Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
nesiguranta la volan.sfaturi utile
Last Updated: Dec 22 2008 03:02, Started by
Doctorul_46
, Dec 06 2008 23:03
·
0
#19
Posted 06 December 2008 - 23:54
am inceput sa ma mai calmez ... dar tot nu pot sa inteleg cu pot altii sa mearga asa de repede si relativ corect .asta visez noaptea..poate nu sunt eu bun
Edited by Doctorul_46, 06 December 2008 - 23:55. |
#20
Posted 06 December 2008 - 23:55
nu mi-o lua in nume de rau , da' tie ti-ar fi trebuit o dacie de-o seama cu a mea mai intai , sa vezi de fapt ce inseamna viteza
care la 110-120 simti ca zboara si sare motoru' din ea .. gandeste te doar la lucrul ca la 80 km/h daca tii mainile incordate in volan si intri intr-un pom , ti se rup oasele din maini las-o moale ! |
#21
Posted 06 December 2008 - 23:59
Experienta ii zice. Daca tii minte, in primele ore de condus nici nu vedeai ca-s semne pe stalpi, dar sa mai si apuci sa observi de care erau. Skillurile se construiesc in timp, toata treaba e sa nu sari pasi.
|
#22
Posted 07 December 2008 - 00:05
da tin minte )pe vremea cand faceam scoala ma preocupau parcarile laterale cu spatele ) multumesc pentru raspunsuri ..foarte rapide si destul de concrete si mature.multumesc inca o data.
|
#23
Posted 19 December 2008 - 23:11
Faptul ca esti pasionat de condus e un lucru bun. Asta presupune, sper, si dorinta de a invata, voluntar sau involuntar, din tot ce vezi (o stire la TV sau o situatie reala in trafic), auzi (pe la prieteni) sau citesti (in presa sau pe forum). N-as vrea sa sune precum "Invataturile lui Neagoe Basarab..." dar asa a fost cazul meu, eram fan al "Reflectiilor rutiere" ale lui Virgil Vochina iar cand mergeam in dreapta furam tot ce puteam de la sofer, daca mi se parea ca merge bine - cum schimba vitezele, cum abordeaza curbele, cand incepi accelerarea in curbe, samd. Sunt lucruri pe care instructorul nu ti le spune (unii poate nici nu le stiu).
Apoi, trebuie sa fi constient ca tu ai controlul masinii. Poti frana, accelera sau roti volanul oricand ti se pare ca e cazul. Gandeste-te la asta cand te urci la volan si fi pregatit sa o faci. Si nu mai merge cu 140 daca nu te simti in stare! Mergi cu o viteza care sa-ti dea siguranta ca in orice moment poti controla masina in orice situatie s-ar ivi. PS. Poate nu as fi fost asa intelept daca nu era sa sar de pe sosea, la primul meu drum singur, din cauza unor gropi intr-o curba. |
#24
Posted 19 December 2008 - 23:22
Incearca sa te relaxezi si sa te calmezi cat mai mult. Eu in prima luna de condus ma dadeam jos de la volan cu dureri de spate si gat deoarece eram incordat si nici nu-mi dadeam seama la volan. Eventual mergi si tu mai incet daca vrei sa fii calm si fara griji.
Edited by motanex, 19 December 2008 - 23:26. |
#25
Posted 19 December 2008 - 23:32
fiind incepator, esential e sa te obisnuiesti cu masina condusa, sa stii de ce e in stare, pana iti formezi reflexele pe care tu crezi ca le-ai dobandit in scoala de soferi
un drum mai lung, de 4-5 ore, e cel mai bun lucru |
#26
Posted 20 December 2008 - 21:45
Doctorul_46, on Dec 6 2008, 14:54, said: ...dar tot nu pot sa inteleg cu pot altii sa mearga asa de repede si relativ corect ... Ceva scartaie aici. Nu pot sa mearga si asa de repede si corect in acelasi timp. Cel putin nu pe drumurile din Romania. Ca incepator incearca sa nu depasesti 80-100. Cu alte cuvinte mergi cu viteza cu care te simti in siguranta, minus un 10-15 km/h. Cu timpul vezi ca minusul dispare si nici n-o sa mai vrei 140, ca iti dai seama ca n-ai unde. Asa eram si eu la inceput. Imi aduc aminte ca am intrat intr-o intersectie aglomerata. Semaforul nu mergea si aveam stop si faceam stanga. Atunci mi-am zis ca oricat as fi depasionat, nu-i de mine condusul. Asta se intampla in 1994. De atunci am condus mult si bine fara sa se intample nimic rau. Ideea este ca trebuie sa fii sigur ca controlezi masina. Nu "intra" in nici o situatie daca nu esti sigur ca poti "iesi" cu bine. Incearca sa nu faci lucrurile fortat, doar pentru ca asa fac si altii. Cunoaste-ti masina, si in primul rand franele. Sunt mai importante decat se crede. |
#27
Posted 22 December 2008 - 03:02
ma uit in urma si nici nu stiu de ce am scris atatea posturi ..am inteles acum ca nimeni nu s-a nascut invatat ... fac aproape la 2 zile cam 120 de km ... cta ... aproape de hirsova . si nu gresesc .schimbarea benzilor a devenit o placere ... la fel si depasirile.va multumesc pentru sfaturi .. unele fiind chiar de nota mare(de aceea si thank you-rile) sarbatori fericite! si conduceti prudent
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users