Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Prima World HD

Recomandare bicicleta MTB copil 1...

Cum pot reda niște inregistr...

Denon AVR 1804
 Texte și mesaje funny pe sit...

Recomandari carti non-fictiune

Cat costa un pui la rotisor?

cum leg firele de la o pompa subm...
 PC Voltage +3.3V Red!

Cum conectez la net o centrala Fe...

w11 nu mentine profil power proce...

DIGI se lanseaza in Belgia cu ser...
 Setari XMP ram pentru 5900x - BSO...

Iphone 13, 14 sau 15?

Dune: Prophecy (2024 _ ...)

DMSS problema
 

SONATA - O simfonie

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#1
bogeco

bogeco

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 28.06.2005
Va salut !

Postez acest topic din 2 motive : o datorie mai veche si o placere mai noua

In decembrie 2006, am tras linia si am constatat ca anul 2006 se incheie cu rezultate financiare din care pot rupe 10.000 euro . Tentatia de a-i cheltui pentru a schimba masina actuala a fost irezistibila. Masinile pe care le condusesem pana atunci au fost Dacia (fabricata in 1974), Olticit (1986), Tico (1996) si , in fine, Opel Agila (2003) . Cu alte cuvinte masini din clasa mica si f. mica.
Prima decizie a fost ca dupa ce dau avansul de 10.000 euro sa nu incarc bugetul de cheltuieli cu mai mult de 1000 RON. Pornind de aici am inceput sa caut printre masinile de   de calsa Premium  15.000-20.000 euro CIP. Apoi am decis ca tre sa fie o masina confortabila, pentru drumuri lungi sau scurte dar foarel placute. Silentioasa (imi place sa ascult muzica nebruiat de zgomote). Puternica cat sa depaseasca fara efort. In rest amator fiind nu am intrat in detalii tehnice. M-am bazat pe responsabilitatea producatorilor .
Sursa de documentare a fost de la inceput Internetul:  masini.ro, siturile producatorilor, cronicile arhivate ale specialistilor, forumuri de specialitate.  
Am facut apoi un circuit pe la showroom-urile din oras (Galati): Citroien, Renault Laguna, VW, Toyota, SAAB, Volvo, Audi, Mercedes  cu urmatoarele concluzii:
• Citroien C5 – sofisticata, spatioasa, motorizari convenabile ... cotiere meschine, dealeri amatori
• Renault Laguna – mare, spatioasa, cam mult plastic, ... frantzuzeasca
• VW – dotari f. bune,  mult plastic,  rece,  diesel   infernal de zgomotos
• SAAB, Volvo S40 – pentru dotari pretentioase iese din buget
• Toyota – motorizare 2.0 diesel, discount de 1800 euro, interior excelent, sonorizare perfecta, isonorizare f. buna, aspect exterior  de buburuza suparata ..., prea feminina pentru o masina asa masiva.
• Audi, Mercedes ...  am glumit nu am fost pe acolo ....
In final am au ramas in cursa Passat si Avensis
Un prieten, afland despre demersul meu mi-a spus despre Hyundai SONATA. „ Bai e mortala, zice, e de n-ai cuvinte, du-te !” Parerea mea despre masinile coreene era:  Dewoo, cielo, etc.  Adica ieftine si proaste. Hyundai-ul nu intrase in carti dar la insistentele prietenului am fost sa o vad.
Aici a inceput calvarul.
Am vazut masina cu sotia mea fire modesta si emotiva. In seara respectiva nu am mai dormit bine. Era sambata. A doua zi m-am reintors la Hyundai unde – zi de duminica – inchis. M-am uitat ca prostu’ prin geam cu mana streasina la ochi, din toate unghiurile posibile. Masina mi se lipise de suflet. Ce dracu , mi-am zis , e prosata e doar de aspect, tabla multa, motor de tractoare coreene luate la SH de la japonezi. Sotia la inceput impresionata de masina a respins ulterior ideea : „E prea mare e uriasa, ma inhiba! ”
Seara am intrat pe net. .. la draci ! doar vorbe de bine. Masina fusese gandita pentru piata USA, luase acolo un premiu:  „Cea mai si mai masina de familie” ... Am vazut fotografii cu generatiile anterioare . De la inceput modelul a fost proiectat asa cum  este acum . O masina eleganta .. clasa Premium, deci cu traditie. Aceasata este deja a 5-a generatie, deci  realizarea supravietuise timp de 4 generatii ... prima bulina alba. Voiam sa aflu parerea unui detinator impartial – ma rog , mai impartial decat dealerii sau cronicarii auto.  Astfel am ajuns aici la postul lui Cristist50 . Am petrecut mai bine de 2 ore citind cele scrise accesand lickuri. In final l-am abordat si pe mess. Voiam sa fiu sigur ca nu e dealer Hyundai.
Perioada care a urmat a fost destul de chinuitoare. Voiam sa scap de  SONATA dar nu gaseam motive, in afara de prejudecatile personale.
Primul efect al SONATEI a fost ca am renuntat la Passat.
Apoi  cand am hotarat ca Hyundaiul in general, modelul in special asta e cu totul altceva decat stiam pana atunci, a ramasa sa o confrunt cu Toyota Avensis.  
Urma drive-testul: N.B.: condusesem pana atunci zilnic Agila de la Opel, si doar intamplator masini Premium. Decizia de cumparare in acest moment era SONATA-Avensis 50% - 50%
Dealerul Toyota din Braila, un tip care stie meserie a inteles ca am banu si era decis sa mi-l ia.
Dealerul Hyundai cvasi-absent daca eu nu-i suam ei uitau de mine dupa fiecare vizita.
Prima plimbarea a fost cu Avensis. Diesel 2.2 (150 CP), manuala 6 trepte,  cu toate dotarile: Am urcat – spatiul generos, finisaje de calsa, rafinat, clima 2 zone, sistemul audio si electronica din bord de ultima ora, sonorizarea de exceptie. Am pornit deaselul. Nu stiam ca un motor pe motorina poate fi atat de discret. ( de atunci si pana sa pornesc un passat 2.0 TDI am crezut ca toate motoarele diesel moderne din calsa asta sunt facute asa). Am accelerat pana la 4.000 de ture demaraj surprinzator, silentioasa zgomot de fond sau motor absolut discrete. Foarte stabila. La trecerea peste obstacole – linii de tramvai, denivelari in asfalt – zgomote infundate, estompate, un oarecare tremur in caroserie. Impresie F.B. Decizie de cumparare  30 – 70 in favoarea Avensis
Testul cu SONATA: Diesel 2.0 (140 CP), manuala 6 trepte, dotari full. Scaune din piele, interior gri, exterior argintiu. Am urcat la volan. Uau ! Huge, Mare. ... Prea mare. Am pornit . Motorul – iarna 4 grade – zgomt specific de diesel rece.  Dupa cateva secunde zgomotul se reduce aproape de liniste. Pornesc : Impresia este ca am plecat ma aflu in patul conjugal cu tot cu dormitor. Accelerez la 4.000 de ture, vreau ca testul sa se desfasoare , pe cat posibil in aceeiasi paramerii la ambele masini. „Zgomotul” motorului dispare cu desavarsire este inlocuit de un bazait discret de bondar. In rest ... liniste.  Prea lniste. La trecerea peste linia de tramvai ... nu se simpte, repet testul , trecerea peste linia de tramvai nu se simpte. La 100 pluteste la 140 zboara pa la 170 incepe sa se auda zgomot de fond – rulare si frecarea cu aerul. Cu cei din masina te intelegi fara sa ridici glasul. Decizie de cumparare  60 – 40 in favoarea SONATA.
Stiam ca tre sa las 1-2 zile ca impresiile sa se sedimenteze.
Dealerul Toyota ma suna regulat , zilnic , stie sa isi faca meseria. Nu ma deranjeaza, nu e insistent. Cand ii comunic ca inclin catre SONATA devine agresiv – in sens bun, comercial. Imi prolune un test drive in paralel cu Avensis si SONATA.  Am acceptat.
CONTINUAREA IN ZILELE URMATOARE  :)

#2
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
kkt, am pierdut ce am scris!

View Postromaximusro, on May 12 2007, 10:12, said:

sa o stapanesti sanatos. o observatie am: poti spune orice despre sonata, numai ca e premium nu poti spune. e o masina value, ofera valoare pentru banii dati, insa daca ma uit la interior, la motoare la tot numai a premium nu arata.  ;)

Maximilian, asa ca - de data asta - PE SCURT: Nu te mai baga peste topicele oamenilor airuea, nu mai strica discutiile si placerea celorlalti useri ... Sa nu crezi ca daca ai fost iertat de data asta, esti curat si nevinovat ca un pui de gaina! Cand ai ceva de spus ON-TOPIC, fa-o. Altfel, LIMITEAZA-TE. Pentru mine - deocamdata - ai un statut special, esti in perioada de proba, si o sa te arzi la prima greseala mai serioasa. Numai si faptul ca ai aproape 25.000 de posturi in APROAPE 2 ANI te categoriseste ca fiind candidatul perfect la pauzele lungi si dese. Am sters postul tau pentru ca avea un quote foarte mare, si astfel am pierdut si ce am scris eu ... am lasat ideea ta in quote-le de mai sus.

Scuze de off-topic ... insa asta e situatia la noi aici, mai avem si noi ... problemele noastre!

Bogeco: inteleg ca  ... ai luat-o deja, asa ca: sa o stapanesti cu placere. Nu-i lua in seama pe cei ce vorbesc de rau, nu stiu ce spun. Maximus nu s-a urcat niciodata intr-o Sonata (ma indoiesc ca si intr-un Accent), asa ca vorbeste din experienta ... internautica!

Sa o stapanesti cu placere fara evenimente neplacute si sa te bucuri de ea! Dealerul Hyundai din Galati pentru mine a fost ok, am numai cuvinte de bine despre el ...

PS: Cristi NU e dealer :)

#3
romaximusro

romaximusro

    ↑↑ Fiabilitate by Fauve :D ↑↑

  • Grup: Banned
  • Posts: 40,874
  • Înscris: 16.05.2005
tyby cu ce putere ma acuzi ca nu m-am suit intr-o sonata? sau crezi ca vb din carti?pozele sunt facute de mine la tiriac autoshow, deci cred ca imi pot da seama ce e premium sau ce e nu. Sau tu vrei sa spui ca sonata e masina premium? :lol: Deci.. te-ai inflamat aiurea, da ce sa fac.. asta e.

Attached Files


Edited by romaximusro, 12 May 2007 - 10:26.


#4
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Tine-ti cateaua legata vis-a-vis de mine, ca sunt nevricos! A te urca in show room nu inseamna ca te-ai urcat intr-o masina ... Plus ca nu e prima data cand esti cunoscator cu masinile din poze! Nu trebuie sa-mi raspunzi, lasa off-topicul, FARA SA TE ROG de data asta. Daca tii neaparat sa o faci, fa-o pe privat sau pe abuzuri, mi-e indiferent.

Daca citeai topicul de doua ori si cu atentie, nu mai sareai in sus, vedeai ca omul se refera prin "premium" la clasa medie. Nici unul din modelele testate nu intra in premium, desi  mai toate incearca marea cu sarea.

#5
bogeco

bogeco

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 28.06.2005
romaximusro : o observatie am: poti spune orice despre sonata, numai ca e premium nu poti spune.

OK, nu e Premium , nu tinteam masini de 50.000 de euro. Phaeton ajunge la fix 100.000 de euro echipata la maxim iar la Audi A6 te duce la 50.000.

iar eu nu am pronuntat numele acestor marci. In general incerc sa nu ma exprim nedocumentat. Daca ai mai multe informatii poti sa imi spui cum pot recunoaste o masina Premium ?   si nu dupa pret.



Tyby:   PS: Cristi NU e dealer

NU e , dar l-am suspectat initial. Prea le zicea frumos !!! .. :)

Tyby: Dealerul Hyundai din Galati pentru mine a fost ok, am numai cuvinte de bine despre el ...

Desigur, nici eu, voiam doar sa subliniez diferenta de agresivitate in comparatie cu dealerul Toyota. In ceea ce ma priveste au facut eforturi ca sa imi aduca masina in timp record , intr-o perioada cand toti se pregateau de vacanta de Craciun.

Edited by bogeco, 12 May 2007 - 12:07.


#6
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006
Sa ne mai puna niste poze ca eu am crezut ca e un Accent prima data.Oricum, un Passat sau ce zicea el era altceva...poate si mult ma scump decat Sonata...Cat a costat?
Poate nu am citit eu bine dar am inteles ca Sonata e peste Passat?! Bordul aceala e de Sonata?

Edited by sanddy1964, 12 May 2007 - 14:51.


#7
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,744
  • Înscris: 04.10.2006

View Postsanddy1964, on May 12 2007, 15:46, said:

Poate nu am citit eu bine dar am inteles ca Sonata e peste Passat?! Bordul aceala e de Sonata?
Nu cred ca ar fi Sonata peste Passat , dar de obicei fiecare are gusturile lui in meterie de masini. Nici Passat-ul nu e masina premium, poate entry-premium, dar premium in nici un caz.
@ Bogeco- ai facut o alegere buna, sa o stapanesti sanatos si cati mai multi km fara probleme. Daca tie iti place masina si te simti bine la volan nu cred ca mai conteaza ce zice unul sau altul despre ea, ca-i premium sau nu, ca-i ma tare ca passat-ul sau nu. Singura problema pe care o sa o ai cu masina asta o sa fie la revanzare, cand o sa-si piarda din valoare mai mult decat o masina nemteasca. Da pana atunci, sa fii tu sanatos sa faci bani de alta si mai jmechera.

#8
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postuhu10uhu, on May 12 2007, 16:44, said:

Nu cred ca ar fi Sonata peste Passat , dar de obicei fiecare are gusturile lui in meterie de masini. Nici Passat-ul nu e masina premium, poate entry-premium, dar premium in nici un caz.
Nu a zis nimeni de gusturile omului sau de calitatile masinii respective.Si nici Passatul nu e premium...ca nu are cum...Insa daca ala e bordul de Sonata-e destul de simplutz, exteriorul , ma rog tine de gust,...ramane pretul care poate e atractiv si dotarile in banii aia...o avea piele, xenon, chestii de-astea...

#9
bogeco

bogeco

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 28.06.2005

View Postsanddy1964, on May 12 2007, 15:49, said:

Nu a zis nimeni de gusturile omului sau de calitatile masinii respective.Si nici Passatul nu e premium...ca nu are cum...Insa daca ala e bordul de Sonata-e destul de simplutz, exteriorul , ma rog tine de gust,...ramane pretul care poate e atractiv si dotarile in banii aia...o avea piele, xenon, chestii de-astea...


Partenerul meu are Passat. Este fan masini germane. Am condus masina si am evaluat-o. Nu imi place Passatul dar nu pot spune ca este SONATA peste PASSAT. Gusturile sunt relative. Puteam sa iau Passat , am vazut, am testat : nu mi-a placut. Prea rece , prea plastic prea OZN. Stiu ca pretul de revanzare e dezastru la Hyundai. Poate peste 5-6 ani se mai schimba treaba (IN 2007 + 55 % la vanzari). Oricum nu sunt genu' care tine plasticu' pe ecranu de la telefon cu gandul sa nu-i scada pretul cu fiece zgarietura. Am dat banu si nu ma astept sa il recuperez, masina nu e casa, de-a doua zi  ii scade pretul cu 20%.

Dar lasând gusturile la o parte:


================ SONATA=========PASSAT
CIP MAX ========= =19.280========= 19.484        
DDP MAX ==========31.160=========23.457          
CLIMA ============MONO ZONA======MONO
A.Q.S  ============DA============                 NU
2.0 tdi  ============140 CP=========             140
XENON ============NU ===========                   NU
Piele     ============DA ===========               DA
dimensiuni ==========4747/1820/1422===4765/1820/1472        
ESP, ABS, EBD =======DA ========= ==                 DA
Frane disc ventilat=====DA============                  DA
scaunE electricE ======DA, INCALZIERE ===     DA, FARA INCALZIRE
SERVO VARIABILA=====NU============                DA
COTIERE ===========DA, CULISABIL====DA, FIXA
CD, DVD, MP3, =======DA ==========                        DA
PILOT AUTOMAT=======DA=========                       DA
jANTE ALUMINIU =======DA 17'' ========             DA 16 ''
DESIGN   INTERIOR===CLASIC , ELEGANT=  MODERN, FUTURIST

Edited by bogeco, 12 May 2007 - 18:24.


#10
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postbogeco, on May 12 2007, 19:12, said:

Partenerul meu are Passat.  Prea rece , prea plastic prea OZN. :lol:  :lol:  :lol:

Era bun un xenon pe masina asta, mai ales ca are piele.In fine, am vazut si eu interiorul, nu e urat cu piele.Fara, nu stiu, nu am gasit poza... :lol:
S-o stapanesti sanatos.

PS : Un Passat cu un Navi plus are un bord cu adevarat smeker.Sonata are un bord decent dar nu e futurist.Ce sa zica aia cu Noul Civic atunci? Sau cu un Accord?
Oricum, Hyundai a facut fantasticul model Santa Fe, ASA CA E O FIRMA CARE INCEPE SA URCE VERTIGINOS.

Edited by sanddy1964, 12 May 2007 - 18:46.


#11
bogeco

bogeco

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 28.06.2005

View Postsanddy1964, on May 12 2007, 18:43, said:

Era bun un xenon pe masina asta, mai ales ca are piele.In fine, am vazut si eu interiorul, nu e urat cu piele.Fara, nu stiu, nu am gasit poza... :lol:
S-o stapanesti sanatos.

PS : Un Passat cu un Navi plus are un bord cu adevarat smeker.Sonata are un bord decent dar nu e futurist.Ce sa zica aia cu Noul Civic atunci? Sau cu un Accord?
Oricum, Hyundai a facut fantasticul model Santa Fe, ASA CA E O FIRMA CARE INCEPE SA URCE VERTIGINOS.


OK, nu inteleg ce are Xenonul cu pielea .... , probabil ambele sunt elemente de ++ pentru o masina. Eu nu am vrut piele. Am facut testul pe una cu piele. Cumnatul meu are New SantaFe cu piele ... e rece (chiar daca are scaune incalzite si comenzi electrice pe toate directiile) iar scaunele fiind fotolii iti dau impresia de instabilitate prin alunecare .... .Io am ales pluș pentru scaune. Caroseria e neagra iar interiorul crem cu insertii de lemn de nuc. Tapiteria de pluș are un aspect catifelat foarte placuta la atingere. Deoarece Hyundaiul nu iti lasa libertatea sa amesteci optiunile a trebuit sa imi stabilesc prioritatile. Asa ca odata cu pielea am renuntat la trapa, perdeluta de la luneta si inca cateva. Fiind un lot facut pentru Austria in loc de sistemul audio original au lasat doar pregatirea 2 DIN. Si aici vine o treaba care o sa iti placa: In spatiul 2DIN am montat un sistem AUDIO/VIDEO Valor cu tutch screen CD/DVD/SDCARD care citeste MP3/WAW/ETC cu doua iesiri independente fata/spate . La spate in tetiere ai posibilitatea sa montezi 2 ecrane. In felul asta tu asculti muzica si conduci iar copilu in spate rontaie la desene animate. Un minus (nu au scos inca modulul navigatie care se ataseaza sistemului).

Edited by bogeco, 13 May 2007 - 08:26.


#12
bogeco

bogeco

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 28.06.2005
Oricum va fi o urmare in care voi descrie perin ce am trecut dupa ce am decis sa aleg SONATA

Edited by bogeco, 13 May 2007 - 08:29.


#13
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postbogeco, on May 13 2007, 09:23, said:

OK, nu inteleg ce are Xenonul cu pielea ....
Mai sus ai facut o paralela intre Sonata si Passat si la piele este scris DA. AM presupus ca ai luat una cu piele..si ideea era c a avand si xenon, se apropia de full options, ceea ce nu e rau de loc..Daca sistematizai nitzel tabelul aceala se intelegea mai bine...in fine, Hyundai nu le are cu Navigatia, acuma au inceput sa bage si ei...Schimba total bordurile un display color ...dar cu screen-ul acela se rezolva problema.

#14
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
bogeco, baga si restul povestirii, nu mai tine lumea in sah :)

#15
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,524
  • Înscris: 28.08.2003
Interesanta abordare si foarte la obiect (eu oricum sunt subiectiv in ceea ce priveste Sonata) asa ca nu-ti pot spune decat felicitari pentru achizitie.
Dupa cum stii si din discutia de pe messenger, nu am fost contra Avensisului si nici pentru Sonata. Daca tin bine minte am fost neutru in privinta ambelor ca sa incerc sa nu te influentez. Da' poate nu tin bine minte :D

@sanddy1964: nu toata lumea adora un bord incarcat, chiar daca e ergonomic, cum nu toata lumea prefera un bord (cum te exprimi tu) smeker. Sunt de acord ca bordul este foarte simplu si - pentru mine cel putin - de aici rezulta ca e si foarte ergonomic. Cele mei multe butoane le are sistemul audio, dar si la ala ai comenzile de pe volan care te ajuta. In general, 99% din timp nu ai nevoie de consola centrala. Cel putin eu nu am nevoie, ca sofer :D Cat despre navigatie, daca mi se parea inutila pana acum ceva timp (din cate stiu au aparut ceva harti cu Romania pentru VW si alte cateva marci) acum, din moment ce am PDA-ul care face multe altele in afara de navigatie, tot inutila mi se pare ...
Nu contest, pentru cine ia masina sa stea cel putin 50% din timp in ea toate gadgeturile dintr-un VW sau Audi sau Toyota sau Honda sunt utile. Pentru mine insa care sunt mai pragmatic ...

Am mai spus, decat sa ingrop banii in fiare prefer sa imi fac o casa dotata, de care poate beneficia toata familia mea(ceea ce am si inceput :D). Totusi unii dintre noi nu le pot avea pe toate.

Din punctul meu de vedere, masina isi merita banii cu varf si indesat. Pentru cei dispusi sa cheltuiasca pentru imagine si emblema exista alte marci si alte modele de masini.

#16
sanddy1964

sanddy1964

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,862
  • Înscris: 13.10.2006

View Postto_the_limit, on May 13 2007, 17:51, said:

Pai are,ca daca mai pui si crom frate e etdeiiiii...


Asa e, asta era ideea mea.Aiprins-o din zbor.Complimente. Am uitat sa-l intreb pe om daca a bagat pachet crom..nu auzi ca nu poate alege optionalele?????
Ai dreptate, sunt elemente de ---, nu ed +++ sau poate de xxx, mai stii?! Nu vreau sa intru in polemica la nivelul asta , salut! Poate nu observi ca esti total offtopic in ce spui...de ce poluezi topicul omului ?????Cred ca a inteles ce vroiam sa spun cu xenonul iar faptul ca am crezut ca a comandat piele , nu vad de ce ar fi o dovada de taranism, ceva...asa scria in lista pe care a pus-o mai sus...ca masina respectiva are piele, la banu' ala...si l-am intrebat de ce nu si un xenon? Sa vad si eu cat costa la Hyundai, la alte masini stiu cat costa.

Edited by sanddy1964, 13 May 2007 - 17:52.


#17
to_the_limit

to_the_limit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,232
  • Înscris: 03.04.2004
Bogeo felicitari pentru masina,o alegere excelenta :coolspeak:

#18
bogeco

bogeco

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 28.06.2005

View Postsanddy1964, on May 13 2007, 17:41, said:

Asa e, asta era ideea mea.Aiprins-o din zbor.Complimente. Am uitat sa-l intreb pe om daca a bagat pachet crom..nu auzi ca nu poate alege optionalele?????
Ai dreptate, sunt elemente de ---, nu ed +++ sau poate de xxx, mai stii?! Nu vreau sa intru in polemica la nivelul asta , salut! Poate nu observi ca esti total offtopic in ce spui...de ce poluezi topicul omului ?????Cred ca a inteles ce vroiam sa spun cu xenonul iar faptul ca am crezut ca a comandat piele , nu vad de ce ar fi o dovada de taranism, ceva...asa scria in lista pe care a pus-o mai sus...ca masina respectiva are piele, la banu' ala...si l-am intrebat de ce nu si un xenon? Sa vad si eu cat costa la Hyundai, la alte masini stiu cat costa.


Nu stiu ce e "pachetul crom"  ... Daca te referi la ornamentele de pe portiere, fraierii de coreeni le-au bagat in standard la modelul lasta.

Am spus spus eu ceva de "taranie" in legatura cu pielea ?  :) nu cred ... Am zis ca mie nu imi place, e rece lunecoasa. Si in general port ce imi face placere mie si familiei mele. Nu cumpar doar pentru ca asa se poarta.

In legatura cu Xenon  ... e un detaliu pe care nu l-am luat in seama la compararea ofertelor. Daca iti trebuie   ...   atelierul Delta bd. expozitiei nr. 3-5 :)


Decizia de a cumpara (si nu cu 5-6.000 de euro ci cu peste 25.000) o marca cvasi necunoscuta am luat-o dupa o perioada in care am testat, am comparat am citit si m-am consultat cu cine se pricepe la asta.

Masina pe care am luat-o face parte dintr-un lot echipat diferit de cele trei echipari standard pentru Romania si este mediu echipata nu Full. Iar ce am prezentat pentru comparatie este varianta full.

Te miri ca nu pot alege optionalele si ca nu ai de ales decat din trei echipari predefinite  ? :) ... Dar ce la Passat ai ? :)

Si ca sa vezi ce fraieri sunt coreeni:

Optionalele (citez din lista VW, Skoda, Volvo, etc) centuri pretesionate in 3 puncte pt 5 locuri, airbag perdea, stanga dreapta, faata, spate, scaune etc, incalzire in scaune, rezerva aliaj 17'' , covorase, AQS (iti izoleaza masina de exterior daca vreun poluant ruleaza in fatza), alarma si inch. centralizata etc si amd. SUNT INCLUSE IN ECHIPARE STANDARD FARA CA MACAR SA IL MENTIONEZE IN LISTA DE ECHIPARI DIN OFERTA.

Edited by bogeco, 13 May 2007 - 21:20.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate