APA drept combustibil?
Last Updated: Nov 08 2018 13:50, Started by
MLSanucean
, Mar 18 2008 21:12
·
0
#1927
Posted 11 June 2015 - 12:14
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/Vvnvl-Fk7QQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
Ultimul test ( pe banc deoarece nu am nici o masina). alimentare in rezonanta. putere consumata mai mica decat cea necesara in mod normal pentru resultatul obtinut |
#1928
Posted 11 June 2015 - 13:59
salut!
eu nu vad nimic in postul tau(o fi de la browser) in afara de text. este pusa o poza, schema? rezonanta pe care ai obtinut-o ramane pe o perioada mai mare de timp sau dispare dupa ce-si schimaba parametrii (temperatura, rezistenta electrolit, etc.). multumesc |
#1929
Posted 12 June 2015 - 09:33
@mihail_73
nici eu nu vad nimic...o fi eroare de postare. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1cS7ToEE5q4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] vezi ca am mai multe filme pe tema asta. In anume conditii un circuit LC se poate (cel putin aparent) produce mai multa energie daca este folosit un condensator pe apa. Dupa cum se vede in film indicatia de curent pe sursa AC/DC care furnizeaza tensiunea similara bateriei este in jurul valorii zero destul de mult timp. Fluctueaza intre 0 si 1 A. Am masurat tensiunea si curentul pe celula de electroliza. Puterea "consumata " variaza intre 80 si 90 W. Inputul la 13.5 Volti este de 0-1 A. Se sustine si se repeta fenomenul. Am facut o modificare de design pe celula si nu am mai obtinut acelasi input. Totusi la 90 W face mai mult gaz si inputul este mai mic cu circa 50 %. Astept o alta sursa pentru electroliza cu tensiunea mai mare. Pana acum e bine asa ..pe banc. Chimia posibila cu toate elementele la un loc poate conduce la rezultate sinergice asemanatoare. Masina cu apa nu este chiar cu apa dar fara de benzina! Pana la urma noi suntem ultimii mohicani pe aici? A scazut Arabia pretul si toata lumea a plecat la turat motoarele pe bani putini? |
#1930
Posted 12 June 2015 - 09:49
@mihail_73
nici eu nu vad nimic...o fi eroare de postare. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/1cS7ToEE5q4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] vezi ca am mai multe filme pe tema asta. In anume conditii un circuit LC se poate (cel putin aparent) produce mai multa energie daca este folosit un condensator pe apa. Dupa cum se vede in film indicatia de curent pe sursa AC/DC care furnizeaza tensiunea similara bateriei este in jurul valorii zero destul de mult timp. Fluctueaza intre 0 si 1 A. Am masurat tensiunea si curentul pe celula de electroliza. Puterea "consumata " variaza intre 80 si 90 W. Inputul la 13.5 Volti este de 0-1 A. Se sustine si se repeta fenomenul. Am facut o modificare de design pe celula si nu am mai obtinut acelasi input. Totusi la 90 W face mai mult gaz si inputul este mai mic cu circa 50 %. Astept o alta sursa pentru electroliza cu tensiunea mai mare. Pana acum e bine asa ..pe banc. Chimia posibila cu toate elementele la un loc poate conduce la rezultate sinergice asemanatoare. Masina cu apa nu este chiar cu apa dar fara de benzina! Pana la urma noi suntem ultimii mohicani pe aici? A scazut Arabia pretul si toata lumea a plecat la turat motoarele pe bani putini? |
#1931
Posted 21 June 2015 - 06:34
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/oyVxDjkRMKY?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#1933
Posted 01 November 2015 - 16:30
mai sunt persoane dispuse sa experimenteze?
Edited by hightech-sys, 01 November 2015 - 16:46. |
#1935
Posted 13 February 2017 - 22:35
A ajuns apa (rezultata din arderea H2 cu O) in baia de ulei, au stricat motorul. Cine a alimentat cu benzina/motorina indoita cu apa stie despre ce scriu.
De necaz au inchis si contul de pe forum. Posibil sa fi distrus segmentii mai intai, cine stie. Care o mai lasat masina pe tusa 2-3 luni a blocat motorul datorita ruginei. Edited by Compf_99, 13 February 2017 - 22:36. |
#1936
Posted 05 November 2017 - 11:19
Salutare prieteni ,
Desi am citit aproape tot ce s-a scris aici -sincer pana la pagina 68 , doresc sa va impartasesc experienta mea cu HHO . Mai intai va fac un scurt rezumat despre produsele incercate : Celula folosita este un dry cell de 3000 (a nu se considera reclama) , unitate despre care pot spune ca functioneaza bine si produce relativ mult HHo atasat cu un generator in impulsuri . Problemele identificate ca si cum ar fii fake : HEC CHIP , este de fapt o unitate cu un PIC care are un program de aprins niste leduri intr-o cutiuta albastra . Aici cine doreste dau exemple cu poze clare . Deci cu sau fara aceasta unitate nu este nici o economisire de combustibil . Mai mult ei sustin ca aceasta unitate contin 6-8 harti si automat va detecta sistemul daca masina va merge cu HHo . Problema cea mai mare ca nu are nici macar interfata pt CAN si in plus conectandu-te pe OBD se foloseste de tensiunea de la CAN high SI can Low ca sa aprinda din cand in cand ledurile . MAF/MAP -enhancer - este un potentiometru care scade tensiunea spre ECU astfel fiind pacalit ECU de volumul de aer care a intrat in motor. Dezavantaje : chiar daca este pacalit ECU de volumul de aer, daca la Sonda Lambda detectateaza cantitate de O2 mai mare acesta va compensa cu combustibil ca sa compenseze diferenta. O2 Efie - acestea functioneaza si intr-adevar se poate face sa ai un consum mai mic de combustibil inclusiv daca mergi pe benzina ,pacalind ECU ca ai un amestec bogat tot timpul -cea ce iti taie din performante si aduce si alte minusuri . Problema cea mai mare este ca EFie-uri se vand mai mut pt senzorii Narow Band :http://www.wbo2.com/lsu/lsuworks.htm dar nu si pt Wide band . Si aici vine intrebarea la care poate cineva are o solutie : Senzorul O2 tip Wide band cu 5 fire cum se poate pacalii ca sa dea ca amestecul este bogat ? Solutii incercate pana acum : Modificarea rezistentei Rcal . Prelungitor de O2 . |
|
#1937
Posted 05 November 2017 - 11:25
rolland78, on 05 noiembrie 2017 - 11:19, said: Si aici vine intrebarea la care poate cineva are o solutie : Senzorul O2 tip Wide band cu 5 fire cum se poate pacalii ca sa dea ca amestecul este bogat ? Solutii incercate pana acum : Modificarea rezistentei Rcal . Prelungitor de O2 . |
#1938
Posted 05 November 2017 - 13:57
inuendo0, on 05 noiembrie 2017 - 11:25, said:
Pe un proiect de al meu din trecut, pe un Calibra Turbo, am incercat asta fara succes, asa ca am recurs la ECU stand-alone, mult mai usor de configurat si din mult mai multi parametri. Poti sa dai mai multe detalii ? Cum e un Ecu din acesta ? De unde se poate cumpara ? Mersi Referitor la postarea de mai sus ca si avantaj al sistemului va pot spune ca : sonda lambda cu motor la 40 grade am scos si era curat neafumat , bujiile la fel , pot spune ca si aspect erau de zici ca atunci le-am pus noi . EGR -initial mi-am propus sa o curat pt ca am avut o interventie la motor si am observat ca are depuneri. Cand am demontat-o dupa ce am metrs 1000 km cu HHo surpriza nici o depunere .Ca si masina pe care este montat sistemul e un VW Touran din 2005 cu motor 1,6 FSi benzina . La partea de valori : Knock sensor (senzor detonatie ) fara HHO valorile sunt haotice 0.156 pana la 0.350 mv pe cand cu HHO 0.156 mv constant la toti cilindrii . Singura problema care nu reusesc sa o rezolv este scaderea de consum (din cauza ca nu reusesc sa pacalesc Ecu de la sonda 1) . In alta ordine de idei sunt multe informatii la care zice ca reducerea consumului la o masina care are doi senzori lambda si al doilea senzor afecteaza consumul . Aici de obicei senzorii sunt de tip Narow band cu 4 fire si are rol de conversie catalitica. Desi am facut un Efie http://hydrogengarag...structions.html -mentionez ca pe incercate si merge foarte bine , nu ajuta nimic la reducerea de consum . De ce ? Pentru ca de consumul real este responsabil prima sonda . |
#1939
Posted 07 April 2018 - 17:53
daca mai este cineva interesat de subiect, rezolvarea consta in electroliza apei la temperaturi foarte ridicate de peste 800 de grade
este singura solutie prin care se poate utiliza apa drept combustibil electroliza aburului are un randament mult mai ridicat ...... insa din pacate a scapat tuturor Paste Fericit! Edited by ionitam, 07 April 2018 - 17:53. |
#1940
Posted 08 November 2018 - 13:50
Soluția electrolizoarelor HHO serie sunt cele cu plăci din tablă de nichel puritate 99% care oferă o rezistență electrică mai mică, deci un consum de curent mai mic și sunt indestructibile în mediu alcalin, față de tabla de inox 316L !
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users