Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day

Recomandare aparat de vidat alime...

Izolatie exterioara casa parter P...
 Cuvinte si expresii neclare

Mod de lucru Purmo Tempco Digital...

Samsung S90C vs LG C3

Problema sunet RCS
 Amortizor sertare bucatarie

Codrea Pallady

Blocurile goale! Orase in car...

Motorul pe benzina 1.0 SCe65
 Mostenire In 1986

Lentile sferica pentru astigmatism

Problema inlocuire usa spate A6 C...

Ce gen de muzica este?
 

Taxa noua la plata Facturii Vodafone

- - - - -
  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#1
cosho

cosho

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 21.05.2008
Salut,

Se pare ca de ceva vreme Vodafone a mai facut o "smecherie" la plata facturii ! (probabil a suflat Paul Pacuraru pe ei)
...pai de ce sa poata romanul sa plateasca factura linistit de acasa de pe MyAccount(s-au sters toate conturile MyAcount...te pune sa faci altul pe MyVodafone...bla bla), cand poate platii factura prin  sms cu taxa de 0,6 euro. :clapping:
Cata nesimtire... :finger:
Sa platesti taxa ca iti acorda "onoarea" sa le dai bani. :coolspeak:
Unde s-a mai vazut asa ceva pe lumea asta ?
Doamne in ce lume Talamba am ajuns sa traim !!! :worthy:

Edited by cosho, 21 May 2008 - 11:25.


#2
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,524
  • Înscris: 16.12.2006
adica daca platesti prin *121# iti ia 0.6 euro taxa ? <_<

#3
AirBoy

AirBoy

    Snow! Ski! Be freeeee...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,103
  • Înscris: 05.05.2003
Da, practic le platesti comisionul care il percepe GECAD. Prin myVodafone inca nu au smecherit-o, sper sa nu le vina idei. Treaba e ca, si la Zapp, platesti. 1$ / plata. Si mie mi se pare o prostie. Adica, vine clientul la mine si vrea sa plateasca cu cardul. Sa-i zic ca produsul e mai scump cu 2 lei ca plateste cu cardul? Mi-ar taia beregata cu cardul. Si ii dau dreptate! Comisionul e treaba comerciantului si a bancii. Dar, la noi totul e posibil!

#4
luchian86

luchian86

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 46
  • Înscris: 10.12.2007

View Postcatalinman, on May 21 2008, 12:20, said:

adica daca platesti prin *121# iti ia 0.6 euro taxa ? <_<

Da
Dar taxa asta nu-i o noutate, asa a fost de la introducerea acestei metode de plata, inca din ianuarie 2008
O mica nesimtire din partea vodafone

#5
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,524
  • Înscris: 16.12.2006

View Postluchian86, on May 21 2008, 12:45, said:

Da
Dar taxa asta nu-i o noutate, asa a fost de la introducerea acestei metode de plata, inca din ianuarie 2008
O mica nesimtire din partea vodafone
mda , eu acum aflu de ea :)
in orice caz decat sa folosim serviciul asta , mai bine folosim sning ; mesajul informativ de confirmare a platii facturii este gratuit , iar pe urma se mai primeste inca un mesaj de la banca cu suma cu care a fost debitat contul tau , la raiffeisen e 12 centi ( ocazional mai folosesc serviciul asta :D) , la brd nu stiu cu cat taxeaza da trebuie sa fie undeva tot pe acolo :)

#6
cosho

cosho

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 21.05.2008
O mare nesimtire ! Unde s-a mai pomenit sa platesti taxa pentru achitarea facturii ?(TE TAXEAZA CA SA LE DAI BANI)   :ciocan:  E ca si cum te-ai duce la cumparaturi intr-un market si-ti cere se platesti bilet de intrare.  :surprise:

#7
peteredy

peteredy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 13.02.2007
fratilor comoditatea costa....
1) nu va pune nimeni sa platiti prin *121#
2) ganditi-va ca uneori poate trebuie sa dati bani pe biletul de troleu ca sa platiti o factura
3) orice serviciu de care beneficiem se plateste...trezirea!! sunt sigur ca si voi lucrati pe salariu :)

#8
Corbul2004

Corbul2004

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,184
  • Înscris: 19.01.2004

View Postpeteredy, on May 22 2008, 00:33, said:

fratilor comoditatea costa....
1) nu va pune nimeni sa platiti prin *121#
2) ganditi-va ca uneori poate trebuie sa dati bani pe biletul de troleu ca sa platiti o factura
3) orice serviciu de care beneficiem se plateste...trezirea!! sunt sigur ca si voi lucrati pe salariu :)


Frate aici se discuta de nesimtirea vodafone!!!!!\

Sa spuna  ca costa  60 centi plata prin *121#.

#9
CFR

CFR

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,084
  • Înscris: 19.06.2007

View PostCorbul2004, on May 22 2008, 07:51, said:

Frate aici se discuta de nesimtirea vodafone!!!!!\

Sa spuna  ca costa  60 centi plata prin *121#.
ei iti spun cand apelezi *121# ca ti se opreste o taxa de 0.595euro. mai mult de atat ce vrei?

#10
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,204
  • Înscris: 08.12.2006
Taxa aceea nu este perceputa de VODAFONE, nu ei fac transferul de bani, ci alt servicu. anume GECAD. acei 0.6 euro nu intra in buzunarul Vodafone. Este un servicul oferit de Vodafone, dar nu ei il gestioneaza. Ce este asa greu de intales? Asta e boala romanului, au impresia in permanenta ca sunt furati. Este un serviciu care necesita niste costuri, ce e asa mare problema? Mergeti la Banca sau la caserie la VOdafone si nu va ia nimeni nici un comision....nu va mai plangeti atata ca nu va fura numeni.Nimeni nu ofera un serviciu pe gratis, voi munciti pe gratis cumva?

#11
resenbrink

resenbrink

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 04.12.2007

View Postcuculea, on May 22 2008, 08:29, said:

Nimeni nu ofera un serviciu pe gratis, voi munciti pe gratis cumva?
Serviciul acela îi este oferit lui Vodafone, ca să-și vadă banii încasați. Nu utilizatorului. La bancă, ți se cere să contribui la salariul casierei? Așa cum Vodafone plătește salariul casierei, tot așa trebuie să plătească și comisionul la GeCAD. Pentru hârtia consumată la facturare, n-ar trebui să te taxeze separat? Și acelea sunt costuri, nu?

Sau suntem adepții "filozofiei" care consideră proprietarul drept binefăcătorul chiriașului, iar cămătarul drept binefăcătorul debitorului?

Edited by resenbrink, 22 May 2008 - 08:37.


#12
orangfe

orangfe

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 11.05.2008
nu cred ca e niciun furt sau nicio hotie...este un serviciu care se plateste...mai ales ca nu e oferit in de vodafone in mod direct ci printr-o alta firma care normal ca trebuie platita....daca nu va convine taxa nu folositi serviciul...

#13
resenbrink

resenbrink

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 04.12.2007

View Postorangfe, on May 22 2008, 08:55, said:

nu cred ca e niciun furt sau nicio hotie...este un serviciu care se plateste...mai ales ca nu e oferit in de vodafone in mod direct ci printr-o alta firma care normal ca trebuie platita....daca nu va convine taxa nu folositi serviciul...
Nu este furt / hoție. Dar ești pus să plătești pentru ceva ce nu e treaba ta. Juridic, obligația de plată a acelui comision a apărut ca urmare a semnării unui contract între Vodafone și GeCAD, iar pe tine nu te-a invitat nimeni la semnarea contractului.

View Postpeteredy, on May 22 2008, 00:33, said:

2) ganditi-va ca uneori poate trebuie sa dati bani pe biletul de troleu ca sa platiti o factura
Da, iar biletul de troleu are un preț fix, imprimat pe el. Nu te pune nimeni să mai plătești încă 0,3 RON salariul vânzătoarei de bilete. Nu tu ai semnat contractul de muncă al vânzătoarei de bilete, poate tu găseai să angajezi vânzătoare la care erau numai 0,1 RON cheltuielile salariale. Nu e normal să fii pus să plătești o sumă stabilită prin contracte între alte părți. Un contract semnat între două părți nu poate naște obligații de plată pentru terțe părți!

View Postorangfe, on May 22 2008, 08:55, said:

....daca nu va convine taxa nu folositi serviciul...
Acum un an, aveam 8 abonamente la Vodafone și plăteam 15-16 mil. pe lună factura. Acum am un singur Prepaid la Vodafone și te las să ghicești cine încasează banii pe care îi primea anul trecut Vodafone   :D

Tu chiar crezi că abonatul nu se satură de măgării, până la urmă?

Edited by resenbrink, 22 May 2008 - 09:24.


#14
Ignition

Ignition

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,971
  • Înscris: 03.10.2005
Un "motiv" in plus sa alegi oferta de abonament in defavoarea pre-pay :)

#15
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,204
  • Înscris: 08.12.2006

View Postresenbrink, on May 22 2008, 09:35, said:

Serviciul acela îi este oferit lui Vodafone, ca să-și vadă banii încasați. Nu utilizatorului. La bancă, ți se cere să contribui la salariul casierei? Așa cum Vodafone plătește salariul casierei, tot așa trebuie să plătească și comisionul la GeCAD. Pentru hârtia consumată la facturare, n-ar trebui să te taxeze separat? Și acelea sunt costuri, nu?

Sau suntem adepții "filozofiei" care consideră proprietarul drept binefăcătorul chiriașului, iar cămătarul drept binefăcătorul debitorului?
Nu este chiar asa, din punctul meu de vedere. In primul rand, VOdafone te anunta ca exista un comision, in al doilea rand nu este singuara modalitate de a plati factura, sunt mai multe modalitati printre care aproape toate la care nu ti se percepe comision, nu te obliga nimeni sa platesti in acest mod, esti liber sa alegi. Eu vad acest serviciu de a plati sunand la acel nr de tel, ca o optiune in cazul in care esti undeva la margine padurii, cu cortul, si ai uitat sa iti platesti factura si chiar nu mai ai nici un fel de alternativa si trebuie neaparat sa o platesti. sa fim seriosi, daca locuiesti undeva la tara, ai card, imposibil sa nu treci macar odata pe luna pe la banca, atuci poti plati factura fara comison, eu cred ca nu este chiar asa de stringenta nevoia de a o plati de pe telefon.
Oricum, asta se intampla si la Vodafone Italia, Franta, Germania, Orange Franta, ....fiecare servciul care nu depinde direct de compani si il ofera altcineva, necesita niste costuri care sunt suportate de platitor.
Spuneti-mi si mie, stiti de ce sunt percepute comisioanele cand extragi banii de la bancomatul unei banci, chiar daca este banca emitenta a cardului? Pentru ca este un serviciu, un serviciu necesita niste cheltuieli de intretinere, ce-ar fi sa le zici si celor de la banca....ma doare undeva de intretinerea bancomatului vostru, nu e treaba mea.....
Asa ca....parerea mea este ca nu ai dreptate, scuza-ma ca nu sunt de acord cu tine. Aici putem discuta pana maine, poate ca nu vom ajunge la nici o concluzie, sa mai discutam pe acesta tema nu cred ca mai are rost, in concluzie (mea) , cine are nevoie, sa il foloseasca si sa plateasca colisionul, aste e situatia, ci nu ....sunt alte modalitati gratuite....

#16
manoxa

manoxa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 637
  • Înscris: 30.11.2005

View Postcuculea, on May 22 2008, 11:38, said:

Nu este chiar asa, din punctul meu de vedere. In primul rand, VOdafone te anunta ca exista un comision, in al doilea rand nu este singuara modalitate de a plati factura, sunt mai multe modalitati printre care aproape toate la care nu ti se percepe comision, nu te obliga nimeni sa platesti in acest mod, esti liber sa alegi. Eu vad acest serviciu de a plati sunand la acel nr de tel, ca o optiune in cazul in care esti undeva la margine padurii, cu cortul, si ai uitat sa iti platesti factura si chiar nu mai ai nici un fel de alternativa si trebuie neaparat sa o platesti. sa fim seriosi, daca locuiesti undeva la tara, ai card, imposibil sa nu treci macar odata pe luna pe la banca, atuci poti plati factura fara comison, eu cred ca nu este chiar asa de stringenta nevoia de a o plati de pe telefon.
Oricum, asta se intampla si la Vodafone Italia, Franta, Germania, Orange Franta, ....fiecare servciul care nu depinde direct de compani si il ofera altcineva, necesita niste costuri care sunt suportate de platitor.
Spuneti-mi si mie, stiti de ce sunt percepute comisioanele cand extragi banii de la bancomatul unei banci, chiar daca este banca emitenta a cardului? Pentru ca este un serviciu, un serviciu necesita niste cheltuieli de intretinere, ce-ar fi sa le zici si celor de la banca....ma doare undeva de intretinerea bancomatului vostru, nu e treaba mea.....
Asa ca....parerea mea este ca nu ai dreptate, scuza-ma ca nu sunt de acord cu tine. Aici putem discuta pana maine, poate ca nu vom ajunge la nici o concluzie, sa mai discutam pe acesta tema nu cred ca mai are rost, in concluzie (mea) , cine are nevoie, sa il foloseasca si sa plateasca colisionul, aste e situatia, ci nu ....sunt alte modalitati gratuite....

Nu este furt dar este lipsa de respect fata de clienti. La orice comisionar de incasat facturi BENEFICIARUL PLATII plateste comisionul nu clientul. Costul acestui comision e ascuns in valoarea produsului. Dar de cand Vodafone a preluat Connex ........

#17
resenbrink

resenbrink

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 217
  • Înscris: 04.12.2007

View Postcuculea, on May 22 2008, 12:38, said:

Nu este chiar asa, din punctul meu de vedere. In primul rand, VOdafone te anunta ca exista un comision, in al doilea rand nu este singuara modalitate de a plati factura ...
Perfect de-acord și cu acest punct de vedere. Este un comision pe care îl percepe Vodafone și trebuie să recunoască cinstit: "Noi, Vodafone, percepem acest comision, fiindcă așa e mai convenabil pentru noi". N-au decât să perceapă 10 RON comision pentru încasarea facturii la domiciliul abonatului, iar cui îi convine, va plăti cei 10 RON ca să-i vină la poartă un Gică îmbrăcat în tricou Vodafone, cu chitanțierul la el.

Dar este complet incorectă și lipsită de suport juridic invocarea unei obligații pe care o are Vodafone către GeCAD. Perceperea acelui comision este strict decizia Vodafone și trebuie să și-o asume. Punct.

View Postcuculea, on May 22 2008, 12:38, said:

de ce sunt percepute comisioanele cand extragi banii de la bancomatul unei banci, chiar daca este banca emitenta a cardului? Pentru ca este un serviciu, un serviciu necesita niste cheltuieli de intretinere
Banca deținătoare a ATM-ului percepe acel comision în nume propriu, fără să încerce subterfugii ieftine. Nu încearcă nimeni de la bancă să-ți explice că "știți, de fapt acel comision ajunge la firma de service". Tu, în calitate de client, nu ai controlul costurilor suportate de bancă, așa cum nu ai nici controlul costurilor suportate de Vodafone. De aceea, perceperea acelui comision trebuie asumată cinstit de cel care îl percepe, fără justificări puerile.

Edited by resenbrink, 22 May 2008 - 15:06.


#18
manoxa

manoxa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 637
  • Înscris: 30.11.2005

View Postcuculea, on May 22 2008, 11:38, said:

Spuneti-mi si mie, stiti de ce sunt percepute comisioanele cand extragi banii de la bancomatul unei banci, chiar daca este banca emitenta a cardului? Pentru ca este un serviciu, un serviciu necesita niste cheltuieli de intretinere, ce-ar fi sa le zici si celor de la banca....ma doare undeva de intretinerea bancomatului vostru, nu e treaba mea.....

Logica ta e corecta dar pleaca de la o premiza falsa.
Banca are ca obiect de activitate servicii financiare. Cardul e instrument de plata ieftin (comisionat 0) in schimb ce retragerea de numerar e considerata intr-un mediu economic normal ca exceptie, drept urmare e prevazut un comision. Pentru plata la comercianti, comerciantul isi asuma plata comisioanelor.

Vodafone e in a doua categorie, nu e banca.
Deci, e incorect din partea lor. Nu e ilegal, nu e furt, dar nici normal nu e.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate