Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ciudatenie in legea pensiilor

Corvinul Hunedoara !

Metoda salvatorul, cum se manipul...

Soliști/soliste din Romania ...
 LG: "Serviciul Alexa nu este ...

Probleme hidrofor

Inlocuitor pentru Real VNC remote...

Neg sau altceva...
 Topul normalitatii

Sa incurajam sporturile de contac...

Cum s-au apucat rapperii sa faca ...

Casa construita la o distanta mai...
 Pareri despre eceasuri.ro: cumpar...

Mama Miresii (2024)

Estimare reparatie

Sterilizare UV apa
 

Despre detectoarele radar

* * * * * 8 votes
  • Please log in to reply
12182 replies to this topic

#793
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 Misha2006, on Apr 26 2007, 15:58, said:

O noua provocare:
Am citit si eu asa zisul articol. NU AM INTELES NIIC DIN EL FIIND SCRIS IN LIMBA MAGHIARA, PROBABIL.
Cum adica detector de masini furate, pe o raza de 2 km, nr de inmatriculare, etc etc
Poate sa traduca cineva?

#794
Speedo

Speedo

    Super Moderator

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 9,062
  • Înscris: 26.11.2001
Fiti calmi, sa-l omologheze si sa-l scoata pe strada, pe urma vedem cei cu el.

Mare scofala n-are cum sa fie, daca are si radar inseamna ca emite ceva, deci se prinde pe detectoare, se prinde SpeedoPhot-ul care e bijuterie, deci astea cu siguranta.
Daca este capabil sa recunoasca automat numarul de inmatriculare inseamna ca are o camera video de mare rezolutie, 11MP ca pe DN1, asta inseamna ca nu poate functiona corect in miscare, deci va fi stationar, deci nu e o problema.

Masini furate n-are nici unul din voi...cel putin asa cred, deci nici o amenintare, corespondentul local al Gandul si-a facut treaba doar pe jumate, trebuia sa faca si poze si sa spuna si motivul pentru care s-a "daruit" aceasta camera.
Ideea este asa, un producator de "speed traps" vrea sa intre pe o piata, dar nu este buget, n-are aranjate ploile astfel ca el decide sa "doneze" o altfel de scula politiei (in cazul asta ungurii au facut asta) si aceasta sa aloce cativa bani pentru a o opera.
Mai intai trebuie omologata, politia din judetul respectiv este cointeresata si va face toate demersurile, va aloca niste bani si poate se vor omologa, desi din cate stiu se testeaza mai multe pentru omologare nu una singura..in fine, se omologheaza si ulterior daca "bate vantul din directia buna" vine si firma mama si participa la o licitatie la care si castiga in ceea ce priveste utilarea politiei cu "scule" destepte.
Desigur ele vor fi deja omologate pe banii politiei, si nu vreti sa stiti cat costa omologarea si hartiile de facut.

Romanica...

Deci, pana o vedem in actiune, si chiar si atunci, daca patiti vreun pocinog cu ea contestati orice...sigur n-o omologheaza in 6 luni!

#795
RoVal1972

RoVal1972

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,992
  • Înscris: 18.08.2005
Cum va spuneam, am auzit ca vor astia sa lanseze pe strazi un purcoi de Logane, de data asta inscriptionate cu Traffipax-uri... Cica ar fi deja in curtea Politiei pentru pregatire.
Daca ar putea confirma careva... alex, speedo, voi ati auzit de chestia asta ?

#796
Misha2006

Misha2006

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 70
  • Înscris: 31.07.2006

 sanddy1964, on Apr 26 2007, 16:13, said:

Am citit si eu asa zisul articol. NU AM INTELES NIIC DIN EL FIIND SCRIS IN LIMBA MAGHIARA, PROBABIL.
Cum adica detector de masini furate, pe o raza de 2 km, nr de inmatriculare, etc etc
Poate sa traduca cineva?
Din ce-am mai auzit eu, principiul ar fi cam asa: masina politiei dotata cu un astfel de dispozitiv umbla prin trafic. Dispozitul reuseste sa citeasca numerele de inmatriculare ale masinilor intalinite si le verifica intr-o baza de date (locala sau remote) cu numerele de inmatriculare ale masinilor furate. Timpul de raspuns este f mic, astfel incat, daca detecteaza o masina furata, echipajul respectiv  poate actiona pentru a-l prinde pe infractor. N-am idee la ce distanta "bate" un astfel de dispozitiv, 2 km mi se pare totusi cam mult.

#797
ddy

ddy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 363
  • Înscris: 04.12.2003

 iulix70, on Apr 26 2007, 20:48, said:

Eu am vazut de mai multe ori  la Saliste (Sibiu-Sebes)-pozitionat strategic la o benzinarie, la Strehaia(Severin-Filiasi) undeva unde este o restrictie de 30km/h(se lucreaza la drum),la Filiasi si in apropiere de Pitesti (din directia Craiova-acelasi radar pe care il muta si pe Pitesti-Valcea un Logan rosu).Oricum cel mai periculos cred ca este cel din Arges ,il porneste cand esti langa el. Din cauza lui am capatat un reflex , cand vad logan rosu departe ,eu sunt deja cu piciorul pe frana ,chiar daca sunt la Cluj.
Mersi de info, sper sa-mi foloseasca :)
Revin cu o intrebare legata de 940-ul meu: sunt constient ca e un produs in partea inferioara a gamei; dar vad ca singura diferenta semnificativa fata de 955 ar fi modul 'Autoscan'. Din cate imi dau seama, asta ar elimina din alarmele false; mai e altceva important ce-i lipseste 940-ului?

#798
eb2e2

eb2e2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,667
  • Înscris: 16.05.2003
WHISTLER SL-500
...ce e cu detectorul asta...
e o promotie la digitalworld.....de cred ca e o prastie de detector...ca e cam ieftin  :scratchchin:
http://www.digitalwo...php?idprod=4542
Stie cineva despre el...ca un coleg vrea detector...si mi-a zis ca "daca tu tot stai pe forumul ala pe net....afla ceva si de detectoarele astea"...iar acum incerc sa aflu  :)

#799
dacibesti

dacibesti

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,574
  • Înscris: 01.02.2007
Ma poate ajuta cineva cu un manual de Bel 955 in format electronic in limba romana. Multumesc mult.

#800
alexpreda

alexpreda

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,019
  • Înscris: 08.12.2003
si pentru cei care vor neaparat sa se plimbe prin instanta incercand sa dovedeasca ca viteza lor nu era asa mare
au un pic info mai jos

Quote

These are common errors encountered in operating Police radar:
The Texas Department of Public Safety produced a comprehensive manual based on the Federal tests. It cautions operators, "...the radar does not generate 'false' readings. Anytime a reading appears, the radar has sensed a signal. The radar operator must be familiar with situations that can produce 'error' readings." If the operator does not detect the error, a ticket will be wrongfully issued.


Here are the radar "errors" detailed by the Texas manual:

1. Antenna Positioning Error
The radar beam travels in a straight line, neither bending around curves nor following the contour of hilly terrain. If the antenna is not properly positioned, it may seem to clock an approaching car when, in fact, it's clocking another car in the background.

[ http://www.pbelectronics.com/custimages/error1.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://www.pbelectronics.com/custimages/error1a.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]





2. Look-Past Error
Even if the operator aims his antenna properly, radar is still subject to "look-past" error. This is caused by the radar looking past a small reflection in the foreground to read a larger reflection behind. This error is all the more insidious because poorly-trained operators assume it can't happen.

Texas instructors warn, "It is a widely-held misconception that the reflected target signal received by the radar antenna will always be that of the closest vehicle to the antenna. There are times, due to traffic conditions, that the closest vehicle is not returning the strongest signal."

Evidence of the potential size of this error appeared in Car and Driver (October, 1979). The author measured the effective range of a Kustom Signals KR11 traffic radar against various vehicles. The typical small sedan did not show up on the radar until it was less than 1200 feet away from the antenna, but the same radar unit locked on to a Ford 9000 semi at 7600 feet. This shows how common vehicles reflect microwaves differently.

The Texas instructors confirm this problem with radar, saying "It is not unfair to say that the reading you register could be a larger, better target three-quarters of a mile down the road."



[ http://www.pbelectronics.com/custimages/error2.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]





3. Vehicle Interference Error


"Vehicle interference" error occurs when moving radar is used in traffic. For example, traffic ahead can confuse the radar's estimate of patrol speed. Moving radar calculates target speed by subtracting patrol speed from the closing speed of the target. Therefore, anything that produces a low evaluation of patrol speed will automatically result in a high speed reading of target speed.

Texas tells its radar operators that this "...situation becomes more critical if difference in patrol speed and interference-vehicle speed is five to ten mph. A target vehicle moving 61 mph may be recorded at 66-71. These borderline speeds are more difficult to detect with the eye."



[ http://www.pbelectronics.com/custimages/error3.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]





4. Cosine Error
Cosine error produces a result similar to Interference error except no moving traffic need be present. A stationary object adjacent to the road, such as a building, or road machinery, or even a sign, makes a more efficient reflector than horizontal pavement. Therefore the radar uses that reflection as the basis of patrol speed.

If this reflector were positioned straight ahead on a collision path, the patrol speed estimate would be close enough. But the further the object is located off a direct line to the target, the lower will be the estimate of patrol speed. This is a simple trigonometry problem relating to the cosine of the angle between the target and the ground reflector, hence the name Cosine error. Since Cosine error always makes patrol speed seem smaller than it actually is, it always acts to raise the reading of target speed.



[ http://www.pbelectronics.com/custimages/error4.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]





5. Double-Bounce Error
Microwaves are easily reflected. That's what makes radar possible. But the operator must be aware of the difference between an ordinary reflection and a bad bounce. Big objects such as trucks are very efficient reflectors, and it's possible for the radar beam to bounce off several moving trucks at once, always producing erroneous readings.



[ http://www.pbelectronics.com/custimages/error5.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]





6. Beam-Reflection error
Because microwaves are so readily reflected, Texas instructors recommend caution, even in mounting the antenna within the patrol car. They say it's possible that a reflective path can be set up through the rearview mirror that will produce radar readings on vehicles behind the patrol car when the radar is aimed forward. And those vehicles behind can be either coming or going, since radar does not distinguish directions.



[ http://www.pbelectronics.com/custimages/error6.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]





7. Road-sign error
The ready reflectability of microwaves means that road signs are also source of errors.



[ http://www.pbelectronics.com/custimages/error7.gif - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]





8. Radio-Interference Error
According to the Texas course, "UHF radio now in use can force radar to read various numbers when you transmit, or just key the mike. Citizens band radio transmissions from within the patrol vehicle can cause ghosting (false readings)." It recommends that no radio transmissions be made while clocking target vehicles.

9. Fan-Interference error
When the antenna is mounted inside the patrol car, the Texas course says, "Radar will have a tendency to read the pulse of the fan motor (air conditioner, heater, or defroster)." The instructors go on to say, however, that the fan reading will disappear when a target comes into range, and that the fan will not distort the speed reading of the target car.

However, in the case of moving radar, they say, "Sometimes a steady fan speed will override patrol car speed reflected from the roadway." When this happens, the false speed reading produced by the fan will be substituted for patrol speed in the moving radar's calculation of target speed. Since the calculation consists of subtracting patrol speed from closing speed, if the fan reading is less than patrol speed, then the speed displayed for the target will be incorrectly high.


succes in anularea proceselor verbale

Edited by Speedo, 04 May 2008 - 14:18.


#801
vad

vad

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,741
  • Înscris: 25.12.2004
va rog sa ma luminati putin, am fost fraierit aseara pe pod pe fundeni, am fost oprit pe motiv ca m-a luat radarul cu viteza, au sarit gaborii pe mine, mi-au facut  teste de alcool si apoi au sarit ca avem viteza (intradevar aveam viteza dar nu peste limita legala) si ca imi ia carnetul, am tot negociat cu ei si am luat doar 2 puncte pt centura in final. Eu nu ma pricep sa vad ce aparat aveau, insa am vazut ca aveau doar chestia aia neagra (camera) nu si tulumba aia alba! O alta chestie este ca am un avertizor PNI si a fost mut! Intr-un final acasa mi-am dat seama ca mi-am furat-o, probabil vroiau bani, dar cand au auzit unde lucrez si ca am inceput sa trezesc colegi la 3 noaptea din somn, ca vor sa imi ia permisul, au ramas doar la puncte, insa prostul de mine nu a cerut sa vada imaginea cu viteza!

Stie cineva detalii despre aceasta camera, ea si emite sau numai tulumba alba!

#802
cutler

cutler

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,194
  • Înscris: 09.09.2003
scuze, dar tu chiar ti-ai furat-o :)
Nici macar nu aveau voie sa te opreasca conform ultimilelor directive.

#803
Visatoru'

Visatoru'

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 673
  • Înscris: 30.05.2006
Salut! Sunt proaspatul detinator al unui detector Cobra ESD 7000 si vreau sa va impartasesc si eu "impresiile" minivacantei de 1 mai. Am mers pe ruta Bucuresti-Brasov. In afara de radarele fixe, pana la Predeal nu am intalnit decat un PhytonII pe un Logan aflat in trafic la Posada. Era insa pe contrasens si nu avea radarul pornit, pandea la instant on.
Cand am ajuns la Timisul de Sus insa, chiar la intrare, era tras cu spatele spre sosea un Logan galben. Datorita unui sofer care m-a flashuit si a faptului ca auzisem de Loganul galben de Brasov, am lasat-o moale. Intr-adevar era radar, am vazut politistul in masina, iar pe la mijlocul localitatii erau cei care opreau. Cu siguranta a fost vorba de un Traffipax, detectorul meu nu a dat decat o alarma scurta in X (care nu cred totusi ca avea legatura cu radarul, desi s-a intamplat chiar in dreptul lui). In rest nu a zis absolut nimic. Asa ca aveti grija in zona aia, limita este de 50 km/ora iar radarul e pus in panta, unde aproape sigur masina prinde viteza mai mare...
Pe scurt despre detector: isi face treaba bine pentru banii lui, poate fi folosit si in afara si in oras, da alarme false putine. Singura problema cu acest detector ar fi aceste radare Traffipax pe care nu le detecteaza. Desigur asta se intampla si la modele mult mai scumpe. Ramane de vazut daca politistii vor baga mai multe astfel de radare, pentru ca altfel, investitia intr-un detector mult mai scump( a se citi Bel 995), pentru mine nu este deocamdata justificata.

#804
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
VREO 6 radare de la Focsani la BucurEsti,azi 1-Mai- unul in mers (Logan galben).
Curios este ca la COSERENI, 965-ul nu a tzipat decat in dreptul radarului, :w00t: deci daca avam 100 si nu as fi stiut de radar, plateam amenda iar pe cel din fata l-a luat mai incolo nitzel, deci ori au umblat aia la ele si nu mai emit asa puternic, ori nu e prea super acest 965.Ma gandesc sa nu cumva sa se influenteze cu BZZ-ul sau sa aiba o pozitie nashpa, la baza de jos a parbrizului... :puke:
Practic BZZ-600 a urlat in acelasi moment.Si am vazut si eu unul din trepidurile alea a  lu Peste, langa o masina de ploitie alba dar era semnal in banda K,poate de la masina de gabori, nu stiu.In rest un fraier cu o masina(Logan) cu nr de Buc, B-XX-COP, prost exemplar nene.Mergea cu suta pe mijlocul drumului, toata E85 era a lui.

#805
alexpreda

alexpreda

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,019
  • Înscris: 08.12.2003
cum mah sa tipe langa gatso (e chiar bun detectorul tau - sau ar trebui sa fie)

:blink: :o :huh:  
e o problema sa sti,  ca ti-o furi rau de tot - traffipaxurile nici nu le vede


trebuia sa te opresti si sa inchizi ambele detectoare si sa pornesti doar unu

de reglat puterea cu care emit la gatso - nu am vazut astfel de reclamatii pe alte forumuri (cum ca ar scadea distanta de detectie)

Edited by alexpreda, 01 May 2007 - 16:40.


#806
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

 alexpreda, on May 1 2007, 17:37, said:

cum mah sa tipe langa gatso (e chiar bun detectorul tau - sau ar trebui sa fie).

de reglat puterea cu care emit la gatso - nu am vazut astfel de reclamatii pe alte forumuri (cum ca ar scadea distanta de detectie)
pa bune! M-am si mirat...iar la ala de pe sensul celalalt a tzipat dupa ce s-a oprit la cel din spate, sau in fine, nu mai avea semnal asa puternic de la cel de pe dreapta si a inceput sa-l vada pe cel din fata.
EU CRED CA SE INFLUENTEAZA RECIPRIOC DETECTOARELE...

#807
octavius

octavius

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 225
  • Înscris: 21.08.2006

 Visatoru, on May 1 2007, 09:28, said:

Cand am ajuns la Timisul de Sus insa, chiar la intrare, era tras cu spatele spre sosea un Logan galben. Datorita unui sofer care m-a flashuit si a faptului ca auzisem de Loganul galben de Brasov, am lasat-o moale. Intr-adevar era radar, am vazut politistul in masina, iar pe la mijlocul localitatii erau cei care opreau. Cu siguranta a fost vorba de un Traffipax, detectorul meu nu a dat decat o alarma scurta in X (care nu cred totusi ca avea legatura cu radarul, desi s-a intamplat chiar in dreptul lui). In rest nu a zis absolut nimic. Asa ca aveti grija in zona aia, limita este de 50 km/ora iar radarul e pus in panta, unde aproape sigur masina prinde viteza mai mare...

:puke: L-am luat cu siguranta.  Totusi nu am vazut pe nimeni la primire, sper ca nu e din-ala care trimite amenzi prin posta...

Cam 70 aveam, ca am intrat tare in ultima serpentina si eram in accelerare cand am vazut indicatorul, pana am scazut sub 60 a terminat si antiradaru de cantat... . Eu inca speram ca au fost usile glisante de la Motelul Cotu' Donului.

E o aberatie Timisu' ala, pe toata Valea Prahovei se merge cu 80 prin sate, iar acolo te tarai cu 60 fara motiv, fiindca daca n-ar fi indicatoarele n-ai zice ca e un sat. Inainte mai exista unul, se chema Timisu' de Jos, dar au scos la un moment dat placutele.
Acum il tin special ca sa prinda cu radaru.. atentie ca si la liniile alea continue trase aiurea mai stau :death:

#808
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
oops! 965 reactioneaza la fel ca o Cobra? Ba chiar mai prost?! :w00t:

#809
emanu900

emanu900

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,392
  • Înscris: 03.04.2004
Vedeti ca Trafipax-ul din Iasi (Letcani) si-a schimbat numarul de inmatriculare din: B-14-CIZ in B-16-CIZ!

#810
iulix70

iulix70

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 09.04.2007

 fantomaionut, on May 2 2007, 11:31, said:

Alexpreda spune-mi si mie te rog ce fel de detector foloseste cel care apare in filmuletele facute in Pitesti(la cele 2 radare).Eu am un Cobra 9330 si nu le vede de la o distanta asa mare!Trebuie sa-l schimb,deaceea vreau sa stiu ce fel de detector era ala!

Unde sunt filmuletele astea?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate