Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Telefonul Oppo a74 mi-a blocat ca...

A inviat Mudava

Vouchere de vacanta

Cand One United nu mai vand isi v...
 Mandolina feliat legume

Atestat consilier de siguranta

alarma auto Autowatch 346 RLI

Ce se intampla cu actualii tineri...
 Descifrare reteta

Zapp fix

Rulment pt diferential 4motion

Lipire filtru la baterie ikea
 Meserias nu mai vine sa termine l...

Soferii prinsi bauti sau drogati ...

geometrie autorulota

Sfat achiziție laptop ~4500 ...
 

Fiabilitate:cit ai cu ea?

- - - - -
  • Please log in to reply
388 replies to this topic

#55
empaler2

empaler2

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 94
  • Înscris: 17.06.2004
Tico PM, 1995-2004, 120.000 km
Amortizoare fata schimbate de 2 ori.
Bucsaraia fata schimbata de 2 ori.
Rulmenti spate.
Pompa de benzina- a crapat pe munte asa ca am admirat peisajul 3 ore pana a venit un amic cu piesa :death:
pompa de stropit parbrizul
diverse becuri
distributia..
Rugina
Comentariu: Una peste alta mi-a placut masinuta, iar piesele nu au fost scumpe deloc. Consumul era de vis..

Fiat Punto 55 S 2004-2005, 50.000 km
Kit ambreiaj schimbat de 2 ori
Amortizoare fata spate
Bucsaraie puntea spate
Sonda lambda
Motorasul de stergator
Diverse...
Comentariu: Masina a fost o catastrofa, a inghitit o gramada de bani, piese si manopera foarte scumpe, si niciodata nu a mers prea bine... :death:  Intr-un singur an de exploatare a avut toate acele probleme...

Opel Corsa 1.0 12V Twinport, 2005-prezent, 22.000 km
Bec de la scrumiera ars- asteapta rezolvarea
Manta de cauciuc fata furata- inlocuit Casco
Parbriz fata crapat prin amabilitatea criblurii - inlocuit Casco
Claxonul a murit la un moment dat- rezolvat prin aplicarea unui picior sanatos, nici pana azi nu stiu ce a avut
Cam atat.
Comentariu: Extrem de incantat, mai ales dupa experienta traumatizanta cu Fiatul.Pana acum problemele au fost datorate mai mult factorilor externi :coolspeak:

#56
GreenLand

GreenLand

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 18.06.2006
Clio Symbol Fidji,fabricat in iunie 2005, 1.4 mpi, benzina,75 cai, argintiu metalizat, 34.000 km. O bataie sacadata la roata stanga fata,si un fluierat ciudat,intrerupt. Nevasta-mea zice ca nu aude nici o bataie la roata,eu insa o aud. Fluieratul nu e strident,se aude neregulat,cand accelerez,cand franez,etc... In rest,super multumit,masina o "hamalesc" zilnic,nici o problema majora. Mai putin stergatorul de parbriz dreapta,problema clasica (ca la vechile Dacii): surubul de prindere uzat,insa am rezolvat problema cuo bucatica de carpa pusa sub acest surub...  :) :)

#57
GreenLand

GreenLand

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 18.06.2006
Clio Symbol Fidji,fabricat in iunie 2005, 1.4 mpi, benzina,75 cai, argintiu metalizat, 34.000 km. O bataie sacadata la roata stanga fata,si un fluierat ciudat,intrerupt. Nevasta-mea zice ca nu aude nici o bataie la roata,eu insa o aud. Fluieratul nu e strident,se aude neregulat,cand accelerez,cand franez,etc... In rest,super multumit,masina o "hamalesc" zilnic,nici o problema majora. Mai putin stergatorul de parbriz dreapta,problema clasica (ca la vechile Dacii): surubul de prindere uzat,insa am rezolvat problema cuo bucatica de carpa pusa sub acest surub...  :) :)

#58
Cata I

Cata I

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 22.09.2006
Salut, sunt nou pe aici.
Am si eu doua masini, zic eu, destul de fiabile:
Mercedes 200D Cobra din 1981   -    200.000km la bord
     - pivoti +capete bara schimbate o singura data acum doi ani;
     -amortizoare fata + spate reconditionate acum o luna
     -motor reconditionat in ianuarie anul acesta
     -tinichigerie + vopsitorie o singura data anul trecut
    Acestea ar fi in linii mari reparatiile acestei masini. In rest doar consumabile( placute frana, filtre,niste garnituri pe la ambreiaj - hidraulic,maruntisuri). Masina este adusa de tata din Germania in 1995. De atunci se lupta cu gropile din Romania. Super rezistenta, nu cere bani.
Volvo 460 din 1995  -  185.000km
     - o am de un an si jumatate ( cam 20.000 Km)
     - o mica reparatie la alternator + carbuni electromotor
     -filtru de aer
     -in curand vor trebui reparate planetarele(se aude o mica bataie doar la viraj total) dar nu cred ca este foarte urgent, in rest merge beton.

#59
Florin_lou

Florin_lou

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,559
  • Înscris: 26.03.2006
Golf 4 variant edtia special din 2002 150.000 km, probleme doar din planul service, adica placute frana , ulei , filtre, la 90.000km distributia, etc. fara alte probleme. circulat cam 20% in tara restul exterior.

#60
merlin_b

merlin_b

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 18
  • Înscris: 24.05.2006
Golf IV Variant 2003, 1.9TDI 74kw

Cumparata cu km aranjati asa ca nu am stiut vreo doua luni.
240.000km, din care 40.000 in Romania.
Schimbate consumabile (placute, filtre, ulei, lichid frana ca se sechimba la 2 ani )
Bucsele de pe fata, asta cand a venit din Germania ca parca aveau putin joc si asa ceva nu suport.
Acum amortizoare noi, cu ocazia asta si pivotii ca mi s-a parut ca e unu pe duca si am inlocuit set.(drumuri mizerabile in Dambovita, si se cunoaste)
Un greiere un spatarul scaunului sofer, asta e.
Defectat odata un senzor de deschidere a usii sofer(nu mai stia ca e deschisa usa), reparat romaneste cu putin lipici (se deplasase din suport).
Mers cu ea cat duce, pe cat posibil nu prin gropi, dar de ture fara numar.
Ulei foarte putin (50g la 1000km)

Ce sa mai zic, bonus e ca au preturi la piese de parca e Dacia 1300,(amortizor 1.5 mil, pivot 60Ron, )

#61
herculane

herculane

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,983
  • Înscris: 01.02.2006
1. Clio 2 bicorp 1.4 16v 100cp cumparata de noua. 2002-2007 - 40.000 km 90% bucuresti

-bec ars proiectoare
-bec ars faza scurta
-greiere in usa din stanga dupa ce m-a lovit unu' cu spatele - n-am mai scapat de el nici dupa ce a fost reparata usa
-revizii facute la reno la timp

2. mondeo 2.0 136cp cumparata de noua 1999-2008 220.000km 30% prin santiere

-amortizoare, arcuri schimbate pe la vreo 170.000km
-abreiaj schimbat pe la vreo 150.000km
-niste bube la partea electrica acum cateva luni - semnalizeaza stopul, pune frana semnalizarea :)
-toate reviziile facute la timp la romcar

3. clio 3 bicorp 1.6 16v 110cp cumparata de noua 2007-2008 10.000km 50% bucuresti, 50% munte/mare
-un greieras in trapa care a disparut de vreo 2000km :)

#62
bendix123

bendix123

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 22.11.2006
Salutare,

Hmmm: las deoparte cele 2 dacii ;) .
Asadar:
- pejo 206 1.4 tdi (an 2000 - 2004) - 61k km - fara probleme majore (schimbat bec proiector / far, vre-un senzor de ulei);
- pejo 307 sw 1.6 tdi (an 2004) prima varianta - jeez - 14 k km cu muuuuulte probleme :( - nu are sens sa le enumer;
- Nissan Patrol 3.0 tdi (an 2004 - 2008) - 70 k km - un singur bec ars!!.
- trageti voi concluziile  :rolleyes: .


ps:
Mentionez ca toate masinile m-au avut ca si prim proprietar.

#63
frexxl

frexxl

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,589
  • Înscris: 16.05.2005
A4 1,9 TDI 96Kw 2003
am luat-o la 95000
are acum 181000
kit distribuitie + consumabile in rest nici o problema ...mint sa ars un bec la frana :)
cam 45000 i-am facut in tara in rest afara
in toamna o vand

#64
jamalex2000

jamalex2000

    Astept sa apara Starcraft 2!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,338
  • Înscris: 05.07.2006
fabia 1 / 1.2 l / 40 kw -2005
42k km

revizii (15k km / 30 k km) si atat (2 becuri h3 si un bec pe frana, o siguranta arsa la stergatoare).

#65
dsorinn

dsorinn

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,286
  • Înscris: 14.11.2012
passat 3b 1.9 TDI 90 CP (1999) luat la ~170 000 km, dus pana in ~260 000 km. Schimbat: consumabile (la timp), debitmetru si ceva brate.

passat 3bg 1.9 TDI 101+ CP (2003) luat la 69 000 km, dus pana in 200 000 km. Schimbat: consumabile (la timp), kit ambreiaj la 180 000 km, telescoape + cateva brate pe la ~140 000. Masina de la ~120 000 km a fost "dopata". Primul stagiu 115 CP, al 2-lea a fost dusa in 130 CP iar ultimul (inainte sa moara de tot :() a fost dusa in 145 CP. Cu toate ca a fost resoftata si i-am mai pus un Power Box, masina inainte sa "moara" (din pacate am avut o intalnire frontala cu un idiot de italian) mergea perfect. Chiar aveam de gand s-o mai tin minim un an.

passat 3bg 2.0 TDI 136 CP (2005) luat la 120 000 km, iar acum are 127 000 km. In afara de distributie (care nu a fost schimbata niciodata, desi reviziile au fost facute la Audi sau Volkswagen) mai am de adaugat aditiv pentru filtru de particule, si sper ca masina sa mearga ca noua. Ar mai fii o problema care o are: are momente cand relanti-ul este la 1000 rpm, dar din cate am inteles si de la alti proprietari, ar trebui sa-si revina dupa ce fac schimbul de aditiv.

#66
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,204
  • Înscris: 13.07.2005
Revin -
Chevrolet Kalos 3 usi, 1.4 16 V Elite.
Cumparat in mai 2005; 45.000 km
Revizii facute la timp.
Probleme
- becuri faza scurta arse (2 x dreapta. 1 x stanga).
- Proiector ceata ars,
- oaresce scartait la flanse amortizoare (numai "la rece").
Masina merge "brici".

VW Polo Happy (masina sotiei) 1.2 12V
Cumparat: Ianuarie 2006 - 28.000 km
Revizii facute la timp.
Probleme:
- un bec faza scurta ars;
- furat capace roti;
- un bou cu papucul lovit bara fata (schimbata pe RCA-ul boului)
Nu chitaie, nu troncane, nu scartie.

#67
Nyana

Nyana

    Moderator

  • Grup: Members
  • Posts: 1,702
  • Înscris: 02.04.2002
Matiz - (nu mai stiu motorizarea)
70.000km - doar consumabile

Ford Focus - 1.8 tdi, 75cp
cumparata la 160.000k - vanduta la 200.000k, schimbate consumabile + 2bielete, merge si in continuare fara probleme la actualul propietar, nu mai stiu cati km are.

Acum - Toyota Auris - 2.000 km, inca nu am ce vorbi de ea.

#68
mrJ

mrJ

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 29
  • Înscris: 31.01.2008
Nissan Almera, 1,5 - 98cp, cumparata noua in 2005, acum are 77.000+ km. Nemenajata absolut deloc, mers rapid prin gropi, alearga si cu 200km pe unde se poate, unii zic ca e cam lenta in reactii dar eu m-am obisnuit cu ea si daca o turezi mai mult reactioneaza foarte rapid. A doua mea masina, nu sunt vreun Schumacher ceva...
Revizii facute la timp din 15.000 in 15.000 la reprezentanta. (Revizia in momentul de fata costa aproximativ 500-600 RON)
In afara de ulei si filtre schimbate la revizii au mai fost urmatoarele chestii:
- o bataie la roata dreapta fata rezolvata la reprezentanta la service in garantie (au schimbat ceva la sistemul de franare la roata);
- greierasi (3,4 bucati) rezolvati la service (promt) diverse piese care fac joc din cauza gropilor;
- zgaraieturi peste tot (partial din cauza mea, partial din cauza altora care parcheaza prost) - o sa incerc sa le rezolv pe casco;
- becuri schimbate (4-5);
- imi cam scartaie ambreiajul de ceva timp o sa incerc sa ii conving pe oamenii de la service sa mi-l schimbe in garantie ca tot imi iese masina acuma din garantie pe la sfarsitul anului;
- intra prost in marsarier (de la cumparare) dar cred ca asta e de la ambreiajul asta;
- si acum niste chestii care nu au legatura cu fiabilitatea: parbriz schimbat din cauza unei pietricele; spoiler fata, faruri, capota schimbata din cauza unui accident relativ usor.
Ca impresie generala sunt din ce in ce mai multumit de masina, parca abia acuma merge mai bine.

#69
gotta

gotta

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 133
  • Înscris: 10.06.2008
Ca sa ne mai miram putin: Logan 1.4i - 210.000 - taxi. Nu parea ca o sa cada in curind...

#70
Vlad_int1

Vlad_int1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,847
  • Înscris: 26.04.2007
Golv 5 , iulie 2007, 15 500 km , 0 probleme reale (la revizie s-a reglat putin unghiul de fuga) ... sper sa ramana asa .

Edited by Vlad_int1, 11 June 2008 - 16:50.


#71
sasha_r0

sasha_r0

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 513
  • Înscris: 15.02.2008
- VW Bora 2001 tdi pd 115 cai !!!
- 318.000 KM
- adusa din germania in 2003 ( 140.000 km ) ; restul sunt facuti in romania!!!
- consumabile (uleiuri, filtre, bucse...)
- discuri ovalizate -> schimbate
- macaraua geam dreapta fata stricata -> schimbata (410 ron + manopera)
- un senzor stricat -> 150 ron
- faruri schimbate -> s-au matuit si nu prea se mai vedeau!

Attached Files


Edited by sasha_r0, 11 June 2008 - 16:55.


#72
lex309

lex309

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 12.11.2007
Fiat punto classic, cumparat sept 2007(nou), in prezet 9000 km. Singurele probleme au fost legate de scartaitul  usilor pe spate si a fetelor de portiera (tampitii de au montat folia care au dat fetele de portiera jos.) Remediat cu inlocuirea clemelor la fetele de portiera, banda izolatoare pe cuiele usilor spate si putina vaselina pe incuietori. Overall , foarte multumit pana acum, as merge pe Fiat oricand.

Edited by lex309, 11 June 2008 - 19:23.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate