Canal S Constanța - 53 de canale HD la nivel local (cumpărată de RCS & RDS)
Last Updated: May 22 2019 08:14, Started by
RODigitalum-megafanro
, Apr 01 2009 01:03
·
0
#73
Posted 29 April 2011 - 06:30
#74
Posted 01 May 2011 - 18:35
Aici nu sunt intru totul de acord cu Seby pentru ca depinde si de zone. Exemplu: clientul A sta in Est, reteaua are ceva probleme; clientul B sta in vest, reteaua merge si pe cel mai al dracu' vant.
|
#75
Posted 01 May 2011 - 20:16
tu nu stai in constanta,si nu stii cum funtioneaza firma asta,este VARZA.In orice zona ai sta ,este imposibil sa nu ai vreo problema
|
#76
Posted 01 May 2011 - 22:07
dondhanny, on 1st May 2011, 19:35, said: Aici nu sunt intru totul de acord cu Seby pentru ca depinde si de zone. Exemplu: clientul A sta in Est, reteaua are ceva probleme; clientul B sta in vest, reteaua merge si pe cel mai al dracu' vant. Stiu pe cineva abonat la o companie mare, care a patit ceva asemenator, iar cei de la interventii au schimbat mufele pe toti stalpii pana la amplificator (ei au si mai multe, deci i-a ajutat treaba asta). Cam asta e diferenta. Restul sunt povesti menite sa denatureze realitatea. Cine ma urmareste pe forum, vede ca nu sustin o companie anume. Mie imi place promptitudinea si seriozitatea. La CanalS, toate astea lipsesc. Ca si bomboana de pe coliva, am depus de 2 saptamani cererea de reziliere la ei si nici pana in ziua de azi nu am primit raspuns. Pana acum nu am mai patit asa ceva. Ce sa inteleg? Nu fac fata rezilierilor sau ii doare in c*r de clienti? Tind sa inclin spre a doua varianta. Edited by SebyD, 01 May 2011 - 22:10. |
#77
Posted 16 May 2011 - 19:50
SebyD, on 1st May 2011, 23:07, said: Presupunand ca ai dreptate, desi daniel stie ce stie... este penibil sa vii cu aceeasi scuza mereu "chemati-ne cand bate vantul" si ei sa vina dupa 2 zile cand afara e frumos. Ar trebui sa vorbesc cu Dumnezeu si sa dau o comanda de vant cand binevoiesc ei sa vina? Dar de faza cu "am gasit apa in amplificator" si "nu stam sa schimbam mufele pe toti stalpii pana la amplificator" ce mai zici? Digital si HD cu apa in amplificator... misto. Stiu pe cineva abonat la o companie mare, care a patit ceva asemenator, iar cei de la interventii au schimbat mufele pe toti stalpii pana la amplificator (ei au si mai multe, deci i-a ajutat treaba asta). Cam asta e diferenta. Restul sunt povesti menite sa denatureze realitatea. Cine ma urmareste pe forum, vede ca nu sustin o companie anume. Mie imi place promptitudinea si seriozitatea. La CanalS, toate astea lipsesc. Ca si bomboana de pe coliva, am depus de 2 saptamani cererea de reziliere la ei si nici pana in ziua de azi nu am primit raspuns. Pana acum nu am mai patit asa ceva. Ce sa inteleg? Nu fac fata rezilierilor sau ii doare in c*r de clienti? Tind sa inclin spre a doua varianta. |
#79
Posted 23 May 2011 - 21:29
Acum vine intrebarea... oare l-au introdus pe blat (ceea ce e tipic CanalS), sau pe bune? M-as cam mira sa fie pe bune avand in vedere ca abia a intrat pe Dolce, iar la UPC urmeaza.
Inspectorii CNA Constanta ar trebui sa-i mai ia putin la puricat. In ultimele luni apar si dispar programe din grila TV digital, dupa cum vor muschii lor. Daca ma gandesc mai bine, poate le pun o reclamatie si acolo. La ANCOM si ANPC i-am reclamat chiar azi, cu cate un dosar stufos de vreo 10 pagini fiecare. Sa fie primit! Edited by SebyD, 23 May 2011 - 21:35. |
#80
Posted 23 May 2011 - 22:11
Quote Au fost semnate contractele cu UPC și cabliștii independenți din țară... Sursa: http://www.gsp.ro/gs...306-241385.html Edited by GABBO, 23 May 2011 - 22:12. |
#81
Posted 24 May 2011 - 11:22
N-are nimic. Un control asa, din cand in cand nu le strica. Le mai baga mintile in cap.
Ar trebui sa le fie rusine, pentru ca la cat capital social subscris are firma asta (100 200 RON numai pe S.C. CanalS SRL - a se vedea pe factura), are o retea de toata jena. Folosesc mufe si splittere de bazar si cabluri neecranate. Le-am vazut cu ochii mei cand cei de la UPC mi-au transferat cablul de la CanalS, la echipamentul lor. Nu e de mirare ca atunci cand se strica vremea, pica semnalul la majoritatea clientilor. Asta a facut si obiectul dosarelor depuse de mine la ANPC si ANCOM, pe langa clauzele abuzive din contracte referitoare la plata unei taxe de reziliere (a se vedea legea 161/2010), chiar daca clientul reziliaza din cauza ca societatea nu si-a respectat clauza contractuala prin care se obliga sa remedieze in maxim 24 de ore, orice defectiune anuntata la dispecerat. Edited by SebyD, 24 May 2011 - 11:23. |
#82
Posted 24 May 2011 - 14:09
da' ce inversunat esti pe Canal S... Probabil ca in curand o sa ne trezim ca postezi subiecte asemanatoare si despre UPC pe aria respectiva, dupa aceea o sa te muti la RCS, si tot asa... Eu zic ca nu trebuie sa generalizezi, eu cred ca Canal S sunt relativ ok, poate ai fost tu mai ghinionist...
|
|
#83
Posted 24 May 2011 - 17:14
are dreptate SebyD ,sunt de toata jena ,trebuie sa ai nervi foarte tari ,pentru ca ei au impresia ca au intotdeauna dreptate , noi suntem niste"nimeni"in fata lor.Abia astept sa se termine perioada de 2 ani si sa plec de la ei.Deja netu l-am reziliat cu ei.Acum am toate serviciile de la rds si sunt foarte multumit,prin noua retea de fibra gpon
|
#85
Posted 24 May 2011 - 22:13
gigi_4476, on 24th May 2011, 15:09, said: poate ai fost tu mai ghinionist... Pe aria RCS nu am cum sa ma mut cu nemultumiri pentru ca au avut si ei o experienta nasoala cu mine, dupa ce au facut cam ce face CanalS acum. Mai nasol e ca, si-au cam luat-o de la ANPC apoi se rugau ei de mine sa vin sa reziliez Greseala mea e ca nu am optat de la inceput pentru UPC. Am avut si cand stateam in Buzau, iar pe partea de TV erau ireprosabili... ca si acum de altfel. |
#88
Posted 07 September 2011 - 09:33
Mai transmite Canal S grila digitala necriptata ? Se pot receptiona in continuare canalele necodate cu tv urile cu decodor DVB-C Mpeg2/4 (pt HD) incorporat (Samsung, LG, etc. ) ?
Merci |
#90
Posted 09 September 2011 - 14:01
Doar in Constanta sau si in alte orase din zona in care au reteau ? (De ex Navodari).
Merci |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users