Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Despre Zugrăveli
Last Updated: Apr 29 2024 19:59, Started by
cerbra
, Mar 27 2007 18:02
·
29
#109
Posted 27 March 2008 - 22:17
DarkMan03, on Mar 27 2008, 21:39, said: exista cu sigurantza...pt ca firmele care se ocupa cu asa ceva....au pentru vopsea si pentru culoarea din var.... ideea e daca e si un program nelegat la o masinarie ptr ca acolo combinatziile sunt facute printr'un calculator si transmise la o masinarie..... oricum e bun si situ....atata timp cat are o gama variata |
#110
Posted 27 March 2008 - 22:25
#111
Posted 27 March 2008 - 22:28
adi_master, on Mar 27 2008, 21:48, said: oooooooooo,stai ca nu mere asa:Eu ca si producator de ''mixere'' pt vopsea,platesc si un programator care sa-mi faca softul respectiv,deci aceste softuri nu sunt libere pe piata ci numai insotite de acele masinerii!! iar acele softuri contin combinatii de culori tip reteta,iar aceasta reteta este de la producator la producator,la cumpararea de vopsea gata facuta primesti un ''cod''pe galeata,e acest cod n-o sa bata in veci cu alt ''cod''identic dar de la o alta firma!! Iti doresc succes in gasirea softului!! |
#112
Posted 27 March 2008 - 22:39
sa va spun pe ce logica am mers:utilajele nu le gasesti de cumparat precum pc-urile,pe toate drumurile,asa ca am gandit ca masinile sunt insotite de softul aferent,dar la paletar nu mai ma-m gandit
|
#113
Posted 28 March 2008 - 09:53
mutulica_41, on Mar 7 2008, 22:46, said: ordinea este corecta, daca nu e prea tarziu, iti dau si amanunte Salut, Multumesc pt raspuns, dar am revenit cu cateva nelamuriri suplimentare pt ca... abia acum ma apuc de renovare. M-am decis sa pun si plasa pt a stabiliza peretii din BCA... poate scap o perioada de crapaturi si m-am incurcat la materiale. Iata ce as vrea sa fac eu si va rog daca se poate sa ma corectati sau sa-mi dati ceva sfaturi suplimentare. 1. racai peretii pana la BCA (calciul actual este foarte subtire si se desprinde pana la BCA foarte usor); 2. curat crapaturile si fisurile, dau cu amorsa (CT17) prin crapaturi (si pe restul peretelui) si apoi le umplu cu mortar adeziv CT85. intrebari: cat las amorsa sa se usuce pana aplic adezivul si cat las adezivul CT85 sa se usuce pana la aplicarea urmatorului strat? se mai da un rand de amorsa peste adeziv (inainte de gletuire)? 3. aplic pe tot peretele mortar adeziv CT85 in care inglobez plasa din fibra de sticla dupa care nivelez. intrebari: cat trebuie lasat stratul de adeziv sa se usuce pana aplic urmatorul strat (de glet)? ce fibra de sticla trebuie sa folosesc... trebuie neaparat de 145g/mp sau merge mai usoara? 4. aplic un strat de glet pt finisaje fine CT127. intrebari: este strict necesar aplicarea si a unui strat de glet CT126 inainte de cel fin CT127? care este timpul de uscare pt CT126 inainte de aplicarea lavabilei? (si daca trebuie si CT127... la acesta cat se asteapta pt uscare?) Multumesc anticipat pt raspunsuri. Edited by racoarea, 28 March 2008 - 10:19. |
#114
Posted 28 March 2008 - 10:47
De asemenea, daca veti alte propuneri sau sugestii referitor la materialele pe care intentionez sa le folosesc... va rog sa le expuneti.
|
#115
Posted 28 March 2008 - 19:47
.Dupa
racoarea, on Mar 28 2008, 09:53, said: Salut, Multumesc pt raspuns, dar am revenit cu cateva nelamuriri suplimentare pt ca... abia acum ma apuc de renovare. M-am decis sa pun si plasa pt a stabiliza peretii din BCA... poate scap o perioada de crapaturi si m-am incurcat la materiale. Iata ce as vrea sa fac eu si va rog daca se poate sa ma corectati sau sa-mi dati ceva sfaturi suplimentare. 1. racai peretii pana la BCA (calciul actual este foarte subtire si se desprinde pana la BCA foarte usor); 2. curat crapaturile si fisurile, dau cu amorsa (CT17) prin crapaturi (si pe restul peretelui) si apoi le umplu cu mortar adeziv CT85. intrebari: cat las amorsa sa se usuce pana aplic adezivul si cat las adezivul CT85 sa se usuce pana la aplicarea urmatorului strat? se mai da un rand de amorsa peste adeziv (inainte de gletuire)? 3. aplic pe tot peretele mortar adeziv CT85 in care inglobez plasa din fibra de sticla dupa care nivelez. intrebari: cat trebuie lasat stratul de adeziv sa se usuce pana aplic urmatorul strat (de glet)? ce fibra de sticla trebuie sa folosesc... trebuie neaparat de 145g/mp sau merge mai usoara? 4. aplic un strat de glet pt finisaje fine CT127. intrebari: este strict necesar aplicarea si a unui strat de glet CT126 inainte de cel fin CT127? care este timpul de uscare pt CT126 inainte de aplicarea lavabilei? (si daca trebuie si CT127... la acesta cat se asteapta pt uscare?) Multumesc anticipat pt raspunsuri. Sa va raspund in ordinea operatiilor: amorsa, pe vremea asta, ar trebui lasata cam 4 ore sa usuce, vb de vremea din Buc, ca daca locuiti intr-o zona mai friguroasa, timpul de uscare creste (in f de temp si umiditata)pana la 7-8 ore; apoi, da, va recomand sa dati iar amorsa peste mortarul adeziv, acuma eu nu stiu daca amorsa de la Ceresit e acrilica, dar ma pot interesa, in orice caz, acrilul e sfant( poate deschid un topic sa explic ce-i cu rasinile din care se fac amorsele si lavabilele, care ce avantaje-dezavantaje au) Mortarul adeziv trebuie lasat cel putin o zi sa usuce, si e posibil sa fie nevoie de al doilea strat consecutiv, daca e vb de dat direct pe bca (aici numai pe vazute se poate da verdictul) In orice caz, mortarul usuca in valuri, nu uniform, asa ca puteti vedea usor cand e uscat complet (zona uscata e mai deschisa).Daca treebuie dat un strat mai gros, e mai bine sa fie aplicat in 2 straturi mai subtiri, ca sa nu crape (la fel si gletul) Nu mai retin acum ce e CT 126, dar va spun ca peste mortarul adeziv trebuie ipsos de modelaj (eu am folosit SUPER RIGIPS, si am fost ft multumit cum se intinde) ; acuma despre plasa: ea se gaseste de trei dimensiuni : 120 gr/ mp/ 145 gr/mp, si 160 gr/mp, cea mai usoara (cu ochiurile mai mici ) e de interior, cea mai grea e de exterior- pt termosistem-, iar cea de 145 e un compromis intre int-ext (poate are si domeniu clar de utiliz, dar nu-mi vine in minte acum), eu va spun clar; pe bca folositi-o pe cea de 120.Aici mai exista un DAR: la mine acasa am folosit de 120, si dupa un an tot mi-au aparut microfisuri..., apoi am descoperit ca exista o foaie de fibra mai fina, fara ochiuri, si cred ca aia e si mai buna( aici ar fi bine si alte opinii, daca a folosit cineva din asta pe bca, si daca au mai aparut microfisuri) Gletul de ipsos ar trebui slefuit cu mare simt de raspundere, pt ca gletul de finisaj acopera doar zgarieturi, nu si denivelari ! se slefuieste grosul cu p 100, apoi cu p 150, sau apropiat. Peste ipsosul de modelaj, dupa ultima slefuire, cand peretele ar trebui sa arate impecabil de drept, si coltarele deja aplicate (daca exista grinzi, si la glafuri), va recomand iar amorsa inainte de gletul de finisaj (eu am folosit APLA FILL) La fel ca mortarul fiecare strat de glet se vede cand e uscat complet ( de pe o zi pe alta) Dupa slefuirea fina a gletului de finisaj, ...iar amorsa, apoi prima mana de lavavila, iar reparatii fine-daca e cazul, iar slefuirea fina a contururilor, iar amorsare (numai pe reparatii), si, in fine, dupa lupte seculare, ultima mana de lavabila. Acum ma folosesc iar de prilej sa va recomand vopsea texturata, care poate fi mai fina sau mai rugoasa-in f de granulatia cuartului, pt ca are avantajul extraordinar ca poate fi spalata cu peria de paie de mii de ori, si asta conteaza enorm in bucatarie, unde apar pete de grasime si se depune fum in timp (chiar daca exista hota), in afara de asta, nu mai trebuie bibilit cu reparatiile, care sunt ft migaloase -daca pretentile sunt mari- si se poate colora si asta, dupa paletar (nu de dvs cu mixol, sau alte prostii), si chiar se pot face efecte peste texturata, si anexez mai jos un exemplu de velatura aplicata pe vopsea texturata la mine pe hall. Am obosit..., dar va urez succes, si inainte sa ma explic de ce atatea ori amorsa (nu toata lumea practica asa), sunt curios daca ma contrazice cineva... Attached Files |
#116
Posted 31 March 2008 - 10:07
mutulica_41, on Mar 28 2008, 19:47, said: .Dupa Uff, cam mult de scris, dar : in primul rand ma surprinde ca se ia gletul pana la bca, era mai bine daca ati fi postat o poza detaliu, in fine, eu nu am lucrat cu produsele Ceresit, dar stiu ca te poti baza pe ele, in schimb nu le mai tin minte pe coduri Sa va raspund in ordinea operatiilor: amorsa, pe vremea asta, ar trebui lasata cam 4 ore sa usuce, vb de vremea din Buc, ca daca locuiti intr-o zona mai friguroasa, timpul de uscare creste (in f de temp si umiditata)pana la 7-8 ore; apoi, da, va recomand sa dati iar amorsa peste mortarul adeziv, acuma eu nu stiu daca amorsa de la Ceresit e acrilica, dar ma pot interesa, in orice caz, acrilul e sfant( poate deschid un topic sa explic ce-i cu rasinile din care se fac amorsele si lavabilele, care ce avantaje-dezavantaje au) Mortarul adeziv trebuie lasat cel putin o zi sa usuce, si e posibil sa fie nevoie de al doilea strat consecutiv, daca e vb de dat direct pe bca (aici numai pe vazute se poate da verdictul) In orice caz, mortarul usuca in valuri, nu uniform, asa ca puteti vedea usor cand e uscat complet (zona uscata e mai deschisa).Daca treebuie dat un strat mai gros, e mai bine sa fie aplicat in 2 straturi mai subtiri, ca sa nu crape (la fel si gletul) Nu mai retin acum ce e CT 126, dar va spun ca peste mortarul adeziv trebuie ipsos de modelaj (eu am folosit SUPER RIGIPS, si am fost ft multumit cum se intinde) ; acuma despre plasa: ea se gaseste de trei dimensiuni : 120 gr/ mp/ 145 gr/mp, si 160 gr/mp, cea mai usoara (cu ochiurile mai mici ) e de interior, cea mai grea e de exterior- pt termosistem-, iar cea de 145 e un compromis intre int-ext (poate are si domeniu clar de utiliz, dar nu-mi vine in minte acum), eu va spun clar; pe bca folositi-o pe cea de 120.Aici mai exista un DAR: la mine acasa am folosit de 120, si dupa un an tot mi-au aparut microfisuri..., apoi am descoperit ca exista o foaie de fibra mai fina, fara ochiuri, si cred ca aia e si mai buna( aici ar fi bine si alte opinii, daca a folosit cineva din asta pe bca, si daca au mai aparut microfisuri) Gletul de ipsos ar trebui slefuit cu mare simt de raspundere, pt ca gletul de finisaj acopera doar zgarieturi, nu si denivelari ! se slefuieste grosul cu p 100, apoi cu p 150, sau apropiat. Peste ipsosul de modelaj, dupa ultima slefuire, cand peretele ar trebui sa arate impecabil de drept, si coltarele deja aplicate (daca exista grinzi, si la glafuri), va recomand iar amorsa inainte de gletul de finisaj (eu am folosit APLA FILL) La fel ca mortarul fiecare strat de glet se vede cand e uscat complet ( de pe o zi pe alta) Dupa slefuirea fina a gletului de finisaj, ...iar amorsa, apoi prima mana de lavavila, iar reparatii fine-daca e cazul, iar slefuirea fina a contururilor, iar amorsare (numai pe reparatii), si, in fine, dupa lupte seculare, ultima mana de lavabila. Acum ma folosesc iar de prilej sa va recomand vopsea texturata, care poate fi mai fina sau mai rugoasa-in f de granulatia cuartului, pt ca are avantajul extraordinar ca poate fi spalata cu peria de paie de mii de ori, si asta conteaza enorm in bucatarie, unde apar pete de grasime si se depune fum in timp (chiar daca exista hota), in afara de asta, nu mai trebuie bibilit cu reparatiile, care sunt ft migaloase -daca pretentile sunt mari- si se poate colora si asta, dupa paletar (nu de dvs cu mixol, sau alte prostii), si chiar se pot face efecte peste texturata, si anexez mai jos un exemplu de velatura aplicata pe vopsea texturata la mine pe hall. Am obosit..., dar va urez succes, si inainte sa ma explic de ce atatea ori amorsa (nu toata lumea practica asa), sunt curios daca ma contrazice cineva... WOW ... multumesc frumos pt recomandari ! Revin totusi cu una dintre intrebari si anume, daca este strict necesar sa aplic gletul de modelaj sau pot aplica direct unul de finisaj? nu se poate obtine o suprafata suficient de plana direct din mortar? |
#117
Posted 31 March 2008 - 14:13
si inca o intrebare ar fi... ce mortar adeziv imi puteti recomanda? Am vazut ca acel CT85 este destul de scump, as putea folosi un altul... mai accesibil la pret (dar nu neaparat mai slab calitativ)?
P.S.: tencuiala se ia pana la BCA in cea mai mare parte din suprafata, iar pt a uniformiza peretele, am insistat si in putinele zone unde se desprindea mai greu. Voi incerca sa pun si ceva poze. Oricum, tencuiala + calciu = un strat foarte subtire, in medie 2 mm ... pe alocuri mai gros (unde a fost incarcat pt a indrepta peretele). |
#118
Posted 31 March 2008 - 14:51
salutare tuturor !
Am ajuns si eu de curand la capitolul amenajari interioare si va rog frumos sa imi dati un sfat in legatura cu culorile.In bucatarie am facut o combinatie inte albastru galben si alb si a iesit destul de bine zic eu . Mentionez ca faianta este pusa pana la 1.80 si camera are 2.80.Ce culoare sa dau pe tavan si pe cat a mai ramas din laturile camerei ? eu m-am gandit la un alb simplu .Si de aici intervine partea cea mai grea!Holul este legat printr-o arcada de living (iar acesta se continua pana la etajul 1 si are o inaltime de cca:6 metri )si acesta la randul lui se leaga printr-o arcada cu bucataria ! Acum imi dati si mie o idee in legatura cu culorile care vor veni !?cert este ca ,daca am galben albasatru si alb in bucatarie trebuie sa ma invart in jurul acestor culori .Sper ca a-ti inteles ceva .O sa revin si cu poze Edited by George_90, 31 March 2008 - 14:52. |
|
#119
Posted 31 March 2008 - 17:38
George_90, on Mar 31 2008, 15:51, said: salutare tuturor ! Am ajuns si eu de curand la capitolul amenajari interioare si va rog frumos sa imi dati un sfat in legatura cu culorile.In bucatarie am facut o combinatie inte albastru galben si alb si a iesit destul de bine zic eu . Mentionez ca faianta este pusa pana la 1.80 si camera are 2.80.Ce culoare sa dau pe tavan si pe cat a mai ramas din laturile camerei ? eu m-am gandit la un alb simplu .Si de aici intervine partea cea mai grea!Holul este legat printr-o arcada de living (iar acesta se continua pana la etajul 1 si are o inaltime de cca:6 metri )si acesta la randul lui se leaga printr-o arcada cu bucataria ! Acum imi dati si mie o idee in legatura cu culorile care vor veni !?cert este ca ,daca am galben albasatru si alb in bucatarie trebuie sa ma invart in jurul acestor culori .Sper ca a-ti inteles ceva .O sa revin si cu poze |
#120
Posted 31 March 2008 - 17:40
George_90, on Mar 31 2008, 14:51, said: salutare tuturor ! Am ajuns si eu de curand la capitolul amenajari interioare si va rog frumos sa imi dati un sfat in legatura cu culorile.In bucatarie am facut o combinatie inte albastru galben si alb si a iesit destul de bine zic eu . Mentionez ca faianta este pusa pana la 1.80 si camera are 2.80.Ce culoare sa dau pe tavan si pe cat a mai ramas din laturile camerei ? eu m-am gandit la un alb simplu .Si de aici intervine partea cea mai grea!Holul este legat printr-o arcada de living (iar acesta se continua pana la etajul 1 si are o inaltime de cca:6 metri )si acesta la randul lui se leaga printr-o arcada cu bucataria ! Acum imi dati si mie o idee in legatura cu culorile care vor veni !?cert este ca ,daca am galben albasatru si alb in bucatarie trebuie sa ma invart in jurul acestor culori .Sper ca a-ti inteles ceva .O sa revin si cu poze |
#122
Posted 31 March 2008 - 20:17
racoarea, on Mar 31 2008, 11:07, said: WOW ... multumesc frumos pt recomandari ! Revin totusi cu una dintre intrebari si anume, daca este strict necesar sa aplic gletul de modelaj sau pot aplica direct unul de finisaj? nu se poate obtine o suprafata suficient de plana direct din mortar? racoarea, on Mar 31 2008, 15:13, said: si inca o intrebare ar fi... ce mortar adeziv imi puteti recomanda? Am vazut ca acel CT85 este destul de scump, as putea folosi un altul... mai accesibil la pret (dar nu neaparat mai slab calitativ)? P.S.: tencuiala se ia pana la BCA in cea mai mare parte din suprafata, iar pt a uniformiza peretele, am insistat si in putinele zone unde se desprindea mai greu. Voi incerca sa pun si ceva poze. Oricum, tencuiala + calciu = un strat foarte subtire, in medie 2 mm ... pe alocuri mai gros (unde a fost incarcat pt a indrepta peretele). |
#123
Posted 01 April 2008 - 11:59
mutulica_41, on Mar 31 2008, 20:17, said: Se poate obtine o supr plana din adeziv, dar e prea rugoasa, cu gletul de ipsos se obtine o supr fina Eu am folosit multibat, am fost multumit de el, dar nu mai tin minte cat costa. Un lucru e clar: pretul exprima o calitate, si avand in vedere ca faceti o treaba pt niste ani buni, n-ar trebui sa faceti rabat de la calitatea produselor. Cum ar fi daca ,dupa ce va chinuiti si cheltuiti, sa vedeti pe urma ca incep peretii sa crape, sau sa se cojeasca ? V-ati gandit la asta? Aveti foarte mare dreptate in ceea ce priveste calitatea materialelor. Acesta este si motivul pt care m-am orientat initial catre produsele CERESIT. Speram totusi sa pot gasi o varianta mai convenabila ca pret dar la aceeasi calitate. Si ca sa insist in cautarile mele , va intreb ce parere aveti de produsele KNAUF? am gasit ceva de la ei (Mortar adeziv Knauf Klebespachtel - 25kg). |
|
#125
Posted 01 April 2008 - 16:59
Ehee...mai e pana la zugraveli....
Deja ai 3 culori in bucatarie, aceasta fiind limita maxima pentru o combinatie armonioasa. Din restul de culori mai poti pune doar accente.Bucataria fiind semideschisa catre living, aici va trebui sa gasesti cateva zone de albastru si galben. Culoarea de legatura intre toate spatiile:galbenul. In living as zugravi cu galben scafa cu spoturi, peretii galben pai, iar pe jos poate fi un covor(sau mocheta) albastru cu fotolii pai sau fotolii albastre cu covor galben(dura combinatie si cam nepractica!) Parchet cu tenta de galben(fag, salcam) In partea se sus a bucatariei tot galben pai. Scara ar putea sa aiba o mana curenta albastra....Destul de dificile combinatii, poate trebuia sa gandesti de la inceput casa ca pe un tot unitar, acum e foarte dificil... |
#126
Posted 01 April 2008 - 19:26
Scafa dreapta si arcada.....faianta albastra cu un soi de pamantiu si alb si ferestrele maro inchis.....
In general daca faci frestrele tip culoare lemn trebuie asortate cu camerele. Nu poti pune orice fel de culori ca se duce efectul unei ferestre de calitate. Mai bine le faceai albe si maxim 2 culori care sa se pupe. Albastrul ala si portocaliul spre maro....Esti sigur de ce vrei sa iasa acolo? Ai vreun plan de bataie? Vezi ca fiecare detaliu in parte poate fi frumos insa puse toate laolalta poate creea monstrii. Arcada mica trebuie cat de cat sa respecte curbura celei mari...in fine incearca sa-ti faci un plan de amenajare de la inceput. Daca o dai si cu galben pai, iese sigur catastrofa...parerea mea |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users