Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune

Cat costa un pui la rotisor?
 cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...
 DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?

Dune: Prophecy (2024 _ ...)
 DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul

Instagram - sunt eu batran, sau...
 

Opel Insignia si concurentii sai

- - - - -
  • Please log in to reply
175 replies to this topic

#37
cornel001

cornel001

    Scapat de la balamuc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,261
  • Înscris: 30.07.2005

View Postherculane, on Dec 25 2008, 20:21, said:

LE: m-am uitat acum pe site la Citroen, si vad ca la aceleasi motoare c5-ul are performante mai slabe. c5 2.0 benzina 143 cp 0-100 1.7s, cam cu o secunda mai incet ca mondeo...
Banuiesc ca te referi la "aceleasi" in sensul de "aceleasi specificatii".

#38
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,050
  • Înscris: 03.12.2005

View Postforbidden27, on Dec 26 2008, 00:03, said:

Si care costa aproape 3000euri si la VW si la Ford.

Fii serios cu clonele alea de la Witson &co. Majoritatea costa atat pentru ca ce-i in ele e furat de undeva, ca development, pe softul de nav nu platesc licenta, pe wince nu platesc licenta, iar glumitele alea pur si simplu nu se compara in termen de calitate si features cu cele OEM. Nu ai RDS, TMC, daca tin bine minte, suport tehnic canci, iar garantia e cu dus si intors.

Da, sunt o varianta el cheapo, dar sa zici ca nu se justifica diferenta e pur si simplu depasit. Uita-te la RNS 510 cat de smooth merge in varianta OEM, si ai sa vezi ca diferenta e ca de la pistol la pistol cu capse.

#39
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 10.12.2006
Am mers cu noul mondeo si nu mi se pare cine stie ce masina. Este mare si este cam "barca". Varianta este tdci 1.8 si deja a avut ceva probleme cu el. I-a sarit (sau crapat) un furtun de undeva de la turbina si ceva probleme pe la directie. Passatul (nu cc) este vechi si la varinatele mai ieftine calitatea interiorului si a a materiarelor este de toata jena + fiabilitatea de kkat a primelor modele pentru mine face ca masina practic sa nu existe intr-o eventual alegere.

Accordul este OK - singurul lucru deranjant ar fi suspensia spate cam zgomotoasa si anumite plastice din interior si cel mai impresionant ar fi C5 care arata demential, are motorizari super OK (eu ma uit la HDi-ul de 1.6 care ar merge pentru ce fac eu zilnic) calitatea interiorului da senzatia de premium chiar si la maodelele mai ieftine.

C5 este o masina mai mult de cat OK. Mai are sa se dovedeasca fiabila.

#40
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,177
  • Înscris: 05.09.2007
Denumire comercialã 2.0   CDTI   2.0   CDTI   2.0   CDTI   2.0   CDTI
Cod de identificare motor   A20DTC   A20DTJ   A20DTH      A20DTR
Numãr de cilindri                    4       4               4                  4
Capacitatea cilindricã [cm3 ]     1956    1956    1956          1956
Putere motor [kW]              81        96        118                 140
la turaþia (rot/min)            4000      4000     4000             4500
Cuplul [Nm]                    260        300        350                400
la turaþia (rot/min)       1750-2500   1750-2500   1750-2500 2000
Tipul de combustibil Motorina Motorina Motorina Motorina


a aparut cartea tehnica la Insignia in lb romana (opel.ro) si acolo am vazut ca la motoare diesel cel mai puternic e cel de 190 cp si nu 160 cum am citit pana acum.

#41
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,983
  • Înscris: 01.02.2006

View Postcornel001, on Dec 26 2008, 07:39, said:

Banuiesc ca te referi la "aceleasi" in sensul de "aceleasi specificatii".

exact. si era vb de motorul 2.0 benzina 143cp 200Nm de la c5 si 2.0 benzina 143cp 185Nm (parca) de la mondeo. primul are 0-100 10.7s (nu cum am spus prima oara 1.7, ca altfel il facea invidios si pe veyron :)), al doilea are 9.9, iar alora de la ams vad ca le da 9.5.


View Postncristi, on Dec 26 2008, 11:30, said:

Am mers cu noul mondeo si nu mi se pare cine stie ce masina.

normal, doar nu ne pot placea tuturor aceleasi modele. totusi, vorbind de testele comparative din reviste, care ar trebui sa fie obiective (nu stiu exact cat sunt), acolo Passat si mondeo sunt considerate cele mai bune masini per total...

#42
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Nu, Renault sunt, dar mereu sunt furati  :D

Eu vreau sa vad noile venite in actiune, sa vedem fiabilitatea, personal C5 si Insignia mi se pare cele mai frumoase, Accord mi se pare cea mai solida, Passat cea mai sobra iar Mondeo cea mai accesibila si user-friendly.

#43
ncristi

ncristi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 848
  • Înscris: 10.12.2006
Da Renault a inceput sa faca masini. Laguna 3 (nu vorbesc de design) este o masina foarte reusita si foarte fiabila. Cine nu crede sa arunce un ochi pe reno.ro sa vada.

Clasamentele sunt oricum numai relevante nu sunt. In cele nemtesti passatul este cel mai tare si in cele britanice mondeo este in frunte. Fiecare isi pune pe primul loc protejatul :)... mai ales in momentele de criza este esential sa-ti aperi nevoile si neamul :)... ce mai conteza restul. Spre exemplu nimeni nu pomenteste nimic de Mazda 6 - poate cea mai reusita masina din acest segment in acest moment.

Sunt curios cine ar alege intr-o suma de 23000E un Passat, laguna, monedeo etc. in fata unei mazda 6 :)?

Pana la urma cea mai buna masina este cea care te face sa te simti bine. Diferentele au ajuns sa fie taat de mici intre ele incat este imposibil sa faci departajari dupa criterii strict tehnice.

PS
@TOM

Acum scriu din Londra si aici se vede cat de putin vinde renault in UK  :D ...intr-adevar sunt intr-o mare criza si nu vand nimic  :D

#44
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,983
  • Înscris: 01.02.2006

View Postncristi, on Dec 27 2008, 12:56, said:

Sunt curios cine ar alege intr-o suma de 23000E un Passat, laguna, monedeo etc. in fata unei Mazda 6 :)?

eu am ales ;)

si daca ma pui sa mai aleg o data, tot mondeo iau :)

#45
sebulbus

sebulbus

    cereal killer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,050
  • Înscris: 03.12.2005
Si eu tot altceva iau (dar nu stiu inca daca Accord sau Superb).

#46
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,865
  • Înscris: 28.11.2001

View Postherculane, on Dec 26 2008, 13:34, said:

exact. si era vb de motorul 2.0 benzina 143cp 200Nm de la c5 si 2.0 benzina 143cp 185Nm (parca) de la mondeo. primul are 0-100 10.7s (nu cum am spus prima oara 1.7, ca altfel il facea invidios si pe veyron :)), al doilea are 9.9, iar alora de la ams vad ca le da 9.5.

C5 greutate de 1583 kg
Mondeo greutate de 1402 kg
E o mica diferenta de 180kg si automat se simte si la timpul de acceleratie.
Corect ar fi sa luam toate informatiile in calcul. Pentru ca daca pun kilogramele in mondeo pun pariu ca o sa ajunga la acelasi timp.

#47
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005

View Postncristi, on Dec 27 2008, 12:56, said:

Sunt curios cine ar alege intr-o suma de 23000E un Passat, laguna, monedeo etc. in fata unei Mazda 6 :)?

Eu, un Alfa 159 :)

Edited by paul_kelso, 27 December 2008 - 14:07.


#48
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Personal cred ca diferente intre marci si modele, semnificative, au fost in anul 2000.Acum, piesele se fabrica world-wide, poate doar standardele, eventual mici greseli de proiectoare sa mai conteze.Fiecare isi cumpara masina care ii place, care ii se potriveste si se simnte bine in ea.Nu prea mai conteaza asa de mult ca e nemteasca,americana sau frantuzeasca, electronica tot in taiwan se face, tot cu otel de Mittal, etc.

Sarbatori fericite la toata lumea, cea mai buna masina e masina fiecaruia  :D

#49
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,983
  • Înscris: 01.02.2006

View Postpetman, on Dec 27 2008, 14:04, said:

C5 greutate de 1583 kg
Mondeo greutate de 1402 kg
E o mica diferenta de 180kg si automat se simte si la timpul de acceleratie.
Corect ar fi sa luam toate informatiile in calcul. Pentru ca daca pun kilogramele in mondeo pun pariu ca o sa ajunga la acelasi timp.

pai tocmai asta e de blamat la c5 - prea grea. de ce sa mai pun 180kg la mondeo, cand tocmai asta e avantajul fata de c5, ca au reusit s-o scoata mai usoara. la fel cum Mazda 6, la motorul de 2.0 benzina are cele mai bune reprize si acceleratii (dintre celelalte din clasa, cu motoare 2.0 aspirate), pt ca e cam cea mai usoara. e ceva sa scoti un model nou mai usor decat precedentul, crescand in acelasi timp dimensiunile

#50
forbidden27

forbidden27

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 42
  • Înscris: 03.07.2008

View PostTom_Cat, on Dec 27 2008, 15:39, said:

Personal cred ca diferente intre marci si modele, semnificative, au fost in anul 2000.Acum, piesele se fabrica world-wide, poate doar standardele, eventual mici greseli de proiectoare sa mai conteze.Fiecare isi cumpara masina care ii place, care ii se potriveste si se simnte bine in ea.Nu prea mai conteaza asa de mult ca e nemteasca,americana sau frantuzeasca, electronica tot in taiwan se face, tot cu otel de Mittal, etc.

Sarbatori fericite la toata lumea, cea mai buna masina e masina fiecaruia  :D

Adevarat graita-i Maria Ta :coolspeak:
Daca le pui una langa alta la ora actuala toate sunt la fel. Difera un pic look-ul, dar si pe asta deja au inceput sa il copieze unii de la altii. Nu mai spun de motorizari pe care le imprumuta intre ei.
Si noi stam si ne certam ca tatele pe forumuri pt o jumatate de secunda, 50Kg sau un buton in plus, pt calitatea plasticului, care tot plastic ordinar e la toate. Venim cu argumente gen aia are demarajul cu 0.5 sec mai bun....who care???????.... Suntem piloti de F1? Doar acolo conteaza. Pe sosea conteaza doar sa te simti bine in masina pe care o ai.
Cred ca cei din service-uri rad de mor de ce se scrie pe aici si abia ne asteapta pe la ei cu buzunarele larg desfacute. Absolut TOTI.
Masina perfecta nu s-a inventat si nici nu o sa se inventeze vreodata.
An Nou fericit tuturor si subscriu: masina pe care o ai, e cea mai buna!!!!!!!

#51
aaron111

aaron111

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 433
  • Înscris: 14.12.2007
@herculane: Mazda 6 - 2.0 benzina nu arecea mai rapida acceleratie 0-100 km/h, timpul fiind de 9,9 - 10,3 sec., in functie de model (cu 4 usi, cu 5 usi sau combi), conform datelor de pe site-ul oficial Mazda. In ce priveste reprizele, nu cunosc, nu am date comparative.
Cu titlu de exemplu, demarajul in cazul Accordului este de 9,3 sec.

#52
jerry1

jerry1

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 77
  • Înscris: 03.11.2007

View Postsebulbus, on Dec 27 2008, 13:20, said:

Si eu tot altceva iau (dar nu stiu inca daca Accord sau Superb).
Daca vrei sa fii multumit de o masina si atit , iati Superb; daca in schimb pe linga a fi multumit vrei sa fii si admirat iati Acord dar - 2.4 exe.

#53
lifestyle2000

lifestyle2000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,672
  • Înscris: 25.04.2007

Quote

passatul a cam maturat pe jos cu concurenta in ultimii 10 ani(e lider detasat pe piata)
Ce spui tu se intampla in Romania, unde conceptia a 80% dintre romani = nemteste rullz, masini=Vw(Bmw) si restu, telefoane= Nokia si restu', etc.
Daca vorbim de SUA de exemplu, situatia sta un pic altfel: Acolo VW se cam taraste la vanzari, liderii fiiind Toyota(Lexus), Honda(Acura), Nissan(Infiniti)

Edited by lifestyle2000, 01 January 2009 - 15:54.


#54
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,177
  • Înscris: 05.09.2007

View Postlifestyle2000, on Jan 1 2009, 15:52, said:

Ce spui tu se intampla in Romania, unde conceptia a 80% dintre romani = nemteste rullz, masini=Vw(Bmw) si restu, telefoane= Nokia si restu', etc.
Daca vorbim de SUA de exemplu, situatia sta un pic altfel: Acolo VW se cam taraste la vanzari, liderii fiiind Toyota(Lexus), Honda(Acura), Nissan(Infiniti)

e nr 1 in europa, orice statistica de vanzari o spune.  iar vw tocmai a  depasit Ford la vanzari pe plan mondial(locul 3 dupa Toyota si gm), or fi stand ei prost in sua dar in europa si china fac legea.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate