasagerul nu duce lipsa de ventilatie naturala. vara e bine, iarna, nu prea. si nu e de la geamurile care nu sunt chiar etanse. simbolul are si chedere!
pozitie meschima la volan. nu e de vina neaparat scaunul cat e de vina pozitia volanului. mie-mi cresc maini de maimuta la un drum de 2 ore.
de manevre rapide din volan nici nu poarte fi vorba pt ca invarti de te plictisesti la el. probabil ca treaba asta ar trebui sa tina locul ESPului.
locurile din spate pe post de camera de tortura.
----------------------------------------------------------------
restul minusurilor nu sunt chiar atat de deranjante incat sa merite mentionate.
problema este ca lucrurile pe care le-am scris mai sus fac de necumparat o asemenea masina. pt mine cel putin.

Editat de undercoverbrother, 27 mai 2009 - 08:56.


#28
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 848
  • Înscris: 10.12.2006
Este diferenta mare intre vechiul symbol si cel nou. Cel putin mie asa mi s-a parut. Am avut vechiul symbol si cand m-am urcat in asta nou am avut senzatia ca este alta masina. Bineinteles este o masina ieftina....asta este un lucri incontestabil. Problema este ca nici astra G nu este vro referinta in calitatea fabricatiei. Eu sincer as prefera un Logan de cat cele 2 masini.

#29
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.786
  • Înscris: 01.12.2007
din cate am inteles bugetul omului este de 8000e

decat symbol mai bine astra classic,decat astra classic mai bine noul facelift Clio III,diferenta prin progr rabla este de 100 euro intre ele,daca vrea si portbagaj alege new clio combi in vers de baza (abs,ebv,afu,2airbag,AC,parca si computer) iese la 8650 e ddp prin progr rabla,suma de 650e nu mi se pare un capat de tara

Clio III variant merita doar in vers de baza si cu motor de 1.2,ce este peste se apropie periculos ca si pret de i30 combi 1.6 crdi 115cp,aceasta din urma prin progr rabla fiind sub 10400e ddp

Legat de fiabilitatea astrei,am avut ocazia sa merg doua exemplare in 2007,ambele aduse din germania,una 2003,alta 2004 si am ramas placut surpins cum o masina cu 180.000km este mai inchegata decat loganul meu cu 14.000km

in shimb asa corda un minus pt sistemul de franare,eu i-am zis masina nemteasca care nu franeaza,oricum frana mai bine decat loganul meu,dar slab pt o masina straina

#30
H725

H725

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.587
  • Înscris: 19.03.2005

 undercoverbrother, on May 27 2009, 09:54, said:

cateva mentiuni in "favoarea" simbolului. le scriu pt ca am inteles ca asta nou e doar o cosmetizare a celui vechi.

am un symbol din 2003. cind a aparut asta nou, am masurat distanta dintre volan si tetiera spate la masina mea, am mers in showroom cu ruleta si am masurat aceeasi distanta la symbolul asa zis nou. nu a fost o surpriza faptul ca distanta era identica.

prima masina cu care nevastamea a reusit sa se invarta pe asfalt uscat.
la spalatorie imi zic fetele de ficare data sa inchid geamurile. desi sunt inchise.

geamurile din spate (neelectrice) coboara 1 cm (iti dai seama daca te uiti la partea scrisa a geamului), din cauza gropilor probabil, cind merg la spalatorie trebuie inchise...  :lol:

pasagerul nu duce lipsa de ventilatie naturala. vara e bine, iarna, nu prea. si nu e de la geamurile care nu sunt chiar etanse. simbolul are si chedere!

eu nu am probleme cu etansarea...  :huh:

pozitie meschima la volan. nu e de vina neaparat scaunul cat e de vina pozitia volanului. mie-mi cresc maini de maimuta la un drum de 2 ore.

am avut norocul sa cumpar o serie limitata care avea scaunul reglabil pe inaltime... de cind am cumparat masina il tin jos la maxim (si tot imi pare pozitia de conducere inalta)...  :angry:

de manevre rapide din volan nici nu poarte fi vorba pt ca invarti de te plictisesti la el. probabil ca treaba asta ar trebui sa tina locul ESPului.

ai dori un BMW sub 10,000 de euro?   B)

locurile din spate pe post de camera de tortura.

cutie de tortura...
spatiul este pt 2 copii...

----------------------------------------------------------------
restul minusurilor nu sunt chiar atat de deranjante incat sa merite mentionate.
problema este ca lucrurile pe care le-am scris mai sus fac de necumparat o asemenea masina. pt mine cel putin.

cit despre fiabilitate, poate sint eu norocos:

cauciucurile turcesti schimbate pe la 50,000km
la 65,000km a trebuit sa schimb alaturi de placutele de frina si discurile (placute ecologice de rahat)...
la 95,000km am schimbat (cele) 2 bielete de directie si o bileleta (sau cum sa ii spun) de la bara antiruliu

pt 100,000 km nu cred ca e rau

a 2-a oara nu as mai cumpara un symbol in primul rind din cauza lipsei de spatiu...

Editat de H725, 27 mai 2009 - 10:08.


#31
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 18.293
  • Înscris: 02.04.2007
despre fiabilitate, deocamdata ok, vreo 30 si ceva de mii de km.

#32
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 848
  • Înscris: 10.12.2006
Nici eu nu am avut probleme cu symbolul. In 80000km am schimbat - pompa de apa, senzor captor volanta si bieletele de directie - in rest nimic. Motorul era cel de 1.4 8v si 75 hp.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate