Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Motivul pentru care ai ales SUV

- - - - -
  • Please log in to reply
283 replies to this topic

#37
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
SUV-ul este o masina buna oriunde, dupa cum se observa marjoritatea comenteaza la adresa SUV-ul pentru ca strugurii sunt acrii.Ma bucur in fiecare zi de alegera facuta, imi place pozitia de condus, ma simnt in siguranta si confortul este foarte bun.Da, o sa imi cumpar cat mai curand si o masina mica de oras, deoarece a devenit foarte aglomerat, insa daca ma uit pe strada nu este aglomerat din cauza SUV-urilor, ci din cazua masinilor de clasa media, in special 1310 care datorita pretului extrem de scazut a devenit foarte accesibila.
Chiar, cum poate sa imi spuna unul cu 1310 ca masina mea consuma mult si polueaza cand lui ii ia 12-13%?

#38
Courage

Courage

    Founder

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,663
  • Înscris: 26.11.2001
Nu stiu unde traiesti tu, insa prin Bucuresti Dacia 1310 este pe cale de disparitie. Logan-ul a umplut nisa cu succes +

#39
bugsiiy

bugsiiy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 694
  • Înscris: 26.11.2006
@Tom-Cat, nu mai sunt chiar chiar asa de multe Dacii 1310, in schimb mari daunatori sunt SH-urile cu norme slabe si motoare mari.

#40
rexkroki

rexkroki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,191
  • Înscris: 24.11.2006
intradevar, in bucuresti sunt din ce in ce mai putine, dar daca calatoriti prin tara veti vedea ca acestea, alaturi de seconduri destul de vechi, predomina.

si revenint la topic, alegerea unei masini implica doua aspecte, unul rational (pret, consum etc) si unul emotional (design etc). Pentru mine acesta din urma poate conta destul de mult in alegerea unei masini...

#41
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Ma refeream la restul tarii in special zonele mai indepartate, unde vezi Opel Kadett, Cielo si Dacii si la greu.

#42
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,477
  • Înscris: 04.05.2006

View PostNotorious, on Jun 13 2008, 21:05, said:

Mai corect intrebarea mi se pare ce motiv PRACTIC(si nu pecuniar) ai avea SA NU CUMPERI UN SUV IN ROMANIA ?

Pai....1. Existenta crossoverelor (Subaru Forester, Allroad, XC70 de exemplu) care au dimensiuni mai apropiate de compacte si cam toate avantajele suv-ului.
        2. Chinul de a conduce un SUV intr-un oras aglomerat, cum e Bucurestiul, Constanta, Timisoara....etc
        3. Chinul de a parca o astfel de magaoaie in astfel de orase aglomerate....
        4. Foarte subiectiv (alealalte puncte sunt doar subiective :D) : pozitia aia de camionagiu la volan...O URASC!
        5. Nu in ultimul rand, costuri de intretinere simtitor mai mari.

Quote

rumurile proaste si foarte proaste ale patriei
iesiri la munte iarna si vara
posibilitatea de parcare in orice loc, orice gen de borduri ar pune tilharii astia
certitudinea ca pot iesi cu masina pe strada oricind, chiar daca banditii "alesi" nu deszapezesc drumurile
siguranta sporita pe drumurile publice (idiotii ar face bine sa caste ochii, ca sa vada ce anume ii incaleca)
aaa, si putin imi pasa de incalzirea globala, care este o alta gogorita inventata ca sa ne fure banii

Toate astea le-am facut si cu turismul si n-am avut nici o problema.

Edited by richelieu, 19 June 2008 - 12:22.


#43
Notorious

Notorious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 900
  • Înscris: 11.11.2003
Imi pare f rau dar cand spui ca "toate astea le-am facut si cu turismul" mie imi vine sa te pun pe ignore pt ca exagerezi numai ca sa zici ceva.  Este imposibil sa urci anumite parcari cu turismul este imposibil sa iesi cu el pe strada indiferent de zapada de pe strada este imposibil sa cari cu el ceea ce au unii nevoie, este imposibil sa intri in padure prin santul despartitor.  In concluzie te bagi in seama.  
Si ca sa continui X3 nu e mai mare nici ca allroad nici ca XC70 deci iar te bagi in seama.

Cei ca tine care au idei sigure si fixe 'de acasa" ar trebui sa inteleaga ca nu exista numai alb si negru ci si gri.  SUV nu inseamna Hummer si autoturism nu inseamna MATIZ.  Aici nu este o comparatie Hummer-Matiz.

...unde draci e butonul ala de ignore...

Edited by Notorious, 19 June 2008 - 12:38.


#44
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,477
  • Înscris: 04.05.2006
:lol: Calmeaza-te...bea o cafea...si dupa aia anunta-ma...ca-ti explic ce si cum.

L.E. Dar inainte, citeste bine inceputul punctului 4, inclusiv cele scrise in paranteza, pe urma anunta-ma de unde-ai scos chestia cu alb si negru.

Edited by richelieu, 19 June 2008 - 12:56.


#45
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Nu te enerva Notorius ca nu ai de ce.Richelieu traieste cu impresia ca el face cu "turismul" tot ce facem noi cu un SUV.Eu doar atat ii spun, daca pun ce pun in SUV intr-un turism i se rup putile, daca merg cu un turism pe unde merg cu SUV-ul ii rup barile fata-spate si poate baia de ulei,iar cat de pozitie, exista reglaj sa il faci cum vrei tu, iar faptul ca estil inaltime e ceva bun nu rau.

SUV-ul este o masina mai buna,mai scumpa si mai exclusivista decat un turism, iar faptul ca cei cu turism au o aversitatea fata de acest lucru imi intareste ideea ca asa e.

#46
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,477
  • Înscris: 04.05.2006
Nu traiesc cu impresia aia...de unde ti-a venit ideea asta? Subiectiv vorbind, nu am nevoie sa car in turism ce cari tu in suv. Pentru asta, am subalterni  si dube.
Evident ca, pe unde intri tu cu SUV-ul nu pot eu intra cu turismul. Dar in majoritatea cazurilor de  "esiri la munte iarna si vara" ma duc impreuna cu un prieten posesor de L200...si al naibii, unde a ajuns el, am ajuns si eu :). Nu ma bag in offroad sau drumuri ultra sparte, nu am de ce. Pentru astea, am ATV.

Oricat de jos ai lasa scaunul unui SUV, pentru mine pozitia e tot prea inalta. Pur si simplu ma scoate din sarite. Iar faptul ca pozitia inalta are anumite avantaje, nu le contest, dar pentru mine sunt de ignorat. Ultimul drum lung (1800 km intr-o zi) pe care l-am facut, l-am facut cu un SUV...asa ca mi-am facut o idee zdravana despre ele.

"SUV-ul este o masina mai buna" - discutabil. E mai buna in anumite situatii, mai proasta in altele, nu poti generaliza. Mie mi se "muleaza" mai bine o masina care, la randul ei se "muleaza" mai bine pe sosea, pentru ca-mi place sa conduc mai sportiv...si ruliul SUV-ului nu prea permite asta. Poa' sa sara Notorius de cur in sus 3 zile si sa-mi spuna cat de bine sta pe sosea X3-ul....dar sa nu vina sa-mi spuna ca sta la fel de bine pe sosea ca o serie 3 :).
"Mai scumpa" - din nou discutabil.....exista si turisme la fel de scumpe si in general mult mai :"masini" la aceiasi bani :)
"Mai exclusivista" - la fel de discutabil ....motivele sunt evidente.

Da, am o aversiune fata de suv, atunci cand e cumparat din motive incorecte. Si garantat, peste 90% din SUV-urile cumparate la noi sunt luate din motive incorecte.

In rest, ca sa se mai calmeze notorius, eu i-am spus motivele MELE, pentru a nu cumpara un SUV. Nu am expus un panaceu universal, nici nu am pretentia aceasta. FIecare isi cumpara ce-i place sau ce-i trebuie. Dar a vrut motive pentru a nu cumpara un SUV...i-am dat.


A...si sa nu uit. Intr-adevar, X3-ul nu este mai mare decat un crossover din cele amintite de mine. Este doar...mai inalta :). Si asta are dezavantaje atat la tinuta de drum, cat si la injuraturile pe care le iei ca posesor, cand parchezi masina pe la vreun colt de intersectie de tai vizibilitatea pe iesirea de pe strazile laterale...tocmai din cauza inaltimii. (Cel putin eu cam zilnic injur din cauza asta.....si ca sa nu mai injur...ce-ar trebui sa fac? Sa-mi cumpar si eu SUV? :D)

Edited by richelieu, 19 June 2008 - 13:18.


#47
Notorious

Notorious

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 900
  • Înscris: 11.11.2003
Problema este ca motivele expuse de tine sunt doar vorbe.  Asta iti spuneam mai sus.  
Ai spus ca sunt mari fata de ex allroad ti-am explicat omeneste ca habar nu ai...
Ai spus ca se conduc mai greu sorry habar nu ai...
Ai spus ca sunt greu de parcat ti-am explicat ca habar nu ai...
Faptul ca nu iti place pozitia la volan asta e absolut discutabil, mie nu imi place sa stau rasturnat pe spate , fiecare cu cei place...
Faptul ca SUV-ul e o masina mai buna sau mai exclusivista numai tu ai spus eu nu.  Eu am spus ca este mult mai utila.  
In general salariatii mei muncesc din plin nu au timp sa-mi care mie diverse , dimpotriva mai car eu.  Desi acum cu noua masina nu-mi prea mai vine...
In rest numai de bine.

Edited by Notorious, 19 June 2008 - 14:42.


#48
richelieu

richelieu

    Monsenior Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,477
  • Înscris: 04.05.2006
Ti-am spus, sunt pareri subiective. Tu ai alte conceptii, e problema ta, sunt ale tale, pastreaza-ti-le sanatos. Dar nu mai sari la gatul meu aiurea, ca ne suparam. Ai cerut niste motive pentru care nu as cumpara SUV, ti le-am dat. Sunt ale mele si din cauza lor nu-mi cumpar SUV. Cel putin, nu cat voi locui in Bucuresti.

Majoritatea SUV-urilor sunt mari, cel putin la inaltime. Asta n-o poti contesta. Si tocmai inaltimea este cea, care in primul rand ma deranjeaza.

Da...probabil habar nu am sa conduc un SUV, nu am condus SUV-uri mai mult de 3000km si nici nu vreau. De cand m-am urcat prima data intr-un Touareg (si pana in momentul ala, chiar ma atragea un Murano) n-am mai vrut. Pur si simplu, nu e ce-mi trebuie mie. Eu nu va inteleg decizia de a cumpara SUV-uri, dar o accept. Astept acelasi lucru de la voi.
Cat despre angajati, ai mei nu au chiar atat de mult de lucru, am avut grija sa nu-mi stresez angajatii. Cand au devenit suprasolicitati, am mai facut angajari.

In rest, toate motivele mele sunt discutabile, la fel si ale tale. Ti-am spus, eu iti accept decizia, astept acelasi lucru de la tine. O poti face, ok, N-o poti face..... asta inseamna multe.

Edited by richelieu, 19 June 2008 - 14:56.


#49
Skizo

Skizo

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,406
  • Înscris: 28.11.2001
yeah, right ! :D

#50
anakin28

anakin28

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,268
  • Înscris: 23.08.2007
Indraznesc sa ma bag si eu in "seama" :D ...sa vedem cu ce rezultat!!!
Am un SX4 pe care l-am luat ganindu-ma foarte bine la ce voi face cu masina. Am vrut ceva cu tractiune integrala, care sa poata fi folosit in oras fara mari probleme (consum, dimensiuni) si sa-mi permita unele iesiri in off-road fara mari pretentii. Nu este un SUV, este ceva de nisa insa chestia cu denumirile este mai putin importanta. Ce vreau sa spun ca multi (nu toti) isi iau masini mai mari doar ca sa fie deosebiti, nu in urma unui calcul logic bazat pe nevoile fiecaruia. Iar multi dintre acestia se indreapta spre segmentul pe care in general il numim SUV. Este patura sociala pe care imi place s-o numesc generatia Santa Fe. De ce Santa Fe? Pentru ca mi se mare o masina atat de insipida si de inutila incat chiar ca cei care apara segmentul nu prea mai au nimic de spus (imi cer scuze fata de posesorii de Santa Fe dar asta este parerea mea). De ce si-ar lua cineva Santa Fe? Pentru ca aici trebuie sa recunoasteti ceva. Majoritatea isi iau Santa Fe nu ca sa mearga pe munte cu ea ci pentru a merge prin oras. La acelasi pret poti sa-ti iei un Wrangler. Trebuie sa recunos insa ca pozitia asta inalta la volan are farmecul ei si exista o anumita senzatie atunci cand conduci o masina inalta. Pe de alta parte numai cine nu a condus un seria 3 pe drumuri virajate de munte poate spune ca senzatia la volan nu e magnifica :D . Ambele variante au un farmec aparte si parerea mea este ca se completeaza.

View PostCris007, on Jun 13 2008, 12:28, said:

Daca lucrurile merg bine o sa ma includ si eu de saptamana viitoare (Freelander2) in categoria celor care pot posta pe subiectul asta asa ca motivele mele sunt:

- Practicabilitate (corect spus asa?) pentru Romania - strazi proaste, drumuri iarna la munte
- Comfort
- Siguranta

Siguranta vine insa cu un pret: trebuie sa fii mai atent la ceilalti.
Nu stiu daca Freelanderul2 se incadreaza aici ;) ...ar fi pacat...

#51
Tom_Cat

Tom_Cat

    Aproape acolo

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,159
  • Înscris: 01.01.2007
Richelieu nu stiu cu ce te ocupi si nu ma intereseaza, asa si eu am tiruri si dubde de 3.5t, dar nu ar fi cam absurd sa meaga aproape goale?A, mai si un L200, dar cand am de facut 1000km ca sa merg 60km pe drum prost mai ca nu vreau sa ma plimb cu utilitara atata drum.
Pe langa SUV in familie mai exista si alte masini mai scumpe si mult mai confortabile, insa sunt anumite lucruri care nu pot sa le car nici cu limizuna si nici cu utilitara, imi trebuie ceva intermediar, asa ca am ales un SUV:are si confort si imi ofera posibilitatea sa car ce am de carat(produse foarte scumpe si fragile,insa grele).
Eu te inteleg pe tine perfect ca daca nu ai nevoie de SUV nu iti cumperi, este de bun simnt si fiecare isi cumpara ce vrea, discutia este in general in sensul ca multi nu inteleg ultilitatea unui SUV si au impresia ca e doar de plimbat.
Eu unul am condus multe masini si inca mai merg cu modele din toate categoriile, insa cel mai bine ma simnt in SUV, asa ca asta conduc cel mai des.

#52
Monitoxus

Monitoxus

    Back!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,184
  • Înscris: 26.11.2001
Securitate, garda la sol adaptata la borduri si imposibilitatea de a parca civilizat, gropi, SIGURANTA again (e de 5 stele), sine de tramvai imense in Bucuresti, posibilitatea de a nu ramane iarna ca prostul in drum (s-a intamplat de 2 ori cu un Megane in doar 1 luna). Pentru vara e ideal sa ai una MICA si daca se poate si cabrio.. cu atat mai cool. :)

O am suficient de mare deci nu m-a interesat latura aceasta la achizitionarea unui SUV (vis a vis de cretinii care latra ca isi iau unii masini mari ca nu sunt destul de barbati) Daca imi da cineva un MINI cu garda ok si 4x4.. eu il cumpar instant. SI va aparea.. in 2 ani.. Crossman :D
Dar pana atunci.. my SUV is very good.

#53
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
bai nene! vin multi si spun ca ei fac analize atunci cand cumpara o masina. nu se gandesc la faptul ca poate omul a luat suv fiindca pur si simplu i-a placut.  asta e cel mai important:SA-TI PLACA CE CONDUCI . e ca si la femei; nu te gandesti niciodata la utilitate, poate una nici nu stie sa faca un ceai sau sa fiarba un ou dar pur si simplu iti place de ea si vrei sa fii cu ea (era sa zi "sa vrei sa o conduci" ) . si mie imi plac suv-urile dar din pacate nu am bani sa-mi iau unul. cand am fost la chevrolet in pitesti pentru un aveo mai mult m-am invartit pe langa o captiva si mai era acolo si un hhr.  vad ca toti cer argumente ca de ce si-a luat cineva suv- FIINDCA LE-A PLACUT .  poti sa dai niste argumente rationale pentru care esti cu o femeie?

#54
mr_know_it_all

mr_know_it_all

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 259
  • Înscris: 14.09.2006
Referirele unara la offroad si de ce sa nu iti cumperi o astfel de masina in loc de SUV sunt total absurde. Off-road fac pasionatii. Orice masina Off-road iei, oricum nu va rezista fara modificari, reparatii si mult timp, deci e nevoie de cineva pasionat. Personal acum 1 an am luat de la un parc de dezmembrari un Wrangler din 99 lovit. Motorul si transmisia perfecte. De atunci am dat jos motorul, am dat jos cutia, le-am refacut si imbunatatit bucatica cu bucatica alaturi de cumnatul meu de la care am invatat enorm si fara de care nu m-as fi bagat. Am inaltat-o, pus roti mari, lucrat la multe componente. sper pana in Octombrie sa o pot scoate prima data cu adevarat in offroad. Stiti cat am platit? 1000 pe masina si de atunci am mai bagat zic eu inca 6-7000. Probabil ca pana la sfarsit o sa ajung la 12,000. Si stiti care e partea nostima? Ca dupa ce termin cu ea, va pune la rusine, in offroad, orice Touareg sau masini date ca exemplu, dar asta este singurul scop - offroad. Am lucrat in timpul liber, cu mari pauze (mai mult cumnatul meu sa fiu sincer) si banii sunt aruncati intr-o placere.  Cine vrea offroad ADEVARAT o face nu cu masini scumpe si noi, la care sa te doara sufletul daca le dai peste cap, ci cu munca persoanala, pricepere si bani mai putini. Un vehicul pentru offroad nu se spala la 3 zile. Si daca vezi un bustean, nu te gandesti daca iti atinge baia de ulei, ci cat de repede treci peste el sa ajungi la urmatorul. Deci sa sugerezi un astfel de vehicul in locul unui vehicul pt offroad inseamna neintelegerea fenomenului.

Cat despre SUV-uri, isi au utilitatea si farmecul lor. Personal detin unul, si cand plec duminica in parc sau intr-o excursie cu sotia si copilul, il conduc. Cand trag barca, il conduc, cand trag ATV-ul, il conduc, cand sotia mea merge cu prietenele la un restaurant sau cumparaturi, si sunt 6 la numar, poate cara 7 persoane, si nu vreau sa spun de cate ori am mers iarna pe drum in timp ce masini mici erau cazute in sant sau trase pe dreapta. Si in momentul in care i-am pus si bare de protectia in fata si spate, m-am simtit si mai in siguranta. Il conduc tot timpul? Nu! Nu am nevoie, pentru asta exista altceva. Dar exista nevoi pe care un Aveo sau un A4 de 32000 euro cum zicea cineva ca tocmai si-a luat nu le pot satisface. Abia astept sa vad un A4 tragand remorca cu barca sau 2 atv-uri pe ea. As plati sa vad asa ceva. Dar astea sunt nevoile mele si atunci mi se pare prostie sau prea mult timp liber din partea cuiva care spune ca SUV-urile sunt inutile. Si ca precizare, nu, nu folosesc 4x4 tot timpul, dar la fel de mult m-as bucura sa vad un Matiz intrand pe nisip pe plaja tragand rulota in care dormn 7 persoane.

Edited by mr_know_it_all, 19 June 2008 - 23:47.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate