Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tarom
Last Updated: Apr 09 2024 22:45, Started by
szv
, Dec 18 2007 14:10
·
7
#1171
Posted 04 October 2017 - 20:02
#1173
Posted 04 October 2017 - 21:04
Prin inchis am vrut sa spun modul avion.
Se poate sa fie si alte motive pentru care sa nu fie permise convorbirile telefonice la aterizare, procedura e procedura. |
#1174
Posted 05 October 2017 - 01:09
cattavencu, on 04 octombrie 2017 - 17:27, said:
Ma refeream in general la obisnuinta de a fi trait liber si de a fi putut sa mearga unde poftesc. Pur si simplu, se vede pe ei ca-s umblati, calatoriti, c-au vazut, c-au fost, ca i-au dus parintii inca de mici etc. Romanii (si nu numai) sunt inca la "clasa pregatitoare" la capitolul asta. |
#1175
Posted 05 October 2017 - 08:21
Pe un zbor din primavara asta am prins turbulente destul de urate la aterizare, era vremea rea, adultii din jurul meu ori tremurau, ori se rugau, ori faceau glume tare ca sa se incurajeze. Imperturbabila, fetita mea de nici 5 ani, isi rasfoia cartea cu poze.
|
#1176
Posted 06 October 2017 - 06:14
mdt, on 04 octombrie 2017 - 21:04, said:
Prin inchis am vrut sa spun modul avion. Se poate sa fie si alte motive pentru care sa nu fie permise convorbirile telefonice la aterizare, procedura e procedura. Nah. Sunt companii care nu mai au nicio treaba cu asta. Faza cu închisul telefoanelor e ca pe vremea când au fost proiectate A320 de exemplu, exista o credință ca afectează. Așa apare in “manualul” avionului. Și nu numai, așa apare la multe modele proiectate in jurassic. S-a dovedit ca chestiunea e falsa însă nu pot renunța la ea, pentru ca ar însemna costuri imense (practic reinspectii și certificări). Modelele Next gen nu au problema asta, însă: Dacă ii interzici pasagerului sa nu folosească deviceuri la decolare și aterizare ai câteva avantaje: Vor fi atenți la instructaj. Vor fi pe faza in cazul unui eveniment nefericit. E o chestiune de secunda, dacă tu stai și citești prostii s-ar putea sa nu observi ca toți Pax sunt in poziția de ateriza re urgentă. Și de asta s-au păstrat. In timp ce pe alea vechi sunt obligatorii, pe astea noi s-au păstrat pentru beneficiile de mai sus. Sunt însă companii care nu îți interzic nimic, sunt unele care îți interzic pe toată durata zborului (air China & prietenii chinezi). |
#1177
Posted 06 October 2017 - 16:03
pe mine ma deranjeaza taromul la insistenta ca toti pasagerii sa ridice obloanele.
mi s'a intamplat de cateva ori sa iau o anumita cursa dupa amiaza. urci in avion, te coci de cald. vin dupa un red eye si pana incep astia procedurile, imi pun castile pe urechi (bose noise reduction), ochelari de somn pe ochi, trag oblonul, pun o geaca intre mine si oblon ca frige ca naiba de la soare si incerc sa dorm. sau sa ma odihnesc. si acum incepe balciul, lucru ce nu se intampla pe alte companii. ma pun sa'mi scot castile. ei nu au de unde sa stie ca nu am muzica in ele, dar sa spunem, daca eram cu ochii inchisi, gura cascata si sforaiam, m-ar fi hatznat sa ma trezesc? apoi, domunuuu' ridicati oblonuuuu! stiu, nu'mi spuneti de proceduri, numa ca taromu este printre putinele companii ce mai insista pe asta. in caz de ceva trepidatii, oricum obloanele alea de pe avioane vechi de 30 de ani cad jos singure. trecem peste asta, decolam si in toata harmalaia aia, incerc sa adorm. rareori reusesc. si cand reusesc, cineva ma trage de mana: pui sau peste? futu'ti puiul ma'tii, da'mi o sticla de vin daca tot m'ai trezit a doua oara. |
#1178
Posted 06 October 2017 - 20:10
obloanele se trag in sus la decolare si la aterizare, din motive pe care banuiesc ca la cunosti si tu. Chestia asta se intampla si la Qatar, Emirates, Singapore Airlines, Malaysia Airlines, Fly Dubai, etc etc.
Edited by mccrya, 06 October 2017 - 20:10. |
#1179
Posted 06 October 2017 - 20:33
procedura nu este un standard in aviatia comerciala si sincer, daca 1/4 din obloane sunt jos nu e mare branza. la tarom daca 1 oblon din 30 e jos ii vezi stresati.
|
#1180
Posted 06 October 2017 - 23:51
Poate imi explica si mie cineva de ce se ridica obloanele
|
|
#1181
Posted 07 October 2017 - 01:12
argentum, on 06 octombrie 2017 - 20:33, said:
procedura nu este un standard in aviatia comerciala si sincer, daca 1/4 din obloane sunt jos nu e mare branza. la tarom daca 1 oblon din 30 e jos ii vezi stresati. |
#1182
Posted 07 October 2017 - 06:19
ralu_seby, on 06 octombrie 2017 - 23:51, said:
Poate imi explica si mie cineva de ce se ridica obloanele tytysor, on 07 octombrie 2017 - 01:12, said:
draga, daca unul din 30 e jos, se pune problema daca ala unu are 6 masterate sau de ce e mai smecher ca restul pasagerilor! Edited by argentum, 07 October 2017 - 06:20. |
#1183
Posted 07 October 2017 - 08:47
ralu_seby, on 06 octombrie 2017 - 23:51, said:
Poate imi explica si mie cineva de ce se ridica obloanele argentum, on 06 octombrie 2017 - 16:03, said:
pe mine ma deranjeaza taromul la insistenta ca toti pasagerii sa ridice obloanele. mi s'a intamplat de cateva ori sa iau o anumita cursa dupa amiaza. urci in avion, te coci de cald. vin dupa un red eye si pana incep astia procedurile, imi pun castile pe urechi (bose noise reduction), ochelari de somn pe ochi, trag oblonul, pun o geaca intre mine si oblon ca frige ca naiba de la soare si incerc sa dorm. sau sa ma odihnesc. si acum incepe balciul, lucru ce nu se intampla pe alte companii. ma pun sa'mi scot castile. ei nu au de unde sa stie ca nu am muzica in ele, dar sa spunem, daca eram cu ochii inchisi, gura cascata si sforaiam, m-ar fi hatznat sa ma trezesc? apoi, domunuuu' ridicati oblonuuuu! stiu, nu'mi spuneti de proceduri, numa ca taromu este printre putinele companii ce mai insista pe asta. in caz de ceva trepidatii, oricum obloanele alea de pe avioane vechi de 30 de ani cad jos singure. trecem peste asta, decolam si in toata harmalaia aia, incerc sa adorm. rareori reusesc. si cand reusesc, cineva ma trage de mana: pui sau peste? futu'ti puiul ma'tii, da'mi o sticla de vin daca tot m'ai trezit a doua oara. si nu cred ca mai sunt avioane mai vechi de 30 de ani, media de varsta a aeronavelor tarom este un pic peste 15 ani. |
#1184
Posted 07 October 2017 - 09:04
eu cred ca ar trebui sa va lase si fara centurile de siguranta in avion (nicio problema daca o sa dai cu bostanul de tavan), si eventual daca s-ar putea sa deschideti si geamurile ca sa puteti fuma o mahoarca.
Edited by mccrya, 07 October 2017 - 09:04. |
#1185
Posted 07 October 2017 - 09:13
mccrya, on 07 octombrie 2017 - 09:04, said:
eu cred ca ar trebui sa va lase si fara centurile de siguranta in avion (nicio problema daca o sa dai cu bostanul de tavan), si eventual daca s-ar putea sa deschideti si geamurile ca sa puteti fuma o mahoarca. |
|
#1187
Posted 07 October 2017 - 09:21
va dati seama ce crapa ficatul in fumatorii inraiti dupa un zbor de 7- 8 ore ?
|
#1188
Posted 07 October 2017 - 09:25
Eu sunt mare fan fumători. Ăștia bagă bani în taxe într-un an cât un om normal în zece. Aș băga taxe să ajungă un pachet în România undeva la 50 lei.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users