Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Centrale ARISTON (Merloni)
Last Updated: May 01 2024 17:09, Started by
theMisuser
, Oct 08 2007 17:48
·
65
#3403
Posted 13 May 2013 - 13:16
manole79, on 08 mai 2013 - 21:16, said: Multumesc mult de tot servoman. Problema a fost intr-adevar de la potentiometrele de pe panoul central al centralei (valoare 4.7 Kohm-imi). Au fost curatate cu alcool tehnic si acum functioneaza perfect. Inca o data multumiri. Din pacate revin cu alte probleme acum. Centrala (Ariston Uno 24 MFFI ) intra in avarie aleator (cand nu exista nici cerere de apa calda, nici de caldura (leduri verde+rosu+portocaliu aprinse)). Dupa un reset centrala functioneaza ok, am 'stresat-o' cu comenzi repetate de ACM/cadura. Intrebare: Ce componenta porneste fara nici o comanda de ACM/Caldura (cumva pompa de apa pentru o recirculare)? Ce as mai putea verifica? Mentionez ca mai am o centrala identica cu placa arsa de pe care as putea sa schimb diverse componente. Multumesc anticipat, |
#3404
Posted 13 May 2013 - 18:14
Inlocuieste sondele de temperatura, sunt puse pe teava la intrare si iesire din schimbatorul primar. Sau poti incerca intai cu sonda de tur (cea din stanga).
|
#3405
Posted 15 May 2013 - 16:27
Salutare.
Am o centrala Ariston Genus 24 FF, luata acum mai putin de 1 an. Merge bine, dar are o problema. Cred. Încălzește apa ridicol de mult (setata pe modul Vara, Iarna e aceeasi problema), acum de exemplu e setata din potențiometru la 40 grade, dar nu pot tine mana sub jetul de apa fie el mai slab sau mai puternic. Pe display arata când e oprita temperatura, cred ca a apei din cazan - de exemplu înainte sa o pornesc 028 grade iar după ce am oprit-o, 058 grade după aproximativ 5 minute de funcționare. Daca merge mai mult arata și peste 70 grade. Când reglez tot din potențiometru arata de exemplu d40 grade sau depinde ce temperatura setez. Când funcționează arata doar h40 sau temperatura setata în momentul respectiv. Gaz nu consuma mult, flacăra e la minim. și totuși apa e clocotita. Am încercat și modul Auto și Confort. Nici o schimbare. Iar manualul nu e prea explicit. Presiunea e OK, ~1.5 bar maxim. Centrala a fost instalata și calibrata de un tehnician al furnizorului de gaz, cred ca nu se pune problema unei instalări defectuoase. Trebuie sa umblu pe la setările avansate ? |
#3406
Posted 15 May 2013 - 16:39
Setarile Confort, Auto, modul Vara/Iarna nu au nici o influenta. Conteaza doar pozitia (setarea) butonului de apa calda.
Poate ai debit prea mic de apa si cum apa rece e mai calda acum (fata de perioada iernii), chiar si cu temperatura ACM setata la minim, apa calda menajera e prea fierbinte. |
#3407
Posted 15 May 2013 - 17:13
Si iarna tot clocotita o dădea.
Debitul de apa e bun zic eu, curge apa din belșug. |
#3408
Posted 15 May 2013 - 19:29
Daca ai setat apa calda la 40grd, dai drumul la apa calda si temperatura afisata de centrala creste de la 20grd (sau cit are apa rece in acel moment) pina la 40grd si se stabilizeaza in jurul acelei valori, atunci inseamna ca centrala moduleaza corect. Daca temperatura apei ce curge la robinet este mult mai calda de 40grd, atunci inseamna ca afisajul cetralei minte. Asta inseamna ca ai decalibrata Sonda NTC care citeste apa calda.
Daca centrala afiseaza temperaturi mai mari de 40grd (cit ai fixat tu apa calda) si afiseaza corect temperatura, (adica temperatura afisata este foarte apriopiata de temperatura apei ce curge la robinet), atunci inseamna ca nu este reglat bine gazul arzatorului din centrala (nu este corect reglat minimul vanei de gaz). |
#3409
Posted 16 May 2013 - 14:59
De la 028 grade cât e media temperaturii cu centrala nefolosita, pe ecran arata h40 grade când curge apa.. Si asa rămâne pana la oprirea apei.
Dupa oprire pe ecran arata o temperatura mare, undeva la 60 grade sau peste, cel mai mult a avut 75 grade. Manualul de utilizare nu e prea de ajutor, cel putin eu nu am înțeles ce voiau aia sa spună pe acolo. In iunie o sa am revizia centralei și o sa ii dau de știre tehnicianului. Nu e normal sa ma opăresc la temperatura setata de 40 grade. Risipa de energie și timp cu reglarea temperaturii optime la robinet. Mulțumesc de răspunsuri, sper sa rezolve problema. |
#3410
Posted 17 May 2013 - 13:44
servoman sau florin71_skoda:
O rugaminte sau o intrebare: am o Ariston microgenus 23, cea doar cu leduri si manometru, de vreo 10 ani cred, in timpul asta s-a mai intervenit la ea, curatare chimica...etc, per ansamblu a functionat ok... Iarna trecuta am observat ca, pe incalzire crestea presiunea anormal de mult, pana spre 3,5 - 4, apoi normal ca refula pe la supapa ; trebuia s-o tin cu presiunea, la rece, pe la 0,5, daca bagam apa pana la 1 atunci cand mergea mai mult timp pe incalzire, crestea presiunea spre 3,5 si iarasi refula... Deci asta se intampla doar pe incalzire, pe ACM nu crestea presiunea. De cand am inchis butonul de incalzire, am observat ca pe ACM trimite si agent termic spre calorifere, doar atat timp cat folosesc ACM, caloriferele cele mai apropiate de centrala se infierbanta! Acum fiind doar pe ACM, in timp am mai observat ca scade presiunea, desi n-am gasit pierderi de apa pe la calorifere sau centrala Din ce am citit pe forum, inteleg ca pt. probl. cu cresterea pres. pe incalzire si refulare ar fi de vina vasul de expansiune?! Am apasat pe ventil si a iesit apa! .... Legat de faptul ca trimite si agent termic cand e pornita doar pe ACM, ce sa fie? Pana luni cand o sa vina un meserias, pot sa inchid robinetii de tur si retur incalzire? E vreo problema? Multumesc anticipat! Edited by niva 1, 17 May 2013 - 14:06. |
#3411
Posted 17 May 2013 - 16:25
Problema cu cresterea presiuni este clar ca se datoreaza vasului de expansiune.
Faptul ca scapa pe incalzire poate fi tot de la vas, dar mai poate fi si de la ceva mizerie prin vana cu 3 cai, sau de la membrana presostatului de ACM care sa ingrosat in timp. Trebuie luate pe rind. Prima data vasul si dupaia vezi de restul problemelor deoarece daca umbli la membrana este posibil sa fi obligat sa o schimbi ca se poate rupe daca este foarte veche. Pina luni inchide unul dintre robineti de tur sau retur (dor unul) si asigurate ca termostatul de camera este la minim si centrala trecuta in regim de vara. Cel mai bine ar fi sa scoti afara firele termostatului din centrala, ca nu cumva sa porneasca cineva din greseala centrala pe incalzire ca se intimpla alte minuni. |
#3413
Posted 20 May 2013 - 21:31
Ariston Uno 24 mffi EE , se goleste instalatia de caldura pe timpul veri sau cum se procedeaza daca nu mai folosim caldura , decat ACM .
|
#3414
Posted 21 May 2013 - 06:59
Nu se goleste instalatia niciodata,decat la interventii (reparatii).
|
#3415
Posted 21 May 2013 - 10:01
Salut sunt nou pe forum .Am și eu o mică problemă cu o centrala ARISTON 23 MFFI ,a fucționat OK. până acum .Dar de câteva zile ventilatorul pornește de mai multe ori (4-6ori ) pentru câteva secunde și se oprește ,abia după câteva încercări nereușite de pornire ,se pornește ventilatorul și pornește și centrala pe ACM. Am verificat țevile de admisie și evacuare sunt etanș ,presostatul și sonda sunt OK. Iar când panoul de comandă este deschis (lăsat pe orizontală )centrala pornește fără probleme.Vă mulțumesc
IMG_0003.JPG 63.16K
43 downloads
IMG_0002.JPG 99.34K
52 downloads
IMG_0004.JPG 135.64K
59 downloads
Attached FilesEdited by zigi1975, 21 May 2013 - 10:05. |
#3416
Posted 21 May 2013 - 10:46
Faptul ca merge bine cu capacul rabatat inseamna ca ai undeva un contact imperfect.
Daca ne luam dupa comportament, atunci vinovat ar fi condensatorul ala rosu de pe placa, care nu este la prima inlocuire. Ala original era de culoare gri si acum ai unul rosu, deci nu este la prima abatere. |
#3417
Posted 21 May 2013 - 11:36
Mulţumesc mult pt.ajutor şi intradevăr acum câtiva ani accea placă în urma unei scăderi de tensiune s-a defectat şi afost schimbată,iar persoana care a înlocuit placa defectă ne-a spus că pe care o montează este una reparată.
|
|
#3418
Posted 21 May 2013 - 12:31
zigi1975, on 21 mai 2013 - 11:36, said:
Mulţumesc mult pt.ajutor şi intradevăr acum câtiva ani accea placă în urma unei scăderi de tensiune s-a defectat şi afost schimbată,iar persoana care a înlocuit placa defectă ne-a spus că pe care o montează este una reparată. Daca la capacul dat jos te refereai la capacul din tabla zincata de la camera de ardere atunci manifestarea ar mai putea fi de la ventilator. Acesta are o turbina care se incarca cu praf de-a lungul anilor si nu mai are turatia corecta de realizare a presiunii de evacuare. Practic este la limita de comutare a presostatului de aer si din acest motiv are rateurile descrise de tine pana ala aprinderea completa. |
#3419
Posted 21 May 2013 - 20:19
Mă refeream la tabloul de comandă ,ventilatorul l-am curățat,iar rulmenții sunt buni.Anexez o poză cu poziția tabloului de comandă,care cuplează ventilatorul numai în poziție orizontală .
IMG_0003.JPG 63.16K
17 downloads
IMG_0002.JPG 99.34K
25 downloads
IMG_0001.JPG 138.95K
26 downloads
Edited by zigi1975, 21 May 2013 - 20:22. |
#3420
Posted 22 May 2013 - 08:01
Scoate din priza,demonteaza placa electronica si uita-te cu o lupa sa nu fie ceva dezlipit pe cablajul imprimat.Poti verifica si releul de ventilator daca nu gasesti nimic dezlipit.Verifica mai intai si firele care vin la conectorii de la placa el.Poate fi un fir care nu sta bine (nu face contact ferm) chiar in conector.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users