Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Montare parchet in balcon

Exista doar ... si restul

Instagram - sunt eu batran, sau...

Regim utilizare HDD Ubuntu
 La mulți ani @yanni17!

La mulți ani @Kokoshmare!

Mai exista la voi in oras strandu...

Bon Jovi - Living Proof
 Problema card reader Sandisk

Recomandare acumulator 26650

Accident nerespectare viteza

Consumul in bord VS consumul la p...
 PC-ul nu booteaza

Coada dronei de lupta Fioroasa

Taxa RAR pt motor 2.0 diesel Euro...

Radio Aftermarket Golf 5
 

Ford Fusion (1 & 2) - jurnal de bord STRICT!

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
8 replies to this topic

#1
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
INTRO: Ok, asa cum spun si in titlu, va rog NU folositi topicul de fata pentru altfel de povesti, cereri de info, schimburi de icoane sau alte nazbatii, chiar daca au vreo legatura (oarecum oculta) cu modelul in discutie.

ROL: deoarece topicul original contine acum mai tot felul de discutii (unele cu relevanta mai scazuta asupra ideii si destinatiei initiale a topicului), voi incerca sa copiez aici titlurile importante de acolo.

RESTRICTII: va rog folositi topicul initial http://forum.softped...showtopic=45174 pentru discutii de ordin general despre model ... aici lasati STRICT partea de jurnal / impresii.

Multumesc de intelegere.

T.


NOTA: Se pare ca NU pot copia posturile de dincolo (le pot doar muta, si inseamna sa distrug topicul ala ... ) Asa ca le voi pune sub forma de mai jos ... incerc sa elimin quote si smile-uri (forumul e destul de restrictiv la numarul acestora intr-un singur post)

Edited by Tyby, 07 May 2007 - 13:27.
completari...


#2
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
A inceput asa:

 Tyby, on Jan 12 2005, 15:10, said:

...
Intamplarea a fost ... cam intamplatoare ... ideea e ca masina era in Show-Room, mi-a placut si mi s-a parut mai buna ca solutie decat opelul pentru drumurile din Bucuresti.

Am prins-o pe oferta cu reducere de 990 EU la CIP si mi-a fost livrata in 3 (!!!) zile! ... Au fost 3 lucruri care m-au convins sa renunt la Astra Classic (desi voi ramane cu o nostalgie, acolo, la inimioara :inlove:  ):

- pretul final mai jos cu 1400 EU (practic - diferenta de diesel, cu tot cu taxe, de la Opel)
- prima impresie pe care am avut-o in show-room-ul Ford
- livrarea imediata (practic in 3 zile era luata, dar nu aveam numere, de-abia a 5-a zi seara mi-au venit numerele, pe un trailer Ford :D ).

O sa revin cu mai multe date in curand ... Dotarea e Ghia (echiparea de top, cu aproape tot ce voiam pe masina - mai putin telecomanda audio pe coloana directie, dar sper sa reusesc sa o pun cat de curand, si la un pret acceptabil - am si eu fluturasii mei, ce vreti), cu motor 1.6 16v 100 CP benzina.

Quote

1.6i Duratec 16V 1596 cc

Cilindri – 4 în linie / Injectie electronica de combustibil cu sistem electronic de management al motorului / Aprindere electronica fara distribuitor si senzor antidetonatie

74 kW (100 CP) at 6000 min-1 (rpm)

146 Nm at 4000 min-1 (rpm)


Pana acum sunt super multumit de masina, iar talia ceva mai "altfel" o face excelenta pentru calitatea drumurilor "capetaliste" ...

Din "cuprins":

Quote

Ford Fusion Ghia 1.6 16v 100 CP (benzina)

- Usi actionate electric si deschiderea portbagaj prin intermediul telecomenzii
- Volan îmbracat în piele
- Coloana volan ajustabila în înaltime
- Scaun sofer ajustabil manual în înaltime
- Bancheta spate fractionabila 60%-40% cu perne si spatare rabatabile
- Directie servo-asistata
- Sistem Inteligent de Protectie (IPS) cu airbag-uri pentru sofer si pasagerul fata cu deschidere în doua trepte
- Tetiere si centuri de siguranta cu trei puncte de fixare, inetiale si cu role
- Sistem Pasiv Anti-Furt de imobolizare a motorului (PATS)
- Faruri ceata fata
- Geamuri fata actionate electric si încalzite
- Jante din aliaj de 15”
- Avertizare luminoasa de bord pentru usa deschisa
- Scaun pasager rabatabil cu posibilitate de transformare în masa de lucru
- ÃŽnchidere centralizata prin telecomanda
- Grila radiator cromata
- Radio-CD stereo cu 4 boxe
- Aer conditionat actionat manual
- Schimbator de viteze îmbracat în piele cu insertii din aluminiu satinat
- Sistem de anti-blocare a rotilor (ABS)

Masina arata ca cea din poza atasata ... mai putin jentile de aliaj, care au 7 spite, nu 5. (am reactualizat postul original cu 2 poze reale)

Consumul la 225 KM a fost de 15.1 l (approx 6.75 l/100km), dar cu masina SUPER incarcata cu bagaje, calculatoare, etc, si approx 1/5 din drum facut la 50-60 km/h, prin gropi, hartoape etc ... Viteza maxima a fost undeva la ~ 130 km/h, cu cea sustinuta 120 km/h ... Inca sunt la primii km (masina are practic 5 zile si ~ 600 km), si nu am fortat-o peste 3000 - 3200 rpm ...

In oras am facut restul de 360 - 370 km, cu ceva mai mult de 1/3 din rezervor (45 l capacitate), deci ma astept - deocamdata - la un consum de ~ 9 l/100km ... o sa fac plinul zilele astea, si va tin la curent ...

Pe langa cele spuse:

Quote

Ce IMI place:

- servo-directia, precisa, cu un feed-back bun
- sistemul audio AVC/CLIP: (AutoVolumeControl) volumul audio creste progresiv, odata cu viteza masinii :OK: (plus reducerea spike-urilor - de asta se ocupa CLIP)
- sistemul audio RDS-EON, cu identificarea automata a PID-ului postului radio si cautarea celei mai bune frecvente a acestuia ... no more radio tunning
- comportamentul pe "drum greu"
- garda la sol de 191 mm - o adevarata comoara
- comportamentul in curbe - ma asteptam la un feed-back mai "patrunzator, data fiind inaltimea mai mare a caroseriei
- garantia extinsa de 3 ani fara limita de km
- franele tzais - e adevarat, si rotile sunt 195x60x15
- cutia de viteze (elastica si bine etajata, intr-a 5-a, la 60-70 km/h nu spune nu, trage).
- schimbatorul de viteze, scurt si la obiect ...


Quote

Ce NU imi place:

- zgomot un pic cam mare la viteze mari - ramane de vazut cum va fi dupa ce ies din "rodaj"
- nu am telecomanda pe coloana de directie :(
- nu stie de mp3, dar sunt un ascultator fidel de radio in 99% din timp, asa ca 4-5 CD-uri ma vor linisti
- plasticul un pic cam ieftin pe bord
- spatiul din spatele soferului ... eu sunt ... aaa .. destul de mare, si merg cu scaunul tras la maxim inapoi :)
- inca nu m-am obisnuit cu dimensiunile masinii ... si fac niste parcari la metru de masina din spate ...
- stalpii grosi in spate, cu accentuarea unghiului mort ... noroc de oglinzile laterale, care sunt ok si auta mult
- nu troncane, nu vibreaza - e prea multa liniste in interior :P

Financiar:

CIP: 11.650 EU
Final: 16.448 EU (cu toate taxele, inclusiv CASCO pe 2 ani, cat dureaza leasing-ul)
Rata: ~ 550 EU/luna (incluse CASCO si Valoarea Reziduala) la avans de 30% si leasing pe 2 ani).

Cam asta e ... revin cu diverse info, pe masura ce imi aduc aminte, si - evident - pe masura ce indes kilometri ... Probabil ca peste vreo 3 saptamani o sa ma duc la revizia gratuita de 2.500 ...

Si, ca sa inchei in stilul Achile: astept laudele si provincia! :P

[END OF QUOTE]

#3
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001

 Tyby, on Jan 15 2005, 19:24, said:

...

Back from road!

Cum spuneam mai sus

Consum mediu drum 1:

6.75 l/100 km - 15.1 l la 225 km

(condus mai mult decat civilizat, dar full de bagaje, cu 1/3 din drum la 50-60 km/h, restul 100 - 120 km/h)



Apoi, mai nou:

Consum mediu oras 1:

10.25 l/100 km - 30.1 l la 295 km

(mai mult decat ma asteptam, dar ... :) n-am fost prea cuminte :drac:



Consum mediu drum 2:

7.6 l/100 km - 38 l la 500.1 km (din care vreo 60 in oras)

(120 - 130 pe europeana / nationale si 130 - 160 autostrada (cu 140 media) - si se cam vedea cum suge la 150 - 160 - adica 4100 - 4200 rpm)


Pana acum nu am de ce sa ma plang (poate consumul un pic cam mare la viteza si scaunele un pic incomode pentru fundul meu obisnuit cu barca :) ).

Un lucru care m-a surprins in mod placut e rezerva MARE de putere la 130 - 140 (practic, ajunge in cateva secunde de la 140 la 160, intr-a 5-a, evident). De asemenea, comportamentul excelent la viteze mari (practic nici o diferenta intre 130 si 160). S-a mai diminuat si zgomotul in interior la viteza.

In curbe senzatia e un pic stranie, datorita caroseriei (si pozitiei de condus) mai inalte. Dar nu am avut emotii nici atunci cand am "fortat" un pic curbele de pe la Slatina.

Revin cu impresii pe masura ce mai "culeg".



 Tyby, on Jan 18 2005, 16:47, said:

...

Da, de obicei se pastreaza raportul de ~ 1 l / 100 km consum mai mare fata de ce spune producatorul:

Quote

1.6i Duratec 16V (100 CP)

urban: 9,1 l / 100 km
Extra-urban: 5,4 l / 100 km
Combinat: 6,7 l / 100 km

http://www.romcar.co...pec/fuelbot.htm

#4
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001

 Tyby, on Jan 23 2005, 16:02, said:

...
aha, multam! ;)

Sa stii ca spatiul ... e acceptabil in spatele soferului (eu tin scaunul dat la maxim). Si incape si un chinez mai mare, la 1.75 - 1.80. Incercata! (nu cu chinezi, evident) :) .

Update consum:

Consum mediu urban 2:

10.0 l/100 km - 39.8 l la 398 km ( :) - asa s-a potrivit )



In total am facut ~1420 km (ma refer la cei la care am facut consumul) cu ~ 123 l benzina:

Consum mediu TOTAL 1:

8.66 l/100 km - 123 l la 1420 km


PS: Ma duc la spalatorie ... si revin cu niste poze :D



 Tyby, on Jan 24 2005, 02:24, said:

...

Si, asa cum am promis, cateva poze (sorry, am ramas fara spatiu pe stick, si apoi s-a innoptat ... dar o sa mai fac  ;) )

mai multe poze aici: http://gallery.hardnet.ro/Ford

[ http://gallery.hardnet.ro/albums/ford/dsc00152.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#5
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001

 Ahile, on Feb 5 2005, 19:54, said:

...

In sfirsit, poze!
Vrem si cu interiorul!
Iata ce zice "Le Moniteur Automobile" pe care eu o consider un fel de mama revistelor auto, despre Fusion 1.6i:

Calitati:
Motor vivace
Comanda a cutiei placuta
Directie precisa
Comportament sigur si agil
Spatiu interior
Suspensie confortabila

Defecte:
Absenta locului de odihnit piciorul sting (repose-pied)
Consum ridicat
Modularitate bazica
Insonorizare medie

Crezi ca au dreptate Tyby?
Banueisc ca nu esti de acord cu afirmatia privind consumul ridicat insa asta e, asa zic baietii astia. E curios si pentru mine pentru ca astia dau si cifre: consumul mediu pe durata testarii masinii 8,3. Consum minim pe durata testarii: 6. Consum maxim pe durata testarii: 11,4. Mai apoi in revista e prezentata Honda Civic 1.4i care scoate consum mediu 8,7 si consum minim 8,1. Insa nu zic de ea ca ar consuma mult desi are o cilindree mai mica decit Fusion. Entendre qui pourra!



 Tyby, on Feb 7 2005, 03:33, said:

...

hehe ... sunt de acord cu ce sicrie acolo ... cu o singura atentionare:

masina NU MAI e zgomotoasa ... m-am plans si eu la inceput de zgomot mare ... numai ca "s-a asezat" ... acu e ok.

Consum mare este ... n-am mai tinut la curent cu ce a fost, ca am avut o perioada mai agitata ... oricum, mi-a dus si 11.6 in oras pe o medie de 230 km parca ....

Consumul mai mare la motoare mici e chiar (paradoxal) normal... La Astra Classic II, motorul de 1.4 e dat de PRODUCATOR mai "flamand", in specificatii, fata de cel de 1.6 ... Masina grea ... motor prea mic .... consum mai ridicat. Opel da o diferenta de ~ 0.3 l/100km in plus pentru 1.4 (parca).

Cat despre poze, o sa fac si la interior ... pe langa cele deja facute ... da' tre' sa gasesc o perioada mai linistita :)

cateva gasesti aici (desi am spus si mai sus)

http://gallery.hardnet.ro/Ford


PS: sincer, am gasit foarte putine info-uri / review-uri etc despre Fusion ... parca nici n-ar exista masina asta ... :( Daca aveti ceva link-uri sau numere din reviste, dati pe goarna, sa caut si eu ... Nu de alta, dar - evident - firma de leasing m-a lasat fara numere!!! (ca deh, n-a lucrat politia), asa ca am 26.5 ore de cand nu am voie sa circul ... Sper ca maine (luni) sa se rezolve, ca altfel iese scandal ... nu de alta, dar luna asta imi vine rata + taxele de vama si inmatriculare ... si s-ar putea sa avem discutii aprige daca ma urca in taxi la nevoie ... :(

Tara de kkt ... din pacate ....

#6
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001

 Tyby, on Mar 18 2005, 03:06, said:

...

n-am mai actualizat de mult ... acu', ca m-apropii bine de 5000 (cred ca-s vreo 4700), cateva idei. Scurte.

1. A venit primavara. In sfarsit, ca ma saturasem sa stau in 10.0 - 10.2 in oras. Si cu orele la semafoare.

Acu - sincer - nush cat ia. Da' pot sa zic ca am facut 63 km cu 5 l ... hai 5.5 l, ca n-am pus la metru, si oi fi apasat a doua oara mai gros pe pompa ... Da' cum gradatiile de la rezervor sunt cat se poate de exacte, astept sa mai treaca 5 litri .... sa vad daca bate tot asa. ;)

A, am uitat sa precizez. 63 km in regim URBAN (Bucuresti). Ziua, mers la fel ca pana acum (o mai calc, ca nu ma lasa inima). Asta inseamna consum de ~ 8 - 8.8 l/100 km urban. Huh?! Si ce spuneati? Ca nu e bine?! :)


La drum nu am reusit sa calculez, ca am mai facut aproape 100 si in oras dupa 250 afara, si abia apoi am dat gaura in buget si am facut plinu'. Oricum, se mantine intre 6.5 si 7.7. Cel mai probabil, la un consum de 10.2 in oras, ~ 7 la drum. Cu mers 120 - 130 - 140, plus mai cate o depasire mai "rapida", mai cate o plictiseala, mai un sat cu 50km/h (obligatoriu) ...


2. Dupa aproape 5.000 nu am ce sa reprosez. Ulei - la cea mai recenta verificare nu consumase. ACeu' isi face treaba (azi l-am folosit pentru prima data de nevoie :) ). Troncanituri - am mers pe un drum de tot kktul in week-end (Drajna - Slobozia, la iesirea de pe A2) si a inceput subit sa se auda un zgomot metalic de undeva din bord. Zgomot care - evident - m-a tampit. Noroc ca a descoperit nevasta-mea ca venea de la un plastic de la sticluta de cafea (nelipsita, de altfel). Da' asta dupa vreo 10 minute de draci :drac: .

A disparut si gheata, si - odata cu ea - si interventia ABSului la franele mai bruste. Gumele de vara incep sa-si spuna cuvantul (azi mi-a zburat deodorantul abia cumparat si lasat pe bancheta din spate pe la ureche la o frana brusca).

Cam atat. Deocamdata. Revin cu "intariri" pe masura ce voi mai avea detalii picante.  :notangel:

Spor!

#7
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001

 Tyby, on May 18 2005, 20:46, said:

...

hai sa trec pe scurt in revista diverse:

RELE:

- m-a tampit un "greieras" in spate ... l-am identifica (cred) ca fiind de la un plastic ce acopera zona stalp-spate / mecanism centura). Trebuie sa-l mai desfac sa vad ce-i fac, cum il "omor"

- suspensie "nashpa" pe spate (se pare ca din cauza solutiei constructive adoptate, inclinata, pentru a face accesul jos la portbagaj). Cam sare prin gropi / denivelari / drumuri proaste. In curbe devine "spooky" daca intri cu viteza si dai de vre-o lucrare.


BUNE:

- dupa 9.000 km cam astea sunt singurele lucruri de care sunt nemultumit.

- consumul urban s-a stabilizat undeva la 9.5 - 10 (cu AC pornit mai tot timpul)

- consumul in afara mi-a facut o surpriza placuta: la utlimile drumuri a fost 5.5, 6.2, 6.4 (la 5.5 am facut 265 km cu 15 l benzina! Asta la mers noaptea, 110-120, cu 130 - 140 in depasiri. Aproape deloc peste. Si vreo 30 km in regim de oras. :w00t: ) Diesel, anyone?! :D

- AC-ul isi face treaba ok. Nici prea rau, nici prea bine. Multumitor.

- directia impecabila, frane la fel (cu exceptia situatiilor prin gropi nashpa & stuff, unde baga ABeeSu' ceva glume, un fenomen destul de normal, de altfel).

- motor ca nou, fara consum de ulei. Ulei-ul si-a schimbat un pic culoarea (nu mult, dar sesizabil). Probabil ca intr-o mie - doua il schimb (uleiul, evident). M-a speriat un zgomot de aspiratie la pedala brusca, sesizat intamplator prin curte, dupa ce dadusem intensiv cu apa pe masina. Am fost linistit ulterior ca e normal, l-am auzit la toate celelalte motoare identice, noi sau rulate. Acum nu-l mai sesizez, asa ca se explica de ce nu-l prinsesem pana acum. Oricum, cu ocazia asta am schimbat filtrul de aer, ca era cam incarcat si patat (cam repede, totusi  <_<  )

- am completat cu approx 200 ml apa distilata in sistemul de racire (a fost scazut inca de la inceput, cei de la Ford mi-au spus sa pun apa distilata fara probleme la cantitatea asta).


Service - da, cam scump, cel putin in Bucuresti. Manopera dubla fata de provincie (la propriu). Filtrul de mai sus m-a costat 780.000 (desi mi s-a spus initial ca e 350.000, dar s-a dovedit a fi o eroare; hmmm ... ).


Prima revizie (15.000 km) am inteles ca e ~ 100 EU. Nu mi se pare scump (la Kalos sedan, comparativ, mi s-a dat un scor de 160 - 180 EU!).


In rest .. . sunt multumit. Daca n-ar fi kktul ala de zgomot din spate, nu prea as avea ce sa-i reprosez. Masina e comoda la drum, iar motorul e sprinten, cu reprize bune in depasiri (nu mi-a dat emotii pana acum si m-a ajutat cand am avut nevoie).

Viteza maxima atinsa (indicata): 185 km/h, mai aveam ceva pedala, dar au aparut masini pe autostrada, plus ca se apropia o curba, asa ca nu am fortat. Oricum, testul l-am facut in conditii f. bune. Si a fost doar un test. Comportamentul masinii la viteza respectiva: la fel ca la 150 km/h, adica fara stres tehnic. Doar psihologic. Nu are alura pentru excese, oricum. 120 - 140 viteza de croaziera mi se pare suficient pentru ea. Plus ca se simte la consum destul de bine cand "sari calul".  :nonobad:

Sistemul audio are o calitate buna. Nu te scoate afara, dar daca nu esti extraordinar de pretentios, nu ai probleme existentiale cu el. Iar AVC-ul (Automatic Volume Control) este super inventie. Plus ca inghite cam orice junghi de CD, fara probleme.

Sa dau o nota per ansamblu? 8. As fi dat 8.5, dar prea m-a terorizat in ultimile 2 saptamani greierasul ala pe kkturile de drumuri din Bucuresti.

pe bucati?

- motor: 9
- frane: 9.5
- directie: 10 (chit ca nu are asistare variabila, dar se comporta ca si cum ar avea)
- plastice: 7
- cutie de viteze: 9.5 (scurta si precisa, nu am sa-i reprosez. Poate a I-a cam scurta :D )
- consum: 8.5
- spatiu: 8.5
- suspensii: 7 (spatele mamii lui ... )
- stabilitate: 8.5
- audio: 9
- climatizare (manuala): 9
- securitate: 8 (4 stele, ca personal n-am testat-o decat pentru preintampinarea evenimentelor si nici nu-mi doresc sa o testez).
- caroserie: 9 (garda la sol o urca la 10, plasticele o coboara la 8)
- jante / gume: 9 (sunt de vara, asa ca m-au lasat in kkt pe iarba uda, in panta, dar sunt bune calitativ)
- spatiu: 8.5 (se putea si mai bine pentru pasagerii din spate, dar nu e de injurat; iar la bagaje :OK: - 4 persoane cu tot cu calabalac am calatorit confortabil).
- scaune fata: 8.5 (tetierele sunt de kkt, prea in spate).
- confort: 8.5 - 9.

Cam asta e.

Sincer, motorul de 1.4 benzina mi se pare cam la limita, iar dieselu' cam puturos. Pe mine personal ma satisface performanta celui de 1.6 pe care il am. Am inteles ca dieselu' e si putin cam zgomotos. Si nu atat el e de vina, cat antifonarea masinii (capitol la care nu straluceste).

Daca mai ai intrebari, te rog. Sper sa ajute ce am scris in topicul asta. Oricum, voi reveni cu amanunte pe masura ce vor apare chestii noi.

Succes!  B)

#8
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001

 Tyby, on May 18 2005, 21:15, said:

...

Cat despre echipare ... ce sa-ti zic?! La mine lipsesc din full asa:

- Radio CD Changer (am radio CD simplu). Lipsa mp3-ului ar fi compensata de cd-changer-ul cu 6 sloturi.
- Telecomanda audio pe coloana de directie (o sa o pun cand fac rost de bani pentru ea, 3.600.000 + manopera)
- ESP: ar fi fost bun. Macar psihologic.
- Incalzire electrica parbriz (mi-ar fi priit asta-iarna de vreo 2 ori).
- cotiera / consola mutifunctionala.
- Cutie servotronic Durashift (pare interesanta, iar mie imi place ideea).
- Airbaguri laterale / windowbaguri

Sunt optiuni pe care le-as fi pus pe masina, dar a mea era preechipata GHIA in show-room, plus cateva chestii (buzunare,  si doar asa prindeam discount-ul de 1.000 euroi.

Oricum, echiparea recomandata este Ghia, eventual cu cele de mai sus.



 Tyby, on May 18 2005, 21:38, said:

...

pimp, on May 18 2005, 19:48, said:

Vroiam sa te intreb, poti sa pui exact cat reprezinta fiecare aspect (TVA, casco pe 2 ani, dobanda si alte taxe) din cei 5 798 euro, diferenta intre CIP si cost final?

<{POST_SNAPBACK}>


Exact nu, ca nu am la indemana acum calculatia, dar la-am mai scris odata, cu approximatie:

Quote

Masina mea a costat 11.650 EU CIP (~13.700 EU DDP) si valoarea FINALA a contractului a fost de 16.448 EU, care reprezinta, in plus fata de valoarea DDP:

- dobanda: 10.5% din creditul restant din valoare finantata (nu am calculele acum, ca sa iti spun exact cat e) dar e undeva pe la 800 EU
- taxa management cont (2% parca) --> ~ 275 EU
- taxe inmatriculare & stuff --> 250 Eu (cam mult!  )
- CASCO pe 2 ani --> ~ 1600 EU

Cred ca la CASCO am pus cam mult ... e undeva la 1250 EU.



 Tyby, on Jun 9 2005, 15:42, said:

...

Revin cu un update semnificativ:

AM SCAPAT de greierasi!  :coolspeak: Am gasit (la un prieten) un spray cu o vaselina speciala pentru lanturi, pe care o folosise in acelasi scop si el la un Megane II (dupa ce disperase, mai maniac ca mine fiind! A scos inclusiv fetele la scaune, si nu-i dadea de cap  :w00t:  ).

In fine, vaselina e lichida, dar se intinde singura pe unde o dai, si devine ceva mai vascoasa in cateva ore. Am bagat restul care mai era in tub (destul de putin!) in mecanismele de inchidere de la toate usile si hayon.

Masina e CA NOUA acum. Nu mai am nici un greiere, si merg linistit. S-a dovedit a NU fi de la plasticele din spate, ci din elementii de la clante / mecanisme.

Oricum, tanc sa ai pe drumurile mioritice si / sau "capetaliste" si tot da de dracu'! :( :death:

#9
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Revizie 15.000 km

ORIGINAL: [url="http://forum.softpedia.com/index.php?s=&showtopic=45174&view=findpost&p=828798"]http://forum.softpedia.com/index.php?s=&am...st&p=828798[/url]

[quote name='Tyby' date='Aug 18 2005, 20:44' post='828798']...[quote]

Update de revizie:

vineri seara am revenit din concediu (fost cu Tucson) si sambata dimineata m-am prezentat la dealer, in Galati, pentru o eventuala revizie / programare. Nu ma asteptam la prea multe, tinand cont de lipsa programarii anterioare, plus week-end-ul de suflet pentru tot romanul.

Din fericire, am intalnit un singur om la usa service-ului, dar era cel potrivit. Mi-a spus politicos ca nu se poate face atunci, ca nu lucreaza mai nimeni sambata pe la ei, mai ales la revizii. Si ca trebuie sa imi fac programare pentru saptamana urmatoare (poate luni, marti cel mai probabil, ca luni era full). Am insistat pentru rezolvare, ca trebuia sa ma intorc in Bucuresti luni cel tarziu. Omul a fost amabil si a pus mana pe telefon, a sunat magazionerul / receptionerul si l-a intrebat daca sunt materialele pentru revizie pe stoc pentru Fusion 1.6 benzina. Raspunsul a fost favorabil, si m-a chemat luni dimineata la 8:00, ca sa terminam repede, sa pot pleca in timp util :)

Pana aici: nota 10.

Luni dimineata la 8:00 eram in fata service-ului, la 8:15 am fost rugat sa bag masina pe rampa, la 9:10 masina era deja afara, iar eu terminasem de platit factura.

"Amenda" a fost aproximativ asa cum imi spusesera la revizia de 2500 (3.5 - maxim 4 milioane ROL): 4.150.000 ROL. Asta din cauza ca am inlocuit filtrul de aer (780.000) cu un filtru de polen (~ 1.350.000 ROL) - filtru pe care nu trebuia sa il pun, masina nefiind dotata de producator cu asa ceva, insa filtrul de aer il schimbasem la 7.500 KM si a ramas pentru urmatoarea revizie (eventual mai devreme).

Asa ca, in mod normal, revizia ar fi costat ~ 3.500.000 ROL - de bun simt mi se pare mie (schimb ulei, filtre (aer, benzina, ulei), verificare + manopera).

Cam asta e cu revizia mult-asteptata. Am facut-o la 13.500 in loc de 15.000, ca am vrut neaparat sa schimb uleiul pe la 11.000, da' n-am reusit atunci, asa ca am decalat-o cu 1.500 pe toata.

A fost rapid, curat si relativ ieftin.

In 13.500 motorul NU a consumat ulei DELOC, in conditiile unei exploatari mai ... "forjate", si pe tot felul de drumuri.

A aparut o buba intre timp: o luase litrometrul razna, da' rau de tot! A dat cateva semne si inainte, da' cand am facut plinul saptamana trecuta, inainte de a pleca din Bucuresti, mi-au ramas trei liniute goale pe indicator. Am crezut ca am prins vre-un dop de aer, ca mi se aprinsese deja becul galben (si isteric) inainte de alimentare, conditii in care ar fi intrat approx  40 litri, iar mie mi-a sarit pompa la 30 l. Numai ca pe drum a inceput sa creasca ametitor, cate o liniuta la 2-3 km .... pana s-a umplut. :D Ma gandeam deja sa pun un furtun intr-o canistra in portbagaj, sa nu dea dracului pe afara!  :w00t:

In Galati, chiar inainte de revizie, am facut plinul si - dupa vreo 3 km - a scazut brusc o liniuta. Nu era in regula deloc.

La service mi-au spus ca cel mai rapid se rezolva aici, la dealer, in Bucuresti, prin schimbarea (pe garantie) a pompei de benzina (ca are litrometrul incorporat).

Numai ca dupa revizie am facut iar plinul (6 litri la ~80 km) si de atunci nu am avut probleme vizibile, in ultimii 400 km. Banuiesc ca se adunase vre-un mal, ceva prin interior (am mers de vreo 2-3 ori pe rosu in ultima perioada), si - odata cu schimbarea filtrului de benzina si cu alimentarile pe "plin" s-a rezolvat. O sa vad zilele astea, la urmatoarea alimentare, cum se comporta. Daca o ia iar in balarii ma duc calare peste BDT.

A doua buba: se pare ca a reusit un prieten sa-mi rupa unul din manerele de la rabatarea banchetei ... era aia cu greierasul de mai sus (pe care il rezolvasem complet intre timp, ca l-am dibuit dupa ce a trecut vaselina si i-am bagat ceva "adaos" :) pe inchidere )... probabil ca l-a fortat, si a cedat un kkt de plastic. Numai ca inlocuirea respectivului capac de plastic inseamna inlocuirea intregului mecanism (  :w00t: e aberant! ) ... si nu e decat vreo 80 EU ... plus TVA ... plus manopera ... Oricum, mi-au spus baietii sa incerc aici la dealer, daca nu, incercam sa "il scoatem" acolo, la ei, pe garantie. Nu de alta, da' a cedat MULT prea usor!  :cursing:

Cam asta e. Per total sunt multumit de calitatea si bunavointa service-ului. Nu am mai nimic de reprosat. Sper ca si aici sa fie la fel, sa nu-mi treaca entuziasmul prea repede.

De masina? SUPER-multumit. Cred ca am mai spus, am avut oarece indoieli la inceput, ca am dat prea mult pe o masina din clasa semi-mica ... si mi-era sa nu am probleme. Am ajuns sa nu imi para rau dupa diesel (mai ales ca Tucsonu' m-ar manca si pe mine daca as incape in rezervor, cred).

Revin cu noutati ASAP.

PS: venise un Fusion alb (diesel) la revizie, imediat dupa mine. Omul era multumit, a spus ca singura problema pe care o cunoaste e o rosatura pe vopseaua de pe stalp la usile din spate, din cauza chederelor. Ce-i drept, masina era alba, si se si vedea imediat. Despre motor mi-a spus ca nu are ce sa-i reproseze, nu prea e Ferrari, da' pentru ce are el nevoie e suficient, mai ales ca-i consuma si destul de putin.

So ... 2 Fusionuri care - la revizie de 15.000 km - s-au comportat asa cum trebuie. Sper sa pot spune acelasi lucru si peste in 15.000 ... si inca ... si inca :D

Sa aveti spor!

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate