Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Melodie dance veche

RIP Shifty Shellshock

Daca nu ar conta salariul, ce mes...

Racordare la apa termosemineu
 Mi-am luat 4x4 si vreau sa-l testez

Recomandare laptop cu luminozitat...

Cautarea pe google android nu merge

Caut serviciu serios de captura v...
 Frauda magazin online

AC Woods Venezia Smart - nu races...

podea ciment denivelata

Îndepartare bule folie reflectoriz...
 Revista imobiliara cu poze... cir...

Recomandare soundbar pentru laptop

Veți renunța in 2025 la...

Coaxial pentru cablare casa
 

SONATA - O simfonie

- - - - -
  • Please log in to reply
46 replies to this topic

#37
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007
bogeco, sa stapinesti sanatos masina si sa te bucuri de ea!
Nu pune la suflet micile rautati care se spun pe forum!
Unii forumisti nu inteleg (si nu spun asta cu rautate -_-  , ci la modul amical) ca pe altii nu-i mai impresioneaza puterea bruta sau in cite secunde atinge o masina suta de km ci vor mai mult confort si chiar sa se relaxeze un picutz la volan!
Mie unuia nu-mi trebuie adrenalina la volan, eu vreau niste endorfine  :) ! Am adrenalina destula din alte surse  :P !

PS: Chiar imi place Sonata si nu cred ca ai gresit ca ai cumparat-o, chiar in defavoarea Avensis-ului!
PPS: Am o parere foarte buna despre Avensis dar asta nu inseamna ca toata lumea trebuie sa isi cumpere Avensis!

Toate cele bune!

#38
bogeco

bogeco

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 28.06.2005
OK, vad ca s-au cam domolit apele in topicul asta. Asa ca e timpul pentru continuarea promisa. In acest weekend o voi face . Desigur si o serie de poze cu masina - dupa ce o voi fi spalat.
       Va multumesc pentru urarile de bine si pentru sageti. Urarile mi-au facut placere iar sagetile m-au facut sa zambesc cu intelegere. Sunt convins ca sagetile nu din invidie au fost lansate ci din convigerea ca gresesc afirmand ca Sonata e premium - si pe bune chiar nu e, cum nici passatul nu e.
       E greu sa accepti ca cineva isi ia o masina cat un pat matrimonial cand ai 20-25 de ani si esti dornic de adrenalina pe care ti-o da un Golf TDI. Eu am apropae 40, am o afacere pe care o conduc, o familie (sotie eleganta si seriasa, cadru didactic, un pui de 7 ani caruia ii plac mai mult cartile decat masinile cu telecomanda si caruia de la Galati la Bucuresti ii place sa citeasca sau sa asculte povestile mamei). In conditiile aste nu puteam alege (in limita a 30.000 de euro) altceva decat SONATA. Nu Passat, nu Avensis. Urmatoarea masina va fi  - in 5, 10 sau 50 de ani - Mercedes clasa S, Audi A8 sau VW Phaeton nu BMV, nu SUV, nu Masserati sau Ferarri.

Edited by bogeco, 29 June 2007 - 13:17.


#39
Cristist50

Cristist50

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,526
  • Înscris: 28.08.2003
Se vorbea despre motorina aici, in general fanii sun VAG TDI.

#40
adrianc

adrianc

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 596
  • Înscris: 23.08.2005

Vizualizare mesajbogeco, pe Jun 29 2007, 14:14, a scris:

Urmatoarea masina va fi  - in 5, 10 sau 50 de ani - Mercedes clasa S, Audi A8 sau VW Phaeton nu BMV, nu SUV, nu Masserati sau Ferarri.

felicitari pt. masina, sa o stapanesti sanatos! am urmarit cu placere topic-ul si mai ales argumentele pe care le-ai oferit amatorilor de GTI  :D. Macar de ar fi mai multi soferi cu capul pe umeri si cu asa bun-simt...

Am totusi o curiozitate...ce te face sa excluzi seria 7 din lista aia? Ca in 5-10 ani nu se stie cum o sa arate si ce o sa poata.  ;)

#41
santa_fe

santa_fe

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 117
  • Înscris: 25.11.2006

Vizualizare mesajadrianc, pe Jul 2 2007, 17:44, a scris:

felicitari pt. masina, sa o stapanesti sanatos! am urmarit cu placere topic-ul si mai ales argumentele pe care le-ai oferit amatorilor de GTI  :D. Macar de ar fi mai multi soferi cu capul pe umeri si cu asa bun-simt...

Am totusi o curiozitate...ce te face sa excluzi seria 7 din lista aia? Ca in 5-10 ani nu se stie cum o sa arate si ce o sa poata.  ;)


Cine e destept isi ia ...de exemplu VW Phaeton V10 TDI 4 MOTION  (sau motor de 3000 sa nu plateasca impozit mare....)   cu vro 43.000 km si cu vro 25.000 euro  din 2005  (aprox noua peste 70.000 e)full piele navi mare ...etc ...
cine vrea masina noua.....un Santa Fe merita pe la 25.000 e banii.....sonata este masina frumoasa,spatioasa ,foarte buna pt o familie , si acceptabila la pret pt catgoria ei .... daca nu ii ridica pretul....ca ii mai scumpa acum.Deci prin urmare cel care a cumparat sonata nu a pierdut nimik. Si pretul nu se pierde in timp daca gasesti clientul potrivit, am vandut santa fe  avea 1 an si  20.000 km la pretul de cumparare....deci nici un ban minus,,,,mai putin asigurarea casco...care a pierdut-o.

#42
bogeco

bogeco

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 28.06.2005
Se face aproape 1 an (mama, ce mai trece timpul,  aceeasi perceptie o aveti si voi ?) de cand am postat ultima oara aici.
Am ramas in continuare ... "Sonat"
Ce va pot zice la 1,5 ani de la achizitie. ... In fiecare dimineata ma urc cu mare placere in masina. Nu speram sa tina atat de mult fenomenul ... Motorul diesel 2.0 CRDI este excelent ... La ora 7:30 , il pornesti si nu te trezeste din amorteala somnului ... Las motorul (iarna) 2-3 minute sa se incalzeasca si imi face placere sa ii aud sunetul discret.
Apoi demarez in forta, dar nu in tromba, ... drumul continua placut, relaxat pana la servici. Suport mult mai bine timpii morti de la semafor. Liniste, confort,  muzica ...  E ok. E ceea ce am sperat.

Mai pragmatic: Dupa 45.000 km constat:
1. Consum mult mai mare decat ma asteptam. 11 la 100 km urban. (Cauza este cu siguranta faptul ca o conduc pe distante scurte max 10 km si fac pauze mari intre porniri -4-5 ore) Diferenta intre condusul sportiv si cel rezervat nu imi aduce decat o economie de max 5-10 %. Am reusit, pana la urma, sa descopar conditiile ideale de a conduce pentru a obtine consumul din specificatii. Motor incalzit (80-90 C ), viteza constanta 50-60 km/h urban fara intreruperi > 8 l/100 km. Extraurban > 90-100 km/h, fara opriri, fara variatii de viteza > 4,5 -5 l/100. Desigur este imposibil sa mergi in conditiilea astea ... dar nu le poti bate obrazul ca au mintit.

2. Un firav scartait la frecarea dintre bord si parbriz (plastic moale pe sticla). Se poate rezolva cu montarea unor distantieri de cauciuc dar mi-e teama ca tin parbrizul sub tensiune. Daca masina nu ar fi asa silentioasa scartaitul nu s-a auzi.

3. Cel mai grav: Discurile de frana - din cauze incerte pentru mine (ignor explicatiile stupide ale celor de la service) - s-au descentrat. La franare intre 120-> 100->80 km /ora masina vibreaza urat de tot. La service mi-au schimbat pe garantie discurile.   Dupa 1000 de km idem. Acum insa nu la fiecare franare. ... Ultima tremuratura: ieri pe autostrada de la 140 la 100 in timpul unei franari nu bruste. Deasemenea, nu sunt sigur, dar mi se pare ca la 120 la franare de urgenta isi pierde si echilibrul ... Dar am sa mai verific  ... eram in curba 10-15 grade cu 120 si am franat brusc ...

In rest totul e ok, :) mocheta nu mai e asa curata ca la inceput ... dar nici numarul firelor albe de par nu a ramas acelasi ...

P.S. Comparatia cu o simfonie este desigur exagerata si putin ... (privita de acum) deplasata.

Edited by bogeco, 17 March 2008 - 10:09.


#43
Alex_82

Alex_82

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,372
  • Înscris: 18.02.2007
Am citit cu atentie topicul tau si mi-am dat seama ca mai exista si oameni normali in Romanica care nu alearga dupa imagine sau performante, oameni cu bun simt. :)

PS:Rezolva treaba cu discurile ca nu e in regula.

#44
clausio

clausio

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,040
  • Înscris: 09.05.2006

Vizualizare mesajAlex_82, pe Mar 18 2008, 10:55, a scris:

Am citit cu atentie topicul tau si mi-am dat seama ca mai exista si oameni normali in Romanica care nu alearga dupa imagine sau performante, oameni cu bun simt. :)


Pai daca omul vrea urmatoarea masina din gama S class,  A8...inseamna ca ceva e putred in Danermarca...

Adica de la o masina Hyundai sa vrei sa sari la nave amiral premium...mie imi suna ceva ne-echilibrat..oricum f departe de echilibrul care se vroia demonstrat prin alegerea Sonatei.

Oricum, chestia cu ovalizarea discurilor de frana e una din surprizele rezervate de marcile coreene...care nu o gasesti la marci pseudo-germane ca Skoda de exemplu...

Eu sunt de parere ca, clientii de Toyota sunt in general, clienti care nu stiu in general ce vor de masina, faptul ca au la cunostinta ideea ca Toyota nu se strica, ca masina are 4 roti, un volan si 7 airbaguri..ii face sa exclame: Ce misto! si sa marcheze banul...

Clientii de Hyundai (in clasele mari) sunt asemanatori...eu le spun nihilisti.

#45
kodiak

kodiak

    Senior Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 6,307
  • Înscris: 15.01.2007

Vizualizare mesajclausio, pe Mar 20 2008, 08:52, a scris:

Eu sunt de parere ca, clientii de Toyota sunt in general, clienti care nu stiu in general ce vor de masina, faptul ca au la cunostinta ideea ca Toyota nu se strica, ca masina are 4 roti, un volan si 7 airbaguri..ii face sa exclame: Ce misto! si sa marcheze banul...

Sau doar oameni bine informati, macar unii dintre ei :P!

Scuze, Bogeco ca iti poluam topicul!

Ar fi bine sa mergi la un alt service sa vezi care e problema cu frinele, daca zici ca dupa 1000 de km iar a facut fite! Mi se pare tare ciudat sa ti se ovalizeze din nou discurile dupa doar 1000 de km! Ce vrea sa insemne ”descentrarea” aia de care ziceau cei din service ?

Edited by kodiak, 20 March 2008 - 21:13.


#46
dacadrean

dacadrean

    Altruist !

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,078
  • Înscris: 12.11.2006

Vizualizare mesajclausio, pe Mar 20 2008, 08:52, a scris:

Pai daca omul vrea urmatoarea masina din gama S class,  A8...inseamna ca ceva e putred in Danermarca...

Adica de la o masina Hyundai sa vrei sa sari la nave amiral premium...mie imi suna ceva ne-echilibrat..oricum f departe de echilibrul care se vroia demonstrat prin alegerea Sonatei.

Oricum, chestia cu ovalizarea discurilor de frana e una din surprizele rezervate de marcile coreene...care nu o gasesti la marci pseudo-germane ca Skoda de exemplu...

Eu sunt de parere ca, clientii de Toyota sunt in general, clienti care nu stiu in general ce vor de masina, faptul ca au la cunostinta ideea ca Toyota nu se strica, ca masina are 4 roti, un volan si 7 airbaguri..ii face sa exclame: Ce misto! si sa marcheze banul...

Clientii de Hyundai (in clasele mari) sunt asemanatori...eu le spun nihilisti.
no coment  

felicitari posesorului
incearca sa verifici cat mai des presiunea la rotile fata .....
aceeasi problema am avut si eu de cateva ori....rezolvata cu scces dupa ce am facut presiunea
sper sa rezolvi asa sau cu o echilibrare
...o alta posibia cauza ar fi acumularea in exces a noroiului
sper sa te ajute sugestiile mele

#47
bogeco

bogeco

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 36
  • Înscris: 28.06.2005
Le multumesc celor care citesc si scriu in continuare pe acest subiect.

Problema achizitionarii unei masini presupune dincolo de placere un stress si consum considerabil. Trebuie sa fac compromisuri sa alegi permanent intre la ce renunti in favoarea a ce. Finalitatea trebuie sa fie o masina care in timp ce o conduci (daca tot trebuie sa faci asta) sa iti ofere maxim de satisfactii. De ce am luat aceasta masina? Pentru ca ofera cateva satisfactii pe care doar masinile premium le ofera (putere, eleganta, silentiozitate etc).

:) De ce imi doresc S calsse ?    Pentru de 10 ori mai multa eleganta, rafinament, curtuazie din partea masinii. De ce nu mi-am luat acum S calsse si am ales Hyundai? Nu castig atat de bine incat sa imi permit sa dau pe o masina cat pe o casa. :) Cu totii ne dorim confort, rafinament ... din pacate mijloacele cu care le obtii sunt si foarte costisitoare.

Problema tehnica o las in grija "mecanicului meu"  Tremuratul nu s-a mai repetat de la ultimul incident. Rotile sunt echilibrate, bracajul verificat si pneurile uniform presurizate.

Cat despre versusul Avensis / Sonata. Japonezi au reusit prin avensis o masima extraordinara. Sora mea are o astfel de masina de 4 ani si e si acum ca noua.

Edited by bogeco, 05 April 2008 - 12:22.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate