Fotografie cu model
Ultima postare: ian 05 2024 22:10, Inițiat de
Tudor_DX
, mai 29 2007 09:08
·
1
#2161
Publicat: 06 decembrie 2016 - 02:43
ROI-ul este intr-adevar foarte redus la formatul mare, iar judecand prin rezultate, e evident de ce a evoluat tehnica foto in directia in care a evoluat in ultimii 70-80 de ani. Eu unul gasesc satisfactie in procesul in sine - stilul de lucru mult mai contemplativ si emotia de a scoate fiecare cadru de la developat. Per total, cred ca oricarui fotograf pe digital ii poate fi utila experienta pe film in mod complet manual.
Nu-s timisorean, dar am colaborat intr-adevar excelent cu Roberta. |
#2162
Publicat: 09 decembrie 2016 - 10:36
crokodilu, on 28 noiembrie 2016 - 11:24, said:
Ai vazut tu magician care pune in exif de unde a scos porumbeii sau pe unde a bagat sabia in gat? GiskardReventlov, on 05 decembrie 2016 - 22:53, said:
Multumesc - am avut mai putin timp cand am postat initial. Date tehnice (la cele digitale am copiat datele EXIF): 1. CAMERA Pentax 645D, LENS smc PENTAX-FA 645 80-160mm F4.5, ISO 200, FOCAL LENGTH 143.0 mm (112.0 mm in 35mm), APERTURE f/11, EXPOSURE TIME 0.008s (1/125) 2. Camera format mare Plaubel, obiectiv Fujinon 250/6.7 (80mm echivalent FF), planfilm 9x12 Ilford Delta 100 3. Camera format mediu Mamiya 645Super, obiectiv Sekor 150/3.5, film Kodak Portra 160 4. CAMERA Sony SLT-A99V, LENS Tamron SP 70-300mm F4-5.6 Di USD, ISO 100, FOCAL LENGTH 150.0 mm (150.0 mm in 35mm), APERTURE f/14, EXPOSURE TIME 0.00625s (1/160) 5. CAMERA Sony SLT-A99V, LENS Tamron SP 70-300mm F4-5.6 Di USD, ISO 100, FOCAL LENGTH 110.0 mm (110.0 mm in 35mm), APERTURE f/16, EXPOSURE TIME 0.00625s (1/160) 6. Camera format mediu Mamiya 645Super, obiectiv Sekor 150/3.5, film Ilford Delta 100. A 2-a este superba (pe prima nici nu ar fi trebuit sa o pui, prin comparatie ). Imi plac foarte mult setup-ul, lumina si culorile reci. Unde este facuta? Google time PS: 1 si 4 imi plac cel mai mult. |
#2165
Publicat: 09 decembrie 2016 - 22:44
So...mi-am luat un sistem de lumini, godox 950 x 2 plus softboxuri (tnx nenis).
E prima data cand folosesc lumini de studio, sunt f incantat, m-am prins de cum sa le setez individual, putere, unghiuri (cat de cat), insa mai e mult de invatat. Cateva nelamuriri: 1. Cum evit folosirea unui iso ridicat? Am nevoie de o a 3a lumina, pt fundal? 2. Lumina principala a fost si cea mai puternica, pozitionata undeva sus in 45 grade, direct pe subiect (de sus in jos, lateral dreapta), cea secundara, mai slaba, aproape de subiect, la nivelul ei, tot un 45 grade lateral stanga. 3. Am tras la f/5, ISO 5000, 1/50s, 39mm(58mm APS-C). As fi vrut o diafragma mai inchisa, insa asta forta o expunere mai lunga sau un ISO mai ridicat. Ce alternative as fi avut? 4. O chestie ciudata: fotografia in camera (si formatul jpeg din camera) expusa corespunzator insa cand deschideam RAF-ul aferent jpeg-ului respectiv fotografia era subexpusa. Ce-mi scapa? Fișiere atașate |
#2167
Publicat: 09 decembrie 2016 - 23:24
crokodilu, on 09 decembrie 2016 - 23:23, said:
Adica vezi ce trebuie vazut, intelegi ce trebuie inteles doar privind poza. Si in general poti deduce si exiful Ia zi EXIF-ul la asta. IMG_0686.JPG 467,42K 52 download-uri |
#2168
Publicat: 09 decembrie 2016 - 23:37
#2171
Publicat: 09 decembrie 2016 - 23:52
#2172
Publicat: 10 decembrie 2016 - 17:53
#2173
Publicat: 10 decembrie 2016 - 18:06
WuR, on 09 decembrie 2016 - 22:44, said:
So...mi-am luat un sistem de lumini, godox 950 x 2 plus softboxuri (tnx nenis). E prima data cand folosesc lumini de studio, sunt f incantat, m-am prins de cum sa le setez individual, putere, unghiuri (cat de cat), insa mai e mult de invatat. Cateva nelamuriri: 1. Cum evit folosirea unui iso ridicat? Am nevoie de o a 3a lumina, pt fundal? 2. Lumina principala a fost si cea mai puternica, pozitionata undeva sus in 45 grade, direct pe subiect (de sus in jos, lateral dreapta), cea secundara, mai slaba, aproape de subiect, la nivelul ei, tot un 45 grade lateral stanga. 3. Am tras la f/5, ISO 5000, 1/50s, 39mm(58mm APS-C). As fi vrut o diafragma mai inchisa, insa asta forta o expunere mai lunga sau un ISO mai ridicat. Ce alternative as fi avut? 4. O chestie ciudata: fotografia in camera (si formatul jpeg din camera) expusa corespunzator insa cand deschideam RAF-ul aferent jpeg-ului respectiv fotografia era subexpusa. Ce-mi scapa? 1. Maresti puterea luminilor sau cumperi lumini mai puternice. Pentru fundal e ok si lumina continuua. 2. Depinde ce vrei sa obtii. Sunt multe setup-uri cu 2 lumini dar intodeauna cele fashion/beauty merg pe simetrie, doua lumini stanga-dreapta 90 de grade intre ele si la 45 de grade fata de podea. Nu strica un reflector care sa lumineze zona de sub barbie daca vrei sa umplii toate umbrele. 3. Sa maresti puterea luminilor. Tu ai folosit setari de lumina ambientala, gen bec de 100w. 4. E posibil ca procesarea in camera sa foloseasca anumiti algoritmi pe care convertorul raw sa nu le aiba la dispozitie. Deschide fisierul raw cu softul proprietar sa vezi cum e. |
#2174
Publicat: 10 decembrie 2016 - 18:23
#2175
Publicat: 10 decembrie 2016 - 19:34
devlin2427, on 10 decembrie 2016 - 18:06, said: 1. Maresti puterea luminilor sau cumperi lumini mai puternice. Pentru fundal e ok si lumina continuua. 2. Depinde ce vrei sa obtii. Sunt multe setup-uri cu 2 lumini dar intodeauna cele fashion/beauty merg pe simetrie, doua lumini stanga-dreapta 90 de grade intre ele si la 45 de grade fata de podea. Nu strica un reflector care sa lumineze zona de sub barbie daca vrei sa umplii toate umbrele. 3. Sa maresti puterea luminilor. Tu ai folosit setari de lumina ambientala, gen bec de 100w. 4. E posibil ca procesarea in camera sa foloseasca anumiti algoritmi pe care convertorul raw sa nu le aiba la dispozitie. Deschide fisierul raw cu softul proprietar sa vezi cum e. Merci de sfat o sa incerc cu alt soft. Referitor la lumjji, m-am gandit sa maresc puterea luminilor dar cred ca asta afecteaza lumina ambientala, pt ca subiectul imi iesea prea "ars" iar lumina de.backgroud prea inchisa. O sa mai incerc, tnx again. |
|
#2176
Publicat: 10 decembrie 2016 - 19:45
Atunci iti trebuie modificatoare, snoot sau grid, care sa directioneze lumina doar pe subiect. In general nu e recomandat sa amesteci mai multe surse de lumina, ambientala cu cea de studio in cazul de fata. Daca vrei lumina uniforma in toata camera poti face bounce pe pereti. In cazul in care nu ai pereti ok si vrei sa pastrezi un echilibru intre lumina ambientala si lumina ta iti trebuie alte modificatoare fiindca softbox-urile au spread-ul prea mare.
|
#2178
Publicat: 10 decembrie 2016 - 21:00
Tritonal, on 10 decembrie 2016 - 20:47, said:
..vedeam fotografii care-mi placeau si eram curius sa stiu cu ce scule erau facute. Hai sa zic ca probabil focala ar putea avea relevanta, dar restul le cam poti determina, mai putin marca/modelul care cred sunt irelevante cu exceptia unor domenii in care (doar) scula conteaza. Dar ma rog, daca e vorba de curiozitate sau vrei sa faci statistica poze care imi plac vs. focala/marca/iso/T, atuni iti trebuie exiful. Editat de crokodilu, 10 decembrie 2016 - 21:02. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi