Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Fiat Bravo vs Kia cee'd
Last Updated: Apr 24 2008 00:15, Started by
aaron111
, Feb 13 2008 23:47
·
0
#19
Posted 18 February 2008 - 15:52
danX, on Feb 18 2008, 15:14, said: in calitate de vajnic proprietar de ceed, iti recomand Fiat Bravo. Prea au aparut Cee'durile ca ciupercile dupa ploaie pe plaiurile mioritice. Fix It Again Tony! da e un punct de vedere si asta si sunt de acord cu tine, ca mai au un pic si o sa fie la fel de des intalnite ca loganurile. Edited by sonic2007, 18 February 2008 - 15:53. |
#20
Posted 18 February 2008 - 15:54
asta pana se vor lovi proprietarii de ceed de coloana de directie daca tot venim cu tampenii de genul fix it again tony
sonic2007, on Feb 18 2008, 15:52, said: da e un punct de vedere si asta si sunt de acord cu tine, ca mai au un pic si o sa fie la fel de des intalnite ca loganurile. da mai un pic, cel putin 250.000 de masini |
#21
Posted 18 February 2008 - 15:57
danX, on Feb 18 2008, 15:14, said: in calitate de vajnic proprietar de ceed, iti recomand Fiat Bravo. Prea au aparut Cee'durile ca ciupercile dupa ploaie pe plaiurile mioritice. Fix It Again Tony! tony a iesit de mult la pensie. spre deosebire de kim sam sung care lucra si acum 10 ani la Kia cand se stie ce supermasini erau. |
#22
Posted 18 February 2008 - 16:10
Bravo all the way. Mergi si la test drive si atunci vei fi convins.
Sa nu mai spunem de motorizari, unde se cunoaste ca cei de la Fiat au investit in tehnologie nu ca cei de la Kia care vin cu aceeasi tehnologie de acum 10 ani. O fi putin mai ieftin ceed la aceleasi dotari dar nu cred ca merita. Si aspectul exterior si interior este un alt punct de vedere. Bravo este exclusivist iar ceed-ul e ceva banal, atat pe afara cat si in interior. |
#23
Posted 18 February 2008 - 17:04
Quote
aici ai dat-o in bara urat. Cee\'dul are suficienta tehnologie pentru ziua de azi, la fel ca si bravo: Suspensie spate independenta, motoare pe benzina cu distributie variabila, multe airbaguri, 5 stele NCAP. Quote Si aspectul exterior si interior este un alt punct de vedere. Bravo este exclusivist iar ceed-ul e ceva banal, atat pe afara cat si in interior. Bravo exclusivist? Intr-adevar fata de la Linea e extrem de exclusivista. Hai sa fim seriosi, nici o masina pana in min 30k EUR nu e nici pe departe exclusivista. Anyway, in afara de argumentul motoarelor supraalimentate pe benzina, nu vad nici o diferenta clara intre cele doua in afara de gustul fiecaruia. Si daca vrei ceva entry, NU vei vrea acel 1.4 de 80 de cai de la fiat. Cand urci in gama preturile si performantele se egalizeaza, cu un usor plus la value4money pentru Kia. Edited by danX, 18 February 2008 - 17:05. |
#25
Posted 18 February 2008 - 17:24
DanX tin sa te contrazic. Ca motorizari au tehnologia care am spus. De acum 10 ani. Daca ei inca nu au turbo la benzinare iar din motorul de 2L diesel deabia obtin 130 Cp care la concurenta obtine si peste 150 Cp...
Se cunoaste cat au investit in dezvoltarea de tehnologie. Au facut orice dar numai asta nu. De exemplu au un bun plan pentru vanzari pe tarile de genul romania, slovacia. Pentru ca atunci cand o sa imi arati in vest ca vezi la un semafor macar un ceed inseamna ca sunt buni si ca gresesc eu. |
#26
Posted 18 February 2008 - 17:35
A_Ionut, on Feb 18 2008, 18:24, said: Pentru ca atunci cand o sa imi arati in vest ca vezi la un semafor macar un ceed inseamna ca sunt buni si ca gresesc eu. am vazut eu si ce dovedeste asta? pana nu comparam cifrele de vanzari pe diverse state din EU... o masina la semafor in Belgia nu inseamna nimic. |
#27
Posted 18 February 2008 - 17:46
A_Ionut, on Feb 18 2008, 17:24, said: DanX tin sa te contrazic. Ca motorizari au tehnologia care am spus. De acum 10 ani. Daca ei inca nu au turbo la benzinare iar din motorul de 2L diesel deabia obtin 130 Cp care la concurenta obtine si peste 150 Cp... Se cunoaste cat au investit in dezvoltarea de tehnologie. Au facut orice dar numai asta nu. De exemplu au un bun plan pentru vanzari pe tarile de genul romania, slovacia. Pentru ca atunci cand o sa imi arati in vest ca vezi la un semafor macar un ceed inseamna ca sunt buni si ca gresesc eu. VW - 140 HP din 2L Fiat - 150HP din 1.9L Ca sa enumeram doar cativa dintre competitori. La 136 HP din doi litri sta exact in pluton. Cei de mai sus au intr-adevar variante mai puternice ale acelorasi motoare, dar puterea mica la doi litri diesel nu mai poate fi folosita ca argument. Se pot chipui pana la 170 si cele de la Kia, asta pe verificate. Probabil ca atunci cand nu o sa mai fie asa de atractiv Cee'd-ul, dau dupa un facelift, o sa scoata si motorizarile mai puternice. De ce nu compari motorizarile de 1.6 diesel care sunt absolut comparabile cu dieselurile de la competitie din toate punctele de vedere. Accepta ca nu iti place masina sau ca ai ceva cu coreenii, nu incerca sa dai argumente tehnice fara nici un fundament. |
#28
Posted 18 February 2008 - 18:53
Masina mi-a placut dar nu imi place Kia.
Si ca argumente tehnice sa iti mai spun? 1.4 tfsi este la vag intre 125 si 170 cp 2.0TDI este in cea mai slaba varianta 130 Cp si ajunge pana la 170 Cp La ei cea mai buna motorizare are 130. Si zici ca merge cu chip nu? Pey asa fac si eu din cel de 170 Cp unul de 200 cu un tunning safe. Pe cand motorul de la kia nu o sa ajunga niciodata de la 130 Cp la peste 150-160 cu tuning safe. Iar diferentele dintre motoarele tdi de 130 si 170 Cp nu sunt numai soft. Difera mai multe parti mecanice. Iar la motorul fordului de 2L 130 Cp ai uitat sa spui ca e commonrail ceea ce inseamna ca e net superior celui de care discutai. |
|
#29
Posted 18 February 2008 - 20:10
A_Ionut, on Feb 18 2008, 17:24, said: DanX tin sa te contrazic. Ca motorizari au tehnologia care am spus. De acum 10 ani. Daca ei inca nu au turbo la benzinare iar din motorul de 2L diesel deabia obtin 130 Cp care la concurenta obtine si peste 150 Cp... Se cunoaste cat au investit in dezvoltarea de tehnologie. Au facut orice dar numai asta nu. De exemplu au un bun plan pentru vanzari pe tarile de genul romania, slovacia. Pentru ca atunci cand o sa imi arati in vest ca vezi la un semafor macar un ceed inseamna ca sunt buni si ca gresesc eu. si care e problema daca nu au turbo pe benzinare?sunt masini fara turbo pe benzina de costa sute de mii de euro care e problema daca scot doar 130cp(in fine stiam ca sunt 140cp)din 2.0 turbo diesel,voi vreti 2.0 biturbo 203cp cum e pe bemve la pret de ..... momentan c'eed-ul e singura masina din clasa compacta care la 11800e are 5 margarete la siguranta,suspensie independenta,nu e submotorizata,nu e cheala,materiale bunicele,nu e urata. |
#31
Posted 18 February 2008 - 20:22
#32
Posted 18 February 2008 - 21:22
Regula de aur: fa drive test cu ambele, ideal motorizarile alese de tine. Te vei hotari mult mai usor. Totusi Kia Cee'd pare per ansamblu peste Fiat Bravo. Arunca un ochi si aici la un versus facut de oameni seriosi:
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KKbfdP7x0eI?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#33
Posted 18 February 2008 - 23:11
A_Ionut, on Feb 18 2008, 18:53, said: Masina mi-a placut dar nu imi place Kia. Si ca argumente tehnice sa iti mai spun? 1.4 tfsi este la vag intre 125 si 170 cp 2.0TDI este in cea mai slaba varianta 130 Cp si ajunge pana la 170 Cp La ei cea mai buna motorizare are 130. Si zici ca merge cu chip nu? Pey asa fac si eu din cel de 170 Cp unul de 200 cu un tunning safe. Pe cand motorul de la kia nu o sa ajunga niciodata de la 130 Cp la peste 150-160 cu tuning safe. Iar diferentele dintre motoarele tdi de 130 si 170 Cp nu sunt numai soft. Difera mai multe parti mecanice. Iar la motorul fordului de 2L 130 Cp ai uitat sa spui ca e commonrail ceea ce inseamna ca e net superior celui de care discutai. |
|
#34
Posted 19 February 2008 - 00:28
ceed nu-i rea dar nu au facuta sa se bata cu Fiat, Opel, VW, Ford si care mai au masini in clasa compacta.
prin pret cam ia caimacul la clasa mica, targhetul fiind Fabia, corsa, polo, GP, chiar Logan. de cele mai multe ori juma de metru de masina in plus a facut sa fie ales ceed in detrimentul uneia de clasa mica. magarul intre oi. |
#35
Posted 19 February 2008 - 09:53
undercoverbrother, on Feb 19 2008, 00:28, said: ceed nu-i rea dar nu au facuta sa se bata cu Fiat, Opel, VW, Ford si care mai au masini in clasa compacta. prin pret cam ia caimacul la clasa mica, targhetul fiind Fabia, corsa, polo, GP, chiar Logan. de cele mai multe ori juma de metru de masina in plus a facut sa fie ales ceed in detrimentul uneia de clasa mica. magarul intre oi. asta decat daca te referi la best pentru ca daca pui ceva dotari se apropie ca pret de focus si de astra cu dotari similare. mai putin de golf care e ceva mai scump. deci nu sunt de acord ca e facut sa se bata cu clasa mica si chiar cred ca e un concurent serios pentru toate masinile din clasa compacta. de fapt si tinta lor declarata de la inceput a fost sa atraga cati mai multi clienti a lui vw golf si in toate emisiunile de la lansarea ei primul lucru care il faceau era sa spuna ce ofera in plus fata de golf. |
#36
Posted 19 February 2008 - 10:20
A Ionut, nu cred ca tehnologia inseamna, neaparat, benzinara turbo. Daca ar fi asa, atunci Honda si BMW ar fi in urma d.p.d.v. tehnologic, nu?
Reamintesc aici, cu titlu de exemplu, Honda S2000 - 240 CP din 2000 cmc aspirati. Asta da dovada de tehnologie! Edited by aaron111, 19 February 2008 - 10:23. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users