Avantaje si dezavantaje: Q7/Q5 vs Allroad vs ML320
Last Updated: Nov 14 2008 16:41, Started by
sanddy1964
, Oct 06 2008 18:05
·
0
#20
Posted 08 October 2008 - 14:32
Chiar zilele astea ziceau la stiri (protv parca) , ca vor sa adopte o lege prin care nu se vor mai inmatricula masinile aduse de afara care nu au TVA-ul platit.
Adica la dosaru de-l prezinti la politie trebuie si o chitanta care sa dovedeasca ca l-ai platit. Pana acum mergea treaba, ca nu se cerea si nu controla nimeni daca ai platit TVA sau nu... |
#21
Posted 08 October 2008 - 15:26
Sima2k, on Oct 8 2008, 14:32, said: Adica la dosaru de-l prezinti la politie trebuie si o chitanta care sa dovedeasca ca l-ai platit. Pana acum mergea treaba, ca nu se cerea si nu controla nimeni daca ai platit TVA sau nu... Vedeam un Q7 in targ , masina de Austria, la un super pret, 0km, si ala are numai masini tzipla noi, SUV-uri scumpe, care precis au TVA neplatit. Te intelegi cu el la un pret si iei o factura "facuta", probabil. Sa ma corecteze cineva daca gresesc. Ca important e sa plece el cu masina din showroom, pe urma face un Kaufvertrag pe nashpa si-ti da masina fara nici o chestie...Castiga 20% DIN START.Asa ca...m-am lamurit si cu masinile cu 1500km din targ...2008. Si poate si cu Ferrati-ul al atzipla care e devanzare de un timp...Cand ii vine de plata 40000TVA , o sa vada viitorul proprietar ce bine o sa fie. Sau ML-urile la pret cu 25% mai mic decat la reprezentanta, 0km. Cred ca si la alea din America e o smekerie similara.Pana se prind cei in drept. PS: Nu vreau Infiniti . Absolut nci o alta masina in afara de cele mentionate, Q7,ALLROAD SAU X5. Daca e benzinar, un Cayenne ar fi super ok insa vad ca preturile sar de 50k, plus ca au smekeria asta cu TVA-ul. |
#22
Posted 09 October 2008 - 06:42
Pretul de 45 000 euro este cam mic pentru ceea ce doresti
La intrebarile punctuale ti s-a raspuns deja. La masini... eu zic cam asa: 1. Q7 scoate-l din ecuatie 2. ML 320 cdi trebuie sa aiba neaparat: - airmatic (altfel nu mai e ML) - Xenon - scaune Piele - optional pachet Offroad - navi - pachet sunet BOSE - jenti min 19 inch 3. Allroad este o masina super (modelul nou), insa ca pret de obicei este ametitor de scumpa pentru ce ofera ! Modelul nou are garda la sol max substantial micsorata decat modelul precedent... 4. Mai exista o optiune, dar vad ca esti fan nemti Zic de Subaru Outback Diesel... |
#23
Posted 09 October 2008 - 06:48
Prin prisma faptului ca omul a zis din start ca masina nu e luata pentru offroad...deci garda la sol nu e critica iar pentru gropile din asfalt garda Allroad-ului este mai mult decat suficienta, tot pentru Allroad as vota. E destul de scumpa, e adevarat, dar are si alte avantaje pe sosea....
|
#24
Posted 09 October 2008 - 07:23
Eu am vazut ALLROAD-uri la pret super bun, in 45-46k iau masina 2008 cu absolut de toate si cu maxim 10-15mii de km.Daca ma gandesc la revanzare, parca e mai bun insa un Q7. Se va revinde mai usor.
Insa e balena energofaga, si e greu sa parchezi asa un monstru prin Bucuresti.La drum lung saula cat offroad fac eu, cred ca e super buna.Mi-e ca Allroad-ul are garda la sol cam mica ins aavand suspensie adaptiva, se rezolva si asta. Daca se ajunge la 48-49k, atunci iau X5-ul nou.Insa mi-e ca descopar alte metehne la el si chiar imi iau tzeapa. Cu ML-ul ce sa zic..era in plan din start dar auzin si pareri negative, nu ca m-ar deranja arderea unui bec, WTF, asta e, numai sa nu te lase noaptea! sau faza cu portbagajul care se inchide greu automatic.Nu-i niic, sa nu se deschida singur in mers, asta e problema. Mi se pare o masina nitel ai mica in interior decat X5-ul actual. Si consuma se pare mai mult si e si mai lenesa. Nu iau altceva decat marcile mentionate si anul de fab 2007/2008, km pana in 30000. Un ML cu toate alea ma duce la 50k si atunci iau X5. Partea nasoala e ca la 50k poti lua doar un X5 3.0D E70 care nu are pachet Sport si nu stiu cat conteaza la tinuta de drum a masinii. Edited by sanddy1964, 09 October 2008 - 07:24. |
#25
Posted 09 October 2008 - 08:14
#26
Posted 09 October 2008 - 12:34
Courage, on Oct 9 2008, 08:14, said:
pot pune jante late si pe masina fara pachet sport, nu e decat suspensia si scaunele diferita, nu? M-am speriat ca ML-ul e mai mic in spate si sta lumea chinuita.Am fost pasager intr-un C-Klasse si m-am jurat sa nu ma mai sui in vreun alt mercedes pe distante lungi. Este altceva stiu asta dar mie sa nu fie cam la fel spatiul din spate.Ca pare mic in comparatie cu cel de pe Q7 si X5. |
#27
Posted 09 October 2008 - 15:25
Sincer ma indoiesc ca nu ai loc intr-un ML; in nici un caz nu e mare diferenta fata de X5.
Nu stiu cum e la pachetul sport de la X5, insa la ML jentile late de 20 inch AMG vin cu distantiere incorporate + bandouri laterale la aripi, pt ca altfel ies prea mult rotile in afara si arata urat. Cred ca si la X5 e la fel pe spate (mai evazate aripile). Distantierele de la ML fac ecartamentul mai mare + jenti mai late -> stabilitate marita. Rotile de pe spate de la X5 + sport pack sunt chiar mai late decat la ML. |
#28
Posted 09 October 2008 - 15:52
Pai eu la volan am loc. In spate e problema.Si cum sta pasagerul/a din dreapta , cu picioarele, ca ajunge cu genunchii la torpedou daca e dat scaunu' nitel mai in fata.
Ma rog, las ca fac o proba. Avantaje si dezavantaje: sa le luam pe rand: A . la scaunele din imagine B. S-Line-ul spoilerului uneia dintre cele doua masini. Observatii, plus si minus ceva? Desigur, unele sunt scaune Sport. Orice parere, mai ales cele negative sunt binevenite. Attached FilesEdited by sanddy1964, 09 October 2008 - 15:57. |
|
#29
Posted 11 October 2008 - 00:38
sanddy1964, on Oct 9 2008, 08:23, said: Q7. Se va revinde mai usor. Insa e balena energofaga, sanddy1964, on Oct 9 2008, 16:52, said: Avantaje si dezavantaje: sa le luam pe rand: A . la scaunele din imagine B. S-Line-ul spoilerului uneia dintre cele doua masini. Observatii, plus si minus ceva? Desigur, unele sunt scaune Sport. Orice parere, mai ales cele negative sunt binevenite. |
#30
Posted 11 October 2008 - 07:54
Am vazut aseara filmul acela in care AL Gore explica toata tarasenia cu incalzirea globala. Hmmm, ma gandeam ca era bun ceva cu motor de 2000cmc si cu emisii reduse de CO2....Insa pana ies Q5-urile alea, doar X3-ul ar fi cu aseemenea motor. Ce dreaq dau si astia filme din astea nu stiu!
Si eu, nu aveam altceva mai bun de facut decat sa ma uit la film? |
#31
Posted 11 October 2008 - 13:47
sanddy1964, on Oct 11 2008, 08:54, said: doar X3-ul ar fi cu aseemenea motor. Cum se sta in X3 fata de X5? e mult mai inghesuita? Sau doar portbagajul e mai mic? O fi bun motorasul asta de 2000 Euro5? Barem e scutit de taxa. Si as lua una noua, cu Navi, piele xenon, automatica, la vreo 42k.. Dar o fi sigur EURO5?? Ori e vrajeala.Majoritatea sunt date Euro4 dar am vazut si unul Euro5. La fel si la Audi, motoare Euro5 de 2.7 sau 3.0tdi, facute in 2008 . Sincer as vrea un SUV cu Euro5. Any ideea? @qtk s-a vandut aia cu S-LINE exterior de mai sus, ERA SCULA MASINA! Edited by sanddy1964, 11 October 2008 - 14:07. |
#33
Posted 11 October 2008 - 23:41
mufa, on Oct 11 2008, 17:32, said: X3 3.0d este o alegere foarte buna. X3 are un portbagaj mai incapator decat vechiul x5, insa trebuie sa vezi daca ai loc in masina In X5 stau super bine, are scaune si spatiu mai mult decat ok. Hm...si eu care ziceam ca ma aliniez luptei contra incalzirii globale...pe zi ce trece,..., imi cam trece...ca doar azi m-am uitat dupa 2000cmc. Am configurat un Q5 si ma duce la 50k fara TVA...pt ca pe masini cu motoare de 2000cmc nu pun cutie automata. Doar la alea de 3000. Cam scumputz, cred ca tot la ceva SH ma hotarasc. Edited by sanddy1964, 11 October 2008 - 23:43. |
|
#34
Posted 12 October 2008 - 07:59
Q5 din Germania
2.0 tfsi, S-Tronic, 0km,...cu de toate, inclusiv scaune electrice sport incalzite, Navi mare, xenon plus, directie dinamica, suspensie reglabila, S-line, alarma, sound system, TOTUL la pretul de 53000Eur, cu tot cu TVA...SI PRECIS MAI FAC SI EI UN RABAT DE 2 MII ACOLO, EL PUTIN.. Masina este EURO5, benzina motorasul 2.0 TFSI.BUN LA IMPOZITE DAR SI LA LINIUTZE. 0-100KM/H in 7.2s.... cred ca pana la urma termenul de livrare va decide dar cam asa ceva se va lua. sa vad cat costa luata din RO cu aceeasi echipare. |
#35
Posted 12 October 2008 - 08:25
sanddy1964, on Oct 12 2008, 08:59, said: Q5 din Germania 2.0 tfsi, S-Tronic, 0km,...cu de toate, inclusiv scaune electrice sport incalzite, Navi mare, xenon plus, directie dinamica, suspensie reglabila, S-line, alarma, sound system, TOTUL la pretul de 53000Eur, cu tot cu TVA...SI PRECIS MAI FAC SI EI UN RABAT DE 2 MII ACOLO, EL PUTIN.. Masina este EURO5, benzina motorasul 2.0 TFSI.BUN LA IMPOZITE DAR SI LA LINIUTZE. 0-100KM/H in 7.2s.... cred ca pana la urma termenul de livrare va decide dar cam asa ceva se va lua. sa vad cat costa luata din RO cu aceeasi echipare. |
#36
Posted 12 October 2008 - 09:00
sanddy1964, on Oct 6 2008, 19:05, said: (atentie , masina nu e luata pt offroad, nu cred sa ajunga prin noroaie sau alte minuni). E cea mai mare prostie EVER sa-ti iei un SUV daca nu stai undeva intr-o mlastina sau pe un varf de munte. Poate ca pare cool dar un SUV e o porcarie fata de orice alta masina "normala" cand vine vorba de stabilitate, consum, intretinere...etc etc. Pur si simplu NU se merita. Exista si masini "normale" care au tractiune integrala, garda la sol decenta si stau de 100 de ori mai bine pe sosea ca un SUV. Si asta ti-o spune cineva care a avut si ML si Cayenne si XC90, X3 etc etc Eu m-am jurat ca nu mai cumpar vreun SUV. Bani aruncati Also, suspensia pe aer e o porcarie. Da, poate ii ajuta pe cei care fac offroad extrem si au nevoie sa ridice masina super sus, dar pentru un om normal, e o tampenie care iti va rapi foarte mult din placerea de a simti masina. In plus, orice masina pe aer e o barca.. fie ea si un Porsche. I mean, poate fi setata SPORT si e f. tare dar TOTUSI nu are fermitatea/rigiditatea unei suspensii normale de la BMW de ex. care efectiv tine masina pe sosea. Nu mai vorbesc de una sport. Iar la ML, setarea sport nu echivaleaza nici macar cu una confort la alte masini. Iar pe confort e o IMENSA BARCA ce se unduieste efectiv si daca treci peste o furnica. In plus, fii pregatit sa stai FOARTE mult in service cu un ML. (un Mercedes in general) Sa nu zici ca nu ai stiut Q7 e o alta barca gigantica. Singurul avantaj e ca are un portbagaj cu adevarat generos... in rest e masina de fotbalisti (cifrele o spun, nu eu) si e uluitor de incomoda in traficul unui oras cat de cat civilizat/aglomerat. In plus, motorizarile sunt ANTICE fata de nivelul de acum, slabe, neeconomice si nu uita ca multi cu 3 litri diesel au plans ca nu au luat 4.2 litri pentru ca e MIC motorul de 3 litri pe un asemenea monstru. A6 Allroad e iarasi o masina deja depasita tehnologic, extrem de mare si de incomoda in orice oras de pe planeta. Foarte scumpa pentru ce ofera... Daca tot iti place Q5, incearca si Tiguan. E mai ieftin probabil, si tot pe acolo e ca si calitate. Oricum, NU lua SUV. Arunci banii si te ve transforma intr-un "stupid" care sta cocotat pe un scaun incomod si tremura cand ia o curba mai tare sau vede ca aia din fata au franat si el nu are spatiu destul sa opreasca monstrul de 2,5 tone Singurul SUV care efectiv STA in curbe asa cum trebuie e Cayenne. Dar asta costa cat o casa si in final, ORICUM nu se poate compara cu o masina joasa. Oricat de Porsche ar fi el. So, FUCK SUV! Buy A CAR... PS: benzina pe un SUV te va RUPE in oras. Ia consumul declarat de producator (in oras) si dubleaza-l. Vei ajunge la o cifra ce o vei vedea destul de des pe bord Courage, on Oct 9 2008, 09:14, said: Jentile conteaza enorm la tinuta de drum. Se simte clar mai ales in curbe, unde conteaza si latimea, iar asta se simte pe pachetul Sport de la BMW sau AMG de la Mercedes. Zi-le si de momentele in care iti "sare" volanul din mana cand treci peste un santulet sau diverse alte "modele" intiparite in asfaltul patriei. De acele momente cand ai senzatia ca ai pierdut controlul masinii, cand te feliciti ca nu "ai intrat tare" in zona aia de asfalt stricat ca altfel nu mai erai pe sosea. Toate astea vin odata cu jentile LATE si SUPER LATE si tu stii cel mai bine asta de la ML. Parca de asta te-ai si documentat pe net.. nu ? PS: am uitat sa spun si despre riscurile la care te supui daca franezi violent la viteze mai mari decat cele legale si esti intr-un SUV. Ai destule sanse sa "danseze" un pic. Daca e f. bun, sta, daca nu... asculti radio sant |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users