Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Tarom
Last Updated: Apr 09 2024 22:45, Started by
szv
, Dec 18 2007 14:10
·
7
#1189
Posted 07 October 2017 - 12:34
Ba, nu va mai luați de procedurile standard (văzusem aia cu obloanele).
Aterizarea și decolarea sunt momente critice. In rest e flawless. Dar la alea iar e problema de o secunda. Dacă tu adormi la aterizare și mai ai încă doi lângă tine, pana își întinde stewardesa țațele peste ceilalți doi sa ajungă la obloanele tale probabil un incendiu se extinde in avion când tu puteai sti sigur dacă se poate evacua in siguranța sau nu. |
#1190
Posted 07 October 2017 - 12:40
Salut,
De cele 3 avioane noi, long-haul, pe care vrea Tarom sa le cumpere, mai stie cineva, ceva? Cuc-ul nu zice nimic... Cred ca una din curse va fi spre Canada, ca si raspuns la zborurile Air Canada Rouge recent anuntate |
#1194
Posted 07 October 2017 - 14:24
Hamdoulillah, on 07 octombrie 2017 - 13:25, said:
Ungaria long-haul? Via Ulanbataar 😂 glumeam. Nu știu. Nici cu U.S. nu știu cât ar mai tine (deși cică era foarte bine/ plin acum vreo 17 ani). Concurenta e prea mare. Regulile tarifare la Tarom sunt tâmpite. Mai apoi, pe relația România-Europa-U.S de exemplu sunt zboruri oriunde căcălău. Ca stai 2 ore in plus in Paris/ Amsterdam/ Munich chiar nu are importantă. Deci Tarom ar trebui sa vina cu un tarif foarte bun ca sa aibă efect pozitiv. Probabil una va fi Canada. Pentru ca inițial va exista un val de romani doritori. Dacă primesc aprobare. Altele ar putea fi: -Beijing -HK (și făcut codeshare cu Cathay) -Kuala Lumpur (surprinzător, asta ar merge foarte bina mai ales prin codeshare cu ceva companie locală, fie ea și Malaysia Airlines). Sau Singapore Ceva spre SE Asia spun ca ar merge pentru ca sunt mulți doritori pentru zona aia. Vize ușoare sau inexistente. Relații bune. Sunt și mulți romani care trăiesc in zona. In rest nu prea văd ce. Turkishul și companiile din golf concurează serios și pe rute directe nu se duc atât de mulți romani. |
#1195
Posted 07 October 2017 - 19:50
Lex404, on 07 octombrie 2017 - 12:34, said:
Ba, nu va mai luați de procedurile standard (văzusem aia cu obloanele). Aterizarea și decolarea sunt momente critice. In rest e flawless. Dar la alea iar e problema de o secunda. Dacă tu adormi la aterizare și mai ai încă doi lângă tine, pana își întinde stewardesa țațele peste ceilalți doi sa ajungă la obloanele tale probabil un incendiu se extinde in avion când tu puteai sti sigur dacă se poate evacua in siguranța sau nu. Nu e procedura standard. Se practica, dar nu este norma obligatorie. Altfel ce sa spun, te felicit daca poti dormi asa de bine in avion incat niste trepidatii, alarme si urletele unui eventual incendiu nu te pot trezi. Te invidiez. Am avut parte o data de un zbor, nu cu taromul, in care cucoana de langa mine de nu era prinsa cu centura cred ca mi se urca in brate. Numa aaaaaaa oooooo facea tot avionul. Imi e greu sa cred ca mai doarme careva in caz de genul asta. E zarva mare. Eu ma refer ca nu se ofera condtitii decente de calatorie, cand urci in avion, urci in sauna si daca vrei sa iti creezi unu minim confort ti se da peste degete invocandu'se niste practici discutabile. Obloanele va sunt voua durerea? Stii ce face romanul cand ajunge in avion? Se descalta. Sa nu I se umfle picioarele... ce zici de asta. Oricum, ce credeti ca fac eu pe al naibii si stau cu oblonul in jos ca asa vreau eu? Cum v'am spus il trag in jos de nevoie. Dar nu ai cu cine sa intelegi dupa cum nici voi nu intelegeti pana nu o sa treceti prin asta. La alte companii aeriene nu am vazut asta. Daca am fost obosit, de regula incerc sa mai inchid ochii pana decoleaza. Cateodata mai stai si jumatate de ora sau mai bine la sol. Incerc sa profit. Tu te mai trage nimeni de maneca. Te lasa sa dormi. Lex404, on 07 octombrie 2017 - 14:24, said: Mai apoi, pe relația România-Europa-U.S de exemplu sunt zboruri oriunde căcălău. Ca stai 2 ore in plus in Paris/ Amsterdam/ Munich chiar nu are importantă. Deci Tarom ar trebui sa vina cu un tarif foarte bun ca sa aibă efect pozitiv. Daca am zbor direct de 12hr vs 8-9hr+2-3hr+ escala de 2hr si diferenta de pret la bilet e de 100 de euro (in plus pt non stop), as alege fara escala. Mai mult de 100 de euro nu cred ca as accepta decat daca as calatori singur (familie mare s'ar strange ceva bani din diferenta) |
#1196
Posted 08 October 2017 - 01:23
O singura data am zburat cu Tarom si nu prea as vrea sa mai aud de ei. Rable de avioane. Era dus buretele de la scaun, se simtea fierul de sub el, iti rupeai nada curului daca stateai pe jumatatea din spate a scaunului. Am mers de la Bucuresti la Stockholm chinuit vai de mine, cu bucile pe jumatate de scaun! Nu doresc la nimeni asa ceva. Nu stiu ce pacate am de a trebuit sa trec prin asta!
Edited by boy4ever, 08 October 2017 - 01:24. |
#1197
Posted 08 October 2017 - 06:42
Argentun
Itibzic de acum: KLM are OTP-NYCla 11-12h total cu o ora escala la 580$ LOT la fel, dar la întoarcere are 1:40. Lufthansa aproape la fel AF Și astea sunt companii care nu te trimit cu lada de cartofi la NY. Nu știu sincer ce va face Tarom cu noile avioane, dar nu se pot compara cu vechiturile europenilor. LOT are cea mai mișto flota pe relația EU-NYC. AF și KLM au cam rămas cu ce au luat amu mult timp. La AF a picat unul relativ recent, la KLM nu a mai picat de mult. Tarim va costa 1000$ dus întors cel puțin lol. Și cică mai bagă ei âofereâ. Hai serios, 300$ de ex e un dus Beirut-București și cererea nu e atât de mare. Oamenii prefera sa își bage picioarele și sa meargă cu flypgs sau aegean (astea le am de pe chatul ro-lb). Tarom sunt exagerați de scumpi dacă nu e promoție. Și bagă promoții pe care apoi nu le găsești BTW. Zboară cu japonezi. Toți se descălța. Pe long haul Primești chiar și sosește de schimb. Și eu ma descalț la zboruri peste 2h. E mai comod. Si nimănui nu-i put picioarele sau asta e discutabil, depinde spre ce destinație zbori )) Edited by Lex404, 08 October 2017 - 07:02. |
#1198
Posted 08 October 2017 - 09:39
boy4ever, on 08 octombrie 2017 - 01:23, said:
O singura data am zburat cu Tarom si nu prea as vrea sa mai aud de ei. Rable de avioane. Era dus buretele de la scaun, se simtea fierul de sub el, iti rupeai nada curului daca stateai pe jumatatea din spate a scaunului. Am mers de la Bucuresti la Stockholm chinuit vai de mine, cu bucile pe jumatate de scaun! Nu doresc la nimeni asa ceva. Nu stiu ce pacate am de a trebuit sa trec prin asta! nu zic ca nu ti s-a intamplat, dar cred ca esti singurul de pe aici caruia i s-a intamplat asa ceva. Am si eu ceva zboruri cu Tarom, incepand cu anul 2000 dar nu am dat de asa belea pe niciun avion de-al lor Lasa ca e mai bine la wizz, sa zbori cu un scaun fara spatar . Stiu ca era un clip pe YT cu asa ceva Lex404, on 08 octombrie 2017 - 06:42, said:
Tarim va costa 1000$ dus întors cel puțin lol. Și cică mai bagă ei âofereâ. deja o altoiesti prea rau cu pretul ala de 1000$ . Iti dai seama ca daca pun asa pret pe bilet, omul prefera sa mearga pe jos peste ocean Edited by mccrya, 08 October 2017 - 09:43. |
|
#1199
Posted 08 October 2017 - 10:42
Nu altoiesc nimic.
OTP-NYC ar fi undeva la 1000$ direct dus întors. Și evident, IST-OTP-NYC va fi mai ieftin. E vorba de clase tarifare. Taromul are deja prețuri exagerate pe cursele directe și escala la Otopeni nu face nici dracu. |
#1200
Posted 08 October 2017 - 23:59
Lex404, on 08 octombrie 2017 - 06:42, said:
Argentun Itibzic de acum: KLM are OTP-NYCla 11-12h total cu o ora escala la 580$ LOT la fel, dar la întoarcere are 1:40. Lufthansa aproape la fel AF Și astea sunt companii care nu te trimit cu lada de cartofi la NY. Nu știu sincer ce va face Tarom cu noile avioane, dar nu se pot compara cu vechiturile europenilor. LOT are cea mai mișto flota pe relația EU-NYC. AF și KLM au cam rămas cu ce au luat amu mult timp. La AF a picat unul relativ recent, la KLM nu a mai picat de mult. Tarim va costa 1000$ dus întors cel puțin lol. Și cică mai bagă ei âofereâ. Hai serios, 300$ de ex e un dus Beirut-București și cererea nu e atât de mare. Oamenii prefera sa își bage picioarele și sa meargă cu flypgs sau aegean (astea le am de pe chatul ro-lb). Tarom sunt exagerați de scumpi dacă nu e promoție. Și bagă promoții pe care apoi nu le găsești BTW. Zboară cu japonezi. Toți se descălța. Pe long haul Primești chiar și sosește de schimb. Și eu ma descalț la zboruri peste 2h. E mai comod. Si nimănui nu-i put picioarele sau asta e discutabil, depinde spre ce destinație zbori )) |
#1201
Posted 09 October 2017 - 03:42
Chiar la zborul cu oblonul... Mi.am dat seama acasa ca ma descaltasem de 2 zile. Plecat dimineata si incaltat. Mers si lucrat Ultima zi 6-7 hr cat a incaput. Mers la aeroport de la munca. Pierdut vreo 2 hr. Baga zbor 9 ore. Escala3. Iarasi zbor de vreo 3. Nu am inchiriat masina, tb sa ma intalnesc in Gara cu cineva, dar am pierdut socoteala. Asa ca StaI in Gara vreo 6 hr. Bagaun tren de alte 6. Si uite asa sunt la doar 20km de casa... Da e mijlocu noptii si nu mai circula nimic. Am gasit untsepar de taxi ca m,a jupuit sa ma duca acasa ca ma vedeam luptandu,ma cu maidanezii.
Problema descaltatului este mai periculoasa pt siguranta pasagerului decat oblonul in Caz de ceva. Singura exceptie sunt tocurile pe topogan caci pun in pericol mai mult decat posesorul piciorelor |
#1202
Posted 09 October 2017 - 14:57
boy4ever, on 08 octombrie 2017 - 01:23, said:
O singura data am zburat cu Tarom si nu prea as vrea sa mai aud de ei. Rable de avioane. Era dus buretele de la scaun, se simtea fierul de sub el, iti rupeai nada curului daca stateai pe jumatatea din spate a scaunului. Am mers de la Bucuresti la Stockholm chinuit vai de mine, cu bucile pe jumatate de scaun! Nu doresc la nimeni asa ceva. Nu stiu ce pacate am de a trebuit sa trec prin asta! Destul de dragutz, te conectezi prin oaierless la intranetu' lor, si ai acces la filme, muzica, jocuri, reviste etc. Ai vreo 10 filme, recente, singurele probleme (romanesti) au fost urmatoarele: - subtitrarile cu diacritice erau prost encodate (sh, tz apareau galme) - zborurile Tarom sunt medium-haul sau short-haul, iar filmelele sunt mai lungi de atat Adica am ratat ultimele 10 minute din "Bleed for this", acu' nu-s sigur pentru ca avionul se pregatea de aterizare, sau filmu' avea un bug, ca mi se oprea fix in acelasi loc, intai pe tableta si apoi pe tel. |
#1203
Posted 09 October 2017 - 15:16
Meanwhile au intrat ofertele de toamna. De la 60⏠internaÈional one way. Èi round trip de la 99.
Perioada de achiziÈie pana pe 13 oct Perioada de călătorie 8NOV-31MAR Sincer mi se par oferte bune đ evident. Exclus perioadele de sezon. Attached FilesEdited by Lex404, 09 October 2017 - 15:21. |
|
#1206
Posted 02 November 2017 - 09:39
"Compania nationala de transport aerian Tarom estimeaza ca va inregistra in acest an pierderi in valoare de 206,79 milioane lei, potrivit proiectului privind bugetul de venituri si cheltuieli rectificat pus in dezbatare de actionarul majoritar, Ministerul Transporturilor, scrie news.ro.
Aceste noi prognoze arata pierderi de cinci ori mai mari fata de bugetul initial aprobat in luna septembrie in Guvern, care indica un rezultat negativ de 41,2 milioane lei, pentru acest an. Anul trecut, Tarom a raportat pierderi de 46,97 milioane lei (11,1 milioane euro), pe fondul scaderii veniturilor si al valorii activelor imobilizate. Bugetul companiei arata ca 2017 ar urma sa fie al zecelea an de pierderi pentru Tarom, avand in vedere ca societatea nu a mai inregistrat profit din 2007. Cheltuielile de natura salariala sunt mentinute la nivelul aprobat in septembrie, de 142 milioane lei. Tarom si-a programat totodata cheltuieli cu investitiile de 262,19 milioane lei (circa 57 milioane euro) in acest an. Compania preconizeaza ca va ajunge la 1.900 de angajati la finalul acestui an. "Numarul de personal prognozat la finele anului este diminuat cu 164 salariati fata de nivelul aprobat in anul 2017", arata nota de fundamentare a proiectului de act normativ. Castigul mediu lunar al angajatilor din Tarom este de 6.363 lei (1.380 euro), potrivit proiectului de buget rectificat." http://economie.hotn...ea-pierderi.htm Edited by cattavencu, 02 November 2017 - 09:40. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users