Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Tarom
#1154
Posted 03 October 2017 - 14:57
Chiar am fost curioasa daca vor fi pasageri care sa aplaude, dar ce crezi, nu s-a sinchisit nimeni )))
|
#1155
Posted 03 October 2017 - 15:47
si nu vad de ce este o rusine atunci cand cineva/pilotul e ovationat cu aplauze ? Dar pe meleagurile noastre se pare ca este aplaudata prostia si nu ceea ce trebuie.
Cu aplauze s-a lasat si la aterizarea pe aeroportul din Madeira, anul asta in Mai, cu Tap Portugal, deci lucrurile astea nu sunt valabile doar la noi. Si da, pilotii romani sunt maestrii in ceea ce priveste pilotarea avioanelor si sunt mandru de ei |
#1156
Posted 03 October 2017 - 15:56
Pai,atunci,ar trebui sa aplaudam si cand coboram din autobuz/metrou/tren,nu?
|
#1157
Posted 03 October 2017 - 16:02
Asa ca fapt divers: exista situatii cand pilotul trebuie sa dea cu avionul mai tare de pamant la aterizare. Nu e o dovada ca e pilot prost. Dimpotriva
Si ca sa va dau si un indiciu: crosswind+pista scurta. Edited by something00, 03 October 2017 - 16:03. |
#1158
Posted 03 October 2017 - 17:04
zuv, on 03 octombrie 2017 - 15:56, said:
Pai,atunci,ar trebui sa aplaudam si cand coboram din autobuz/metrou/tren,nu? Something00, e si acolo un sambure de adevar, dar sunt multi care nici in conditii ideale nu pun monstrul asa cum trebuie pe pista. |
#1159
Posted 03 October 2017 - 17:18
mccrya, on 03 octombrie 2017 - 17:04, said:
esti constient ca exagerezi, da ? Nu se compara exemplele tale cu ceea ce s-a discutat mai sus. |
#1160
Posted 03 October 2017 - 17:50
mccrya, on 03 octombrie 2017 - 17:04, said:
esti constient ca exagerezi, da ? Nu se compara exemplele tale cu ceea ce s-a discutat mai sus. Something00, e si acolo un sambure de adevar, dar sunt multi care nici in conditii ideale nu pun monstrul asa cum trebuie pe pista. Nu e un sambure. E foarte mult adevar. Nu spun ca nu sunt si piloti mai putin pregatiti. Sunt. Sau pur si simplu sunt piloti care nu sunt obisnuiti sa aterizeze cu un avion anume. Instructorul meu de pilotaj imi spunea de un batranel cu decenii de experienta care atunci cand a schimbat tipul de avion datea cu el de pamant pt ca era obisnuit ca atunci cand era aproape de touchdown sa bage idle si sa ridice un pic nasul avionului. Este fix ce fac eu la Piper ca procedura standard. La tipul pe care zbura el (comercial) asta insemna ca avionul intra in stall si pica efectiv pe pista. A trebuit sa mearga in simulator sa invete procedura corecta. Insa motivul pt care am scris replica din postul precedent este pt ca am tot vazut oameni care cred ca o aterizare mai brusca e semn de pilot prost. Ceea ce nu este adevarat. Si (fara sa fiu rautacioasa) ma indoiesc ca e cineva pe forumul asta care sa aibe cunostintele necesare sa evalueze piilotii corect. Cu atat mai putin dintr-un singur zbor. Daca ai prins un pilot care a avut conditii bune si a facut o aterizare lina automat e pilot bun? Daca e unul care a reusit sa aterizeze in conditii foarte aiurea (e.g. crosswind) dar a facut aterizarea mai brusca pt ca trebuia sa o faca mai brusca se numeste ca e prost? Cati dintre cei care se vor plange ca pilotul a dat cu avionul de pista stie care sunt metodele de aterizare in crosswind? Si inca ceva: ce tie ti se pare conditie ok nu inseamna ca e conditie ideala. Eu pilotez un Piper si la primele aterizari cu vant am crezut ca fac pe mine de frica. Si ghici ce: de pe pamant nu parea deloc ca ar fi vreo situatie dificila. |
#1161
Posted 03 October 2017 - 18:07
mccrya, on 03 octombrie 2017 - 15:47, said:
si nu vad de ce este o rusine atunci cand cineva/pilotul e ovationat cu aplauze ? Dar pe meleagurile noastre se pare ca este aplaudata prostia si nu ceea ce trebuie. Cu aplauze s-a lasat si la aterizarea pe aeroportul din Madeira, anul asta in Mai, cu Tap Portugal, deci lucrurile astea nu sunt valabile doar la noi. Si da, pilotii romani sunt maestrii in ceea ce priveste pilotarea avioanelor si sunt mandru de ei Dar de ce implici ca ar fi o rusine? |
#1162
Posted 03 October 2017 - 18:08
Something00, nici nu imi permit sa te contrazic in ceea ce priveste detaliile tehnice pentru ca stiu ca ai si brevet de pilot
Eu unul nu am spus ca sunt piloti prosti, ci doar ca pilotii romani sunt foarte bine pregatiti si cred ca pot face fata cu brio la orice fel de evenimente in aer. Si da, sunt platiti sa piloteze avioane, dar de ce sa nu recunoastem ca la fel de platiti au fost si cei care nu au mai ajuns niciodata la destinatie. La fel de platiti sunt si doctorii care uita foarfeci, bisturie, pansamente in corpul uman si nu scapa decat cu o penalizare la salariu, iar pacientul e in lumea celor drepti. Faptul ca aplauzi e un semn de apreciere/multumire si atata tot, iar noi astia care dam din labe suntem recunoscatori ca am ajuns cu bine pe pamant si in conditii de siguranta. argentum, on 03 octombrie 2017 - 18:07, said:
Dar de ce implici ca ar fi o rusine? Asa mi se pare mie ca unii considera acest gest de a aplauda... o rusine . E mai rusinos ca pasager sa te ridici ca boul sau ca vaca in timp ce avionul ruleaza pe pista dupa aterizare....sa stai ca prostul minute in sir in picioare ca trebuie sa iti iei bagajul de mana si sa-i deranjezi si pe altii . Stiu, sunt scuze ca au zbor de legatura bla bla bla... dar usa se deschide doar atunci cand totul este conform prodedurilor de debarcare, nu cand vrea pasagerul x sau y. Edited by mccrya, 03 October 2017 - 18:20. |
|
#1163
Posted 03 October 2017 - 20:21
Si actorul sau muzicianul e platit pentru ceea ce face pe scena dar tot primeste aplauze, ca semn de apreciere si multumire.
Ce mi se pare nesimtire: sa vorbesti la telefon in timp ce avionul aterizeaza, pana nu a atins pista, sa nu inchizi bine compartimentul de bagaje incat sa se deschida la aterizare si sa cada lucruri din el (evenimente intamplate pe acelasi zbor). Edited by mdt, 03 October 2017 - 20:22. |
#1164
Posted 03 October 2017 - 21:49
My opinion: dupa un zbor greu (apreciat la nivelul unui pasager necunoscator in ale pilotajului), cu turbulente, cu niste conditii meteo nefavorabile, ceva stres, ganduri, etc., nu vad nimic rusinos in a aplauda la final si cumva a multumi echipajului pt ca a aterizat avionul in siguranta. Poate fi si un moment de deconectare, de relaxare. Nu am avut pana acum motive (din fericire) pt a simti nevoia de a aplauda, tocmai pt ca in general am avut parte de zboruri bune, cumva de la sine inteles ca cei responsabili si-au facut treaba.
Singura mea problema reala ar fi durerile de urechi de la aterizare, insa asta e o alta poveste. Ca o concluzie, in cazul meu, comparand zborurile de pana acum, zborurile cu Tarom si cel cu British Airways catre Londra au fost cele mai placute. Inca nu am avut ocazia de a zbura cu Emirates, Qatar sau Turkish. Scuze pt devierea de la subiectul topicului. |
#1165
Posted 04 October 2017 - 14:59
mdt, on 03 octombrie 2017 - 20:21, said:
Ce mi se pare nesimtire: sa vorbesti la telefon in timp ce avionul aterizeaza, pana nu a atins pista De ce? Unii oameni sunt mai relaxati, poate au zburat de sute de ori la viata lor, nu se mai emotioneaza asa mult la aterizare si li se rupe de momentul ala de (ne)liniste la care te referi. Doar nu crezi bazaconiile cum ca o iau instrumentele razna de la "interferentele" semnalului de la mobil? Edited by cattavencu, 04 October 2017 - 15:01. |
#1166
Posted 04 October 2017 - 16:50
mccrya, on 03 octombrie 2017 - 15:47, said:
si nu vad de ce este o rusine atunci cand cineva/pilotul e ovationat cu aplauze ? Dar pe meleagurile noastre se pare ca este aplaudata prostia si nu ceea ce trebuie. Cu aplauze s-a lasat si la aterizarea pe aeroportul din Madeira, anul asta in Mai, cu Tap Portugal, deci lucrurile astea nu sunt valabile doar la noi. Si da, pilotii romani sunt maestrii in ceea ce priveste pilotarea avioanelor si sunt mandru de ei De unde venea, de pe Otopeni? Daca da, e evident de ce s-a aplaudat. Romanii si alte natii estice abia iesite de curand prin lume aplauda de frica. Pentru multi, judecand dupa chipuri si atitudini, avionul e o preoraseneasca mai mare, zburatoare. Vesticilor, oameni (mult) mai liberi de-a lungul istoriei recente decat esticii si avand ceva mai rodat exercitiul calatoriilor, nu li se mai pare asa o maretie aterizarea. |
#1167
Posted 04 October 2017 - 16:52
cattavencu, on 04 octombrie 2017 - 16:50, said: De unde venea, de pe Otopeni? Daca da, e evident de ce s-a aplaudat. Romanii si alte natii estice abia iesite de curand prin lume aplauda de frica. Pentru multi, judecand dupa chipuri si atitudini, avionul e o preoraseneasca mai mare, zburatoare. Vesticilor, oameni (mult) mai liberi de-a lungul istoriei recente decat esticii si avand ceva mai rodat exercitiul calatoriilor, nu li se mai pare asa o maretie aterizarea. |
|
#1168
Posted 04 October 2017 - 17:13
cattavencu, on 04 octombrie 2017 - 16:50, said:
De unde venea, de pe Otopeni? Daca da, e evident de ce s-a aplaudat. Romanii si alte natii estice abia iesite de curand prin lume aplauda de frica. Pentru multi, judecand dupa chipuri si atitudini, avionul e o preoraseneasca mai mare, zburatoare. Vesticilor, oameni (mult) mai liberi de-a lungul istoriei recente decat esticii si avand ceva mai rodat exercitiul calatoriilor, nu li se mai pare asa o maretie aterizarea. nu venea de pe Otopeni. In Mai cand am fost in Madeira , Tap Portugal nu incepuse cursele de pe OTP. Si chiar daca era asa, avionul nu are cursa directa OTP - Madeira, ci face escala in Lisabona. Si spre surprinderea ta, avionul era plin de vestici : germani, olandezi si portughezi....ba chiar era si un grup de asiatici in el. Eu unul chiar am ramas surprins ca s-a aplaudat la aterizarea pe aeroportul din Madeira. Probabil se stie ca e unul din cele mai palpitante aeroporturi din lume in ceea ce priveste aterizarea, si de aceea s-a recurs la acest gest. Pana la urma nu obliga nimeni pe cineva sa aplaude, acest gest vine voluntar din partea unor oameni care asa au simtit ei sa faca in acel moment. Si aia cu vesticii ca sunt, ca fac, ca dreg, tine-o pentru tine...au si ei scursurile lor. P. S. si eu sunt de acord cu @mdt ca e nesimtire si proasta crestere sa vorbesti la telefon in ciuda indicatiilor primite de echipaj. Cand te urci in avion trebuie sa respecti niste reguli, iar daca nu-ti convine, scrie acasa ! Sau poti merge cu caruta daca demonstrezi ca esti marlan si prost crescut ! Edited by mccrya, 04 October 2017 - 17:14. |
#1169
Posted 04 October 2017 - 17:27
mccrya, on 04 octombrie 2017 - 17:13, said:
Si aia cu vesticii ca sunt, ca fac, ca dreg, tine-o pentru tine...au si ei scursurile lor. Ma refeream in general la obisnuinta de a fi trait liber si de a fi putut sa mearga unde poftesc. Pur si simplu, se vede pe ei ca-s umblati, calatoriti, c-au vazut, c-au fost, ca i-au dus parintii inca de mici etc. Romanii (si nu numai) sunt inca la "clasa pregatitoare" la capitolul asta. Edited by cattavencu, 04 October 2017 - 17:30. |
#1170
Posted 04 October 2017 - 18:43
Exact. Echipajul iti spune sa inchizi telefonul pe toata durata zborului, pai il tii inchis pana la aterizare. Sunt niste reguli, le respecti.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users