Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Filtru sedimente inainte de pompa?

Paște fericit!

electrician constructor video curs

Cum pot bloca transferul de date ...
 Ce reprezinta in chimie abrevieri...

Google pay ma taxeaza in timp ce ...

Kia Picanto 2022 - Problema motor?

Durere umar AC Joint
 Care este cea mai sanatoasa paine?

Zgomot ritmic ce urmeaza rotirea ...

Merita Lumix FZ82 in 2024?

Nu pot activa Memory Integrity
 Supratensiuni accidentale

Cuțit/ briceag drumetie

Cum am acces la o parte dintr-un ...

Mother's Day
 

Tarom

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1687 replies to this topic

#1171
lls869

lls869

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 608
  • Înscris: 21.07.2011

View Postmdt, on 04 octombrie 2017 - 18:43, said:

Exact. Echipajul iti spune sa inchizi telefonul pe toata durata zborului, pai il tii inchis pana la aterizare. Sunt niste reguli, le respecti.


Salut,
Si atunci modul ''avion'' la telefoanele mobile la ce foloseste? Cercetatorii britanici...Posted Image Posted Image

#1172
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,118
  • Înscris: 06.12.2012
La paranoici, ca sa fiu scurt...

#1173
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,632
  • Înscris: 12.12.2006
Prin inchis am vrut sa spun modul avion.
Se poate sa fie si alte motive pentru care sa nu fie permise convorbirile telefonice la aterizare, procedura e procedura.

#1174
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,546
  • Înscris: 02.09.2006

View Postcattavencu, on 04 octombrie 2017 - 17:27, said:

Ma refeream in general la obisnuinta de a fi trait liber si de a fi putut sa mearga unde poftesc.
Pur si simplu, se vede pe ei ca-s umblati, calatoriti, c-au vazut, c-au fost, ca i-au dus parintii inca de mici etc.

Romanii (si nu numai) sunt inca la "clasa pregatitoare" la capitolul asta.
Pe mine inca ma impresioneaza placut comportarea atit de naturala a copiilor romani care calatoresc cu avionul. Li se pare atit de normal sa se zbenguiasca prin aeroporturi sau prin avion, cunosc parca decid lumea procedurile de pe aeroporturi, calatoria cu avionul nu mai este pentru ei un eveniment de povestit nepotilor, nu se sperie la turbulente si in general par ca toata viata lor doar asta au facut! Si sint printre cei care niciodata nu ma uit incruntat cind vad multi copii la imbarcare, ma bucur pentru ei intotdeauna! Cred totusi ca ei vor trai altfel decit noi si poate vor schimba ceva si in tara, oricit de greu de crezut pare acum.

#1175
mdt

mdt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,632
  • Înscris: 12.12.2006
:) Pe un zbor din primavara asta am prins turbulente destul de urate la aterizare, era vremea rea, adultii din jurul meu ori tremurau, ori se rugau, ori faceau glume tare ca sa se incurajeze. Imperturbabila, fetita mea de nici 5 ani, isi rasfoia cartea cu poze.

#1176
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,505
  • Înscris: 19.04.2009

View Postmdt, on 04 octombrie 2017 - 21:04, said:

Prin inchis am vrut sa spun modul avion.
Se poate sa fie si alte motive pentru care sa nu fie permise convorbirile telefonice la aterizare, procedura e procedura.


Nah. Sunt companii care nu mai au nicio treaba cu asta.

Faza cu închisul telefoanelor e ca pe vremea când au fost proiectate A320 de exemplu, exista o credință ca afectează. Așa apare in “manualul” avionului. Și nu numai, așa apare la multe modele proiectate in jurassic.

S-a dovedit ca chestiunea e falsa însă nu pot renunța la ea, pentru ca ar însemna costuri imense (practic reinspectii și certificări).

Modelele Next gen nu au problema asta, însă:

Dacă ii interzici pasagerului sa nu folosească deviceuri la decolare și aterizare ai câteva avantaje:

Vor fi atenți la instructaj.
Vor fi pe faza in cazul unui eveniment nefericit. E o chestiune de secunda, dacă tu stai și citești prostii s-ar putea sa nu observi ca toți Pax sunt in poziția de ateriza re urgentă.

Și de asta s-au păstrat. In timp ce pe alea vechi sunt obligatorii, pe astea noi s-au păstrat pentru beneficiile de mai sus.


Sunt însă companii care nu îți interzic nimic, sunt unele care îți interzic pe toată durata zborului (air China & prietenii chinezi).



#1177
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
pe mine ma deranjeaza taromul la insistenta ca toti pasagerii sa ridice obloanele.
mi s'a intamplat de cateva ori sa iau o anumita cursa dupa amiaza. urci in avion, te coci de cald. vin dupa un red eye si pana incep astia procedurile, imi pun castile pe urechi (bose noise reduction), ochelari de somn pe ochi, trag oblonul, pun o geaca intre mine si oblon ca frige ca naiba de la soare si incerc sa dorm. sau sa ma odihnesc.
si acum incepe balciul, lucru ce nu se intampla pe alte companii.

ma pun sa'mi scot castile. ei nu au de unde sa stie ca nu am muzica in ele, dar sa spunem, daca eram cu ochii inchisi, gura cascata si sforaiam, m-ar fi hatznat sa ma trezesc?
apoi, domunuuu' ridicati oblonuuuu! stiu, nu'mi spuneti de proceduri, numa ca taromu este printre putinele companii ce mai insista pe asta. in caz de ceva trepidatii, oricum obloanele alea de pe avioane vechi de 30 de ani cad jos singure.

trecem peste asta, decolam si in toata harmalaia aia, incerc sa adorm. rareori reusesc. si cand reusesc, cineva ma trage de mana: pui sau peste? futu'ti puiul ma'tii, da'mi o sticla de vin daca tot m'ai trezit a doua oara.

#1178
mccrya

mccrya

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,363
  • Înscris: 05.03.2005
obloanele se trag in sus la decolare si la aterizare, din motive pe care banuiesc ca la cunosti si tu. Chestia asta se intampla si la Qatar, Emirates, Singapore Airlines, Malaysia Airlines, Fly Dubai, etc etc.

Edited by mccrya, 06 October 2017 - 20:10.


#1179
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015
procedura nu este un standard in aviatia comerciala si sincer, daca 1/4 din obloane sunt jos nu e mare branza. la tarom daca 1 oblon din 30 e jos ii vezi stresati.

#1180
ralu_seby

ralu_seby

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 372
  • Înscris: 11.11.2007
Poate imi explica si mie cineva de ce se ridica obloanele :)

#1181
tytysor

tytysor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 21,546
  • Înscris: 02.09.2006

View Postargentum, on 06 octombrie 2017 - 20:33, said:

procedura nu este un standard in aviatia comerciala si sincer, daca 1/4 din obloane sunt jos nu e mare branza. la tarom daca 1 oblon din 30 e jos ii vezi stresati.
draga, daca unul din 30 e jos, se pune problema daca ala unu are 6 masterate sau de ce e mai smecher ca restul pasagerilor!

#1182
argentum

argentum

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,400
  • Înscris: 25.05.2015

View Postralu_seby, on 06 octombrie 2017 - 23:51, said:

Poate imi explica si mie cineva de ce se ridica obloanele Posted Image
Chipurile sa poata vedea insotitorii de zbor ca se invart elicele. Glumesc. In Caz de complicatii sa poata vedea ce e afara, de e in siguranta sa evacueze pasagerii. La cum ii stiu, probabil si la zbor de noapte cer sa fie ridicate obloanele

View Posttytysor, on 07 octombrie 2017 - 01:12, said:

draga, daca unul din 30 e jos, se pune problema daca ala unu are 6 masterate sau de ce e mai smecher ca restul pasagerilor!
Vezi, gandesti in sabloane. De ce smecherie? Am spus, e o cursa ce am luat,o de mai multe ori, pkeaca dupa amiaza, e fierbinte de te coci, soarele ma arde prin deam, vin dupa un red eye (asta e zbor de noapte) aer conditionat nexam (fie avioane vechi ineficiente sau fac astia economie, nu stiu). Aia ma,sii cer atat de mult in condiriile astea sa pot fi lasat sa inchid ochii? Daca trag oblonul ca ma arde ca naiba de la soare, o data am crezut ca o Sa,mI ua foc hanoracul cel,am folosit pe post de perna, e smecherie?

Edited by argentum, 07 October 2017 - 06:20.


#1183
Hamdoulillah

Hamdoulillah

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,662
  • Înscris: 29.03.2017

View Postralu_seby, on 06 octombrie 2017 - 23:51, said:

Poate imi explica si mie cineva de ce se ridica obloanele Posted Image
simplu. Daca Doamne fereste e un accident, sa vezi afara: e ok? poti iesi? sau arde motorul...

View Postargentum, on 06 octombrie 2017 - 16:03, said:

pe mine ma deranjeaza taromul la insistenta ca toti pasagerii sa ridice obloanele.
mi s'a intamplat de cateva ori sa iau o anumita cursa dupa amiaza. urci in avion, te coci de cald. vin dupa un red eye si pana incep astia procedurile, imi pun castile pe urechi (bose noise reduction), ochelari de somn pe ochi, trag oblonul, pun o geaca intre mine si oblon ca frige ca naiba de la soare si incerc sa dorm. sau sa ma odihnesc.
si acum incepe balciul, lucru ce nu se intampla pe alte companii.

ma pun sa'mi scot castile. ei nu au de unde sa stie ca nu am muzica in ele, dar sa spunem, daca eram cu ochii inchisi, gura cascata si sforaiam, m-ar fi hatznat sa ma trezesc?
apoi, domunuuu' ridicati oblonuuuu! stiu, nu'mi spuneti de proceduri, numa ca taromu este printre putinele companii ce mai insista pe asta. in caz de ceva trepidatii, oricum obloanele alea de pe avioane vechi de 30 de ani cad jos singure.

trecem peste asta, decolam si in toata harmalaia aia, incerc sa adorm. rareori reusesc. si cand reusesc, cineva ma trage de mana: pui sau peste? futu'ti puiul ma'tii, da'mi o sticla de vin daca tot m'ai trezit a doua oara.
foarte bine ca te pun sa-ti scoti castile. Daca doamne fereste se intampla ceva la decolare sau aterizare, n-ar fi mai bine sa poti auzi indicatiile echipajului?!? Numa' zic.

si nu cred ca mai sunt avioane mai vechi de 30 de ani, media de varsta a aeronavelor tarom este un pic peste 15 ani.

#1184
mccrya

mccrya

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,363
  • Înscris: 05.03.2005
eu cred ca ar trebui sa va lase si fara centurile de siguranta in avion (nicio problema daca o sa dai cu bostanul de tavan), si eventual daca s-ar putea sa deschideti si geamurile ca sa puteti fuma o mahoarca.

Edited by mccrya, 07 October 2017 - 09:04.


#1185
Hamdoulillah

Hamdoulillah

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 3,662
  • Înscris: 29.03.2017

View Postmccrya, on 07 octombrie 2017 - 09:04, said:

eu cred ca ar trebui sa va lase si fara centurile de siguranta in avion (nicio problema daca o sa dai cu bostanul de tavan), si eventual daca s-ar putea sa deschideti si geamurile ca sa puteti fuma o mahoarca.
ei acu nici 20 de ani se putea :D imi aduc aminte de o iarna 2001 / 2002 in care am luat un CDG CLJ via OTP si in zborul OTP CLJ in spatele meu, in ultimele randuri, fumatul era permis, si aia de acolo nu se privau de asta. Tarom a fost una din ultimele companii (daca nu chiar ultima) europeana in care fumatul era permis in spate.

#1186
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,118
  • Înscris: 06.12.2012
What??? Nu se poate fuma în avion? :)))))

#1187
mccrya

mccrya

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,363
  • Înscris: 05.03.2005
va dati seama ce crapa ficatul in fumatorii inraiti dupa un zbor de 7- 8 ore ? :lol:

#1188
bv01

bv01

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,118
  • Înscris: 06.12.2012
Eu sunt mare fan fumători. Ăștia bagă bani în taxe într-un an cât un om normal în zece. Aș băga taxe să ajungă un pachet în România undeva la 50 lei.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate