Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Foloseste cineva radar?

Extreme cuponing este adevarata e...

Cum de convine unora sa cumpere p...

Vanzatorul mașinii a plecat ...
 RCA majorat in Bucuresti si Ilfov

OMV Petrom cumpara Renovatio

Sens unic pe strada Matasari (Buc...

Bios vede dar nu afiseaza 32GB ra...
 WWE - The Undertaker

Aș vrea sa merg la o cursa d...

Parola sistem DMR18

Construirea de Linkuri in Forumur...
 geome clasa 7

Inlocuire baterii plumb cu bateri...

Baterie 12V motorizare hybrid

Caut site-uri vechi unde postam p...
 

Probleme Dacia

- - - - -
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
2 răspunsuri în acest subiect

#1
creep

creep

    New Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 6
  • Înscris: 14.03.2005
Salut toata lumea.. sunt nefericitul sofer al unei rable de dacie, din fericire e masina de servici... daca era a mea.. era la remat de mult. De meserie sunt inginer (electro) si nu ma pricep deloc la mecanica. Probleme sunt multe, dar una ma ingrijoreaza: Daca scot capacul de la ulei observ pe el o spuma alba. Cineva mi-a spus ca am folosit un ulei bun si mi-a scos toata mizeria, Am dact tot capacul jos, am curatat, iar dupa 2 zile a aparut din nou spuma. Un alt tip zice ca galeria de la chiuloasa e cam dusa si imi intra vapori de apa.. E cineva care se pricepe sau a intalnit asa ceva? Va rog sa ma anuntati si pe mine... sa stiu cam ce am de facut.. dupa mine, as pune benzina si ia-si da foc :D Merci mult!

#2
driverx

driverx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 3.083
  • Înscris: 22.07.2002