Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
betano.ro

Poveste fara sfarșit

I-auziti voi! - nu vor romani...

Colon iritabil
 Perioada de gratie inexistenta

Cel mai ieftin TV LED mic

Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...
 "enerlux p" afisaj interm...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!
 La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)
 

Fiabilitate:cit ai cu ea?

- - - - -
  • Please log in to reply
388 replies to this topic

#379
noone2

noone2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,180
  • Înscris: 10.03.2007
Focus 1 1.8 tddi, 2001, 246.000 de km pe bord.
A vazut 5000 de km de drumuri romanesti pana acum.
Schimbat distributie (partea de curea) si bucsile pe spate.
Nicio problema pana acum.

#380
Neuronul_ganditor

Neuronul_ganditor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 648
  • Înscris: 23.12.2009
Mondeo mk3 2004, motor 2.0 tdci 116cp si 308.000(posibil sa fie mai multi in realitate). Injectoarele au tinut pana anul acesta, adica 10 ani si peste 300.000km ! O masina buna dar drumurile patriei nu sunt cele mai recomandate pentru ea. Volanta a devenit zgomotoasa la ~220.000km(schimbata kitul complet de ambreaj) + bucse, bielete, beculete, macaraua geam la usa sofer si cateva alte nimicuri + cateva piese scumpe schimbate care s-au stricat din vina mea.(far, proiectoare, bara, etc.)
Am reusit sa indoi cu ea o platforma auto in asa hal incat ziceai ca e din hartie. Mondeo era aproape ok dupa acest eveniment, un lonjeron putin indoit, far spart, capota indoita si o conducta de frana sparta(asta a fost si cauza accidentului). Tabla e foarte rezistenta la rugina, adica avea locuri unde lacul si vopseaua erau sarite de cand am luat-o, in ianuarie 2008 si abia anul acesta a inceput sa apara putina rugina in acele locuri. In vara masina a fost complet reconditionata. Arata cel putin la fel de bine ca atunci cand am luat-o si dpdv functional e in stare buna spre foarte buna.
Am auzit ca motoarele TDCI, in afara de injectoare(care fie vorba intre noi, pica si la case mai mari), ar mai avea probleme cu pompa de motorina si cu turbo. Ei, la mine astea functioneaza perfect si nu s-a umblet la ele, verificat la service.
Per total sunt multumit. Urmatoarea masina va fi probabil Mondeo mk4 !

Edited by Neuronul_ganditor, 03 October 2014 - 23:01.


#381
valitudor

valitudor

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,924
  • Înscris: 18.10.2003
bad post

Edited by valitudor, 17 October 2014 - 18:52.


#382
soarevictor

soarevictor

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 269
  • Înscris: 14.01.2011
vin si eu cu o :
zafira 2.0 dti 2004 cu 591.000 km la bord si ce e mai important, cu totul original pe masina de la mama ei de la Bochum .
o am de 7 ani si am luat-o personal din DE la 215,250.te unge la suflet cum merge si nu ma lasa inima sa o dau sau sa fac o schimbare .totul tine de intretinere .

#383
aiptek

aiptek

    the big red

  • Grup: Moderators
  • Posts: 6,123
  • Înscris: 02.07.2006
vin si eu cu masina mea de naveta, matiz :)). Are 8 ani la activ, in afara de consumabile, am schimbat o distributie, un senzor de acceleratie, bratele inferioare de la directie, am pus swag pe el, din fonta, nu tabla cum erau originalele.Sunt la al 3-lea set de placute de frana schimbate si acum urmeaza gluma cea mai mare, tablaria:)). Tabla de rahat in el, ambele praguri coapte, schimbat interior si exterior pe ambele parti, aripi interioare si exterioare pe spate schimbate la fel.Nu pot zice ca m-au uscat la cost, pentru ca pretul lor cu tot cu manopera am ajuns la 1200 lei.Masina are acum 108000 si ceva, masina face in jur de 2000+ km pe luna, de naveta e ok.

#384
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Mazda 3 Sedan 1.6d ,109 cai, fabricatie 2008,o am de noua,folosita zilnic,motorina numai de la Petrom,98.000 km.
Nu am schimbat nimic decat consumabile si becuri faza scurta cam odata la 6-8 luni(se ardea cand dr cand stangul),in habitaclu nu are greieri,nu troncane nimic,niciun fel de joc la articulatii.
O tin afara,tabla nu are niciun pic de rugina exceptând pe dedesubt basculele spate si bratele acelea mici.Din ce am inteles acele subansamble nu au fost tratate impotriva ruginii....am rezolvat dand cu ulei ars pe ele.
Foarte multumit de masina.

Edited by missionnad, 17 November 2014 - 17:51.


#385
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,614
  • Înscris: 15.06.2007
Astra G 2004 , 286000km. De cand umbla la ea romanii , se simte

Una este service nemtesc si alta cel romanesc.
A mers pana la 270000 fara sa schimb o bucsa bieleta, fara sa fac unghiul de fuga vreodata.
Au gasit la inspectie o piesa care trebuia schimbata, dupa care urma refacerea unghiurilor. Dupa 10000, cand am schimbat gumele de vara am observat uzura spre exterior, unghiuri de kkt. Pe autostrada se simte usor ca trage dreapta , dupa 200-250 de metri trebuie usor corectat din volan , rotit 1cm spre stanga.
Poate e fleac, dar masina asta puteam sa iau mana de pe volan si sa mearga 1km drept. O fi venit cu unghiurile din fabrica..  
In rest sa tot inghita km, nu papa ulei deloc.

#386
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

 tfmercedez, on 20 noiembrie 2014 - 15:47, said:

Astra G 2004 , 286000km. De cand umbla la ea romanii , se simte

Una este service nemtesc si alta cel romanesc.
A mers pana la 270000 fara sa schimb o bucsa bieleta, fara sa fac unghiul de fuga vreodata.
Au gasit la inspectie o piesa care trebuia schimbata, dupa care urma refacerea unghiurilor. Dupa 10000, cand am schimbat gumele de vara am observat uzura spre exterior, unghiuri de kkt. Pe autostrada se simte usor ca trage dreapta , dupa 200-250 de metri trebuie usor corectat din volan , rotit 1cm spre stanga.
Poate e fleac, dar masina asta puteam sa iau mana de pe volan si sa mearga 1km drept. O fi venit cu unghiurile din fabrica..  
In rest sa tot inghita km, nu papa ulei deloc.
La a mea am facut odata geometria...nah..din cauza gropilor,iar odata am derapat putin pe zapada cu dreapta fata si am intrat intr-o bordura...dupa aceea am observat ca toceste ff putin cauciucul(numai stiu daca ext sau int).
Daca a fost rulata in Germania numai pe sosele ca-n palma cred si eu ca n-ai avut probleme cu directia.
E benzina sau diesel?

Edited by missionnad, 20 November 2014 - 17:21.


#387
ConiLander

ConiLander

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 30.03.2008
Mazda 3, benzină, 2008, 1.6l / 105 CP. Primul proprietar (avea numai 2 km, când am ridicat-o de la reprezentanţă :P).
Până acum am schimbat doar consumabilele şi, sincer, nu dă semne de "oboseală", la 114k km. Probabil şi pentru că nu mi-am bătut joc de ea, stilul de condus fiind direct proporţional cu cerinţele traficului.
Poate fi considerată leneşă, asta până ajungi cu turometrul la 3500 rpm şi se schimbă foaia :).

#388
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

 ConiLander, on 21 noiembrie 2014 - 10:11, said:

Mazda 3, benzină, 2008, 1.6l / 105 CP. Primul proprietar (avea numai 2 km, când am ridicat-o de la reprezentanţă Posted Image).
Până acum am schimbat doar consumabilele şi, sincer, nu dă semne de "oboseală", la 114k km. Probabil şi pentru că nu mi-am bătut joc de ea, stilul de condus fiind direct proporţional cu cerinţele traficului.
Poate fi considerată leneşă, asta până ajungi cu turometrul la 3500 rpm şi se schimbă foaia Posted Image.
Sa o stapanesti sanatos..lasa ca e buna si asa,daca o luai diesel deja incepea sa traga de la 1750 rpm.

#389
ConiLander

ConiLander

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 34
  • Înscris: 30.03.2008

 missionnad, on 21 noiembrie 2014 - 12:59, said:

Sa o stapanesti sanatos..lasa ca e buna si asa,daca o luai diesel deja incepea sa traga de la 1750 rpm.

O stăpânesc de 8 ani şi jumătate! :P  Sau... ea pe mine? Posted Image

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate