Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Denon AVR 1804

Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune
 Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...

PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...
 w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...

Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?
 Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema

Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul
 

Rezidentiat 2008

- - - - -
  • Please log in to reply
66 replies to this topic

#1
snipest

snipest

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,817
  • Înscris: 02.01.2007
Sunt printre voi medici care au avut ieri (16.11.2008) examenul de Rezidentiat?
Prietena mea l-a dat, l-a luat, dar este in dilema fiindca nu a avut un rezultat tocmai sperat - 662 de puncte. Nota maxima de care am auzit este de 948, mare bulangiu ala care a facut asa ceva, stiu, dar ce sa-i faci?

Ceva detalii cunoasteti? Pana miercuri, cand se afiseaza clasamentul, credeti-ma, stau ca pe ace, sa nu mai zic de ea.

#2
maltese

maltese

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,847
  • Înscris: 16.04.2006
Hai ca e culmea, cum sa se ia 948???

A fost greu, a fost ciudat, au dat procente, valori normale (sau mai putin normale, cine stie)...note extrem de mici.

Dar daca ai dreptate ca e un 948 nici nu stiu daca sunt 2300 candidati (numarul de locuri) peste 620 (echivalentul 65%). Poate va fi primul an cand nu se acopera locurile la rezidentiat.

Eu nu am nici o parere, sunt muta, astept listele finale...si repartizarea. E de rau oricum, ne-am facut gura mare, am facut proteste, greve si ministerul ne-a "sanctionat".

#3
snipest

snipest

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,817
  • Înscris: 02.01.2007

View Postmaltese, on Nov 17 2008, 09:20, said:

Hai ca e culmea, cum sa se ia 948???