Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Logan 1.5 DCI ABS PLUS
Last Updated: Sep 13 2010 09:13, Started by
bbogdanmircea
, Jul 16 2007 16:07
·
0
#1
Posted 16 July 2007 - 16:07
Salutare, revin si eu dupa o saptamana petrecuta pe acasa.
Pana la urma parintii si cu un substantial concurs din partea mea s-au decis si au achizitionat un Logan 1.5DCI ABS+. Masina a costat 8700 de euro, deci nu are AC. Va fi masina de familie, dar sper sa mai am ocazia sa o imprumut si eu din cand in cand pentru o escapada cu prietenii in special la munte. Primele impresii dupa un drum Iasi-Radauti-acasa si inca vreo 200 de km: (va rog nu dati cu pietre) 1.directia nu prea poti sa o simti, adik nu ai deloc feel al drumului 2.in primii km am avut ceva probleme cu cutia de viteze si treptele 1,2,3 peste care trebuie sa treci foarte repede, poate a fost ptr ca nu mai condusesem diesel 3.ar trebui ca viteza a 5-a sa fi fost facuta un picutz mai lunga parerea mea, dar cutia e facuta la consum 4.desi ma asteptasem ca motorul sa fie mult mai lenesh, mie mi s-a parut destul de sprinten, poate si datorita cuplului, dar parerea mea ca in depasiri pana in 120-130 nu ar trebui sa fie probleme 5.normal ca a fost cam najpa fara AC dar asta e, nu se mai poate schimba *****consumul dupa golirea primului plin facut al masinii si 750 de kilometri a fost de 4.55 l/100km, mers la consum cel putin cat am mers eu adik mai mult de jumatate de distanta, adik schimbarea treptelor ca sa cad aproape de 2000 rpm in treapta superioara si mers cu a 5-a la turatie in jur de 2000 rpm. Avand in vedere ca masina este inca in rodaj, parerea mea ca isi merita fiecare banutz, mai ales ca e de departe cel mai ieftin diesel nou pe care il poti achizitiona. Astept pareri intrebari. O sa incerc sa pun si 2 poze una cu masina si una cu modulul de ABS. Attached Files |
#2
Posted 16 July 2007 - 16:15
S-o stapaniti sanatosi!!!
Foarte tare consumul... . PS:Dupa cum ai spus si tu pacat de AC ...pe caldura asta era f. nimerit... |
#3
Posted 16 July 2007 - 16:19
Alex_82, on Jul 16 2007, 17:15, said: S-o stapaniti sanatosi!!! Foarte tare consumul... . PS:Dupa cum ai spus si tu pacat de AC ...pe caldura asta era f. nimerit... Mersi mult! Sper sa nu fi facut tata calcule gresite! La faza cu AC-ul m-am gandit ca locuiesc intr-o zona foarte nordica si pe acolo chiar nu e nevoie de AC, dar nah la drumurile mai lungi spre sud e mai naspa. Ce sa zic, incerc si eu sa nu incalzesc atmosfera. |
#4
Posted 17 July 2007 - 10:00
Multi km fara probleme ! Si eu am tot ABS+ dar de 1.4. (1000 si ceva la bord). Ce ai remarcat tu e perfect adevarat la diesel: 1,2 si 3 le ''parcurgi'' foarte repede si a 5-a parca putea sa fie un pic mai lunga. Dar motoru' e ok, toti caii sunt la locu' lor (cred ca ai observat ce fuleu are cand o calci un pic...) La diesel rodaju' e sfant ! Cu ACu' acum lasa...asta e..Ce cauciuce ai pe ea, Michelin sau Continental?
|
#5
Posted 19 July 2007 - 18:46
Va felicit pe amandoi pentru achizitie! Va urez sa nu aveti nici un fel de probleme si sa va bucurati de o masina foarte fiabila. Eu am condus un an 1.5 dci, am facut 45.000km si nu am avut niciun fel de probleme mecanice.
Chiar asa este consumul in afara localitatii, daca nu mergi mai tare de 100km/h, ai calculat bine cam 4,5. Atentie mare la: - depasiri la viteze mari. Nu va aventurati fiindca treptele superioare de viteza nu ofera prea mult... - curbele periculoase la viteze mari. Masina nu este foarte stabila si trebuie mare atentie. Aceasta masina nu este construita pentru distante lungi, insa este perfecta pe distante mici si oras. Am un sfat pentru a rezolva problema ta cu aerul conditionat... Uita-te pe net si cauta proprietari de masini cu paguba asigurare 100%. Vei putea sa iti cumperi un aer conditionat de la alta masina. Nu te lua dupa ei, ca nu merge adaptat, ca nu esteadevarat... se poate face, chiar in conditii foarte normale. |
#6
Posted 19 July 2007 - 21:01
Multumesc de aprecieri. Ma bucur ca am facut niste constatari care se adeveresc si la restul lumii, mai ales ca taica-miu nu este deloc de acorc cu concluziile mele, mai ales cand este vorba de consum nu reusesc sa-l conving ca a merge in frana de motor e mult mai economic decat cu masina scoasa din viteza...deh obisnuinta de pe masina cu carburator.
Cat despre AC, deocamdata masina e in garantie si nu prea ma pot baga, mai ales ca e mai mult masina parintilor, om vedea mai incolo dupa 1 an poate. BTW, pe ea am cauciucuri Continental, deocamdata nu pot emite nici o parere despre ele, prima chestie care i-am zis-o lu tata a fost sa le dezumfle pe toate la presiunea care este scrisa in tabelul ala de pe portiera. Depasiri nu am facut prea multe, n-am vrut sa fortez, una singura cand m-am dus pana aproape de 130 ca a trebuit sa depasesc un camion, mi s-a parut ca a plecat destul de ok, dar cum spuneam nu ma simt foarte sigur la viteze mari din cauza directiei care mie mi se pare extrem de artificiala Weekendu asta plec acasa si o sa revin cu noi impresii. De asemenea am planuit o excursie la munte de vro 1000 de km, si poate la mare, dar nu prea cred... |
#7
Posted 20 July 2007 - 10:09
Eu am Michelin Sunt bune amandoua. La presiunea din roti asa e, vine din fabrica umflata la 2,8-3 atm. Sa o dai cu ceara, ca-i face bine
|
#8
Posted 24 July 2007 - 01:00
Octavian___28, on Jul 20 2007, 11:09, said: Eu am Michelin Sunt bune amandoua. La presiunea din roti asa e, vine din fabrica umflata la 2,8-3 atm. Sa o dai cu ceara, ca-i face bine Deocamdata o lustruieste taica-miu in fiecare zi... Ce sa zic am ajuns deja la 2000 de kilometri, tehnic am terminat rodajul, mi s-a parut ca s-a mai lasat motorul, inainte la 2500 rpm in a 5-a avea in jur de 98 acuma are in jur de 110. Astept sa se termine toata tarasenia cu numerele s-o pot lua si eu la o tura prin tzara... |
#9
Posted 24 July 2007 - 01:59
#10
Posted 24 July 2007 - 02:15
O sa regreti lipsa a/c-ului, ce sa faci asa e romanul...
|
|
#11
Posted 24 July 2007 - 08:46
walking^human, on Jul 24 2007, 03:15, said: O sa regreti lipsa a/c-ului, ce sa faci asa e romanul... Da, dar si 900 de euro in plus doare la buzunar. Dupa cum am spus mai sus, masina o sa fie folosita preponderent inafara orasului (adik la tara), undeva prin nordul judetului Suceava. E adevarat ca e destul de cald acum chiar si acolo, dar nu atat de cald sa nu se poata supravietui fara A/C. |
#12
Posted 25 July 2007 - 19:56
Deci chestia asta cu ''asa e romanu'' e de rahat. Adica il faci pe om prost in fata, sau cum??? Cum asa e romanu? romanu e cu fite (fitze) mai nou. Da, e un minus fara AC, dar nu te agita ca un spray, ca cica ''ce sa faci, asa e ramanu''. Bogdan, ma bucur ca ai grija la rodaj, mai ales la un diesel conteaza f mult. Eu la benzinar i-am mai dat 4000-5000 si am aproape 2000 km. Cand ma gandesc, ma enervez pe mine, dar imi trece Bafta si km multi fara probleme.
|
#13
Posted 25 July 2007 - 20:30
bbogdanmircea, on Jul 16 2007, 17:19, said: Mersi mult! Sper sa nu fi facut tata calcule gresite! La faza cu AC-ul m-am gandit ca locuiesc intr-o zona foarte nordica si pe acolo chiar nu e nevoie de AC, dar nah la drumurile mai lungi spre sud e mai naspa. Ce sa zic, incerc si eu sa nu incalzesc atmosfera. M-am plimbat acum cateva zile pana la granita cu Ukraina si te contrazic. A fost al naibii de cald. Iti garantez ca aia 900 erau perfect investiti. Am observat insa in zona o multime de frigidere fara AC. Se cam uitau ciudat aia ca merg cu toate gemurile inchise. |
#14
Posted 25 July 2007 - 21:45
Materium, on Jul 25 2007, 21:30, said: M-am plimbat acum cateva zile pana la granita cu Ukraina si te contrazic. A fost al naibii de cald. Iti garantez ca aia 900 erau perfect investiti. Am observat insa in zona o multime de frigidere fara AC. Se cam uitau ciudat aia ca merg cu toate gemurile inchise. nah aicea ce sa zic, a fost destul de cald zilele trecute, probabil ca stii mai bine cate zile de caldura si cate de frig sunt in zona... Normal ca mi-ar fi placut si mie AC, dar stii cum se zice, cand n-ai paine, mananci si placinte...) |
#16
Posted 27 July 2007 - 09:05
Da. Prima versiune, ala chel, n-are servo. De asemenea, mai exista o versiune si mai jos (ala cu bari negre complet, roti de 155 pe 14", etc) - nu e la vanzare la noi in tara, care evident ca n-are nici ala servodirectie.
|
#17
Posted 27 July 2007 - 13:05
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users