Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Iesirea din coproprietate

Mouse wireless ergonomic cu bater...

Cum se calculeaza dobanda lunara ...

La mulți ani @driftking91!
 Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 

Motivul pentru care ai ales SUV

- - - - -
  • Please log in to reply
283 replies to this topic

#55
claud20012

claud20012

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 429
  • Înscris: 13.08.2007

View PostMonitox, on Jun 19 2008, 21:13, said:

Daca imi da cineva un MINI cu garda ok si 4x4.. eu il cumpar instant.

Fiat Panda  4x4  :OK: ....  sa iti faci si jurnal de bord  :lol:

#56
Monitoxus

Monitoxus

    Back!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,184
  • Înscris: 26.11.2001

View Postclaud20012, on Jun 20 2008, 00:57, said:

Fiat Panda  4x4  :OK: ....  sa iti faci si jurnal de bord  :lol:

M-a tentat dar e VARZA la Encap si praf la dotari/spatiu interior/design... Oricat de mult am incercat, nu am reusit sa iau asa ceva :)
Astept MINI-ul :)

#57
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,674
  • Înscris: 26.11.2001
Pt ca imi tremura volanul, ieri am fost sa echilibrez rotile... Erau "patrate".
Au pus baietii la plumb..

Asa ca nu imi spuneti de "campiile" de drumuri din Romania. "Campiile" sunt pline de puturi... nesemnalizate !!!!

Pe A2, cand vii spre Bucuresti, de la Km 30 s-au facut diferente imense de nivel la trecerile peste canalele de irigatie.
La 130 Km/h e acceptabil.

Pe la 160 Km/h ai impresia ca se rupe masina ...

#58
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,482
  • Înscris: 04.05.2006

View Postmr_know_it_all, on Jun 20 2008, 00:42, said:

Cat despre SUV-uri, isi au utilitatea si farmecul lor.

Incontestabil. In special utilitatea.....

#59
Cris007

Cris007

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,735
  • Înscris: 06.08.2004
Mie mi-a venit Freelander-ul 2 si pot sa spun ca are farmec destul :)

#60
Adydum

Adydum

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 25.05.2004
Atat timp cat 90% din SUV-urile care le-am vazut asta-iarna in nametii din Constanta aveau cauciucuri de vara , cel mult intermediare, si bineanteles nu puteau urcau pe anumite stradute consider ca acei posesori de SUV si le-au cumparat doar pentru fatada.Orice alta masinuta cu cauciucuri de iarna decente treceau pe acolo pe unde ramaneau SUV-urile "de vara". Comparand Laguna break care o am cu un Santa Fe as firenuntat la santa fe tocmai pentru spatiul interior mai mare de la laguna. SUV-urile sunt de obicei un pic mai scurte decat o masina de talie mare, break. De aceea urmatoarea masina va fi un crosscountry pentru ca imi lipseste 4X4. Atat .
Posesorii de SUV-uri care considera ca au luat 4X4 ca sa nu ramana inamoliti, sa fim seriosi, 90% ei nici nu au scos masina din asfalt, sau au mers cel mult pe un drum pietruit, sau nu stiu sa faca altceva decat sa dea in acceleratie cand nu pot sa plece din zapada de 10cm.
Ca am dreptate sau nu, fiecare si-a cumparat masina din motivele lui si nu ar trebui sa il intereseze decat pe el, singurele care ma dispera sunt 3.14zdele care au primit cado` SUV-u ca sa fie mimoza in siguranta ca saracuta inca nu s-a obisnuit sa se asigure si nu prea stie de ce sa dea prioritate.

Edited by Adydum, 20 June 2008 - 21:33.


#61
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Da si pe langa asta ai mai face si o econimie de  20.000 eur.
Hai sa fim seriosi, Laguna 2 nu prea are in ce sa se compare cu Santa Fe-ul, este mai ieftina, mult mai putin fiabila si nici pe departe la fel de confortabila.
Ce ai vazut sunt incepatori, si eu am vazut Q7 care nu iesea din zapada de 30 de cm pe teren drept, pentru ca desteptul de la volan nu intelegea prea bine fenomenul, insa asta nu inseamna ca cel cu Logan 1.4 care a iesit de langa el a facut o alegere mai buna.

Cei cu turisme, nu mai incercati sa demostrati ca un banal turism face acelasi lucru ca un SUV pentru ca nu poate, din punct de vedere constructiv.

Si cand faceti comparatii ma astept la ceva de genul:

Mai degraba as lua un A4 nou sau un C-Clase nou in loc de Santa Fe, pentru ca imi ofera performanta,stabilitate, bla bla bla , vi si compari low-costul ala cu o masina care costa de 2-3 ori mai mult.

#62
Adydum

Adydum

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 25.05.2004
Nici macar nu vorbeam  de laguna II ci de I.
Ca si confort, e ceva gen de gustibus non discutandum...  Am plans cand m-am suit in seria 5-ul care vroiam sa il cumpar ca mi s-a parut foarte stramt postul de conducere...Low-end nefiabila... Momentan am 170 000 cu masina asta si am schimbat discurile si placutele pe fata (pe langa reviziile normale desigur). Dar nu asta e ideea.
Eu nu incerc sa demonstrez ca un auto se descurca mai bine decat un SUV in conditii "grele" ci doar ca 90% din posesorii de SUV nu  ajung sa isi supuna masina  la conditii atat de grele la care  un  automobil  ar  claca.
Cu ultima fraza m-ai ajutat sa imi expun ideea: A4 > laguna pentru  ca e o clasa superioara.
In Ro masinile se cumpara in primul rand pornind de la "fatada" care ti-o da masina respectiva. A4 are scaune mai inguste decat laguna, un motiv suficient ca sa scot A4 din calcul. Si aici ma refer la scunele din fata...
Eu schimb masina pe criterii care nu tin cont de fatada, modele noi aparute sau impactul social ar marcii.
Ce am vrut de la o masina cand am cumparat laguna:
Confort
Putere care sa iti asigure demaraj la 130-140 si v max minim 180
Diesel, consum acceptabil
Sa imi placa designul.
Volum mare, capacitate de tractare minim 1300kg

De ce o schimb:
4X4 pentru ruperile mari de panta, ca prin coclauri mai grei decat vulcanii noroiosi pe ruta scurta de la Bisca Mica nu cred ca ajung.
Scut de atac fata-spate. Transalpina mi s-a parut chiar usor de facut cu orice masina.
De urcat am urcat "de test" o panta cu iarba uda si la aprox 50% a clacat.
Nametii de oras pentru un diesel cu greutate mare pe fata si cauciucuri de iarna nu prea pun probleme... Iar un SUV cu cauciucuri de vara e pe zapada ca un fondist de performanta cu cizme de cauciuc versus ionel cu semicursiera.

Deci pentru acele ruperi de panta vreau sa schimb masina.
Cross-country sau SUV
Cross-country - avantaje : mai lung decat un suv, implicit volum mai mare . (Impropriu zis datorita inaltimii SUV-ul are volum mai mare, dar suprafata interioara e mai mare la un cross).
Fiind mai putin inalt se rastoarna mai greu (la declivitate teren ma refer , curbele luate in viteza sunt apanajul altor masini)
Dezavantaje: Avand ampatamentul mai mare in offroad ataca pante cu declivitate mai mica decat poate un SUV (dar eu vreau pentru un off-road soft asa ca nu cred ca o sa ajung sa atac panta maxima care o poate duce).
Datorita inaltimii reduse un comportament aerodinamic mai prost atunci cand duci remorca/rulota mai inalta decat propria masina).
Castigator la puncte cross-country in persoana lu` XC70. D-abea astept...

P.S. In descrierea ta Logan cu Q7 daca cei doi isi cumparau masini doar ca sa treaca prin zapada aia de 30 cm, evident era castigator loganul daca el a tecut si Q7 nu. Dar cum au fost multe alte criterii...

Edited by Adydum, 20 June 2008 - 22:20.


#63
Adydum

Adydum

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 25.05.2004
Adica asta e aleseul
http://www.volvocars...es/default.aspx

Aceeasi idee in mult mai putine cuvinte. Comparare a mai multor suv-uri intr-o emisiune TV dupa comportamentul pe Transfagarasan. Sosea, asfalt, inclinatie maxim 20% ruta pe care poti merge si cu tico, chiar si in aceeasi durata (ma rog, un tico cu steroizi)

Edited by Adydum, 20 June 2008 - 22:39.


#64
El-Vis

El-Vis

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,073
  • Înscris: 24.11.2004
Am o cunostinta cu Santa Fe de curand luat, care are portbagaj prea mic si nu pot merge cu el in concediu  :lol:.
Oricat ati incerca:
- nu exista iarna in romania.
- SUV-urile voastre vad mai mult asfalt decat drum accidentat, asta daca nu vad exclusiv drum accidentat
- va cam pare rau cand va ia unu cu o masina sport
- vi-i cam frica intr-o curba in care ati intrat cam tare
- acelasi lucru va oferea si un sedan
- tot ce este sub sau peste nivelul utilului este ineficient.
- luxul vine de la limuzine, nu de la masini de teren, struto-camile intre lux si tentativa nereusita de ofraud.

In orice caz, fiecare face ce vrea cu banii lui, nu mai este vremea lu Ceau', toti cu acelasi jeg de masina.
Daca unora le place SUV, de ce sa nu isi ia? Masini diferite pentru oameni diferiti, este o lume complexa.

#65
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View PostEl-Vis, on Jun 21 2008, 00:09, said:

Am o cunostinta cu Santa Fe de curand luat, care are portbagaj prea mic si nu pot merge cu el in concediu :lol: .

- va cam pare rau cand va ia unu cu o masina sport
- vi-i cam frica intr-o curba in care ati intrat cam tare
- acelasi lucru va oferea si un sedan
- luxul vine de la limuzine, nu de la masini de teren, struto-camile intre lux si tentativa nereusita de ofraud.
-Schimba-ti vecinii , ai vezi la un X5, la un Q7, Touareg daca ai unde sa pui bagajele?
-Pe mine nu m-a luat nici unu azi si i-am dat blana pe A2, am venit cu alt X5 in tandem,,,am rupt tot.Ce masini sport, ce Audi A6 ce alte smekerii...si daca era unu cu cine stie ce scula, BRAVO LUI, daca vroiam luam asa ceva...dar e o msinuta care stie sa fac adoar un lucru: sa consume galeti de benzina, sa atinga cu spoilerlele de pamant din 5 in 5 minute si la denivelarile de pe A2 de la poduri, sarea in decor mai mult ca sigur daca mergea peste 220km/h sau isi spargea baia de ulei,,,la cat il lansau suspensiile...
-sedanul ofera o laie! :lol:
-Am avut si limuzina de lux si SUV cate de cat smeker. Asculta ce zic eu: e mai smeker un X5 decat un A8!Si ofera mai mult.

LE nu mai comparati consumul SUV-urilor din Bucale cu Cel din alte orase,,,unde un consum de 12 e "exagerat"....PLUS CA MOTOARE DE 2.2 2.5 NU CONSUMA CAT CELE DE 3 LITRI...

Edited by sanddy1964, 20 June 2008 - 23:26.


#66
Adydum

Adydum

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 25.05.2004
Belea.. posesor de X5 si iti mai bati capu` cand incearca sa te depaseasca unul? "Am rupt tot". Credeam ca e apanajul 1310 Logan si matiz sa considere ca toti merg la blana si ala care depaseste in trafic e mai tare decat cel depasit. Pana la urma care sunt motivele pentru care ai ales SUV? Ai ajuns pe undeva pe unde nu te-ai fi descurcat cu altceva decat cu SUV?

#67
Cris007

Cris007

    Superior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 52,735
  • Înscris: 06.08.2004

View PostEl-Vis, on Jun 21 2008, 00:09, said:

Am o cunostinta cu Santa Fe de curand luat, care are portbagaj prea mic si nu pot merge cu el in concediu  :lol:.
Oricat ati incerca:
- nu exista iarna in romania.
- SUV-urile voastre vad mai mult asfalt decat drum accidentat, asta daca nu vad exclusiv drum accidentat
Astea-s generalizari subiective, deci nu am sa comentez.

Quote

- va cam pare rau cand va ia unu cu o masina sport
Complet irelevant. Cine merge cu un SUV nu merge ca sa se ia la intrecere cu masini sport. E ca si cum ai fi spus ca masinile sport sunt naspa fiindca au suspensii tari, ceea ce evident ca e o prostie fiindca cine are masina sport stie ca va avea suspensii tari.

Quote

- vi-i cam frica intr-o curba in care ati intrat cam tare
De ce ar intra cineva "cam tare" intr-o curba? N-are nici o logica. E ca si cum ti-asi spune eu ca ti-ar fi cam frica cu un Porsche sa o iei pe partia de schi in sus.
Ai ce ai tu cu viteza, de parca cineva isi ia masina exclusiv pentru viteza or something.

Quote

- acelasi lucru va oferea si un sedan
Complet fals. Eu nu stiu cum poate cineva sa sustina asa ceva, ai auzit vreo data de unghiuri de atac? adancime trecere vad de 500mm? Cu ce sedan treci tu prin apa de 500mm adancime? Poti sa zici ca nu trece toata lumea prin apa asa adanca, dar sa zici ca acelasi lucru e oferit si de un sedan e ridicol.

Quote

- tot ce este sub sau peste nivelul utilului este ineficient.
Adica masinile sport sunt cele mai inutile masini ever. Ce e util in portbagajul unui Porsche? Duce doar 2 persoane cand orice familie are macar 3; cu Porschele nu poti iesi la gratar in poiana Stanii ca dai cu fundul de fiecare smoc de iarba, in orase nu ai unde sa accelerezi. Dupa logica ta Porschele e cea mai ineficienta masina ever, 95% din familii nu au ce sa faca cu ea.

Quote

- luxul vine de la limuzine, nu de la masini de teren, struto-camile intre lux si tentativa nereusita de ofraud.
Confunzi masinile de teren cu SUV-urile (Sport Activity Vehicle). Multe SUV-uri sunt mai luxoase decat majoritatea masinilor obisnuite.

Quote

In orice caz, fiecare face ce vrea cu banii lui, nu mai este vremea lu Ceau', toti cu acelasi jeg de masina.
Daca unora le place SUV, de ce sa nu isi ia? Masini diferite pentru oameni diferiti, este o lume complexa.

Ce parere ai de cineva care are un SUV si un Golf GTI de exemplu?

#68
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View PostAdydum, on Jun 21 2008, 00:37, said:

Belea.. posesor de X5 si iti mai bati capu` cand incearca sa te depaseasca unul? "Am rupt tot". Credeam ca e apanajul 1310 Logan si matiz sa considere ca toti merg la blana si ala care depaseste in trafic e mai tare decat cel depasit. Pana la urma care sunt motivele pentru care ai ales SUV? Ai ajuns pe undeva pe unde nu te-ai fi descurcat cu altceva decat cu SUV?
Ideea era ca nu sunt asa zisele masini sport chiar asa de super marfa si SUV-urile chiftele.
Asta si raspundeam acolo.Nu am nici o legatura cu 1300 sau matiz...si nu-mi bat capul daca ma depaseste cineva, ba ii si facilitez cat pot depasirea...daca merge peste 200-220, de ce nu..altfel...se descurca si el cum poate...ca doar nu o sa franez sa las pe altul sa treaca in fata si apoi sa merg in spatele lui si sa ii miros esapamentul, sa ne depasim din nou, etc...am cu ce, ma duc...nu am, stau cuminte.De regula am avut cu ce...
Si nu am nici o chestie ca ii depasesc sau ma depasesc-eu asa merg/ am mers in mod normal.Si cu SUV si cu limuzina.Cat permite soseaua...
Am ales SUV pt avantajele enumerate aici de f multi-nu are rost s amai repet: siguranta, putere, confort, imagine, tractiunea integrala care-mi este necesara pe un drum de teren pe care il fac relativ frecvent.

Exemplu de obraznicie azi in Bucuresti, pe Bdul Unirii. Un nene cu un scuter mai bazat dar scuter, nu motocicleta...ce facea el?! Se baga primu la stop si pleca in fata masinilor, pe banda a doua sau a treia..dar avea demarajul lu Peste Prajit, trebuia sa stea lumea dupa el, sa atinga 50-60km h..
Pana la urma s-a oprit si langa mine la stop...il vazuzem de 2 ori facand acelasi kkt. Am tras nitel de volan cat era rosu si am miscat masina spre el oblic, cateva grade, i-am luat fata nitel...sa vada ca tre sa stea in banca lui. A inteles...Era pe banda a 3a  fraieru, ce draq cauta acolo? Daca era cu un motor k lumea, ii faceam eu loc sa se bage...daca eram cu un Ford Fiesta, cred ca ala cu scuteru ma mai si injura daca indrazneam sa accelerez si eu.Asa, a vazut monstrul si a inghitit galusca-abia asteptam sa zica ceva, il porkaiam de nu-l mai albeau 10 cutii de Ariel.

Edited by sanddy1964, 21 June 2008 - 00:08.


#69
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
El-Vis astea sunt povesti nemuritoare ce zici tu acolo:
-Depinde de familie, insa imi este greu sa cred ca nu au loc bagajele in Santa Fe, sau daca vrei asa daca nici in Santa Fe nu au loc atunci ii sfatuiesc sa nu se ma inchesoaie 10 insi intr-o masina si sa mearga cu 2 masini, e legal!
-Nu o sa imi para rau niciodata cand ma "ia" unul cu masina sport pentru simplu motiv ca eu am ales masina asta din cu totul si cu total alt motiv decat viteza.
-Nu imi este frica in nicio curba pentru ca nu conduc de ieri ca sa stiu cu ce viteza trebuie sa intru intr-o curba ca sa fiu in siguranta.
-Nu acelasi lucru chiar nu imi ofera niciun sedan: eu am suspesnsie autoadaptiva, capacitatea de transport 800kg si remorcare 3.5t, garda la sol mult mai mare, sistem 4x4 permanent.Mi se pare puerila treaba asta, chiar nu se compara, incearca si dupa mai vorbim.
-Da, luxul vine de la limuzine, insa un SUV este mai luxos decat un sedan, este si mai scump.

El-Vis, problema nu este de ce nu ti-ai lua tu SUV, ci este sa intelegi de ce ne-am luat noi SUV.Uite eu cu A4 tau nu as avea ce sa fac,pentru ca este mic si are garda la sol mica, a ca imi place da, insa nu la fel de mult ca un SUV pentru ca din punctul meu de vedere nu se compara.

#70
Chiril

Chiril

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,278
  • Înscris: 09.05.2006
mai este aici la 4x4 un topic cu niste filmuletze pe youtube despre 4x4....unde arata cat de branza este la unele masini 4x4 permanent.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Q7dVFY5CxT0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
cat despre off-rod un suv trece prin locuri unde nu trece un sedan doar din cauza la garda de la sol

Edited by Chiril, 21 June 2008 - 14:24.


#71
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Pai da , garda la sol combinata cu 4x4 si trece pe unde nu trece trusimul, pana la urma asta e SUV-ul  ^_^

#72
Adydum

Adydum

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 899
  • Înscris: 25.05.2004

View PostChiril, on Jun 21 2008, 15:23, said:

mai este aici la 4x4 un topic cu niste filmuletze pe youtube despre 4x4....unde arata cat de branza este la unele masini 4x4 permanent.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Q7dVFY5CxT0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
cat despre off-rod un suv trece prin locuri unde nu trece un sedan doar din cauza la garda de la sol
Cross country > SUV B) my point :)

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate