Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Opel Insignia si concurentii sai
Last Updated: Oct 14 2009 13:51, Started by
Bwwlan
, Dec 22 2008 21:59
·
0
#37
Posted 26 December 2008 - 07:39
herculane, on Dec 25 2008, 20:21, said: LE: m-am uitat acum pe site la Citroen, si vad ca la aceleasi motoare c5-ul are performante mai slabe. c5 2.0 benzina 143 cp 0-100 1.7s, cam cu o secunda mai incet ca mondeo... |
#38
Posted 26 December 2008 - 07:53
forbidden27, on Dec 26 2008, 00:03, said: Fii serios cu clonele alea de la Witson &co. Majoritatea costa atat pentru ca ce-i in ele e furat de undeva, ca development, pe softul de nav nu platesc licenta, pe wince nu platesc licenta, iar glumitele alea pur si simplu nu se compara in termen de calitate si features cu cele OEM. Nu ai RDS, TMC, daca tin bine minte, suport tehnic canci, iar garantia e cu dus si intors. Da, sunt o varianta el cheapo, dar sa zici ca nu se justifica diferenta e pur si simplu depasit. Uita-te la RNS 510 cat de smooth merge in varianta OEM, si ai sa vezi ca diferenta e ca de la pistol la pistol cu capse. |
#39
Posted 26 December 2008 - 11:30
Am mers cu noul mondeo si nu mi se pare cine stie ce masina. Este mare si este cam "barca". Varianta este tdci 1.8 si deja a avut ceva probleme cu el. I-a sarit (sau crapat) un furtun de undeva de la turbina si ceva probleme pe la directie. Passatul (nu cc) este vechi si la varinatele mai ieftine calitatea interiorului si a a materiarelor este de toata jena + fiabilitatea de kkat a primelor modele pentru mine face ca masina practic sa nu existe intr-o eventual alegere.
Accordul este OK - singurul lucru deranjant ar fi suspensia spate cam zgomotoasa si anumite plastice din interior si cel mai impresionant ar fi C5 care arata demential, are motorizari super OK (eu ma uit la HDi-ul de 1.6 care ar merge pentru ce fac eu zilnic) calitatea interiorului da senzatia de premium chiar si la maodelele mai ieftine. C5 este o masina mai mult de cat OK. Mai are sa se dovedeasca fiabila. |
#40
Posted 26 December 2008 - 11:43
Denumire comercialã 2.0 CDTI 2.0 CDTI 2.0 CDTI 2.0 CDTI
Cod de identificare motor A20DTC A20DTJ A20DTH A20DTR Numãr de cilindri 4 4 4 4 Capacitatea cilindricã [cm3 ] 1956 1956 1956 1956 Putere motor [kW] 81 96 118 140 la turaþia (rot/min) 4000 4000 4000 4500 Cuplul [Nm] 260 300 350 400 la turaþia (rot/min) 1750-2500 1750-2500 1750-2500 2000 Tipul de combustibil Motorina Motorina Motorina Motorina a aparut cartea tehnica la Insignia in lb romana (opel.ro) si acolo am vazut ca la motoare diesel cel mai puternic e cel de 190 cp si nu 160 cum am citit pana acum. |
#41
Posted 26 December 2008 - 13:34
cornel001, on Dec 26 2008, 07:39, said: Banuiesc ca te referi la "aceleasi" in sensul de "aceleasi specificatii". exact. si era vb de motorul 2.0 benzina 143cp 200Nm de la c5 si 2.0 benzina 143cp 185Nm (parca) de la mondeo. primul are 0-100 10.7s (nu cum am spus prima oara 1.7, ca altfel il facea invidios si pe veyron ), al doilea are 9.9, iar alora de la ams vad ca le da 9.5. ncristi, on Dec 26 2008, 11:30, said: Am mers cu noul mondeo si nu mi se pare cine stie ce masina. normal, doar nu ne pot placea tuturor aceleasi modele. totusi, vorbind de testele comparative din reviste, care ar trebui sa fie obiective (nu stiu exact cat sunt), acolo Passat si mondeo sunt considerate cele mai bune masini per total... |
#42
Posted 26 December 2008 - 17:56
#43
Posted 27 December 2008 - 12:56
Da Renault a inceput sa faca masini. Laguna 3 (nu vorbesc de design) este o masina foarte reusita si foarte fiabila. Cine nu crede sa arunce un ochi pe reno.ro sa vada.
Clasamentele sunt oricum numai relevante nu sunt. In cele nemtesti passatul este cel mai tare si in cele britanice mondeo este in frunte. Fiecare isi pune pe primul loc protejatul ... mai ales in momentele de criza este esential sa-ti aperi nevoile si neamul ... ce mai conteza restul. Spre exemplu nimeni nu pomenteste nimic de Mazda 6 - poate cea mai reusita masina din acest segment in acest moment. Sunt curios cine ar alege intr-o suma de 23000E un Passat, laguna, monedeo etc. in fata unei mazda 6 ? Pana la urma cea mai buna masina este cea care te face sa te simti bine. Diferentele au ajuns sa fie taat de mici intre ele incat este imposibil sa faci departajari dupa criterii strict tehnice. PS @TOM Acum scriu din Londra si aici se vede cat de putin vinde renault in UK ...intr-adevar sunt intr-o mare criza si nu vand nimic |
#44
Posted 27 December 2008 - 13:19
#45
Posted 27 December 2008 - 13:20
Si eu tot altceva iau (dar nu stiu inca daca Accord sau Superb).
|
#46
Posted 27 December 2008 - 14:04
herculane, on Dec 26 2008, 13:34, said: exact. si era vb de motorul 2.0 benzina 143cp 200Nm de la c5 si 2.0 benzina 143cp 185Nm (parca) de la mondeo. primul are 0-100 10.7s (nu cum am spus prima oara 1.7, ca altfel il facea invidios si pe veyron ), al doilea are 9.9, iar alora de la ams vad ca le da 9.5. C5 greutate de 1583 kg Mondeo greutate de 1402 kg E o mica diferenta de 180kg si automat se simte si la timpul de acceleratie. Corect ar fi sa luam toate informatiile in calcul. Pentru ca daca pun kilogramele in mondeo pun pariu ca o sa ajunga la acelasi timp. |
|
#47
Posted 27 December 2008 - 14:06
#48
Posted 27 December 2008 - 14:39
Personal cred ca diferente intre marci si modele, semnificative, au fost in anul 2000.Acum, piesele se fabrica world-wide, poate doar standardele, eventual mici greseli de proiectoare sa mai conteze.Fiecare isi cumpara masina care ii place, care ii se potriveste si se simnte bine in ea.Nu prea mai conteaza asa de mult ca e nemteasca,americana sau frantuzeasca, electronica tot in taiwan se face, tot cu otel de Mittal, etc.
Sarbatori fericite la toata lumea, cea mai buna masina e masina fiecaruia |
#49
Posted 27 December 2008 - 15:00
petman, on Dec 27 2008, 14:04, said: C5 greutate de 1583 kg Mondeo greutate de 1402 kg E o mica diferenta de 180kg si automat se simte si la timpul de acceleratie. Corect ar fi sa luam toate informatiile in calcul. Pentru ca daca pun kilogramele in mondeo pun pariu ca o sa ajunga la acelasi timp. pai tocmai asta e de blamat la c5 - prea grea. de ce sa mai pun 180kg la mondeo, cand tocmai asta e avantajul fata de c5, ca au reusit s-o scoata mai usoara. la fel cum Mazda 6, la motorul de 2.0 benzina are cele mai bune reprize si acceleratii (dintre celelalte din clasa, cu motoare 2.0 aspirate), pt ca e cam cea mai usoara. e ceva sa scoti un model nou mai usor decat precedentul, crescand in acelasi timp dimensiunile |
#50
Posted 28 December 2008 - 02:27
Tom_Cat, on Dec 27 2008, 15:39, said: Personal cred ca diferente intre marci si modele, semnificative, au fost in anul 2000.Acum, piesele se fabrica world-wide, poate doar standardele, eventual mici greseli de proiectoare sa mai conteze.Fiecare isi cumpara masina care ii place, care ii se potriveste si se simnte bine in ea.Nu prea mai conteaza asa de mult ca e nemteasca,americana sau frantuzeasca, electronica tot in taiwan se face, tot cu otel de Mittal, etc. Sarbatori fericite la toata lumea, cea mai buna masina e masina fiecaruia Adevarat graita-i Maria Ta Daca le pui una langa alta la ora actuala toate sunt la fel. Difera un pic look-ul, dar si pe asta deja au inceput sa il copieze unii de la altii. Nu mai spun de motorizari pe care le imprumuta intre ei. Si noi stam si ne certam ca tatele pe forumuri pt o jumatate de secunda, 50Kg sau un buton in plus, pt calitatea plasticului, care tot plastic ordinar e la toate. Venim cu argumente gen aia are demarajul cu 0.5 sec mai bun....who care???????.... Suntem piloti de F1? Doar acolo conteaza. Pe sosea conteaza doar sa te simti bine in masina pe care o ai. Cred ca cei din service-uri rad de mor de ce se scrie pe aici si abia ne asteapta pe la ei cu buzunarele larg desfacute. Absolut TOTI. Masina perfecta nu s-a inventat si nici nu o sa se inventeze vreodata. An Nou fericit tuturor si subscriu: masina pe care o ai, e cea mai buna!!!!!!! |
#51
Posted 30 December 2008 - 21:39
@herculane: Mazda 6 - 2.0 benzina nu arecea mai rapida acceleratie 0-100 km/h, timpul fiind de 9,9 - 10,3 sec., in functie de model (cu 4 usi, cu 5 usi sau combi), conform datelor de pe site-ul oficial Mazda. In ce priveste reprizele, nu cunosc, nu am date comparative.
Cu titlu de exemplu, demarajul in cazul Accordului este de 9,3 sec. |
|
#52
Posted 01 January 2009 - 10:17
#53
Posted 01 January 2009 - 15:52
Quote passatul a cam maturat pe jos cu concurenta in ultimii 10 ani(e lider detasat pe piata) Daca vorbim de SUA de exemplu, situatia sta un pic altfel: Acolo VW se cam taraste la vanzari, liderii fiiind Toyota(Lexus), Honda(Acura), Nissan(Infiniti) Edited by lifestyle2000, 01 January 2009 - 15:54. |
#54
Posted 02 January 2009 - 10:49
lifestyle2000, on Jan 1 2009, 15:52, said: Ce spui tu se intampla in Romania, unde conceptia a 80% dintre romani = nemteste rullz, masini=Vw(Bmw) si restu, telefoane= Nokia si restu', etc. Daca vorbim de SUA de exemplu, situatia sta un pic altfel: Acolo VW se cam taraste la vanzari, liderii fiiind Toyota(Lexus), Honda(Acura), Nissan(Infiniti) e nr 1 in europa, orice statistica de vanzari o spune. iar vw tocmai a depasit Ford la vanzari pe plan mondial(locul 3 dupa Toyota si gm), or fi stand ei prost in sua dar in europa si china fac legea. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users