Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Unde e recomandat sa ma cazez in ...

Descarcator de supratensiune tip 2

ping digi?

Reparare "șanțuri&#...
 De ce i se zice Mariei "Stapa...

Colet valoare Londra București

BMW seria 3 rulat vs SsangYong Ko...

Share abonament Netflix
 Cum pot sa fac rost de un negativ...

Lant Bicicleta

Un designer artist: Raymond Loewy

ATS din contactor modular
 Parere apartament ~150k

Limitare la 100mb/s

Altercație

Cartonașe și stickere t...
 

APA drept combustibil?

- - - - -
  • Please log in to reply
1939 replies to this topic

#253
marius_civic

marius_civic

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 22.06.2008
maine seara am  sa fac primul test. am sa bag hho pe benzina si pe gpl.
am inteles ca sonda lamda imi poate mari consumul de benzina cand am sa bag hho.nu e destul sa o deconectez pur si simplu?
iar pt gpl la ce trebuie sa ma astept?

#254
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007
Salutare lume!
E greu sa raspund tuturor...
Inteleg ca pana la urma este prima implementare cunoscuta in tara - afara de ce alucrat Rokura, dupa cate stiu eu.
Sigur ca toti ne asteptam la rezultate impresionante si eu unul - acum-  sunt convins ca 100 de litri pe ora nu reprezinta o solutie la motoarele diesel de 15oo cc.
De aici mai sus nu se pune problema!
Urmeaza deci sa achizitionez unul de 120 de litri pe ora.
Cel de 300 litri, Flaviand, este la 24 volti!
Cum dublez tensiunea bateriei?
Ai o solutie?Ca de montat in portbagaj e loc si se preteaza numai bine!

Acum cred ca printre cei "de fata" sunt cativa care, cu un efort colectiv, pot crea un generator mai performant ca cele ce se ofera pe net!Cel putin la partea mecanica nu ca ma laud dar am dat deja in lucru un dispozitiv care va permite alimentarea DUPA turbina!
Aditional astept ca va raci aerul incalzit  de turbina, va accelera viteza de deplasare catre piston, poate chiar va ridica putin presiunea ...fara sa forteze turbina!
Se poate chiar ca ansamblul sa lucreze mai bine si fara intercooler dar depinde de gabarit, presiuni si viteze de deplasare a aerului de un tip de motor la altul!

Va astept pe cei care se cred de folos!
Premiul?
Daca ne iese avem Producator,  Vanzator si ... foarte important :cerere!

Un proiect interesant ar fi un Tico cu motor in ciclu Atkinson- EU cu o celula de 4-500 litri ora.Poate ca Flaviand are dreptate si o instalatie tip GPL il face full HHO!

Pana una-alta posesorilor de motoare 1300 cc pe  benzina le fac reducere la Mustangul meu de 100L!

#255
ionut_jakal

ionut_jakal

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 05.03.2007

View Postkenterprise, on Jun 28 2008, 00:32, said:

Salutare lume!
E greu sa raspund tuturor...
Inteleg ca pana la urma este prima implementare cunoscuta in tara - afara de ce alucrat Rokura, dupa cate stiu eu.
Sigur ca toti ne asteptam la rezultate impresionante si eu unul - acum-  sunt convins ca 100 de litri pe ora nu reprezinta o solutie la motoarele diesel de 15oo cc.
De aici mai sus nu se pune problema!
Urmeaza deci sa achizitionez unul de 120 de litri pe ora.
Cel de 300 litri, Flaviand, este la 24 volti!
Cum dublez tensiunea bateriei?
Ai o solutie?Ca de montat in portbagaj e loc si se preteaza numai bine!

Acum cred ca printre cei "de fata" sunt cativa care, cu un efort colectiv, pot crea un generator mai performant ca cele ce se ofera pe net!Cel putin la partea mecanica nu ca ma laud dar am dat deja in lucru un dispozitiv care va permite alimentarea DUPA turbina!
Aditional astept ca va raci aerul incalzit  de turbina, va accelera viteza de deplasare catre piston, poate chiar va ridica putin presiunea ...fara sa forteze turbina!
Se poate chiar ca ansamblul sa lucreze mai bine si fara intercooler dar depinde de gabarit, presiuni si viteze de deplasare a aerului de un tip de motor la altul!

Va astept pe cei care se cred de folos!
Premiul?
Daca ne iese avem Producator,  Vanzator si ... foarte important :cerere!

Un proiect interesant ar fi un Tico cu motor in ciclu Atkinson- EU cu o celula de 4-500 litri ora.Poate ca Flaviand are dreptate si o instalatie tip GPL il face full HHO!

Pana una-alta posesorilor de motoare 1300 cc pe  benzina le fac reducere la Mustangul meu de 100L!
Pentru un motor de 2000cmc iti trebuie aproximativ 100 litrii / MINUT ca sa poata functiona aprox. pe toata plaja de turatii.
Ca sa iti dublezi tensiunea in baterie trebuie sa legi 2 baterii in serie si astfel vei avea amperajul uneia si tensiunea a doua la un loc. Daca le legi in paralel vei avea aceasi tensiune ca una singura si amperajul dublu uneia. (Asta daca ai 2 baterii identice).
Arata-ne si noua niste planuri (in mare macar) despre noul tau sistem pentru a putea introduce gazul dupa turbo ca vor fii si altii care vor avea nevoie de aceasta modificare.
Daca vei scoate intercoolerul vei avea aerul introdus in motor deja cald.. si este destul de greu sa il racesti in alt mod fata de cel propus de producator (trebuie o priza de aer intr-un loc in care nu se degaja caldura de la motor.. deci tot departe..deci tot trebuie sa parcurga o distanta mare gazul decat cu intercoolerul montat).
Trebuie gandita mult problema inainte de a face vreo modificare motorului. (mai ales daca inca mai este in garantie si risti sa strici ceva...)
Asa ca trebuie dezbatuta problema in amanunt pentru a cunoaste urmatorii pasi ai proiectului.

Edited by ionut_jakal, 28 June 2008 - 00:12.


#256
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,675
  • Înscris: 29.03.2006

View Postionut_jakal, on Jun 28 2008, 00:09, said:

Pentru un motor de 2000cmc iti trebuie aproximativ 100 litrii / MINUT ca sa poata functiona aprox. pe toata plaja de turatii.

Un motor de 2000 cmc care ajunge la 6000-7000 RPM, nu este logic ca poate sa consume 7000 X 2l/min ?, adica 14000 l/min ?
Amestecul HHO nu are nevoie normal de adaus de aer/oxigen, iar daca totusi se introduce aer, puterea motorului scade pe masura.
Ar fi un avantaj/compromis, si anume o temperatura mai mica de ardere, si deci mai putina uzura pt motor, insa chiar plecand de aici, cu cat se poate reduce rezonabil alimentarea cu HHO ?
La jumatate daca daca este redusa, si tot se ajunge la 7000 l/min.....sigur asta la turatia maxima; la 3000-4000 rpm, sa zicem un regim normal, necesarul de HHO este in continuare mult mai mare decat livreaza generatoarele amintite mai sus...

100 l/min pare "apa de ploaie" avand in vedere cele de mai sus, ce sa mai zic de 100 l/ora... de 504000 de ori mai putin...:)

Edited by loock, 28 June 2008 - 07:00.


#257
kenterprise

kenterprise

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 03.05.2007

View Postionut_jakal, on Jun 28 2008, 01:09, said:

Ca sa iti dublezi tensiunea in baterie trebuie sa legi 2 baterii in serie si astfel vei avea amperajul uneia si tensiunea a doua la un loc. Daca le legi in paralel vei avea aceasi tensiune ca una singura si amperajul dublu uneia. (Asta daca ai 2 baterii identice).
Arata-ne si noua niste planuri (in mare macar) despre noul tau sistem pentru a putea introduce gazul dupa turbo ca vor fii si altii care vor avea nevoie de aceasta modificare.
Daca vei scoate intercoolerul vei avea aerul introdus in motor deja cald.. si este destul de greu sa il racesti in alt mod fata de cel propus de producator (trebuie o priza de aer intr-un loc in care nu se degaja caldura de la motor.. deci tot departe..deci tot trebuie sa parcurga o distanta mare gazul decat cu intercoolerul montat).
Pai asta e chestia.NU vreau sa mai adaug o baterie!
Am un dispozitiv care ridica 220 V din 12 V invertor sau cum ii spune!
Nu se poate gasi unul care faca 24V din 12? De fabrica, de casa dar sa mearga!
Atunci chiar ca merita sa pun Mustangul de 300L in portbagaj!
Despre chestia cu planurile te rog sa ia rabdare sa-mi termin prototipul sa vad cum merge si apoi o sa public pe site-ul meu toate planurile.
Azi schimb electrolitul!
Sa vedem ce iese!
Ne auzim!

#258
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
ma gandesc la o chestie! sa produci hidrogen prin electroliza , stationar acasa si sa-l comprimi intr-o butelie de aragaz cam la 20 de atm. asta inseamna cam 500 l hidrogen.  acest hidrogen sa fie apoi deversat prin gura de aer a motorului. cam ce s-ar intampla?  nu ar fi greu de testat.

#259
BlaxxunRomania

BlaxxunRomania

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 09.12.2007
---Da, apa poate fi utilizată drept combustibil. Dar nu la motoare termice clasice.
Mai degrabă ca un combustibil auxiliar și nu ca alternativă, deoarece cam tot ce inseamnă 'motor termic' este inventat de sute de ani. Oricum bănuiesc că este o chestiune teoretică, având aplicații poate în domeniul transporturilor extraterestre.
---
Apa este utilizabilă, la fel ca și energia eoliană, la diverse tipuri de mori.
Apa, sub formă de abur a fost și încă mai este utilizată la motoarele cu ardere externă.
Dar probabil că nu la așa ceva vă refereați atunci când ați scris 'combustibil', deoarece în aceste cazuri nu se pune problema vre-unei combustii a apei.
---
---* Repet, probabil că se discută despre motoarele rachetă ... Dar în acest caz, apa este disociată cu ajutorul reacțiilor nucleare, generate de combustibili nucleari, și apoi energia ei potențială este transformată în energie cinetică.
---Și totuși, mă lămuriți și pe mine de unde ați aflat că ozonul este cancerigen ? Ca să fiu mai explicit, eu am înțeles că din contră stratul de ozon, ne apără de efectele cancerigene ale razelor solare.

ing.MET-turbine

#260
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007

View PostBlaxxunRomania, on Jun 28 2008, 12:26, said:

---Da, apa poate fi utilizată drept combustibil. Dar nu la motoare termice clasice.
Mai degrabă ca un combustibil auxiliar și nu ca alternativă, deoarece cam tot ce inseamnă 'motor termic' este inventat de sute de ani. Oricum bănuiesc că este o chestiune teoretică, având aplicații poate în domeniul transporturilor extraterestre.
---
Apa este utilizabilă, la fel ca și energia eoliană, la diverse tipuri de mori.
Apa, sub formă de abur a fost și încă mai este utilizată la motoarele cu ardere externă.
Dar probabil că nu la așa ceva vă refereați atunci când ați scris 'combustibil', deoarece în aceste cazuri nu se pune problema vre-unei combustii a apei.
---
---* Repet, probabil că se discută despre motoarele rachetă ... Dar în acest caz, apa este disociată cu ajutorul reacțiilor nucleare, generate de combustibili nucleari, și apoi energia ei potențială este transformată în energie cinetică.
---Și totuși, mă lămuriți și pe mine de unde ați aflat că ozonul este cancerigen ? Ca să fiu mai explicit, eu am înțeles că din contră stratul de ozon, ne apără de efectele cancerigene ale razelor solare.

ing.MET-turbine
daca vorbim de morile pe apa atunci energia e data de gravitatie. apa nu este decat un fel de curea de transmisie. la fel cum este si aburul la turbinele cu abur de la termocentrale si locomotive.  aici vorbim despre faptul ca hidrogenul actioneaza in cilindru ca un fel de catalizator pentru ardere.
ozonul e folositor in stratosfera nu la nivelul solului. in stratosfera te protejeaza de radiatiile ultraviolete!

#261
BlaxxunRomania

BlaxxunRomania

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 09.12.2007

View Postrich1974, on Jun 28 2008, 11:56, said:

daca vorbim de morile pe apa atunci energia e data de gravitatie. apa nu este decat un fel de curea de transmisie. la fel cum este si aburul la turbinele cu abur de la termocentrale si locomotive.  aici vorbim despre faptul ca hidrogenul actioneaza in cilindru ca un fel de catalizator pentru ardere.
ozonul e folositor in stratosfera nu la nivelul solului. in stratosfera te protejeaza de radiatiile ultraviolete!
'daca vorbim de morile pe apa atunci energia e data de gravitatie'
nu neapărat. Nu toate morile de apă stau la marginea unui râu. Există o sumedenie de mori de apă care nu au de-a face cu gârla sau râul.
'apa nu este decat un fel de curea de transmisie. la fel cum este si aburul la turbinele cu abur de la termocentrale si locomotive.'
Unde ați auzit bancul acesta ?
'aici vorbim despre faptul ca hidrogenul actioneaza in cilindru ca un fel de catalizator pentru ardere.'
Păi ori discutăm despre combustibil ori despre catalizator, că nu prea este același lucru.
'ozonul e folositor in stratosfera nu la nivelul solului. in stratosfera te protejeaza de radiatiile ultraviolete!'
Altă glumă. Domnule, de unde culegi dumneata bancurile astea ?

Oricum ești un tip interesant. Scriu în mod serios.
:)

#262
spyderman

spyderman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 611
  • Înscris: 23.08.2006

View PostBlaxxunRomania, on Jun 28 2008, 12:26, said:

---Da, apa poate fi utilizată drept combustibil. Dar nu la motoare termice clasice.
Mai degrabă ca un combustibil auxiliar și nu ca alternativă, deoarece cam tot ce inseamnă 'motor termic' este inventat de sute de ani. Oricum bănuiesc că este o chestiune teoretică, având aplicații poate în domeniul transporturilor extraterestre.
---
Apa este utilizabilă, la fel ca și energia eoliană, la diverse tipuri de mori.
Apa, sub formă de abur a fost și încă mai este utilizată la motoarele cu ardere externă.
Dar probabil că nu la așa ceva vă refereați atunci când ați scris 'combustibil', deoarece în aceste cazuri nu se pune problema vre-unei combustii a apei.
---
---* Repet, probabil că se discută despre motoarele rachetă ... Dar în acest caz, apa este disociată cu ajutorul reacțiilor nucleare, generate de combustibili nucleari, și apoi energia ei potențială este transformată în energie cinetică.
---Și totuși, mă lămuriți și pe mine de unde ați aflat că ozonul este cancerigen ? Ca să fiu mai explicit, eu am înțeles că din contră stratul de ozon, ne apără de efectele cancerigene ale razelor solare.

ing.MET-turbine
Hidrogenul poate fi utilizat cu succes la actualele motoare cu ardere interna cu care sunt echipate majoritatea autovehiculelor la ora actuala!
De curand a fost explicata si pusa in aplicare la renumitul post de televiziune Discovery metoda prin care se poate adapta un motor clasic cu ardere interna  la hidrogen!
Datorita faptului ca modificarea s-a facut artizanal, pornirea acestuia nu era chiar atat de simpla ca si in cazul benzinei datorita faptului ca trebuia controlat foarte bine amestecul de aer cu cel de hidrogen.
Honda a construit   pentru teste 20 de autovehicule care functoneaza la ora actuala cu hidrogen fara nici un fel de probleme.Acestea au consum de numai
0,75 litri de hidrogen la 100Km. Pe langa faptul ca motoarele adaptate la hidrogen consuma mai putin acestea nu POLUEAZA
Hidrogenul este combustibilul ideal  iar in viitorul apropiat va fi utilizat la propulsia tuturor autovehiculelor!

#263
BlaxxunRomania

BlaxxunRomania

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 09.12.2007

View Postspyderman, on Jun 28 2008, 13:21, said:

Hidrogenul poate fi utilizat cu succes la actualele motoare cu ardere interna cu care sunt echipate majoritatea autovehiculelor la ora actuala!
De curand a fost explicata si pusa in aplicare la renumitul post de televiziune Discovery metoda prin care se poate adapta un motor clasic cu ardere interna  la hidrogen!
Datorita faptului ca modificarea s-a facut artizanal, pornirea acestuia nu era chiar atat de simpla ca si in cazul benzinei datorita faptului ca trebuia controlat foarte bine amestecul de aer cu cel de hidrogen.
Honda a construit   pentru teste 20 de autovehicule care functoneaza la ora actuala cu hidrogen fara nici un fel de probleme.Acestea au consum de numai
0,75 litri de hidrogen la 100Km. Pe langa faptul ca motoarele adaptate la hidrogen consuma mai putin acestea nu POLUEAZA
Hidrogenul este combustibilul ideal  iar in viitorul apropiat va fi utilizat la propulsia tuturor autovehiculelor!
Așa e bre !
Dar noi vorbim de apa utilizată drept combustibil și nu de componentele apei, adică de hidrogen și oxigen.
Dacă ai fi fost atent, la ce se spunea acolo, aflai că în urma 'arderii' hidrogenului în motoarele acelea, rezulta apă. Dar este vorba de cu totul altceva, nu de utilizarea combustibilului numit apă.
Și ce crezi ? Ozonul este cancerigen ?

Edited by BlaxxunRomania, 28 June 2008 - 12:46.


#264
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007

View PostBlaxxunRomania, on Jun 28 2008, 13:19, said:

'daca vorbim de morile pe apa atunci energia e data de gravitatie'
nu neapărat. Nu toate morile de apă stau la marginea unui râu. Există o sumedenie de mori de apă care nu au de-a face cu gârla sau râul.
'apa nu este decat un fel de curea de transmisie. la fel cum este si aburul la turbinele cu abur de la termocentrale si locomotive.'
Unde ați auzit bancul acesta ?
'aici vorbim despre faptul ca hidrogenul actioneaza in cilindru ca un fel de catalizator pentru ardere.'
Păi ori discutăm despre combustibil ori despre catalizator, că nu prea este același lucru.
'ozonul e folositor in stratosfera nu la nivelul solului. in stratosfera te protejeaza de radiatiile ultraviolete!'
Altă glumă. Domnule, de unde culegi dumneata bancurile astea ?

Oricum ești un tip interesant. Scriu în mod serios.
:)
thanx! te rog sa ma crezi ca ce ti-am raspuns e absolut adevarat. este ineficient sa arzi hidrogenul intr-n motor clasic. cel mai bine este sa folosesti o pila de combustie. dar asta e alta poveste. la cazul de fata cantitatea de hidrogen ce se obtine de la acel generator e atat de mica incat hidrogenul are rol catalitic in cilindru ,nicidecum un rol termic.   daca ati avea minime cumistinte de termodinamica ati vedea ca am dreptare.

#265
BlaxxunRomania

BlaxxunRomania

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 09.12.2007

View Postrich1974, on Jun 28 2008, 13:47, said:

thanx! te rog sa ma crezi ca ce ti-am raspuns e absolut adevarat. este ineficient sa arzi hidrogenul intr-n motor clasic. cel mai bine este sa folosesti o pila de combustie. dar asta e alta poveste. la cazul de fata cantitatea de hidrogen ce se obtine de la acel generator e atat de mica incat hidrogenul are rol catalitic in cilindru ,nicidecum un rol termic.   daca ati avea minime cumistinte de termodinamica ati vedea ca am dreptare.
'te rog sa ma crezi ca ce ti-am raspuns e absolut adevarat'
Eh, eu sunt mai neâncrezător. Nu te cred.
'este ineficient sa arzi hidrogenul intr-n motor clasic. cel mai bine este sa folosesti o pila de combustie.'
:( De ce nu poți utiliza o simplă pilă de manichiură, sau una de lăcătușerie ? De ce ar fi ineficient să arzi niște hidrogen într-un motor clasic ? Sunt 'motoare clasice', bine mersi care merg și cu hidrogen. Chiar RATB-ul avea o dată câteva autobuze echipate ca să meargă cu hidrogen.
'dar asta e alta poveste'
:) bănuiam eu că ne scrii povești.
'la cazul de fata cantitatea de hidrogen ce se obtine de la acel generator e atat de mica incat hidrogenul are rol catalitic in cilindru ,nicidecum un rol termic'
Care caz ?
Scrii despre motorul 'clasic' ? Dacă da, atunci iar încerci să ne scrii povești. Dar deja te repeți.
'daca ati avea minime cumistinte de termodinamica ati vedea ca am dreptare.'
Hai să-ți scriu un secret: sunt inginer specialist în termotehnică. Și văd că nu ai dreptate. Tu ai ceva idei, dar nu-ți sunt clare niște fenomene și vorbești despre ele într-un mod extrem de comic.

Trebuie să-ți placă și matematica. Fără ea este greu să înțelegi corect legile fizicii, ale termodinamicii în cazul de față.

:)

[ http://www.e-transport.ro/_files/newscustom/Motorul%20rotativ%20pe%20hidrogen.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://www.dself.dsl.pipex.com/MUSEUM/POWER/waterengine/Armstrong%20rotary3.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

http://www.dself.dsl...waterengine.htm


Edited by BlaxxunRomania, 28 June 2008 - 13:41.


#266
flaviand

flaviand

    Flavian, motan de serviciu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 14.09.2005
Ok, hai ca ati deviat nitzel cu discutia.

Sa recapitulam:
1.
- aici se discuta descompunerea apei in hidrogen si oxigen pentru a le folosi la Motoarele clasice cu Ardere Interna
- ideea este ca prin electroliza apei se poate obtine un randament mai bun decat cel de aprox 30% al unui MAI clasic alimentat cu benzina
- prin combinarea sistemelor creste astfel randamentul intregului vehicol

2.Rog sa utilizam de acum ca unitate de masura LPM adica litri de GAZ HHO pe minut. Astfel evitam confuziile generate de masurarea in litri pe ora si alte modalitati. In cazul acesta, unitatea de 120LPH prezentata de kenterprise este de fapt o unitate de 2LPM. Care cantitate este insuficienta pentru un castig marit, dupa cum a constatat si el prin experimente proprii. Nu confundati va rog nici cu litri de apa, deoarece din 1 litru de apa se produc aprox 1800litri gaz HHO.

3.Pentru utilizarea in motoare mai mici de 2.0L care sa functioneze pe toata gama de turatii DOAR cu HHO avem nevoie de aprox 100LPM gaz HHO.

4.Este corect ca aceasta cantitate nu este suficienta pentru a umple tot volumul necesar motorului la 5000RPM. Este de asemenea corect ca gazul HHO nu are nevoie de aer pentru aprindere deoarece contine deja oxigen.

5.In schimb este la fel de corect ca amestecul de gaz HHO este de cateva ori mai puternic decat combustibilul clasic, deci POATE fi amestecat cu aerul din atmosfera in raport mult mai mare decat benzina sau GPL, pentru a scadea consumul si a creste randamentul. In acest caz 100LPM HHO amestecati cu aer devin suficienti.

6.Nu incercam sa discutam de productii de 100LPM, deocamdata tinta este un generator de 5-10LPM cat mai ieftin. Acesta va influenta mult mai tare economia de combustibil a unei masini comparat cu un borcan mai slabut de doar 1-2LPM. Cat de tare, vom vedea in urma testelor pe diferite motoare. Personal ma astept la rezultate in gama 30-50% care vor fi cu atat mai bune cu cat motorul e mai mic si stilul de condus implica perioade lungi de condus la turatii mici sau relanti.

Edited by flaviand, 28 June 2008 - 13:49.


#267
BlaxxunRomania

BlaxxunRomania

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 257
  • Înscris: 09.12.2007

View Postflaviand, on Jun 28 2008, 13:40, said:

Ok, hai ca ati deviat nitzel cu discutia.

Sa recapitulam:
1.
- aici se discuta descompunerea apei in hidrogen si oxigen pentru a le folosi la Motoarele clasice cu Ardere Interna
- ideea este ca prin electroliza apei se poate obtine un randament mai bun decat cel de aprox 30% al unui MAI clasic alimentat cu benzina
- prin combinarea sistemelor creste astfel randamentul intregului vehicol
2.Rog sa utilizam de acum ca unitate de masura LPM adica litri de GAZ pe minut. Astfel evitam confuziile generate de masurarea in litri pe ora si alte modalitati. In cazul acesta, unitatea de 120LPH prezentata de kenterprise este de fapt o unitate de 2LPM. Care cantitate este insuficienta pentru un castig marit, dupa cum a constatat si el prin experimente proprii.
3.Pentru utilizarea in motoare mai mici de 2.0L care sa functioneze pe toata gama de turatii DOAR cu HHO avem nevoie de aprox 100LPM gaz HHO.
4.Este corect ca aceasta cantitate nu este suficienta pentru a umple tot volumul necesar motorului la 5000RPM. Este de asemenea corect ca gazul HHO nu are nevoie de aer pentru aprindere deoarece contine deja oxigen.
5.In schimb este la fel de corect ca amestecul de gaz HHO este de cateva ori mai puternic decat combustibilul clasic, deci POATE fi amestecat cu aerul din atmosfera in raport mult mai mare decat benzina sau GPL, pentru a scadea consumul si a creste randamentul. In acest caz 100LPM HHO amestecati cu aer devin suficienti.
6.Nu incercam sa discutam de productii de 100LPM, deocamdata tinta este un generator de 5-10LPM cat mai ieftin. Acesta va influenta mult mai tare economia de combustibil a unei masini comparat cu un borcan mai slabut de doar 1-2LPM. Cat de tare, vom vedea in urma testelor pe diferite motoare.
Aaaa, păi șefu' atunci nu este vorba de apă utilizată drept combustibil.
Este vorba de extragerea combustibililor din apă.

:)

#268
flaviand

flaviand

    Flavian, motan de serviciu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,326
  • Înscris: 14.09.2005
Da, corect. Daca ai fi citit cu atentie paginile topicului ai fi realizat deja acest lucru.

Apa trebuie transformata in combustibil inainte de a putea fi utilizata intr-un motor clasic. Orice motor care "functioneaza cu apa" va transforma intai apa in combustibil, inainte de a o arde efectiv si a o re-transforma in apa.

Pentru asta exista diferite metode:
- electroliza de care discutam noi acum la celulele HHO
- metoda unei temperaturi inalte pentru disocierea apei, vezi cazul Rusetel
- metoda unui voltaj inalt, vezi cazul bujiilor care trasforma in gaz HHO pulberea de apa injectata direct in interiorul cilindrului si apoi explozia acestuia
- metoda chimica - diverse componente adaugate in apa - vezi in Australia un posesor de motocicleta care utiliza aceasta metoda
- metoda catalizatorilor - diferite metale care in contact cu apa produc spargerea moleculei in cele doua gaze, cu dezavantaj fiind consumul metalului respectiv odata cu producerea de gaz - vezi masina pe apa prezentata in Japonia acum 2 saptamani

Si multe alte metode...

Edited by flaviand, 28 June 2008 - 14:00.


#269
ionut_jakal

ionut_jakal

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 81
  • Înscris: 05.03.2007

View Postrich1974, on Jun 28 2008, 11:45, said:

ma gandesc la o chestie! sa produci hidrogen prin electroliza , stationar acasa si sa-l comprimi intr-o butelie de aragaz cam la 20 de atm. asta inseamna cam 500 l hidrogen.  acest hidrogen sa fie apoi deversat prin gura de aer a motorului. cam ce s-ar intampla?  nu ar fi greu de testat.
Aloo ... confunzi perele cu merele. Nu poti sa produci doar hidrogen prin electroliza, ci un amestec gazos de hidrogen si oxigen si nu poti sa separi gazele astea ca uleiul de apa sau mai stiu eu cum...
Daca vei incerca sa comprimi gaz HHO (numit si Hydroxy = Oxigen+Hidrogen) cred ca vei declansa o bomba ce poate rade jumate de oras de pe harta. Acest gaz nu este ca gazul de la butelie sau acetilena in tuburile folosite la sudura. Acest gaz are propriul sau oxidant si nu ii mai trebuie decat cea mai mica scanteie pentru a exploda (mai ales fiind supusa unor presiuni de 20 Atm de ex..), astfel cred ca vei intra in istorie cu aceasta bomba declansata accidental.
Totusi, exista metode prin care se pot separa hidrogenul de oxigen si anume prin membrane speciale (filtre) ce permit trecerea doar a hidrogenului prin ea, oxigenul fiind eliberat in atmosfera, dar este o metoda costisitoare si nu ii vad rostul.
Pana la urma, noi aplicam o energie pentru a putea descompune apa in elementele ei principale, iar prin arderea acestora nu putem obtine decat o energie mai mica decat cea introdusa in sistem. Tinand cont de faptul ca gazul Hydroxy arde mai eficient si astel degaja o energie mai mare decat prin arderea doar a Hidrogenului, nu facem decat sa scadem si mai mult randamenul.

#270
rich1974

rich1974

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,275
  • Înscris: 25.07.2007
si eu daca iti obtin hidrogen si oxigen separat cati bani imi dai? esti gata sa pui pariu! imi pare rau sa va spun dar sunteti toti niste habarnisti. se poate obtine separat direct de la electroliza prin separarea electrozilor. ati auzit de voltametru hoffman? cine a facut clasa a 7 a sigur isi aminteste . cineva facea misto mai inainte zicand pila de unghii in loc de pila de combustie fara sa stie ce e aia o pila de combustie!   nu mai vorbesc de faptul ca omul nici nu stie ce e acela ozon si nici macar nu cauta pe wikipedia . mai zice ca e si inginer. nu prea se vede. probabil ca a facut facultatea la ff ca altfel nu-mi explic acest diletantism.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate