Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Turcia cu geamul spart
#55
Posted 18 August 2008 - 19:25
vigoro, on Aug 18 2008, 19:46, said: De ce credeti voi ca un reprezentat al unei agentii de garsoniera ce nu-si permite sa incheie un contract de charter ar recomanda calatoria cu avionul? Cine o fi oare individul de care vorbesc? |
#56
Posted 18 August 2008 - 22:50
ANDOX, on Aug 17 2008, 01:18, said: + vreo 10 euro cateringu' (adica ce bagi la mat in avion)....da cam 54 euro "grei" Vad ca te ”pasioneaza” chestia cu taxele, asa ca am lasat exact ceea ce e INTERESANT. ”Bagatu la mat”, cum le place unora se face asa??? Io credeam ca astia negociaza dusu si intorsu, dar relativ la kerosen, salarii, amortizari, uniforma, etc. Chiar se ”coboara” la matu clientului??? Probabil ca da.... TURCU PLATESTE (o vorba de la romani) |
#57
Posted 19 August 2008 - 05:20
vigoro, on Aug 18 2008, 20:55, said: Caine, nu-ti permite apelative vulgare cu mine. E treaba mea ce-mi place si ce nu, am vrut doar sa le deschid putin ochii celor ce nu te vad in intregime. Am zburat mai mult decat ai mers tu cu mijloacele tale sigure si nu vorbesc de la televizor. cit despre cit am zburat eu, las-o moale, numa anul asta pina acum, august , am deja 30 ore de zbor puteti sa plecati cu charterele linistiti, dar sa nu venit apoi sa urlatiu pe aici pe forumuri ca a avut intirziere 10 ore sau ca v-au scos pe geam din ele sau ca etc.... |
#58
Posted 19 August 2008 - 07:31
rottweiler2007, on Aug 19 2008, 08:25, said: ca li s-a stricat unora in halul ala masina a fost pt ca sint ghertoi si au plecat cu masina nepusa la punct , nu evita raspunsul zi ce faci daca patesti ce am zis eu iar ala caruia i se strica masina nu tipa la mine, pe cind ala caruia i se strica avionul tipa la mine ce fac eu? eu am pierdut 2 zile de vacanta... dar tu ce faci? ca eu am platit 9 zile si-am stat 8... tu zici ca nu-ti plac necazurile dar nici eu nu sunt de vina ca nu m-ai dus cand ai zis... nu stiu ce sunt alea chartere, am platit 9 zile? da-mi-le! |
#59
Posted 19 August 2008 - 07:36
gogoroiu, on Aug 19 2008, 08:31, said: ce fac eu? eu am pierdut 2 zile de vacanta... dar tu ce faci? ca eu am platit 9 zile si-am stat 8... tu zici ca nu-ti plac necazurile dar nici eu nu sunt de vina ca nu m-ai dus cand ai zis... nu stiu ce sunt alea chartere, am platit 9 zile? da-mi-le! daca vrei sa fi 99% sigur ca vei sta in maretul hotel atitea zile cite ai platit evita charterul si pleaca cu masina ta sau daca vrei musai avion ia cursa linie de la turkish airlines |
#60
Posted 19 August 2008 - 08:02
total eronat ! idealul ar fi ca toti sa priceapa ca avionul charter poate sa plece la tzanc dar la fel de bine poate sa plece intirziat 10 ore ! eu totusi incerc sa le spun ca mai exista si alt mod de a ajunge linistit pe calea aerului si anume acela de a lua cursa linie de la turkish airlines
iar adevarul statistic e cel pe care il spun eu : anul asta au plecat cu masinile lor in turcia mai multi turisti decit in anii trecuti iar in vata urmatoare vor pleca si mai multi, fiecare incident cu intirzierea maretului charter mediatizat din greu face ca acest lucru sa fie cum zic eu e corect sa informezi turistul asupra tuturor problemelor pe care le poate intimpina indiferent de mijlocul de transport ales iar el sa discearna |
#61
Posted 20 August 2008 - 12:16
pt gogoroiu:
In alta ordine de idei spune-mi si mie cum e cu SunExpress? Aterizeaza si la noi sau mergi in D ? Edited by criss_65, 20 August 2008 - 12:37. |
#62
Posted 20 August 2008 - 15:05
ANDOX, on Aug 20 2008, 13:16, said: pt gogoroiu: In alta ordine de idei spune-mi si mie cum e cu SunExpress? Aterizeaza si la noi sau mergi in D ? |
#63
Posted 20 August 2008 - 16:13
ANDOX, on Aug 20 2008, 13:16, said: pt gogoroiu: In alta ordine de idei spune-mi si mie cum e cu SunExpress? Aterizeaza si la noi sau mergi in D ? ti-a raspuns deja dulaul... eu vin marti pe 23 cu sun express... decoleaza de pe ayt la 15:30 si aterizeaza pe otp nu in D... da ce e cu D de ce intrebi? Edited by gogoroiu, 20 August 2008 - 16:15. |
#64
Posted 21 August 2008 - 09:52
Dumnezeu sa-i ierte pe turistii care au murit ieri cu ZBORUL CHARTER spre insulele canare....tineti minte charter si low cost nu reperezinta cea mai buna solutie pt vacanta voastra
|
|
#65
Posted 22 August 2008 - 00:52
rottweiler2007, on Aug 21 2008, 09:52, said: Dumnezeu sa-i ierte pe turistii care au murit ieri cu ZBORUL CHARTER spre insulele canare....tineti minte charter si low cost nu reperezinta cea mai buna solutie pt vacanta voastra - care e diferența la regulile de securitate a zborului între unul de linie și unul charter? (nu căuta foarte mult că nu găsești) - arată-mi statistica cu numărul de accidente ale celor două tipuri de zbor (nu te apuca să îmi repeți despre zborurile ălea 3 care le repeți într-una pe threadul ăsta: cu ieșitul pe geam, etc. Nu generalizezi cu 3 zboruri pentru toate miile de zboruri zilnice) - ești conștient că Lufthansa a vândut bilete pentru acest zbor? - cine ești tu să hotărăști ce e mai bine sau mai puțin bine pentru altcineva? |
#66
Posted 22 August 2008 - 02:10
andrei_666, on Aug 22 2008, 01:52, said: Țineți minte: nu ascultați ce spun agenții de turism. Dacă vrei să pari cu adevărat cunoscător și să ai un dram de credibilitate explică succint: - care e diferența la regulile de securitate a zborului între unul de linie și unul charter? (nu căuta foarte mult că nu găsești) - arată-mi statistica cu numărul de accidente ale celor două tipuri de zbor (nu te apuca să îmi repeți despre zborurile ălea 3 care le repeți într-una pe threadul ăsta: cu ieșitul pe geam, etc. Nu generalizezi cu 3 zboruri pentru toate miile de zboruri zilnice) - ești conștient că Lufthansa a vândut bilete pentru acest zbor? - cine ești tu să hotărăști ce e mai bine sau mai puțin bine pentru altcineva? |
#67
Posted 22 August 2008 - 08:40
rottweiler2007, on Aug 22 2008, 03:10, said: [...]eu acu' sint treaz la ora asta ca la 7 am avion ....cursa regulata spre paris....au revoir ioi, mergi cu avionul la Paris??? io unu nu prea cred ca omu' acesta este agent de turism, mie mi se pare mult mai degraba... popă [stiti voi, ăla despre care se spune să faceți ce zice el, nu ce face el! :) ] Edited by voyager2, 22 August 2008 - 08:42. |
#68
Posted 22 August 2008 - 09:18
rottweiler2007, on Aug 21 2008, 10:52, said: Dumnezeu sa-i ierte pe turistii care au murit ieri cu ZBORUL CHARTER spre insulele canare....tineti minte charter si low cost nu reperezinta cea mai buna solutie pt vacanta voastra DUMNEZEU SA-I IERTE SI SA LE FIE TARANA USOARA. Draga rottweiler 2007, Nu vreau sa intru in polemica cu tine, dar... Te rog frumos nu mai vorbi despre aviatie daca nu stii cu ce se mananca. Aviatia este un domeniu complex. Incearca doar sa privesti partea frumoasa a aviatiei. Adica, ZBORUL... Tine minte...CAND ESTE SA SE INTAMPLE...SE INTAMPLA. NU MAI CONTEAZA CA ESTE CHARTER, LOW COST, CURSA DE LINIE...SAU DE LA AVIATIA SPORTIVA, UTILITARA SAU MILITARA. Fiecare din noi isi alege singur cu ce mijloc de transport pleaca in vacanta. Multumesc. P.S. Cred ca ar trebui sa se revina cu discutiile la titlul topicului - daca sunt -...nu la ce se discuta in momentul de fata. Suntem pe un forum de TURISM nu de " scandal ". |
#69
Posted 22 August 2008 - 09:41
andrei_666, on Aug 22 2008, 01:52, said: - care e diferența la regulile de securitate a zborului între unul de linie și unul charter? (nu căuta foarte mult că nu găsești) Regulile nu fac diferenta. Diferenta apare in modul de respectare al lor. O aeronava ce presteaza curse charter sau low cost sta mai mult in aer decat una ce presteaza curse de linie. De aici apare si problema, mai multe ore in aer, mai putine ore pentru service si intretinere. Edited by wassabi, 22 August 2008 - 09:50. |
|
#70
Posted 23 August 2008 - 00:45
wassabi, on Aug 22 2008, 09:41, said: Regulile nu fac diferenta. Diferenta apare in modul de respectare al lor. O aeronava ce presteaza curse charter sau low cost sta mai mult in aer decat una ce presteaza curse de linie. De aici apare si problema, mai multe ore in aer, mai putine ore pentru service si intretinere. |
#71
Posted 25 August 2008 - 22:03
Daca merg cu, cursa charter [sa speram ca de la Tarom] am ceva inclus in pretul pe care l-am dat la avion...parca ne spusese firma de ceva, dar cand ii sunam sa ii mai intrebam diferite lucruri ne cam trimit la plimbare si se grabesc cu inchiderea telefonului.
|
#72
Posted 25 August 2008 - 23:10
la tarom..sau in general la alte firme , daca este si un copil mai mic de 10 ani, are dreptul la acelasi nr de kg ca si un adult sau la mai putin?
|
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users