Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
SUV cu cutie automata
Ultima postare: ian 21 2015 17:02, Inițiat de
serie_noire
, apr 15 2009 18:33
·
0
#73
Publicat: 29 decembrie 2014 - 18:07
kye77, on 24 decembrie 2014 - 19:47, said:
.... Ce caut eu: SAV 4x4 , motor 2l, cutie automata preferabil CVT.... In functie de buget, te poti uita si in "ograda" Subaru. Pare-se ca varianta lor actuala de CVT este printre cele mai reusite. Ai 2 variante: - Subaru XV 2.0i CVT; sau - Subaru Forester2.0 i CVT sau 2.0 XT CVT ( asta din urma e mai scumput ... da' face ! 240 CP / 350 Nm !!); PS: Vezi ca, cel putin XV-ul este semnificativ mai ieftin in Germania ( 2.0 benzina, 6MT, echipare Confort este mai ieftin la subaru.de cu cca. 4000 Euro !!!). |
#75
Publicat: 29 decembrie 2014 - 20:47
kye77, on 24 decembrie 2014 - 19:47, said:
Pina la urma la ce v-ati orientat? Stiu ca threadul e vechi dar.... MA tenteaza si pe mine un SAV de 2l si cutie automata. NU RECOMAND DSG. Intrati pe forumuri sa vedeti acolo tone de probleme .... Ce caut eu: SAV 4x4 , motor 2l, cutie automata preferabil CVT.... Tu ceri sfaturi de la persoane necunoscute de pe internet dar vad ca ai niste pareri foarte bine conturate. Nu ai DSG dar nu il recomanzi si vrei masini cu cutii despre care nu s-a scris prea mult. kye77, on 29 decembrie 2014 - 14:28, said:
Nu ma deranjeaza cit timp nu are injectie directa, ca sa ii pot pune instalatie pe gaz... Daca nu iti permiti consumul pe benzina inseamna ca nu iti permiti acea masina. Cauta alt model, alta motorizare, alta marca. |
#76
Publicat: 29 decembrie 2014 - 21:43
Cer sfaturi de la cei care au astfel de masini si imi pot spune avantaje/dezavantaje. Cred ca este total irelevant daca cunosc personal aceste persoane....de altfel cred ca chiar imposibil.....
Am 4 masini : 3 diesel si un hibrid. Unul din dieseluri este un DSG. Hibridul are e-CVT. Diferenta este enorma intre ele, DSG-ul este mai ""brutal"" , simti cind schimba vitezele, de multe ori in anumite situatii are lag, din cind in cind trebuie recalibrat (in functie de cit de uzate sunt ambreiajele) . Personal pe mine ma unge la suflet E-CVT-ul la care nu simti schimbatul vitezei , nu trebuie schimbat uleiul din cutie ca la DSG, etc etc etc.... Eu am avut noroc cu DSG-ul meu, are 10 ani si 275.000 km si abia zielele trecute a inceput sa dea erori desi acestea apar numai e interfata VAG, nu se resimt la mersul masinii. Dar daca vei cauta pe forumuri vei vedea zeci, sute de probleme cu DSG, cu volanta, valvele de la mecatronic etc etc etc.... Am cautat probleme cu CVT-uri sau cutii asiatice in general..... nu gasesc mai deloc.... Te rog sa nu o dam in polemici, cind am spus ce am spus a fost datorita experientelor mele si ale altora cu DSG. In urma experientelor cu cele 3 dieseluri , am ajuns la concluzia ca un benzinar este cea mai buna solutie dpdv al problemelor (egr,intercooler,turbina,etc etc etc). P.S In legatura cu ""Daca nu iti permiti consumul pe benzina inseamna ca nu iti permiti acea masina"" . Consider ca este o prostie clasic romaneasca. Ideea promovata de tine este: de ce sa mergi ieftin cind poti merge scump ?? CU aceeasi masina? In aceleasi conditii?? Si ca sa te oripilez la maxim, o sa-ti zic ca pe hibrid am dat 17.500 euro. Si i-am pus GPL !!!!!! Hibridul are 4% consum pe benzina .....IAR EU I-AM PUS GPL !!!!! Socant de-a dreptul..... |
#77
Publicat: 29 decembrie 2014 - 21:52
DSG-ul e una dintre cele mai bune cutii automate.
Faptul ca tu ai una veche si intretinuta cine stie cum, nu e problema DSG-ului ci problema TA. Experienta ta cu DSG e fix o flegma-n ocean. De-aici si pana la a generaliza e cale lunga. Si pe forumul monomarca nu sunt ZECI SI SUTE de problema ci, probabil, o mana. Prin urmare daca tot ai 4 masini atat de variate, ce sfaturi vrei de aici? |
#78
Publicat: 29 decembrie 2014 - 22:28
@spare-me
Mai citeste si tu tati inainte sa te bagi ca musca-n oala. Nu am spus ca DSG e proasta, am spus doar ca are o fiabilitate scazuta.... Mult mai scazuta decit a unei cvt. Mai goagle si tu si o sa vezi cu ce probleme te intilnesti la DSG. Daca ajungem la DSG7 o sa ti se scoale paru-n cap cind o sa vezi ce rata mare de cadere au in garantie.... Ce ma uimeste e ca din postul de mai sus tot ce ai dedus este ca ma pling de cutia mea DSG cind eu am zis exact pe dos.... La dracu..... numai antenistii citesc forumul asta si trag concluzii ?? Ideea promovata de mine a fost simpla: inainte sa cumpar o masina, ma documentez. SI nu de pe situl oficial al producatorului ci din experientele celor care au /au avut astfel de masini. De aia am dorit opiniile posesorilor de asa ceva in schimb raspunsurile sunt total pe linga subiect si nu sunt decit flame-uri.... |
#79
Publicat: 29 decembrie 2014 - 22:44
hai sa facem altfel. daca nu vrei sa-ti iei adio de la forumul asta de "antenisti" incearca sa ai un limbaj si un comportament decent.
nu eu sunt ala cu 4 masini cu dsg si cvt care vrea un SUV cu automata ieftin, cu gpl si nu stie ce sa aleaga. Eu din postul de mai sus am dedus ca esti un habarnist fara nicio masina, sincer. nu ca te plangi de DSG. p.s tati sa-i zici lu' ma-ta. |
#81
Publicat: 30 decembrie 2014 - 22:07
La cum pui problema nu-i de mirare ca ai 4 masini si o cauti pe a5a. Nici nu vreau sa-mi inchipui ce rulaj ai cu fiecare din ele de ai ajuns la concluzia ca avand 3 dieseluri ai musai nevoie de o hibrida cu GPL ca dupa aia sa te trezesti ca totusi mai ai nevoie de una.
Unii cu 2 masini, si masini!, ar fi iesit si mai ieftin si ar fi acoperit si toate situatiile posibile. |
#82
Publicat: 31 decembrie 2014 - 09:50
Eu am pus o intrebare simpla ,la care mi-a raspuns un singur coleg: marr . Restul sunt raspunsuri total offtopic, flame-uri , pareri despre ce credeti voi despre mine sau masinile mele.... Nimic legat de subiect....
Multumesc pentru ajutor si comportament. Ma retrag din topic. Imi cer scuze pentru iritatiile produse.... |
|
#83
Publicat: 21 ianuarie 2015 - 17:02
Daca tu ai masini cu 250-300k km intetinute cine stie cum nu inseamna ca masinile sunt proaste.
Poate ai in familie 4 masini, dar sa ai 3 dieseluri si un hybrid (masini cu multi km) pe care sa le folosesti prin rotatie este o prostie, ma rog risipa de bani. Daca tot te dai atat de destept, de ce ai bagat 1000e intr-o instalatie moderna pe GPL daca masina consuma doar 4% ? La o suta de km parcursi in regim urban, economia reala este undeva pe la 4 ron.Daca tinem cont si de revanzare, tu ai nu ai sa iti amortizezi investitia nici la 150k km. Legat de pb CVT-ului, vezi ca Civic-ul hybrid a a vut ceva pb. Vezi ca uleiul la Toyota CVT sa schimba la 60k km sau 36 luni, la Honda 40k km sau 24 de luni. Editat de ionutMembruAnonimut, 21 ianuarie 2015 - 17:21. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi