Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Top-ul masinilor cu cele mai scumpe piese
Ultima postare: mai 15 2009 22:41, Inițiat de
benulnec
, mai 13 2009 19:32
·
0
#2
Publicat: 13 mai 2009 - 19:59
Pai depinde de clasa in care se situeaza masina... Poate fi masina pt oameni de rand, de lux, sau mai stiu eu ce alte categorii. In fine ....
Cred ca cele mai scumpe piese le au cei de la Renault Am un prieten care are un Renault Megane 1.6 16v din 2001-2002. Acu' o luna si-a facut revizia in reprezentanta si l-a costat vreo 56 milioane. I-au schimbat distributia, filtre si un telescop pe spate. I s-au mai stricat si geamurile electrice din spate si il costa undeva la 200-300 de euro macaraua de la UN geam electric. Unchiu-miu are tot o masina ca cea de mai sus. I s-a spart parbrizul, si l-a costat 7 milioane (NU in reprezentanta). Dupa ce i-am povestit ce a patit prietenul asta al meu cu revizia, acuma i frica sa se duca sa o faca pt. ca nu are bani. Deci, in comparatie cu calitatea masinii si a materialelor folosite, au preturi EXAGERAT de MARI. PS: La un Audi sau Mercedes piese pot fi mai scumpe decat la Renault, dar nu se pot compara intre ele masinile. Nu poti compara un Renault Megane cu un BMW 3-series sau cu un Mercedes C-Klasse. |
#4
Publicat: 14 mai 2009 - 07:38
grimlord, on May 13 2009, 20:59, said: Sper că i-au și spălat-o în banii ăștia... Ce naiba a căutat la reprezentanță, sunt o grămadă de service-uri bune unde putea să-și facă revizia asta, cu piese aftermarket. Un kit de distribuție SNR (producătorul național francez) trebuie să fie 5-600 de lei iar manopera, din câte știu 4-500 de lei. Sau 56 de milioane cu tot cu macarale? Atunci se explică... Macaralele nu se găsesc decât originale și cam atâta costă una. |
#6
Publicat: 14 mai 2009 - 08:55
topul asta nu prea are sanse sa iasa bine daca e pusa problema la modul general pt ca sunt marci la care predomina SHurile aduse si marci la care predomina masinile luate noi.
macar o clasificare pe marci cu piese ieftine la reprezentanta (gen Citroen ) sau scumpe si marci cu piese ieftine aftermarket gen Opel cu astra g, sau VW sau scumpe. dar si la astea preturile sunt mici la modele vechi la care a expirat clauza aia de exclusivitate si poate produce oricine piese. deci ieftine/scumpe la reprezentanta. ieftine/scumpe "la liber" de ex, opel. contrar parererii populare e scump la reprezentanta (raportat la concurenta) iar aftermarket e la fel ca orice compacta europeana. astra g ce mai salveaza reputatia de masina ieftin de intretinut. |
#7
Publicat: 14 mai 2009 - 10:45
@grimlord cam scump a dat amicul tau, foarte scump, poate nu ai inteles tu sau el a fost amagit de acei nesimtiti. eu am dat 1400 pentru chitul de distributie+pompa de apa (racire motor) cu tot felul de piese in plus ale pompei, macara pentru geamul din fata dreapta 800 lei costa, apoi cauciucuri michellen 205/55r16 91v era 350 bucata(energysaver) si astea toate pentru laguna2 din 2001. initial cei de la servici imi bagau pret dublu, vedeau ca nu vin si au injumatatit pretul, la piese unde cereau 3500 acum vor 1500 si chiar mai ieftin.
|
#9
Publicat: 14 mai 2009 - 12:28
undesignus, on May 14 2009, 11:51, said: Dacia + Renault Frectie. Depinde unde te duci sa-ti faci intretinerea. Spre ex. pe mine m-au costat discurile frana fata la Megane cu placute cu tot 3.8 mil. La reprezentana era 10 mil. Asa ca topicul este cam aiurea. Nu mai spun ca si pe piata am gasit discuri de farana pentru aceeasi masina de la 2 mil setul la 12 mil setul. Daca puneam brembo de 12 mil in loc de delphi de 2.5 mil era scumpa de intretinut? Varza de topic. |
#10
Publicat: 14 mai 2009 - 12:33
cred ca Renault bate de departe la nesimtire si preturi mari
un alternator de Clio costa 22 mil nici Hyundai nu e mai prejos 9 milioane un schimb de ulei un accent din 2007 pocnit in bot de usile unui Logan a costat 290 milioane pentru reparatie desi nu erau daune majore, partea din fata nu era chiar distrusa...masca, radiator, aripi, faruri, bara si ce mai e pe acolo prin fata sparte/indoite accident fara victime si doar cu rani superficiale pentru ambii ocupanti ai masinilor, ca sa fie mai clar vorbim de "reprezentante", in spatele blocului nu are sens de a face comentarii, poate costa o reparatie 2 beri si cu piese furate Editat de aeon, 14 mai 2009 - 12:37. |
|
#12
Publicat: 14 mai 2009 - 12:54
e relativ totul....
hai c-am zis-o.....dar vorba celor de mai sus.....vorbim de spatele blocului? sau de reprezentanta? caci si la reprezentanta daca te duci si ii zici "fa-i tot ce trebuie sa mearga bine si sa fie ok(ca noua)", o sa iti revii dupa 2 saptamani, dupa ce ai pus ochii pe factura....precum si aftermarket, incearca unii sa iti vanda piese la nush ce pret mai mare chiar si decat la reprezentanta.... |
#13
Publicat: 14 mai 2009 - 13:14
chiar si la reprezentante difera preturile de la unele la altele, cand cautam piese originale Renault, s-a intamplat sa fie ai ieftine la reprezentanta decat la "liber", dar in mod normal topicul e bun, banuiesc ca te intereseaza rpetul de catalog al pieselor, fara manopera.
|
#14
Publicat: 14 mai 2009 - 15:55
silviu_n, on May 14 2009, 08:38, said: Sper că i-au și spălat-o în banii ăștia... Ce naiba a căutat la reprezentanță, sunt o grămadă de service-uri bune unde putea să-și facă revizia asta, cu piese aftermarket. Un kit de distribuție SNR (producătorul național francez) trebuie să fie 5-600 de lei iar manopera, din câte știu 4-500 de lei. Sau 56 de milioane cu tot cu macarale? Atunci se explică... Macaralele nu se găsesc decât originale și cam atâta costă una. Din 2001 de cand are masina si-a facut la reprezentanta revizii si tot ce a mai avut nevoie (inclusiv schimb de ulei) la fel cum se procedeaza dincolo. Asa a vrut el, sa faca in reprezentanta pt. ca daca e sa vanda masina sa aiba istoricul complet al masinii facut numai in reprezentanta, ci nu la service-uri fantoma. Macaralele nu au intrat in costurile reviziei. Macaralele le-a schimbat in vara anului 2008. Doar dadeam exemplu ca si macaralele sunt foarte scumpe. Aprox. 200-300 de euro bucata. Nu stiu exact pt. ca nu am vazut, doar din ce mi-a zis el, in schimb factura de la revizie am vazut-o. ionutzndr, on May 14 2009, 09:30, said: mi se pare super mult 56 de milioane....la orice alt service se scotea de cel putin 2 ori mai ieftin cu piese aftermarket. Te asigur ca asta este pretul exact. Am vazut factura de la revizie. Chiril, on May 14 2009, 11:45, said: @grimlord cam scump a dat amicul tau, foarte scump, poate nu ai inteles tu sau el a fost amagit de acei nesimtiti. eu am dat 1400 pentru chitul de distributie+pompa de apa (racire motor) cu tot felul de piese in plus ale pompei, macara pentru geamul din fata dreapta 800 lei costa, apoi cauciucuri michellen 205/55r16 91v era 350 bucata(energysaver) si astea toate pentru laguna2 din 2001. initial cei de la servici imi bagau pret dublu, vedeau ca nu vin si au injumatatit pretul, la piese unde cereau 3500 acum vor 1500 si chiar mai ieftin. Si mie mi s-a parut foarte mult si nu am crezut pana nu am vazut factura. Poate ca a fost inselat, sau poate ca pur si simplu astea sunt preturile reprezentatei Renault. |
#15
Publicat: 14 mai 2009 - 17:39
Hm... nu credeam ca sunt asa diferente majore intre reprezentante si service-uri fantoma.
Daca e sa ne gandim la pretul pieselor din service-uri, cu tot cu manopera, cam care ar fi masinile cu cele mai scumpe piese dupa parerea voastra? In afara de Renault care e campioana... Ma gandesc la un astfel de top pentru a preveni eventuale tepe de genul: "Am prins-o mai iefitna, fabricatie dupa 2000 si am luat-o. Nu m-am gandit cat de scumpe sunt piesele + intretinerea..." Exista riscul ca si Loganul, avand piese de renault, sa fie la fel de pacatoasa ca renault-ul? |
|
#17
Publicat: 15 mai 2009 - 22:41
grimlord, on May 14 2009, 16:55, said: Te asigur ca asta este pretul exact. Am vazut factura de la revizie. Si mie mi s-a parut foarte mult si nu am crezut pana nu am vazut factura. Poate ca a fost inselat, sau poate ca pur si simplu astea sunt preturile reprezentatei Renault. nu am zis ca nu atat a facut/scrie pe factura. am zis ca mi se pare mult si ca e foarte posibil sa se fi scos cu mult mai ieftin la alt service. de obicei la reprezentanta, te rupe de bani si e recomandat(nu obligatoriu) sa iti faci reviziile la ei in timpul garantiei(daca tii la garantie). cat despre istoric, sa fim seriosi, daca masina la revanzare se vede clar ca e intretinuta si dupa testele cuvenite masina se comporta exemplar, cu ce ma incalzeste niste stampile? sau mai rau, cu ce ma incalzeste ca tu ti-ai dat banii in reprezentante? Si nu, nu zic sa faci schimburi de ulei si toate cele intr-un garaj improvizat, dar mai sunt si alte serviceuri in afara celor de la reprezentanta.(si de incredere) Editat de ionutzndr, 15 mai 2009 - 22:43. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi