Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Fan Courier - Pareri / Sugestii / Reclamatii
Last Updated: Apr 30 2024 08:39, Started by
blindfolded
, Dec 26 2007 01:55
·
18
#541
Posted 30 August 2023 - 09:45
krtyna, on 29 august 2023 - 23:18, said: Am la Fan vreo 10 colete, unele de pe Ali, altele de pe Amazon, altele de la magazin din ro, nici unul livrat am fost dupa unele din ele la sediul lor, coada afara de 10-20 oameni permanent ca am fost de mai multe ori la ore diferite tot asa. Daca la coletele interne mai putem alege alti curieri ce facem cu cele externe? Ca acesti nemernici se baga in seama peste tot si doar ei livreaza de la Amazon si de la Ali stiu ce zici, si eu am probleme cu fanmizer curier... aveam un colet din Germania (Amazon) ce trebuia sa imi ajunga de vineri, conform trackingului Amazon, si a venit abia ieri, dupa telefoane la sediul local si la retardatul de curier este a III-a oara deja cand se intampla... cand livrau cu UPS nu aveam nici o problema de genul, livrarea se facea fix in ziua cand scria pe site... profesionalism, atat pot sa zic dar de la fanmizer ce asteptari sa am... sunt jalnici pe Dolj (Craiova)... nici nu am cum sa-i evit (cum procedez spre ex la coletele livrate din RO... scriu clar la observatii "nu trimiteti cu fanrahat, sunt probleme"), de cand au facut parteneriat cu Amazon |
#542
Posted 30 August 2023 - 16:34
As fi crezut ca amazon germania trimit cu dhl al lor, adica Cargus. Jale daca s-au bagat astia de la fan si acolo
|
#543
Posted 30 August 2023 - 16:43
beavis03, on 30 august 2023 - 09:45, said:
cand livrau cu UPS La mine e invers, UPS e praf, cu Fan nu am nici o problema de obicei in zona mea. |
#544
Posted 30 August 2023 - 21:31
la mine de obicei vin ori din Plzen ori din Gdansk si pana anul acesta prin primavara doar UPS le livra... apoi m-am "pricopsit" cu rapanosii astia de la fanmizer
modoran, on 30 august 2023 - 16:34, said: As fi crezut ca amazon germania trimit cu dhl al lor, adica Cargus. Jale daca s-au bagat astia de la fan si acolo n-am primit niciodata cu DHL... doar comenzile de pe sportspar imi sosesc prin ei (Cargus la noi) e cam jale... dar nici nu am ce sa fac, daca intru pe chat cu ei nu cred ca rezolv nimic, adica sa schimbe firma |
#545
Posted 30 October 2023 - 15:00
Serviciile Fan Courier nu încetează să mă uimească. Am un colet de primit de la Zalando care au contract doar cu ei via Packeta.
- Joi, 26 octombrie: Primesc SMS că livrarea la domiciliu va fi efectuată atunci. Cum nu eram acasă până seara am dat amânare o zi. - Vineri, 27 octombrie: Nu a venit nimeni. Primesc SMS și mail că pachetul se află în depozitul local de la marginea orașului și să mă duc eu să-l iau. Uite acum... - Azi, 30 octombrie, ora 9: Contactez Zalando pe chat. Oamenii mi-au răspuns foarte repede, dar singura soluție pe care mi-au dat-o a fost să contactez Fan Courier. - Azi, 30 octombrie, ora 11: Contactez Fan Courier prin call center. După 5 minute de așteptare mă preia un operator și mă înțeleg să se reia procesul de livrare către domiciliu. - Azi, 30 octombrie, ora 13: Apare pe AWB - "Coletul nu a fost preluat de către destinatar și se returnează expeditorului." RETUR! Mi se pare incredibil... Aia e, am pierdut coletul, dar nu pot să înțeleg cum o firmă cu o asemenea experiență să facă asemenea gafe. |
#546
Posted 04 November 2023 - 08:29
Nu sunt gafe, sunt facute intentionat fiindca au prea mult de lucru cu oameni putini si daca au incercat o livrare si n-au gasit destinatarul acasa, au motiv sa returneze coletul si asa au scapat de inca un stop.
|
#547
Posted 04 November 2023 - 09:26
Să postez totuși și finalul poveștii. Evident că marți nu a venit nimeni, iar miercuri am sunat din nou la call center-ul Fan. După 5 minute in care am așteptat să mă preia un operator care era probabil în pauză de țigară sau de cafea mi se închide brusc apelul. Zic bun, s-o fi întors operatorul din pauză și a apăsat pe ceva greșit, mama lor de butoane... Sun iar, și mi se confirmă oarecum supoziția în sensul că sunt preluat instant și explic toată situația. Operatoarea îmi zice că era un termen de 7 zile în care trebuia să ridic coletul și asta se pune din momentul în care intră ei în posesia lui, în cazul meu 23 octombrie, ceea ce era total o aberație. În data de 23 au intrat ei în posesia coletului, dar eu am fost informat că pe 26 se face livrarea (deci am pierdut din start 3 zile din cele 7), iar pe 27 (vineri) primesc mesaj să ridic coletul din depozit. 28 octombrie era sâmbătă cu program redus, 29 octombrie era duminică și aveau depozitul închis, iar pe 30 octombrie s-a dat retur. Când să-l iau?!? Mai exista cazul să fac un efort să mă duc până la depozit și să-mi spună cei de acolo “păi, coletul dvs. e la curier, că ați făcut solicitare de livrare la domiciliu”. Cireșica de pe tort era să mă și sune curierul în timp ce mă aflam la sediul Fan Courier.
Până la urmă am așteptat cât a scris operatoarea un mail către depozitul local, cu promisiunea că voi fi informat în cel mai scurt timp. Abia după ce am închis apelul am realizat un mic, dar important detaliu… Eu n-am lăsat niciun fel de date de contact. Optimist, am zis că poate se consideră numărul de pe care am sunat. Evident că n-am primit nimic. În final, azi am primit informare că coletul a ajuns cu bine înapoi la Zalando după această mică excursie prin țară și am primit banii înapoi, dar acum produsul comandat e cu 200 lei mai scump. “Mulțumesc”, Fan Courier! Edited by Cipry7, 04 November 2023 - 09:37. |
#548
Posted 24 November 2023 - 09:51
Am primit notificare ca aplicatia Fan Curier pe care o am e veche si sa o instalez pe cea noua.
O dilesc pe cea existenta si dau sa caut in appStore IOS noua aplicatie, dar nu gasesc nimic. Ma duc pe site si dau click pe link, dar ce sa vezi? Aplicatia nu e disponibila pentru... Romania! WTF? |
#549
Posted 24 November 2023 - 10:05
#550
Posted 27 November 2023 - 21:24
Nu credeam sa vad vreodata o aplicatie mai jalnica si un site mai prost la o companie de curierat.
De cateva zile urmarirea unui colet pe site la FAN e o loterie. De cele mai multe ori trackingul nu merge deloc. da tot felul de erori. Ultima data in loc de informatii despre tracking apare numai JSON. Aplicatia (cea noua) e si mai jalnica. Mai nou nu pot sa ma mai loghez in ea. Spune ca sunt credentiale necunoscute. In conditiile in care de dimineata mergea. Iar cand merge, informatiile sunt foarte spartane (similare cu cele din aplicatia veche). Adica ceva de genul: coletul e pe drum (fara nicio mentiune despre oras, judet, etc.. Aplicatiile concurentei (in speta Sameday) sunt mult mai detaliate. La FAN parca ar plati pe fiecare cuvant scris. Din partea mea as da zero stele daca as putea. |
|
#551
Posted 05 December 2023 - 17:54
În interfața web văd că găsește coletul vândut de mine acum DOUĂ zile! "AWB-ul a fost înregistrat de către expeditor, însă nu a fost predat curierului." In aplicație nimic. Dacă-l puneam la poștă mâine era la destinație dar deh... Fan Curier dacă vrea să mă recâștige drept client trebuie să-și extindă mai repede rețeaua de locker-ere; cu Same-day nu te doare capul, măcar știi că ai pus coletul in cutie măcar nu mai stai cu grija curierului. Trimiterile astea pentru persoane fizice, de la locker la locker mi se par foarte convenabile. Sper să rămână așa și să nu vină ăștia cu vreo reglementare pentru că sunt atât de facile încât s-ar putea ca unii să le folosească inclusiv în scopuri infracționale.
Edited by echoshoworacle, 05 December 2023 - 17:55. |
#552
Posted 06 December 2023 - 07:58
Buna dimineata,
Am mai scris la sectiunea aliexpress despre asta dar cred ca aici era mai bine. Ieri pe la 17 am fost informat prin email ca fan courier imi va aduce coletul in 1-2 zile, am primit AWB. Urmarind AWB-ul/pe sie, in browser, apare: -Preluată 05.12.2023, bifat -În tranzit 05.12.2023, bifat -În livrare 04.12.2023, bifat !! aici apare ciudatenia, de ce e 04.12, data anterioara preluarii? Si de ce e bifat? Status: in tranzit. Daca accesez chat-ul, Stefanelul imi da replica: 05.12.2023 - 15:34 Oradea Status: Expeditie in livrare Activitate: Expeditia a fost preluata de catre FAN Courier in data 05.12.2023 15:34 05.12.2023 - 16:58 Oradea Status: Expeditie in livrare Activitate: Expeditia a plecat din hub-ul FAN Courier Oradea spre hub-ul de destinatie in data 05.12.2023 16:58 Mai departe, nimic. In aplicatia FAN Courier/android apare la status: -Preluat, expeditie ridicata, 15:34 05.12.2023 -In tranzit depozit, expeditia este in tranzit spre depozitul de destinatie 16:58 05.12.2023 -In livrare, curierul este in drum spre tine, 09:44 04.12.2023.....Aceeasi anomalie, deja era in drum spre mine pe 04.12 desi a fost preluat mai tarziu, pe 05.12 cand a fost emis AWB !!! Intrebarea mea, daca nu ma gaseste (sau nu vrea sa ma gaseasca), cum pot sa nu pierd coletul? Il pot redirectiona catre fanbox daca telefonez la 0219336? Am incercat sa fac aste pe site, nu am gasit procedura, nu spun ca nu exista, imi puteti d niste indicatii? Am stat aseara peste 1/2 ora cu apel la ei intre 17-18, credeam ca au terminat programul dar apeland in urma cu 10 minute, am aflat ca programul este 8-19. In cazul meu, toti operatorii erau ocupati. |
#553
Posted 06 December 2023 - 08:21
L E, nu mai pot edita:
Am reusit sa vorbesc acum, mi s-a spus ca redirectionarea catre fanbox o pot face din aplicatie, prin detalii. Am incercat, i-am spus ca nu pot. Mi-a mai spus ca daca nu sunt acasa, cand ma va suna curierul, sa-i spun sa-l puna la fanbox. Sa vedem ce iese, eu am selectat un fanbox favorit in aplicatie. Ma bucurasem cand am vazut ca mai sunt si altii pe langa posta romana, ma cam saturasem de serviciile postei. Dar desi posta romana functiona cu viteza melcului, nu am pierdut nimic prin ei. Cu ceilalti (nu mai stiu care operator era, probabil tot fan) am patit-o prin vara, s-a pierdut pe drum din Ungaria pana la Bucuresti. Si nici banii nu i-am recuperat. Edited by altuser09, 06 December 2023 - 08:21. |
#554
Posted 07 December 2023 - 17:57
A venit azi curierul, m-am si mirat de punctualitate. La 9.38 mi-a trimis SMS, ca vine intre 9.45-12.45.
La 9.43 era la usa mea. |
#556
Posted 10 December 2023 - 06:50
Ba merge, am vazut optiunea cand am deschis SMS-ul trimis de curier, era link catre site. Dar primirea locetului se amana cu o zi.
Nu eram acasa, i-am trimis mesajul cuiva care era si nu a mai fost cazul sa redirectionez. |
#557
Posted 10 December 2023 - 08:11
#558
Posted 10 December 2023 - 09:29
Mie nu mi-a mers vineri să redirecționez către Fanbox, ci doar către sediu și câteva puncte de livrare care nu mă ajută deloc fiind foarte departe de mine. Am un Fanbox la 10 minute de casă și n-am reușit niciodată să plasez o comandă sau să redirecționez către el cu link-ul primit prin SMS în ziua livrării. Mi-am făcut cont și în aplicație special că am crezut că o să pot de acolo, dar n-am reușit nici așa. O să sun la ei să întreb când o să am timp, și-așa am început să mă cunosc cu operatoarele.
Edited by Cipry7, 10 December 2023 - 09:31. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users